Ik word altijd een beetje vrolijk van Oranje... behalve toen mijn kozijnen en deuren in die kleur werden opgeleverdquote:
heb alles al gezienquote:
Ach ja... als iedereen er op zo'n dag in loopt vallen de mooie mensen automatisch toch weer opquote:Op maandag 14 juni 2010 09:07 schreef Ang3l het volgende:
Ja als vlaggetje is het wel leuk. Maar qua kleding is het zelden flatteus voor mensen
Ook de film al?quote:Op maandag 14 juni 2010 09:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb alles al gezien![]()
![]()
maar ik ben verslaafd aan Alex en brandy samenen ricky
![]()
![]()
![]()
![]()
die trey lijkt wle heel erg op matthew rush
Ben toch wel blij dat daar bij mijn complex vooral Rood en Blauw voor gebruikt zijnquote:Op maandag 14 juni 2010 09:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje vrolijk van Oranje... behalve toen mijn kozijnen en deuren in die kleur werden opgeleverd
De centrale ruimtes in mijn complex zijn ook redelijk oranje maar dat vind ik niet erg
Bij mij binnen zijn zwart, wit en grijs de hoofdmoot... strak modernquote:Op maandag 14 juni 2010 09:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook rood en blauw in mijn complex.,
Maar bij mij binnen is't heul wa anders!
dus eigenlijk ben jij gewoon een grijze muis ?quote:Op maandag 14 juni 2010 09:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij mij binnen zijn zwart, wit en grijs de hoofdmoot... strak modern
Nee ik heb smaakquote:Op maandag 14 juni 2010 09:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus eigenlijk ben jij gewoon een grijze muis ?
Groen, paars, wit. Ook strak.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij mij binnen zijn zwart, wit en grijs de hoofdmoot... strak modern
Klinkt goedquote:Op maandag 14 juni 2010 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Groen, paars, wit. Ook strak.
En de slaapkamer paars wit, grijs. Ook strak.
ik moet straks om 13.30 uur verplicht kijken in de kantine/bedrijfsrestaurantquote:Op maandag 14 juni 2010 10:07 schreef Yurithemaster het volgende:
tot half 1 op school en dan snel naar huis voor de wedstrijd
dat klikt wel erg wappernichtiering zoals het het nu zo staatquote:Op maandag 14 juni 2010 10:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ja bij mij zijn zwart en wit de hoofdmoot maar ik zoek er kleur bij in de assecoires
jij bent liever aan het werk?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik moet straks om 13.30 uur verplicht kijken in de kantine/bedrijfsrestaurant![]()
uit protest heb ik al een zalmroze blouse aan getrokken
Gelukkig weet ik zelf hoe het zitquote:Op maandag 14 juni 2010 10:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat klikt wel erg wappernichtiering zoals het het nu zo staat
dat klopt dan weer niet met je stoere ruige hetero imago als voetbalfan
ik krijg b.v. begin augustus ook niet collectief vrij om in Keulen naar de gaygames te gaan kijkenquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat hele WK kan mij gestolen worden ja
waarom zou je daarheen willen eikquote:Op maandag 14 juni 2010 10:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik krijg b.v. begin augustus ook niet collectief vrij om in Keulen naar de gaygames te gaan kijken
het gaat er niet om of ik DAAR heen zou willen of niet, het gaat er mij om dat ik nu tot dingen "gedwongen" wordt waar ik geen zin in heb, dat het mij zeg maar opgelegd wordt om verplicht gezellig te moeten doen met collega'squote:Op maandag 14 juni 2010 10:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waarom zou je daarheen willen eik
dan ga je toch gewoon lekker in je eentje niks doenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het gaat er niet om of ik DAAR heen zou willen of niet, het gaat er mij om dat ik nu tot dingen "gedwongen" wordt waar ik geen zin in heb, dat het mij zeg maar opgelegd wordt om verplicht gezellig te moeten doen met collega's
De gaygames zijn dan ook een beetje een raar initiatief... alsof homoseksualiteit een reden zou zijn dat je slechter in sport bent dan een hetero.... en ja ik snap dat het meer een cultureel ding is maar ik ben meer van het "doe maar gewoon"-principe in plaats van de nadruk op je homoseksualiteit te leggen...quote:Op maandag 14 juni 2010 10:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik krijg b.v. begin augustus ook niet collectief vrij om in Keulen naar de gaygames te gaan kijken
ik ben ten minste eerlijk, en niet zo'n mooi weer fan als 80 procent van de nederlanders die alleen meedoen zolang ze winnenquote:
Niemand verplicht je hoor.... er zijn ook mensen nodig om de telefoon op te nemen... je baas zal blij zijn met je....quote:Op maandag 14 juni 2010 10:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het gaat er niet om of ik DAAR heen zou willen of niet, het gaat er mij om dat ik nu tot dingen "gedwongen" wordt waar ik geen zin in heb, dat het mij zeg maar opgelegd wordt om verplicht gezellig te moeten doen met collega's
ik gaf het slechts als voorbeeld, ik had ook kunnen zeggen dat we dan collectief een dagje naar de Libelle zomerweer hadden gekund, of in september collectief naar de troonrede kijken, Dat laatste is nog werk gerelateerd ook omdat er dan weer dingen bekend gemaakt worden die we later dat jaar in het salarispakket moeten inbouwenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De gaygames zijn dan ook een beetje een raar initiatief... alsof homoseksualiteit een reden zou zijn dat je slechter in sport bent dan een hetero.... en ja ik snap dat het meer een cultureel ding is maar ik ben meer van het "doe maar gewoon"-principe in plaats van de nadruk op je homoseksualiteit te leggen...
mijn klanten zijn vooral gemeenten, die sluiten natuurlijk vanmiddag collectiefquote:Op maandag 14 juni 2010 10:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niemand verplicht je hoor.... er zijn ook mensen nodig om de telefoon op te nemen... je baas zal blij zijn met je....
Feit blijft dat NIEMAND je dwingt om ergens aan mee te doen... je kunt toch gewoon doorwerkenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik gaf het slechts als voorbeeld, ik had ook kunnen zeggen dat we dan collectief een dagje naar de Libelle zomerweer hadden gekund, of in september collectief naar de troonrede kijken, Dat laatste is nog werk gerelateerd ook omdat er dan weer dingen bekend gemaakt worden die we later dat jaar in het salarispakket moeten inbouwen
ik moet nog een aantal documenten opleveren die op een flyer moeten komen, dacht daar vanmiddag mooi in alle rust aan te kunnen werkenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niemand verplicht je hoor.... er zijn ook mensen nodig om de telefoon op te nemen... je baas zal blij zijn met je....
feit blijft natuurlijk wel dat als ik dat inderdaad ga doen dat ik dan als outkast gezien wordt, iemand die niet sociaaal met de collega's iets "leuks" gaat doen maar inderdaad bij de baas een wit voetje wenst te halen door stug te blijven doorwerkenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Feit blijft dat NIEMAND je dwingt om ergens aan mee te doen... je kunt toch gewoon doorwerken
En waarom zou dat niet kunnen... ik vind het zo'n onzin dat jij je verplicht voelt om te kijken.... je bent waarschijnlijk bang om voor zwart schaap te worden versleten en gaat daarom maar meekijken...quote:Op maandag 14 juni 2010 10:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik moet nog een aantal documenten opleveren die op een flyer moeten komen, dacht daar vanmiddag mooi in alle rust aan te kunnen werken
Ah dat is het dus echt... wat een onzin... als je zegt dat je geen kont om voetbal geeft zal iedereen wel snappen dat je liever doorwerkt...quote:Op maandag 14 juni 2010 10:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
feit blijft natuurlijk wel dat als ik dat inderdaad ga doen dat ik dan als outkast gezien wordt, iemand die niet sociaaal met de collega's iets "leuks" gaat doen maar inderdaad bij de baas een wit voetje wenst te halen door stug te blijven doorwerken![]()
er rust vooral een sociale druk/verplichting op, althans zo voel ik die wel
nu sta ik hier toch al bekend als bonte hondquote:Op maandag 14 juni 2010 10:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet kunnen... ik vind het zo'n onzin dat jij je verplicht voelt om te kijken.... je bent waarschijnlijk bang om voor zwart schaap te worden versleten en gaat daarom maar meekijken...
Sorry dat ik het zeg... maar het is eerder een gebrek aan ruggegraat...quote:Op maandag 14 juni 2010 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu sta ik hier toch al bekend als bonte hond
ik ageer vooral tegen het collectieve automatisme dat iedereen overal geacht wordt laaiend enthousiast te worden over voetbalquote:Op maandag 14 juni 2010 10:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ah dat is het dus echt... wat een onzin... als je zegt dat je geen kont om voetbal geeft zal iedereen wel snappen dat je liever doorwerkt...
sterker nog, ik zou het als voetballiefhebber juist bloedirritant vinden om iemand naast me te hebben staan die er geen zak om geeft....
Als je dat vindt moet je dus juist gewoon doorwerken... maar nee jij gaat gewoon mee staan kijkenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ageer vooral tegen het collectieve automatisme dat iedereen overal geacht wordt laaiend enthousiast te worden over voetbal
dus niet alleen hier op mijn werk maar ook in de supermarkt en zo
en op zich sta ik ook wel van mezelf te kijken aangezien in tijdens de HBO studie in 1988 wel heb staan juichen bij alle wedstrijden
daar hoef je geen sorry voor te zeggen, want er zit wel een kern van waarheid inquote:Op maandag 14 juni 2010 10:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg... maar het is eerder een gebrek aan ruggegraat...
Ik sta waarschijnlijk ergens onderin de middenmootquote:Op maandag 14 juni 2010 10:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik sta op de gedeelde 3e plaats van de WKpoule
Erikquote:
Nou ja, er staan er 7 op de 2e plaats of zoquote:Op maandag 14 juni 2010 10:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik sta waarschijnlijk ergens onderin de middenmoot
Dus eigenlijk sta je gewoon onderaan?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, er staan er 7 op de 2e plaats of zo
En 1 op de eerste plaats
Niet. Er staan er heul nog veul onder me.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus eigenlijk sta je gewoon onderaan?
Ik heb 4 wedstrijden goed voorspeld maar ook nog geen uitslag goedquote:Op maandag 14 juni 2010 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet. Er staan er heul nog veul onder me.
Ik heb 9 punten: 3x de winnaar goed voorspeld (maar niet de uitslag)
Misschien dacht ie dat er een groot scherm hing en dat er voetbal op wasquote:Op maandag 14 juni 2010 11:00 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-herdenking-was.html
O bitch please!"Ik wist niet dat het dodenherdenking was". Hoe lang woon je gvd al in NL?
En dan "Ik ging van de ene naar de andere kroeg en ik vond dat die mensen daar maar stonden te suffen" .... er staan duizenden mensen op de dam mongool ... te suffen?
Zo ben ik ongeveerquote:Op maandag 14 juni 2010 10:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben ten minste eerlijk, en niet zo'n mooi weer fan als 80 procent van de nederlanders die alleen meedoen zolang ze winnen
die mensen veroodeel ik nietquote:
Nogmaals... die ruimte kun je zelf creeëren.... niemand zegt je een kuddedier te zijn als je dat niet wilt.... je zeurt!quote:Op maandag 14 juni 2010 11:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die mensen veroodeel ik niet![]()
een ieder moet vooral doen wat hij/zij leuk vindt
maar het lijkt nu wel of er geen geen ruimte is voor mensen die dat het WK geen fluit interesseert
Maar het lijkt zo ook, en dan was ind e witter van Amsterdirk ook al, alsof je alleen naar het WK mag kijken als je altijd al voetbal kijkt en ook de sport leuk vindquote:Op maandag 14 juni 2010 11:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die mensen veroodeel ik niet![]()
een ieder moet vooral doen wat hij/zij leuk vindt
maar het lijkt nu wel of er geen geen ruimte is voor mensen die dat het WK geen fluit interesseert
dat zal vast de leeftijd zijnquote:Op maandag 14 juni 2010 11:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nogmaals... die ruimte kun je zelf creeëren.... niemand zegt je een kuddedier te zijn als je dat niet wilt.... je zeurt!
Ja precies, en het is niet dat ik er niets aan vind, aan voetbal (ESF welquote:Op maandag 14 juni 2010 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie even niet in wat het met eerlijik te maken heeft. Ik vind voetbal geen ene fuck aan, maar zo met een WK/EK en dan met z'n allen samen kijken vind ik dan wel weer leuk. Noem het mooiweer-fan of gezelligheidsdier, maakt me niet uit. Ik ga kijken![]()
Ik vind het ESF ook geen ene kut aan maar was wel nieuwsgierig naar Sieneke. Dus keek ik
Of je karakterquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat je posts me in die zin niet zijn bijgeblevenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb jie mij hier dan al eens zeurend betrapt over een ander onderwerp dan voetbal ?
cool! Zal vast een leuk sfeertje hangenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:33 schreef Ang3l het volgende:
De beste vriendin heeft grolsch lemon en blikjes bavaria geregeld, we gaan op het 18 Sept plein kijken![]()
Daar hou je toch gewoon van, van zo'n meisje?
Meid, je hebt het maar getroffen met zo'n posse!quote:Op maandag 14 juni 2010 11:33 schreef Ang3l het volgende:
De beste vriendin heeft grolsch lemon en blikjes bavaria geregeld, we gaan op het 18 Sept plein kijken![]()
Daar hou je toch gewoon van, van zo'n meisje?
dan zit het karaktertechnisch dus nog niet zo verkeerd bij mequote:Op maandag 14 juni 2010 11:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat je posts me in die zin niet zijn bijgebleven
Ja de posse-poes heeft goed d'r best gedaanquote:Op maandag 14 juni 2010 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meid, je hebt het maar getroffen met zo'n posse!
Wel goed jezelf met zonnebrand insmeren hequote:Op maandag 14 juni 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de posse-poes heeft goed d'r best gedaan
*LOL* Nah dat zal toch wel loslopen mam?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel goed jezelf met zonnebrand insmeren he.
Je weet maar nooit, kind.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Nah dat zal toch wel loslopen mam?
Naar de Hyundai I20 op dat blok zekerquote:Op maandag 14 juni 2010 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga hier kijken, op een groot scherm
arme jij, en jij dacht nog dat het leuk wonen was met een stadion om de hoekquote:Op maandag 14 juni 2010 13:07 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb mij net door een zee van oranje orang oetangs moeten worstelen om thuis te komen.
En het is wedstrijd één he, voor Nederland.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:07 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb mij net door een zee van oranje orang oetangs moeten worstelen om thuis te komen.
Ik voel een behoefte opborrelen om hier allerlei dingen te schrijven, maar ik hou mij in. Want stel je voor, straks ontploft het stadion of breekt er brand uit en dan ben ik hoofdverdachte nummer 1.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En het is wedstrijd één he, voor Nederland.
die discussie hier hier vanochtend al gevoerdquote:Op maandag 14 juni 2010 13:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik voel een behoefte opborrelen om hier allerlei dingen te schrijven, maar ik hou mij in. Want stel je voor, straks ontploft het stadion of breekt er brand uit en dan ben ik hoofdverdachte nummer 1.
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik voel een behoefte opborrelen om hier allerlei dingen te schrijven, maar ik hou mij in. Want stel je voor, straks ontploft het stadion of breekt er brand uit en dan ben ik hoofdverdachte nummer 1.
Ben jij dan iemand met snelwegangst?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:47 schreef creno het volgende:
ik ga auto-rijden, volgens mij kan ik gerust heel de weg op de andere baan rijden, veel verkeer zal er niet zijn
Ik wilde serieus net ene sms'je versturen met "Als ik een granaatwerper had gehad, dan was er nu op het nieuws iets geweest over een explosie in het PSV-stadion" maar bedacht mij toen dat sms'jes misschien inderdaad wel gescanned worden op dergelijke woorden. Dus ik hield mij in.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Misschien wordt het Internet wel net zo gecontroleerd als sms'jes. Want alle sms'jes die in Nederland verstuurd worden gaan door een soortement van filter en als er woorden in voorkomen als bom, Bin Laden en Allah Akbar of hoe je dat ook schrijft, dan worden de sporen nagegaan door de AIVD.
Nee nee, zeker niet!quote:Op maandag 14 juni 2010 14:02 schreef Great.Expectations het volgende:
Als Nederland deze wedstrijd verliest, is het dan ook meteen afgelopen?
gecondoleerdquote:Op maandag 14 juni 2010 14:01 schreef Great.Expectations het volgende:
En ik moet nu naar Maastricht.
latino's kunnen oranje doorgaans erg goed hyebben, net zoals geel of fluorquote:Op maandag 14 juni 2010 09:07 schreef Ang3l het volgende:
Ja als vlaggetje is het wel leuk. Maar qua kleding is het zelden flatteus voor mensen
maar je mag nu weer lekker aan het werkquote:Op maandag 14 juni 2010 15:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
shit zitten we nog langer aan die ellende vast
Stel je nou toch eens niet zo enorm aan zuurzakquote:Op maandag 14 juni 2010 14:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik wilde serieus net ene sms'je versturen met "Als ik een granaatwerper had gehad, dan was er nu op het nieuws iets geweest over een explosie in het PSV-stadion" maar bedacht mij toen dat sms'jes misschien inderdaad wel gescanned worden op dergelijke woorden. Dus ik hield mij in.
en anders moet G.E lekker bij zn ouders gaan logeren mjah, ofzoquote:Op maandag 14 juni 2010 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stel je nou toch eens niet zo enorm aan zuurzak
Ga dan niet in het centrum in de buurt van het voetbalstadion wonen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2-0
ik heb wel ruggegraat getoond en ben niet wezen kijkenquote:Op maandag 14 juni 2010 15:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar je mag nu weer lekker aan het werk
of in Thionville, daar doen ze ook niet aan oranje gektequote:Op maandag 14 juni 2010 15:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
en anders moet G.E lekker bij zn ouders gaan logeren mjah, ofzo![]()
![]()
![]()
you go girlquote:Op maandag 14 juni 2010 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb wel ruggegraat getoond en ben niet wezen kijken
nee, maar daar steken ze een bende vuurwerk af voorhet keizerlijk zomerpaleis~!quote:Op maandag 14 juni 2010 15:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of in Thionville, daar doen ze ook niet aan oranje gekte
feliciteerdquote:
Wat ben je toch ook een chagrijn. Een hutje op de hei zou je fijner vinden volgens mij.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik wilde serieus net ene sms'je versturen met "Als ik een granaatwerper had gehad, dan was er nu op het nieuws iets geweest over een explosie in het PSV-stadion" maar bedacht mij toen dat sms'jes misschien inderdaad wel gescanned worden op dergelijke woorden. Dus ik hield mij in.
in luxenburg heb je zoooooooooooooooveel velden zo groot als wat, waar een mens prima in terugtrekking kan levenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een chagrijn. Een hutje op de hei zou je fijner vinden volgens mij.
Dat bedoel ik!quote:Op maandag 14 juni 2010 07:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan verliefd te worden op alle tegenspelers?
Leuke tv!
dat doen ze daar in het land van Marianne bij elke feestelijke gebeurtenis, dus ook bij uw staatsbezoekquote:Op maandag 14 juni 2010 16:04 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee, maar daar steken ze een bende vuurwerk af voorhet keizerlijk zomerpaleis~!
of een iglo voor het ijskonijnquote:Op maandag 14 juni 2010 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een chagrijn. Een hutje op de hei zou je fijner vinden volgens mij.
Ja, ik bedoel, je weet dat als je in het centrum van een grote stad woont dat er dan feesten en festivals zijn, en dat je daar "last" van kan hebben. Als je daar niet tegen kan dan had je daar niet moeten gaan wonen, maar gewoon een stukje verder of buiten de stad.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:10 schreef Xiance het volgende:
[..]
in luxenburg heb je zoooooooooooooooveel velden zo groot als wat, waar een mens prima in terugtrekking kan leven
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, je weet dat als je in het centrum van een grote stad woont dat er dan feesten en festivals zijn, en dat je daar "last" van kan hebben. Als je daar niet tegen kan dan had je daar niet moeten gaan wonen, maar gewoon een stukje verder of buiten de stad.
Oehh ja, zoals dingen bouwen, eten zoeken, vissen, roddelen, bruin bakken, koken, complotten maken..quote:Op maandag 14 juni 2010 16:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je moet toch wat doen op dat eiland
dacht zelf aan iets andersquote:Op maandag 14 juni 2010 16:25 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oehh ja, zoals dingen bouwen, eten zoeken, vissen, roddelen, bruin bakken, koken, complotten maken..
T zou geweldig zijn!!
Ik druk allemaal op verkeerde knopjes fok fok fokquote:Op maandag 14 juni 2010 16:25 schreef Deceit het volgende:
Soap-up-date #862:
Hij houdt van me, heeft me nodig, mist me..
En wat wilt hij:
Tijd voor zichzelf en dat ik niet zo vaak sms
En ik weet wat ik moet doen, hem met rust laten en verdergaan, aber warom ist es so Schwer?!
"...niet zo vaak sms."quote:Op maandag 14 juni 2010 16:40 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik druk allemaal op verkeerde knopjes fok fok fok
deurdicht en niet meer openenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:25 schreef Deceit het volgende:
Soap-up-date #862:
Hij houdt van me, heeft me nodig, mist me..
En wat wilt hij:
Tijd voor zichzelf en dat ik niet zo vaak sms
En ik weet wat ik moet doen, hem met rust laten en verdergaan, aber warom ist es so Schwer?!
Ik weet niet of ze allemaal in die grafheuvel van me passen, en de vriezer is al volquote:Op maandag 14 juni 2010 16:41 schreef Xiance het volgende:
Deceit: dumpen en alleen gelukkig worden
Wonderer: nee we hebben al gevoetbald (WE? nee.. ik niet!)
TMM: kom meteen even hier heen
Waar kan je de lijst zien?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik sta op de gedeelde 3e plaats van de WKpoule
wij hebben hier een groot open veld achter t huis.. we kunnen ze wel ritueel verbranden en opofferen aan de germaanse goden van geluk en rijkdom?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze allemaal in die grafheuvel van me passen, en de vriezer is al vol
EK mochten ze een x meedoen omdat ze gastland waren..quote:Op maandag 14 juni 2010 16:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"...niet zo vaak sms."
Aber, du kleiner Steifchen, dárum ist 's vielleicht so schwer. Es wird vielleicht etwas angenehmer als du deiner Fingertopfen in deine Hosen holst.
En hopelijk klopt mijn Duits een beetje.![]()
Zeg, is er eigentlich ook een Oostenrijks voetbalteam?Ik hoor daar eigenlijk helemaal niks over. Maar ja, met al die bergen kan het ook lastig zijn een heel voetbalveld aan te leggen,. of als dat al lukt dat je dan een berg helemaal af moet lopen om de bal te halen. En zie dan nog maar eens boven te komen zonder skilift...
Maar heb jij een tattoo?!quote:Op maandag 14 juni 2010 16:50 schreef Deceit het volgende:
[..]
EK mochten ze een x meedoen omdat ze gastland waren..
Het volk was tegen deelname want het zou voor schut zijn
Diegene die mijn broek ooit heeft uitgedaan weet wat en waarquote:Op maandag 14 juni 2010 16:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar heb jij een tattoo?!
Wat en waar dan?!
Beetje vreemd maar wel hasssstikke cute tochquote:Op maandag 14 juni 2010 16:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
iedere dag stopt hier een jongentje van een jaar of 12 voor de deur, beetje een nerd, hij zet z'n fiets neer en gaat uitgebreid mijn poezen zitten aaien op de stoep bij mij voor, beetje vreemd?
Nee want als ik ergens langskom, toevalligerwijs en er zijn aanhankelijke poezen dan kun je mij er ook niet weg sláán.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
iedere dag stopt hier een jongentje van een jaar of 12 voor de deur, beetje een nerd, hij zet z'n fiets neer en gaat uitgebreid mijn poezen zitten aaien op de stoep bij mij voor, beetje vreemd?
toch niet Nuenen he, kan ook niet, dat is geen kutdorpquote:Op maandag 14 juni 2010 16:51 schreef Deceit het volgende:
En ik heb juist de deuren ge-opend, hij had vrijdag alleen maar gesmst dat hij me miste, na een ignore van anderhalve maand.. ik ben gewoon met de bus naar een kutdorp gegaan bij eindhoven om m te kunnen zien.. dus ja, dan heb je wel gevoelens!
Is dus niet zo makkelijk om houdoe te zeggen
Toch geen spinnetje net buiten de schaamstreek toch?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:54 schreef Deceit het volgende:
[..]
Diegene die mijn broek ooit heeft uitgedaan weet wat en waar
Alle dorpen zijn in mijn ogen kutdorpenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
toch niet Nuenen he, kan ook niet, dat is geen kutdorp
Trek me broek uit en je weet hetquote:Op maandag 14 juni 2010 16:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Toch geen spinnetje net buiten de schaamstreek toch?Of zoiets?
Naja, een Chinees teken dan op je rechterbil. Gok ik.
onderbuik dus?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:54 schreef Deceit het volgende:
[..]
Diegene die mijn broek ooit heeft uitgedaan weet wat en waar
vind het een beetje sneu, echt zo'n nerdie ventje dat gepest wordt op school en thuis geen huisdieren mag hebbenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:55 schreef Deceit het volgende:
[..]
Beetje vreemd maar wel hasssstikke cute toch
niet alle nerds hebben een slecht leven hoor shatzquote:Op maandag 14 juni 2010 17:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vind het een beetje sneu, echt zo'n nerdie ventje dat gepest wordt op school en thuis geen huisdieren mag hebben
Kan toch ook staandquote:Op maandag 14 juni 2010 17:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
jij gaat ook echt voor iedereen liggen he
Ga je om te trainen of om je nek te verrekken?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:14 schreef Vlarp het volgende:
Gefeliciteerd met Nederland!
Nu op naar de sportschool
Dan wens ik je veel succes!quote:Op maandag 14 juni 2010 17:14 schreef Vlarp het volgende:
Gefeliciteerd met Nederland!
Nu op naar de sportschool
Trainen!quote:Op maandag 14 juni 2010 17:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Ga je om te trainen of om je nek te verrekken?
Ik doe een combinatie van cardio (crosstrainer en loopband) en kracht.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel succes!Je moet natuurlijk wel net zo lang doortrainen tot al die kcal's verbrand zijn die je er afgelopen weekend in de kroeg middels bier in je lichaam hebt opgenomen.
Maar wat doe je er zoal?
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik doe een combinatie van cardio (crosstrainer en loopband) en kracht.
De discipline is dat m'n werkgever betaalt als ik vaak genoeg gaquote:Op maandag 14 juni 2010 17:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar wel weten waar de grens ligt he, dus niet opeens van die armen krijgen dat je hier iedereen verslaat met armpje drukken.![]()
Het zou ook wel goed voor mij zijn, maar of ik gedisciplineerd genoeg ben om dan echt elke week te gaan en alles....
quote:
Wat is dr?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
dood aan iedereen
*adem in* *adem uit*
Het is weer goed
quote:
neenquote:Op maandag 14 juni 2010 18:19 schreef Xiance het volgende:
ik heb vandaag een enorme drang naar het luisteren van
zelfs Celine komt er niet overheen
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb trouwens heel veel lekkere mannen gezien in het oranje... ik ben verliefd
uhm.. was jij niet verliefd op die jongen in de trein die er ook zo lekker uit zag?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:31 schreef Deceit het volgende:
Rare definitie van verliefd heb je als je al verliefd bent omdat hij alleen lekker is
Ja maar dan krijg ik een heul apart gevoel van binnen!quote:Op maandag 14 juni 2010 18:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
uhm.. was jij niet verliefd op die jongen in de trein die er ook zo lekker uit zag?
Heb je het licht gezien?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:31 schreef Deceit het volgende:
Rare definitie van verliefd heb je als je al verliefd bent omdat hij alleen lekker is
Melancholia! My favouritequote:Op maandag 14 juni 2010 18:43 schreef TheVulture het volgende:
Ook mooi... vergeef me mijn melancholische bui.. ik ben bezopen
die heb ikquote:Op maandag 14 juni 2010 18:43 schreef TheVulture het volgende:
Weet je wie ik laatst online trof? Mr_Mime! Ik denk goh, bekend gezicht.quote:
Als je man daar achterkomt dan ben je de sjaak he, dat weet je'..?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:43 schreef TheVulture het volgende:
ik ga nog even doorquote:
Hij staat over 1,5 uur voor de deurquote:Op maandag 14 juni 2010 18:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als je man daar achterkomt dan ben je de sjaak he, dat weet je'..?
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:47 schreef Xiance het volgende:
die hoge D noot![]()
al klinkt het als ik m doe natuurlijk wel een beetje met meer bass
is het nou eens genoeg met die moffen musicalquote:Op maandag 14 juni 2010 18:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je het licht gezien?
Dit blijft een van mijn musicalfavorieten
Rentquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is het nou eens genoeg met die moffen musical![]()
Loop eens een winkel binnen. Meestal staat ie wel tussen de arthousefilmsquote:Op maandag 14 juni 2010 18:56 schreef Deceit het volgende:
[..]
Die wil ik zo graag zien maar kan m niet vinden
Heb heel vaak gekeken! maar niet bij de arthouse !quote:Op maandag 14 juni 2010 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Loop eens een winkel binnen. Meestal staat ie wel tussen de arthousefilms.
Arthouse Gay Porn.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:56 schreef Deceit het volgende:
@Oinaru ja maar bedoelde eigenlijk een andere dan die
En Oostenrijks, ook nogquote:Op maandag 14 juni 2010 18:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een van de mooiste musicals ooit gemaakt ja... ga je mond spoelen
Ook dat nog ja... Musicalsquote:
Ken jij trouwens het Mama Appelsap-idee?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:06 schreef Dragonwizard het volgende:
Die filmversie van Rent is bijna overal te downloaden.
Heet jij Nikki?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:08 schreef TheVulture het volgende:
Toen werd ik verliefd op Nikki... what's in a name
Neequote:
Ja. Dat heb ik heel vaak bij liedjesquote:Op maandag 14 juni 2010 19:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ken jij trouwens het Mama Appelsap-idee?
Oostenrijkquote:
Ik was al verbaasd (zie smileywijziging, ik had de verkeerde ingetikt maar dat is menselijk), maar ik dacht al.quote:
Ik heb 'm in Eindhoven bij de van Leest wel zien liggen en volgens mij ook bij de Free Record Shop.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:58 schreef Deceit het volgende:
[..]
Heb heel vaak gekeken! maar niet bij de arthouse !
En nephomoquote:
Ok Ok.. maar moet wel toegeven dat ik er in het begin naar had gekeken..quote:Op maandag 14 juni 2010 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb 'm in Eindhoven bij de van Leest wel zien liggen en volgens mij ook bij de Free Record Shop.
Stel ik ga ergens zwemmen en jij zwemt er ook opeens, zie ik dán je tattoo?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:12 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oostenrijk![]()
![]()
Ik wilde een rode zwembroek van Björn Borg.. hadden ze hem in rood wit rood motief..
![]()
Ik werd meteen verliefd
Gijsbertquote:Op maandag 14 juni 2010 19:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik was al verbaasd (zie smileywijziging, ik had de verkeerde ingetikt maar dat is menselijk), maar ik dacht al.
Maargoed, Gijsbert, ben je maar gestopt met feesten dan?
Ligt er aan of de golven hard genoeg zijn zodat me broek zaktquote:Op maandag 14 juni 2010 19:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Stel ik ga ergens zwemmen en jij zwemt er ook opeens, zie ik dán je tattoo?
jij word elke dag wel weer verliefdquote:Op maandag 14 juni 2010 19:12 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oostenrijk![]()
![]()
Ik wilde een rode zwembroek van Björn Borg.. hadden ze hem in rood wit rood motief..
![]()
Ik werd meteen verliefd
Je kunt ook gewoon naakt zwemmen hequote:Op maandag 14 juni 2010 19:15 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ligt er aan of de golven hard genoeg zijn zodat me broek zakt
Ooohhh daaro.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:15 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ligt er aan of de golven hard genoeg zijn zodat me broek zakt
je kan ook "hallo" zeggen en lief lachen, dan gaat ie al liggenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Stel ik ga ergens zwemmen en jij zwemt er ook opeens, zie ik dán je tattoo?
Dus je man komt zo, die niet in voetvbal is geinteresseerd en dan zit jij daar aangeschoten als een hertje op de bank?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gijsbert
Ik zit bij te komen op de bank... en als ik gedronken heb kan ik in een keer zo'n rare bui hebben
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus je man komt zo, die niet in voetvbal is geinteresseerd en dan zit jij daar aangeschoten als een hertje op de bank?
Hij mag nu toch wél langer blijven dan een uurtje?
TV gaat ook heel makkelijk liggen hoor..quote:Op maandag 14 juni 2010 19:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus je man komt zo, die niet in voetvbal is geinteresseerd en dan zit jij daar aangeschoten als een hertje op de bank?
Hij mag nu toch wél langer blijven dan een uurtje?
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
TV gaat ook heel makkelijk liggen hoor..
mischien deeld ie zn alcoholische bloedband wel met Deceit![]()
Maar je kan me tattoo wel net boven me boxer zien.. gewoon beschaafd, de volgende tattoos worden vetterquote:Op maandag 14 juni 2010 19:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh daaro.![]()
Maar echt een vette tattoo of een beschaafd iets?
Er was zelfs een top-50 op de radio!!quote:
Ja, maar nu weer op 1 echt smoor-relatie-verliefdquote:Op maandag 14 juni 2010 19:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij word elke dag wel weer verliefd
Ik lig nooit snel voor iemand!quote:Op maandag 14 juni 2010 19:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
TV gaat ook heel makkelijk liggen hoor..
mischien deeld ie zn alcoholische bloedband wel met Deceit![]()
net zoals jijquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:27 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja, maar nu weer op 1 echt smoor-relatie-verliefd
betraptquote:Op maandag 14 juni 2010 19:39 schreef Dragonwizard het volgende:
Yurithemaster is volgens mij nog een virgin.
nu welquote:
have funquote:Op maandag 14 juni 2010 19:43 schreef creno het volgende:
ik ga weer eens een herhalingslesje EHBO volgen
Nou ja als je Joran bent dan werp je die steen tegen een random meisje aan en is ze opeens dood.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
Je bent soms maar één steenworp af van een tragisch lot als dat van Joran.
ik ben heel selectiefquote:Op maandag 14 juni 2010 19:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nu ook nieten jij bent dan nog altijd een grote skank en jij hebt nog wel een BF
blij dat je het met ons eens bentquote:Op maandag 14 juni 2010 19:50 schreef Deceit het volgende:
[..]
Klinkt zo dom als ik ditmijn eigen comments teruglees
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alsof ik met de eerste de beste het bed in duik
ik ook niet, ik hoef alleen mijn roze boekje open te slaan en een aantal telefoontjes te plegenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoef niet helemaal krampachtig naar Frankrijk te rijden om te neuken
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
blij dat je het met ons eens bent![]()
Ik wist niet dat die (nu) dode meisjes aan Jorans nichtjes gezeten hebbenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef Xiance het volgende:
ik zou ook best in een joran / koelbloedige moordenaar kunnen veranderen..
als iemand mijn 2 kleine nichtjes wat aan doet..
ja ik denk dat hij een speelbal geworden is van het lot, of denk je dat hij dit alles bewust gepland heeft, de 2de moord misschien, maar dat denk ik ook niet, zou hij echt zo'n gewetenloze seriemoordenaar zijn?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja als je Joran bent dan werp je die steen tegen een random meisje aan en is ze opeens dood.
maar joran is geen koelbloedige moordenaarquote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef Xiance het volgende:
je hebt een relatie, dat zou je al selectief genoeg horen te makenquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:03 schreef Deceit het volgende:
Ik ben bijna klaar met werken.. ik ga opruimen.. houdoe
Het lot vermoord niet zomaar mensen hoor. Dat doen mensen zelf, en ook niet zomaar toevallig twee keer.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja ik denk dat hij een speelbal geworden is van het lot, of denk je dat hij dit alles bewust gepland heeft, de 2de moord misschien, maar dat denk ik ook niet, zou hij echt zo'n gewetenloze seriemoordenaar zijn?
dat vroeg ik me dus ook afquote:Op maandag 14 juni 2010 20:05 schreef Dragonwizard het volgende:
Wie rijdt er nou naar Frankrijk om te gaan neuken
Koelbloedig betekent dat je geen spier vertrekt, emotieloos bent. Ik denk dat als er iemand aan je nichtjes komt, je niet echt emotieloos zal zijnquote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef Xiance het volgende:
Ja dat ongeveer probeerde ik ook de zeggen maar dan verhuld in een Joran-vergelijkingquote:Op maandag 14 juni 2010 20:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Koelbloedig betekent dat je geen spier vertrekt, emotieloos bent. Ik denk dat als er iemand aan je nichtjes komt, je niet echt emotieloos zal zijn
laat ik het anders zeggen:quote:Op maandag 14 juni 2010 20:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Koelbloedig betekent dat je geen spier vertrekt, emotieloos bent. Ik denk dat als er iemand aan je nichtjes komt, je niet echt emotieloos zal zijn
We speelden ook kut! Behalve Ilja ofzoiets!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:21 schreef Bartjebart het volgende:
Jezes wat een gehuil hier vandaag om dat WK zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |