straks smaak ik helemaal niet lekkerquote:Op maandag 14 juni 2010 00:57 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
als we met jou stranden eten we spare ribs
dab geef je je toch op, moet er zelf niet aan denken met al dat volk op een onbewoond eiland te zittenquote:Op maandag 14 juni 2010 01:02 schreef Deceit het volgende:
is mijn droom om mee te mogen doen aan ER
Heb je genoeg voor een maand.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mochten we ooit ergens stranden dan kunnen we jou opeten![]()
![]()
![]()
![]()
wel eens 'gedronken'?quote:Op maandag 14 juni 2010 01:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen idee. Ik ben nog nooit opgegeten.
that was funnyquote:
na het shirtjes ruilenquote:Op maandag 14 juni 2010 01:38 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Liepen al die voetbal spelers maar wat vaker zo rond
ja die luttele seconden zijn noooit genoeg tochquote:
dan ziet ie toch niets, jij suffertquote:Op maandag 14 juni 2010 01:41 schreef wonderer het volgende:
Hij kan beter het shirtje over zijn hoofd doen
dan gewoon de onderbroek reclames kijkenquote:Op maandag 14 juni 2010 01:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja die luttele seconden zijn noooit genoeg toch
welke, die van Jan smit?quote:Op maandag 14 juni 2010 01:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan gewoon de onderbroek reclames kijken
Maar wij hem ook nietquote:Op maandag 14 juni 2010 01:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dan ziet ie toch niets, jij suffert![]()
lol is that Ru paul in the middlequote:Op maandag 14 juni 2010 02:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Noah's arc cast ziet er trouwens niet eens zo slecht uit als drags
[ afbeelding ]
nopequote:Op maandag 14 juni 2010 02:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
lol is that Ru paul in the middle
i think it is
Mooi lijf hoor, maar die kop...quote:Op maandag 14 juni 2010 02:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij bent geen rodick van to te zien
Probeer morgen je andere been eens eerst als je uit bed stapt...quote:Op maandag 14 juni 2010 06:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo was dat weer 5 minuten lelijke mannen posten?
Nice try, ik ben nog niet uit bed geweest.quote:Op maandag 14 juni 2010 07:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Probeer morgen je andere been eens eerst als je uit bed stapt...
Je bent aan het wachten op de Thuiszorg?quote:Op maandag 14 juni 2010 07:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nice try, ik ben nog niet uit bed geweest.
Dat jij nou niet zelfstandig je bed uit kunt komen wil niet zeggen dat ik dat ook niet kan.quote:Op maandag 14 juni 2010 07:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent aan het wachten op de Thuiszorg?
Je vindt de serie wel leuk, of niet?quote:
En dan verliefd te worden op alle tegenspelers?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |