Idd, zelfbescherming, bovendien zit ik toch niet zo vaak zonder laptop.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:11 schreef Chai het volgende:
Ik kan trouwens ook internetten op mijn mobiel, maar dat is de traag om voor je lol te internetten. En dat is maar goed ook, want ik zou dat veel te vaak doen als ik me verveel.
Ik snap het ook niet. Enige reden wanneer ik een nieuwe telefoon heb is als postbank een nieuwe actie heeft of de accu kapot is.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef wise het volgende:
Hoe gaan jullie om met je telefoon dat deze stuk gaat ?
Enige wat ik ooit had was een hele, hele lichte kleine kras op me scherm. (sleutels)
Mijn mobiel viel een keer uit mijn zak in de berm tijdens buitenrit en ik had het niet gemerkt. Gelukkig waren er aardige mensen die hem weer vonden en ons huisnummer belden.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, goeie.
Ik heb het ook nog nooit gehad, maar ik neem mijn telefoon dat ook niet mee naar de wc.
Mensen die hun telefoon opnemen terwijl ze op de wc zitten.!
* Plak.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:13 schreef Broekpaling het volgende:
Uitzendinggemist op je telefoon.
Oh die Chanel is van de zomerlijn? Die is tof ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb er twee op. Chanel mistral en Koh mat zwart.
Mijn telefoon is ooit opgegeten door die hond van WDquote:Op maandag 14 juni 2010 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik heel voorzichtig, de enige keer dat mijn telefoon stuk ging was toen ik er cola overheen gooide.
Je had het gezicht van de reparateur moeten zien.![]()
Dat werd dus een nieuwe telefoon.
Er is gelukkig nooit wat uit mijn rijbroek gevallen, die zakken zijn redelijk stevigquote:Op maandag 14 juni 2010 17:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn mobiel viel een keer uit mijn zak in de berm tijdens buitenrit en ik had het niet gemerkt. Gelukkig waren er aardige mensen die hem weer vonden en ons huisnummer belden.
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:14 schreef BobbyB het volgende:
Kan Nederland niet vaker gaan voetballen?
[ afbeelding ]
En nu maar wachten totdat ie eruit komt?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn telefoon is ooit opgegeten door die hond van WD
Goh.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:15 schreef reetveter het volgende:
Weet je wat ook funest is voor een telefoon. Sperma.
Watquote:Op maandag 14 juni 2010 17:15 schreef reetveter het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:15 schreef reetveter het volgende:
Misschien als je het bewaart in een potje tot je je mobiel er in kan dompelen ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:15 schreef reetveter het volgende:
RV doet de telefoon met trilstand in de kut van zijn vriendin en tijdens het neuken belt hij haarquote:Op maandag 14 juni 2010 17:15 schreef reetveter het volgende:
Yeahaaahah.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh die Chanel is van de zomerlijn? Die is tof ja.
Luie flikker is het ook.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:17 schreef wise het volgende:
[..]
RV doet de telefoon met trilstand in de kut van zijn vriendin en tijdens het neuken belt hij haartot hij klaarkomt
Nee dat niet. Maar ik haalde em er ooit eens uit en een telefoon die anderhalve meter verder lag werd bijna geraakt.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:17 schreef wise het volgende:
[..]
RV doet de telefoon met trilstand in de kut van zijn vriendin en tijdens het neuken belt hij haartot hij klaarkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |