Daarom wou ik dus ook zoeen dutchy.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:43 schreef Bragi het volgende:
Tevens zag m'n vriendin eruit in haar van mij gekregen Dutch Dress.
Houd je niet van die schunnige praat?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet fijn om dan opeens sletje genoemd te worden.
Ik neem mijn negatieve woorden terug over de Dutchydress, het stond me best leuk.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:43 schreef Bragi het volgende:
Tevens zag m'n vriendin eruit in haar van mij gekregen Dutch Dress.
Hij zou jou enig staan.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daarom wou ik dus ook zoeen dutchy.
Nee, niet echt.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Houd je niet van die schunnige praat?
't Is dan ook gewoon een leuk jurkje!quote:Op maandag 14 juni 2010 16:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik neem mijn negatieve woorden terug over de Dutchydress, het stond me best leuk.
Wut.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
Ik krijg 100 euro voor een hond uitlaten.
Weet je zeker dat dat het enige is wat je moet doen.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
Hij bijt onschuldige kleine kindertjes dood en ze stellen haar aansprakelijkquote:
Het erge is dat het de hond van de buurvrouw is. Maar ze staat er op dat ik het aanneem.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
Ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat het enige is wat je moet doen.
Of je even 'doggy' wil doen, is wat anders, lieve schat.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
Het oosten loopt altijd een beetje achter.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:48 schreef Bragi het volgende:
P.S.
Bavaria wijzigt Dutchy Dress in DutchDress
Mensen die achterlopen en niet weten.
Wat voor hond?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het erge is dat het de hond van de buurvrouw is. Maar ze staat er op dat ik het aanneem.
Beter! Hey WD, kom die hond even in onze buurt uitlaten.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij bijt onschuldige kleine kindertjes dood en ze stellen haar aansprakelijk
Ik hoor hem hier hijgen.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een kankerlui beest.
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beter! Hey WD, kom die hond even in onze buurt uitlaten.
Ik dacht nog, ik maak hem expres niet, maar ja...quote:Op maandag 14 juni 2010 16:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Of je even 'doggy' wil doen, is wat anders, lieve schat.
Ja, doet ie ook.quote:
Edgarquote:Op maandag 14 juni 2010 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beter! Hey WD, kom die hond even in onze buurt uitlaten.
Kankerkutblagen die op zondagochtend om 8 uur al op hun vulvazela's zitten te blazen. Kreeg zin om die dingen achter in hun strot te drukken.quote:
Björn Borg.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
Oja, ik ben er uit, ik ga een witte BB kaufen.
Je zou mijn echte naam niet noemen hier.quote:
Bobby B.quote:
Die zijn zo geniaal.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een kankerlui beest.
Dat moet je als ouder ook gewoon een beetje in de hand houdenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kankerkutblagen die op zondagochtend om 8 uur al op hun vulvazela's zitten te blazen. Kreeg zin om die dingen achter in hun strot te drukken.
Sorryquote:Op maandag 14 juni 2010 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zou mijn echte naam niet noemen hier.
Ik werd om half 9 wakker gemaakt door de plantsoenendienst.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kankerkutblagen die op zondagochtend om 8 uur al op hun vulvazela's zitten te blazen. Kreeg zin om die dingen achter in hun strot te drukken.
Je hebt toch net je zwarte laten repareren?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
Oja, ik ben er uit, ik ga een witte BB kaufen.
Ja, ik snap dat niet van ouders dat ze dat toelaten.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat moet je als ouder ook gewoon een beetje in de hand houdenDie van mij zouden dat niet mogen. Liefst niet eens later op de dag
Ach niej.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Rustig aan een beetje.Ik ben geen hoer, ik ben juist nog erg onschuldig.
Dat had je aan moeten moedigen. Negers die werken.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werd om half 9 wakker gemaakt door de plantsoenendienst.
Een of andere neger ging helemaal los met zijn bladblazer.
Vleeskleurig ondersteunend ondergoed.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:02 schreef wise het volgende:
witte boxer / ondergoed
remsporen/ongesteldheid en pis vlekken extra goed te zien
eh...quote:Op maandag 14 juni 2010 17:02 schreef wise het volgende:
witte boxer / ondergoed
Ik denk dat wit ondergoed voor jou wel goed zou zijn. Dan maak je die vlekken misschien wat minder.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:02 schreef wise het volgende:
witte boxer / ondergoed
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat wit ondergoed voor jou wel goed zou zijn. Dan maak je die vlekken misschien wat minder.
O ja dom van me.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat had je aan moeten moedigen. Negers die werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |