blij dat je het met ons eens bentquote:Op maandag 14 juni 2010 19:50 schreef Deceit het volgende:
[..]
Klinkt zo dom als ik ditmijn eigen comments teruglees
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alsof ik met de eerste de beste het bed in duik
ik ook niet, ik hoef alleen mijn roze boekje open te slaan en een aantal telefoontjes te plegenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoef niet helemaal krampachtig naar Frankrijk te rijden om te neuken
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
blij dat je het met ons eens bent![]()
Ik wist niet dat die (nu) dode meisjes aan Jorans nichtjes gezeten hebbenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef Xiance het volgende:
ik zou ook best in een joran / koelbloedige moordenaar kunnen veranderen..
als iemand mijn 2 kleine nichtjes wat aan doet..
ja ik denk dat hij een speelbal geworden is van het lot, of denk je dat hij dit alles bewust gepland heeft, de 2de moord misschien, maar dat denk ik ook niet, zou hij echt zo'n gewetenloze seriemoordenaar zijn?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja als je Joran bent dan werp je die steen tegen een random meisje aan en is ze opeens dood.
maar joran is geen koelbloedige moordenaarquote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef Xiance het volgende:
je hebt een relatie, dat zou je al selectief genoeg horen te makenquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:03 schreef Deceit het volgende:
Ik ben bijna klaar met werken.. ik ga opruimen.. houdoe
Het lot vermoord niet zomaar mensen hoor. Dat doen mensen zelf, en ook niet zomaar toevallig twee keer.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja ik denk dat hij een speelbal geworden is van het lot, of denk je dat hij dit alles bewust gepland heeft, de 2de moord misschien, maar dat denk ik ook niet, zou hij echt zo'n gewetenloze seriemoordenaar zijn?
dat vroeg ik me dus ook afquote:Op maandag 14 juni 2010 20:05 schreef Dragonwizard het volgende:
Wie rijdt er nou naar Frankrijk om te gaan neuken
Koelbloedig betekent dat je geen spier vertrekt, emotieloos bent. Ik denk dat als er iemand aan je nichtjes komt, je niet echt emotieloos zal zijnquote:Op maandag 14 juni 2010 19:59 schreef Xiance het volgende:
Ja dat ongeveer probeerde ik ook de zeggen maar dan verhuld in een Joran-vergelijkingquote:Op maandag 14 juni 2010 20:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Koelbloedig betekent dat je geen spier vertrekt, emotieloos bent. Ik denk dat als er iemand aan je nichtjes komt, je niet echt emotieloos zal zijn
laat ik het anders zeggen:quote:Op maandag 14 juni 2010 20:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Koelbloedig betekent dat je geen spier vertrekt, emotieloos bent. Ik denk dat als er iemand aan je nichtjes komt, je niet echt emotieloos zal zijn
We speelden ook kut! Behalve Ilja ofzoiets!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:21 schreef Bartjebart het volgende:
Jezes wat een gehuil hier vandaag om dat WK zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |