Hij heeft gewoon een hulpmiddel in de vorm van een telefoon nodig om zijn vriendin te plezierenquote:
Déjà vu. Dit heb je eerder verteld.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar ik haalde em er ooit eens uit en een telefoon die anderhalve meter verder lag werd bijna geraakt.
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:18 schreef wise het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een hulpmiddel in de vorm van een telefoon nodig om zijn vriendin te plezieren
...WAT?!quote:Op maandag 14 juni 2010 17:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar ik haalde em er ooit eens uit en een telefoon die anderhalve meter verder lag werd bijna geraakt.
Ik hoorde laatst ineens heel hard Billy Jean ergens vandaan komen.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn mobiel viel een keer uit mijn zak in de berm tijdens buitenrit en ik had het niet gemerkt. Gelukkig waren er aardige mensen die hem weer vonden en ons huisnummer belden.
Ik snap je post niet.quote:
lulz imma hoersquote:
Nee, hij had alleen hjet kapje op, de rest was gewoon vernieldquote:Op maandag 14 juni 2010 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En nu maar wachten totdat ie eruit komt?
Naar de politie gebracht/ kwamen ze hem zelf nog halen?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst ineens heel hard Billy Jean ergens vandaan komen.
Dus ik kijk wat rond, ligt er midden op straat een aftandse mobiel. Ik pak dat ding op en Zeg: Hallo, met JB, ik weet niet wie u zoekt, maar ik ben het niet.
- Ik zoek mijn man. ( in heel erg gebrekkig Nederlands. )
"Ik versta u niet"
- Mijn man telefoon!
"Dat kan, ik ben daar en daar"
- De weg?
"nee, er staat geen weg achter"
-Welke weg?
Geen weg, gewoon, zonder weg erachter.
- Mijn man is weg voor politie!
"Ik breng de telefoon naar de politie"
Ondertussen nog 15 keer gebeld voor dat ding eindelijk weg was
quote:
Ado heeft hem naar de politie gebracht en daar verwachtten ze hem al.. We hadden er iig niet over gebeld, dus weet het niet zeker.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Naar de politie gebracht/ kwamen ze hem zelf nog halen?
ik ookquote:Op maandag 14 juni 2010 17:25 schreef BobbyB het volgende:
Mensen, ik ga lekker naar huis cruisen.
Werden we dat danquote:Op maandag 14 juni 2010 17:40 schreef Skylark. het volgende:
Nou, we worden in ieder geval geen kampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |