Ik word altijd een beetje vrolijk van Oranje... behalve toen mijn kozijnen en deuren in die kleur werden opgeleverdquote:
heb alles al gezienquote:
Ach ja... als iedereen er op zo'n dag in loopt vallen de mooie mensen automatisch toch weer opquote:Op maandag 14 juni 2010 09:07 schreef Ang3l het volgende:
Ja als vlaggetje is het wel leuk. Maar qua kleding is het zelden flatteus voor mensen
Ook de film al?quote:Op maandag 14 juni 2010 09:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb alles al gezien![]()
![]()
maar ik ben verslaafd aan Alex en brandy samenen ricky
![]()
![]()
![]()
![]()
die trey lijkt wle heel erg op matthew rush
Ben toch wel blij dat daar bij mijn complex vooral Rood en Blauw voor gebruikt zijnquote:Op maandag 14 juni 2010 09:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje vrolijk van Oranje... behalve toen mijn kozijnen en deuren in die kleur werden opgeleverd
De centrale ruimtes in mijn complex zijn ook redelijk oranje maar dat vind ik niet erg
Bij mij binnen zijn zwart, wit en grijs de hoofdmoot... strak modernquote:Op maandag 14 juni 2010 09:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook rood en blauw in mijn complex.,
Maar bij mij binnen is't heul wa anders!
dus eigenlijk ben jij gewoon een grijze muis ?quote:Op maandag 14 juni 2010 09:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij mij binnen zijn zwart, wit en grijs de hoofdmoot... strak modern
Nee ik heb smaakquote:Op maandag 14 juni 2010 09:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus eigenlijk ben jij gewoon een grijze muis ?
Groen, paars, wit. Ook strak.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij mij binnen zijn zwart, wit en grijs de hoofdmoot... strak modern
Klinkt goedquote:Op maandag 14 juni 2010 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Groen, paars, wit. Ook strak.
En de slaapkamer paars wit, grijs. Ook strak.
ik moet straks om 13.30 uur verplicht kijken in de kantine/bedrijfsrestaurantquote:Op maandag 14 juni 2010 10:07 schreef Yurithemaster het volgende:
tot half 1 op school en dan snel naar huis voor de wedstrijd
dat klikt wel erg wappernichtiering zoals het het nu zo staatquote:Op maandag 14 juni 2010 10:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ja bij mij zijn zwart en wit de hoofdmoot maar ik zoek er kleur bij in de assecoires
jij bent liever aan het werk?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik moet straks om 13.30 uur verplicht kijken in de kantine/bedrijfsrestaurant![]()
uit protest heb ik al een zalmroze blouse aan getrokken
Gelukkig weet ik zelf hoe het zitquote:Op maandag 14 juni 2010 10:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat klikt wel erg wappernichtiering zoals het het nu zo staat
dat klopt dan weer niet met je stoere ruige hetero imago als voetbalfan
ik krijg b.v. begin augustus ook niet collectief vrij om in Keulen naar de gaygames te gaan kijkenquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat hele WK kan mij gestolen worden ja
waarom zou je daarheen willen eikquote:Op maandag 14 juni 2010 10:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik krijg b.v. begin augustus ook niet collectief vrij om in Keulen naar de gaygames te gaan kijken
het gaat er niet om of ik DAAR heen zou willen of niet, het gaat er mij om dat ik nu tot dingen "gedwongen" wordt waar ik geen zin in heb, dat het mij zeg maar opgelegd wordt om verplicht gezellig te moeten doen met collega'squote:Op maandag 14 juni 2010 10:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waarom zou je daarheen willen eik
dan ga je toch gewoon lekker in je eentje niks doenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het gaat er niet om of ik DAAR heen zou willen of niet, het gaat er mij om dat ik nu tot dingen "gedwongen" wordt waar ik geen zin in heb, dat het mij zeg maar opgelegd wordt om verplicht gezellig te moeten doen met collega's
De gaygames zijn dan ook een beetje een raar initiatief... alsof homoseksualiteit een reden zou zijn dat je slechter in sport bent dan een hetero.... en ja ik snap dat het meer een cultureel ding is maar ik ben meer van het "doe maar gewoon"-principe in plaats van de nadruk op je homoseksualiteit te leggen...quote:Op maandag 14 juni 2010 10:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik krijg b.v. begin augustus ook niet collectief vrij om in Keulen naar de gaygames te gaan kijken
ik ben ten minste eerlijk, en niet zo'n mooi weer fan als 80 procent van de nederlanders die alleen meedoen zolang ze winnenquote:
Niemand verplicht je hoor.... er zijn ook mensen nodig om de telefoon op te nemen... je baas zal blij zijn met je....quote:Op maandag 14 juni 2010 10:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het gaat er niet om of ik DAAR heen zou willen of niet, het gaat er mij om dat ik nu tot dingen "gedwongen" wordt waar ik geen zin in heb, dat het mij zeg maar opgelegd wordt om verplicht gezellig te moeten doen met collega's
ik gaf het slechts als voorbeeld, ik had ook kunnen zeggen dat we dan collectief een dagje naar de Libelle zomerweer hadden gekund, of in september collectief naar de troonrede kijken, Dat laatste is nog werk gerelateerd ook omdat er dan weer dingen bekend gemaakt worden die we later dat jaar in het salarispakket moeten inbouwenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De gaygames zijn dan ook een beetje een raar initiatief... alsof homoseksualiteit een reden zou zijn dat je slechter in sport bent dan een hetero.... en ja ik snap dat het meer een cultureel ding is maar ik ben meer van het "doe maar gewoon"-principe in plaats van de nadruk op je homoseksualiteit te leggen...
mijn klanten zijn vooral gemeenten, die sluiten natuurlijk vanmiddag collectiefquote:Op maandag 14 juni 2010 10:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niemand verplicht je hoor.... er zijn ook mensen nodig om de telefoon op te nemen... je baas zal blij zijn met je....
Feit blijft dat NIEMAND je dwingt om ergens aan mee te doen... je kunt toch gewoon doorwerkenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik gaf het slechts als voorbeeld, ik had ook kunnen zeggen dat we dan collectief een dagje naar de Libelle zomerweer hadden gekund, of in september collectief naar de troonrede kijken, Dat laatste is nog werk gerelateerd ook omdat er dan weer dingen bekend gemaakt worden die we later dat jaar in het salarispakket moeten inbouwen
ik moet nog een aantal documenten opleveren die op een flyer moeten komen, dacht daar vanmiddag mooi in alle rust aan te kunnen werkenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niemand verplicht je hoor.... er zijn ook mensen nodig om de telefoon op te nemen... je baas zal blij zijn met je....
feit blijft natuurlijk wel dat als ik dat inderdaad ga doen dat ik dan als outkast gezien wordt, iemand die niet sociaaal met de collega's iets "leuks" gaat doen maar inderdaad bij de baas een wit voetje wenst te halen door stug te blijven doorwerkenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Feit blijft dat NIEMAND je dwingt om ergens aan mee te doen... je kunt toch gewoon doorwerken
En waarom zou dat niet kunnen... ik vind het zo'n onzin dat jij je verplicht voelt om te kijken.... je bent waarschijnlijk bang om voor zwart schaap te worden versleten en gaat daarom maar meekijken...quote:Op maandag 14 juni 2010 10:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik moet nog een aantal documenten opleveren die op een flyer moeten komen, dacht daar vanmiddag mooi in alle rust aan te kunnen werken
Ah dat is het dus echt... wat een onzin... als je zegt dat je geen kont om voetbal geeft zal iedereen wel snappen dat je liever doorwerkt...quote:Op maandag 14 juni 2010 10:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
feit blijft natuurlijk wel dat als ik dat inderdaad ga doen dat ik dan als outkast gezien wordt, iemand die niet sociaaal met de collega's iets "leuks" gaat doen maar inderdaad bij de baas een wit voetje wenst te halen door stug te blijven doorwerken![]()
er rust vooral een sociale druk/verplichting op, althans zo voel ik die wel
nu sta ik hier toch al bekend als bonte hondquote:Op maandag 14 juni 2010 10:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet kunnen... ik vind het zo'n onzin dat jij je verplicht voelt om te kijken.... je bent waarschijnlijk bang om voor zwart schaap te worden versleten en gaat daarom maar meekijken...
Sorry dat ik het zeg... maar het is eerder een gebrek aan ruggegraat...quote:Op maandag 14 juni 2010 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu sta ik hier toch al bekend als bonte hond
ik ageer vooral tegen het collectieve automatisme dat iedereen overal geacht wordt laaiend enthousiast te worden over voetbalquote:Op maandag 14 juni 2010 10:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ah dat is het dus echt... wat een onzin... als je zegt dat je geen kont om voetbal geeft zal iedereen wel snappen dat je liever doorwerkt...
sterker nog, ik zou het als voetballiefhebber juist bloedirritant vinden om iemand naast me te hebben staan die er geen zak om geeft....
Als je dat vindt moet je dus juist gewoon doorwerken... maar nee jij gaat gewoon mee staan kijkenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ageer vooral tegen het collectieve automatisme dat iedereen overal geacht wordt laaiend enthousiast te worden over voetbal
dus niet alleen hier op mijn werk maar ook in de supermarkt en zo
en op zich sta ik ook wel van mezelf te kijken aangezien in tijdens de HBO studie in 1988 wel heb staan juichen bij alle wedstrijden
daar hoef je geen sorry voor te zeggen, want er zit wel een kern van waarheid inquote:Op maandag 14 juni 2010 10:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg... maar het is eerder een gebrek aan ruggegraat...
Ik sta waarschijnlijk ergens onderin de middenmootquote:Op maandag 14 juni 2010 10:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik sta op de gedeelde 3e plaats van de WKpoule
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |