In april. Maar er moet alleen een nieuw toetsenbordje in, want die is beschadigd, het zwart is er gewoon af gebladerd.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hebt toch net je zwarte laten repareren?
Heb alleen zwart/blauw en paarsquote:Op maandag 14 juni 2010 17:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat wit ondergoed voor jou wel goed zou zijn. Dan maak je die vlekken misschien wat minder.
Ik heb nu al 5 jaar dezelfde telefoon en hij doet het prima.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:02 schreef Smart_ass het volgende:
Nieuwe telefoons.. altijd leuk, maar ik verspil mijn geld er niet meer aan.
Welke nagellak is dat?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In april. Maar er moet alleen een nieuw toetsenbordje in, want die is beschadigd, het zwart is er gewoon af gebladerd.![]()
[ afbeelding ]
Kijk, bij sommige knopjes.
e, i, o, n.
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vleeskleurig ondersteunend ondergoed.
Mijne flikkeren altijd op de grond of komen in de wasmachine terecht. Verder doe ik er ook niets mee behalve bellen/smsen, dus ach.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu al 5 jaar dezelfde telefoon en hij doet het prima.
Hier besloten ze het gras weer te maaien, terwijl er amper gras is dat de maaihoogte heeft bereikt.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja dom van me.
Ik zal de volgende keer spandoeken laten hangen om ze harder te laten werken.
Ik vraag me altijd af hoe het kan dat mensen hun telefoon in de wc laten vallen?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijne flikkeren altijd op de grond of komen in de wasmachine terecht. Verder doe ik er ook niets mee behalve bellen/smsen, dus ach.
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In april. Maar er moet alleen een nieuw toetsenbordje in, want die is beschadigd, het zwart is er gewoon af gebladerd.![]()
[ afbeelding ]
Kijk, bij sommige knopjes.
e, i, o, n.
De geur van gemaaid gras is wel lekker, maar bij ons doen ze het ook zo vaak.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hier besloten ze het gras weer te maaien, terwijl er amper gras is dat de maaihoogte heeft bereikt.
Mijne gaat ook altijd kapotquote:Op maandag 14 juni 2010 17:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijne flikkeren altijd op de grond of komen in de wasmachine terecht. Verder doe ik er ook niets mee behalve bellen/smsen, dus ach.
Dit.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:07 schreef ynuhh het volgende:
Ik kan niet zonder internet op mijn telefoon.
Oh dat heb ik nog nooit gehad, maar dat is denk ik gewoon tijdens het laten zakken van de broek als hij niet goed in je zak zit.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe het kan dat mensen hun telefoon in de wc laten vallen?
Durf te wedden dat ze nu pas weer komen als het gras jungle hoogte bereikt heeft.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hier besloten ze het gras weer te maaien, terwijl er amper gras is dat de maaihoogte heeft bereikt.
Ik ruim 2 jaar maar ben verder ook niet van plan veel geld uit te geven aan een nieuwe nee.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu al 5 jaar dezelfde telefoon en hij doet het prima.
O ja, goeie.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nog nooit gehad, maar dat is denk ik gewoon tijdens het laten zakken van de broek als hij niet goed in je zak zit.
Ik ben er achter komen dat telefoons niet goed tegen swaffelen kunnen.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef wise het volgende:
Hoe gaan jullie om met je telefoon dat deze stuk gaat ?
Enige wat ik ooit had was een hele, hele lichte kleine kras op me scherm. (sleutels)
Heb je een abonnement?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ruim 2 jaar maar ben verder ook niet van plan veel geld uit te geven aan een nieuwe nee.
Ik heb er twee op. Chanel mistral en Koh mat zwart.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben er achter komen dat telefoons niet goed tegen swaffelen kunnen.
Eigenlijk ben ik heel voorzichtig, de enige keer dat mijn telefoon stuk ging was toen ik er cola overheen gooide.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef wise het volgende:
Hoe gaan jullie om met je telefoon dat deze stuk gaat ?
Enige wat ik ooit had was een hele, hele lichte kleine kras op me scherm. (sleutels)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |