Kankerkutblagen die op zondagochtend om 8 uur al op hun vulvazela's zitten te blazen. Kreeg zin om die dingen achter in hun strot te drukken.quote:
Björn Borg.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
Oja, ik ben er uit, ik ga een witte BB kaufen.
Je zou mijn echte naam niet noemen hier.quote:
Bobby B.quote:
Die zijn zo geniaal.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een kankerlui beest.
Dat moet je als ouder ook gewoon een beetje in de hand houdenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kankerkutblagen die op zondagochtend om 8 uur al op hun vulvazela's zitten te blazen. Kreeg zin om die dingen achter in hun strot te drukken.
Sorryquote:Op maandag 14 juni 2010 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zou mijn echte naam niet noemen hier.
Ik werd om half 9 wakker gemaakt door de plantsoenendienst.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kankerkutblagen die op zondagochtend om 8 uur al op hun vulvazela's zitten te blazen. Kreeg zin om die dingen achter in hun strot te drukken.
Je hebt toch net je zwarte laten repareren?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
Oja, ik ben er uit, ik ga een witte BB kaufen.
Ja, ik snap dat niet van ouders dat ze dat toelaten.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat moet je als ouder ook gewoon een beetje in de hand houdenDie van mij zouden dat niet mogen. Liefst niet eens later op de dag
Ach niej.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Rustig aan een beetje.Ik ben geen hoer, ik ben juist nog erg onschuldig.
Dat had je aan moeten moedigen. Negers die werken.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werd om half 9 wakker gemaakt door de plantsoenendienst.
Een of andere neger ging helemaal los met zijn bladblazer.
Vleeskleurig ondersteunend ondergoed.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:02 schreef wise het volgende:
witte boxer / ondergoed
remsporen/ongesteldheid en pis vlekken extra goed te zien
eh...quote:Op maandag 14 juni 2010 17:02 schreef wise het volgende:
witte boxer / ondergoed
Ik denk dat wit ondergoed voor jou wel goed zou zijn. Dan maak je die vlekken misschien wat minder.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:02 schreef wise het volgende:
witte boxer / ondergoed
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat wit ondergoed voor jou wel goed zou zijn. Dan maak je die vlekken misschien wat minder.
O ja dom van me.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat had je aan moeten moedigen. Negers die werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |