In april. Maar er moet alleen een nieuw toetsenbordje in, want die is beschadigd, het zwart is er gewoon af gebladerd.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hebt toch net je zwarte laten repareren?
Heb alleen zwart/blauw en paarsquote:Op maandag 14 juni 2010 17:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat wit ondergoed voor jou wel goed zou zijn. Dan maak je die vlekken misschien wat minder.
Ik heb nu al 5 jaar dezelfde telefoon en hij doet het prima.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:02 schreef Smart_ass het volgende:
Nieuwe telefoons.. altijd leuk, maar ik verspil mijn geld er niet meer aan.
Welke nagellak is dat?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In april. Maar er moet alleen een nieuw toetsenbordje in, want die is beschadigd, het zwart is er gewoon af gebladerd.![]()
[ afbeelding ]
Kijk, bij sommige knopjes.
e, i, o, n.
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vleeskleurig ondersteunend ondergoed.
Mijne flikkeren altijd op de grond of komen in de wasmachine terecht. Verder doe ik er ook niets mee behalve bellen/smsen, dus ach.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu al 5 jaar dezelfde telefoon en hij doet het prima.
Hier besloten ze het gras weer te maaien, terwijl er amper gras is dat de maaihoogte heeft bereikt.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja dom van me.
Ik zal de volgende keer spandoeken laten hangen om ze harder te laten werken.
Ik vraag me altijd af hoe het kan dat mensen hun telefoon in de wc laten vallen?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijne flikkeren altijd op de grond of komen in de wasmachine terecht. Verder doe ik er ook niets mee behalve bellen/smsen, dus ach.
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In april. Maar er moet alleen een nieuw toetsenbordje in, want die is beschadigd, het zwart is er gewoon af gebladerd.![]()
[ afbeelding ]
Kijk, bij sommige knopjes.
e, i, o, n.
De geur van gemaaid gras is wel lekker, maar bij ons doen ze het ook zo vaak.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hier besloten ze het gras weer te maaien, terwijl er amper gras is dat de maaihoogte heeft bereikt.
Mijne gaat ook altijd kapotquote:Op maandag 14 juni 2010 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijne flikkeren altijd op de grond of komen in de wasmachine terecht. Verder doe ik er ook niets mee behalve bellen/smsen, dus ach.
Dit.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:07 schreef ynuhh het volgende:
Ik kan niet zonder internet op mijn telefoon.
Oh dat heb ik nog nooit gehad, maar dat is denk ik gewoon tijdens het laten zakken van de broek als hij niet goed in je zak zit.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe het kan dat mensen hun telefoon in de wc laten vallen?
Durf te wedden dat ze nu pas weer komen als het gras jungle hoogte bereikt heeft.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hier besloten ze het gras weer te maaien, terwijl er amper gras is dat de maaihoogte heeft bereikt.
Ik ruim 2 jaar maar ben verder ook niet van plan veel geld uit te geven aan een nieuwe nee.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu al 5 jaar dezelfde telefoon en hij doet het prima.
O ja, goeie.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nog nooit gehad, maar dat is denk ik gewoon tijdens het laten zakken van de broek als hij niet goed in je zak zit.
Ik ben er achter komen dat telefoons niet goed tegen swaffelen kunnen.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef wise het volgende:
Hoe gaan jullie om met je telefoon dat deze stuk gaat ?
Enige wat ik ooit had was een hele, hele lichte kleine kras op me scherm. (sleutels)
Heb je een abonnement?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ruim 2 jaar maar ben verder ook niet van plan veel geld uit te geven aan een nieuwe nee.
Ik heb er twee op. Chanel mistral en Koh mat zwart.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben er achter komen dat telefoons niet goed tegen swaffelen kunnen.
Eigenlijk ben ik heel voorzichtig, de enige keer dat mijn telefoon stuk ging was toen ik er cola overheen gooide.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef wise het volgende:
Enige wat ik ooit had was een hele, hele lichte kleine kras op me scherm. (sleutels)
Idd, zelfbescherming, bovendien zit ik toch niet zo vaak zonder laptop.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:11 schreef Chai het volgende:
Ik kan trouwens ook internetten op mijn mobiel, maar dat is de traag om voor je lol te internetten. En dat is maar goed ook, want ik zou dat veel te vaak doen als ik me verveel.
Ik snap het ook niet. Enige reden wanneer ik een nieuwe telefoon heb is als postbank een nieuwe actie heeft of de accu kapot is.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef wise het volgende:
Mijn mobiel viel een keer uit mijn zak in de berm tijdens buitenrit en ik had het niet gemerkt. Gelukkig waren er aardige mensen die hem weer vonden en ons huisnummer belden.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, goeie.
Ik heb het ook nog nooit gehad, maar ik neem mijn telefoon dat ook niet mee naar de wc.
Mensen die hun telefoon opnemen terwijl ze op de wc zitten.!
* Plak.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:13 schreef Broekpaling het volgende:
Uitzendinggemist op je telefoon.
Oh die Chanel is van de zomerlijn? Die is tof ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb er twee op. Chanel mistral en Koh mat zwart.
Mijn telefoon is ooit opgegeten door die hond van WDquote:Op maandag 14 juni 2010 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik heel voorzichtig, de enige keer dat mijn telefoon stuk ging was toen ik er cola overheen gooide.
Je had het gezicht van de reparateur moeten zien.![]()
Dat werd dus een nieuwe telefoon.
Er is gelukkig nooit wat uit mijn rijbroek gevallen, die zakken zijn redelijk stevigquote:Op maandag 14 juni 2010 17:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn mobiel viel een keer uit mijn zak in de berm tijdens buitenrit en ik had het niet gemerkt. Gelukkig waren er aardige mensen die hem weer vonden en ons huisnummer belden.
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:14 schreef BobbyB het volgende:
Kan Nederland niet vaker gaan voetballen?
[ afbeelding ]
En nu maar wachten totdat ie eruit komt?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn telefoon is ooit opgegeten door die hond van WD
Goh.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:15 schreef reetveter het volgende:
Weet je wat ook funest is voor een telefoon. Sperma.
Watquote:Op maandag 14 juni 2010 17:15 schreef reetveter het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:15 schreef reetveter het volgende:
Misschien als je het bewaart in een potje tot je je mobiel er in kan dompelen ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:15 schreef reetveter het volgende:
RV doet de telefoon met trilstand in de kut van zijn vriendin en tijdens het neuken belt hij haarquote:Op maandag 14 juni 2010 17:15 schreef reetveter het volgende:
Yeahaaahah.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh die Chanel is van de zomerlijn? Die is tof ja.
Luie flikker is het ook.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:17 schreef wise het volgende:
[..]
RV doet de telefoon met trilstand in de kut van zijn vriendin en tijdens het neuken belt hij haartot hij klaarkomt
Nee dat niet. Maar ik haalde em er ooit eens uit en een telefoon die anderhalve meter verder lag werd bijna geraakt.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:17 schreef wise het volgende:
[..]
RV doet de telefoon met trilstand in de kut van zijn vriendin en tijdens het neuken belt hij haartot hij klaarkomt
Hij heeft gewoon een hulpmiddel in de vorm van een telefoon nodig om zijn vriendin te plezierenquote:
Déjà vu. Dit heb je eerder verteld.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar ik haalde em er ooit eens uit en een telefoon die anderhalve meter verder lag werd bijna geraakt.
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:18 schreef wise het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een hulpmiddel in de vorm van een telefoon nodig om zijn vriendin te plezieren
...WAT?!quote:Op maandag 14 juni 2010 17:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar ik haalde em er ooit eens uit en een telefoon die anderhalve meter verder lag werd bijna geraakt.
Ik hoorde laatst ineens heel hard Billy Jean ergens vandaan komen.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn mobiel viel een keer uit mijn zak in de berm tijdens buitenrit en ik had het niet gemerkt. Gelukkig waren er aardige mensen die hem weer vonden en ons huisnummer belden.
Ik snap je post niet.quote:
lulz imma hoersquote:
Nee, hij had alleen hjet kapje op, de rest was gewoon vernieldquote:Op maandag 14 juni 2010 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En nu maar wachten totdat ie eruit komt?
Naar de politie gebracht/ kwamen ze hem zelf nog halen?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst ineens heel hard Billy Jean ergens vandaan komen.
Dus ik kijk wat rond, ligt er midden op straat een aftandse mobiel. Ik pak dat ding op en Zeg: Hallo, met JB, ik weet niet wie u zoekt, maar ik ben het niet.
- Ik zoek mijn man. ( in heel erg gebrekkig Nederlands. )
"Ik versta u niet"
- Mijn man telefoon!
"Dat kan, ik ben daar en daar"
- De weg?
"nee, er staat geen weg achter"
-Welke weg?
Geen weg, gewoon, zonder weg erachter.
- Mijn man is weg voor politie!
"Ik breng de telefoon naar de politie"
Ondertussen nog 15 keer gebeld voor dat ding eindelijk weg was
quote:
Ado heeft hem naar de politie gebracht en daar verwachtten ze hem al.. We hadden er iig niet over gebeld, dus weet het niet zeker.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Naar de politie gebracht/ kwamen ze hem zelf nog halen?
ik ookquote:Op maandag 14 juni 2010 17:25 schreef BobbyB het volgende:
Mensen, ik ga lekker naar huis cruisen.
Werden we dat danquote:Op maandag 14 juni 2010 17:40 schreef Skylark. het volgende:
Nou, we worden in ieder geval geen kampioen.
Kinderen zijn altijd vervelend.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is vandaag vervelende-kinderen-dag.
37.939.quote:
quote:
Icoontje voor je naam.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:19 schreef ViaRegnum het volgende:
Kun je eigenlijk ergens zien wie er momenteel allemaal online zijn? Of is dat niet mogelijk?
De grens van officiële kansloosheidquote:Op maandag 14 juni 2010 18:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
37.939.
Moh, nog maar een paar en ik heb weer een magische grens bereikt.
Nee, de grens van ik ga reetveter rapen.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
De grens van officiële kansloosheid?
Je doet te stoer.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, de grens van ik ga reetveter rapen.
Als je zo doet pak ik nu de trein naar groningen nog en ga ik je huis zoeken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |