Erikquote:
Nou ja, er staan er 7 op de 2e plaats of zoquote:Op maandag 14 juni 2010 10:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik sta waarschijnlijk ergens onderin de middenmoot
Dus eigenlijk sta je gewoon onderaan?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, er staan er 7 op de 2e plaats of zo
En 1 op de eerste plaats
Niet. Er staan er heul nog veul onder me.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus eigenlijk sta je gewoon onderaan?
Ik heb 4 wedstrijden goed voorspeld maar ook nog geen uitslag goedquote:Op maandag 14 juni 2010 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet. Er staan er heul nog veul onder me.
Ik heb 9 punten: 3x de winnaar goed voorspeld (maar niet de uitslag)
Misschien dacht ie dat er een groot scherm hing en dat er voetbal op wasquote:Op maandag 14 juni 2010 11:00 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-herdenking-was.html
O bitch please!"Ik wist niet dat het dodenherdenking was". Hoe lang woon je gvd al in NL?
En dan "Ik ging van de ene naar de andere kroeg en ik vond dat die mensen daar maar stonden te suffen" .... er staan duizenden mensen op de dam mongool ... te suffen?
Zo ben ik ongeveerquote:Op maandag 14 juni 2010 10:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben ten minste eerlijk, en niet zo'n mooi weer fan als 80 procent van de nederlanders die alleen meedoen zolang ze winnen
die mensen veroodeel ik nietquote:
Nogmaals... die ruimte kun je zelf creeëren.... niemand zegt je een kuddedier te zijn als je dat niet wilt.... je zeurt!quote:Op maandag 14 juni 2010 11:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die mensen veroodeel ik niet![]()
een ieder moet vooral doen wat hij/zij leuk vindt
maar het lijkt nu wel of er geen geen ruimte is voor mensen die dat het WK geen fluit interesseert
Maar het lijkt zo ook, en dan was ind e witter van Amsterdirk ook al, alsof je alleen naar het WK mag kijken als je altijd al voetbal kijkt en ook de sport leuk vindquote:Op maandag 14 juni 2010 11:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die mensen veroodeel ik niet![]()
een ieder moet vooral doen wat hij/zij leuk vindt
maar het lijkt nu wel of er geen geen ruimte is voor mensen die dat het WK geen fluit interesseert
dat zal vast de leeftijd zijnquote:Op maandag 14 juni 2010 11:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nogmaals... die ruimte kun je zelf creeëren.... niemand zegt je een kuddedier te zijn als je dat niet wilt.... je zeurt!
Ja precies, en het is niet dat ik er niets aan vind, aan voetbal (ESF welquote:Op maandag 14 juni 2010 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie even niet in wat het met eerlijik te maken heeft. Ik vind voetbal geen ene fuck aan, maar zo met een WK/EK en dan met z'n allen samen kijken vind ik dan wel weer leuk. Noem het mooiweer-fan of gezelligheidsdier, maakt me niet uit. Ik ga kijken![]()
Ik vind het ESF ook geen ene kut aan maar was wel nieuwsgierig naar Sieneke. Dus keek ik
Of je karakterquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat je posts me in die zin niet zijn bijgeblevenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb jie mij hier dan al eens zeurend betrapt over een ander onderwerp dan voetbal ?
cool! Zal vast een leuk sfeertje hangenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:33 schreef Ang3l het volgende:
De beste vriendin heeft grolsch lemon en blikjes bavaria geregeld, we gaan op het 18 Sept plein kijken![]()
Daar hou je toch gewoon van, van zo'n meisje?
Meid, je hebt het maar getroffen met zo'n posse!quote:Op maandag 14 juni 2010 11:33 schreef Ang3l het volgende:
De beste vriendin heeft grolsch lemon en blikjes bavaria geregeld, we gaan op het 18 Sept plein kijken![]()
Daar hou je toch gewoon van, van zo'n meisje?
dan zit het karaktertechnisch dus nog niet zo verkeerd bij mequote:Op maandag 14 juni 2010 11:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat je posts me in die zin niet zijn bijgebleven
Ja de posse-poes heeft goed d'r best gedaanquote:Op maandag 14 juni 2010 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meid, je hebt het maar getroffen met zo'n posse!
Wel goed jezelf met zonnebrand insmeren hequote:Op maandag 14 juni 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de posse-poes heeft goed d'r best gedaan
*LOL* Nah dat zal toch wel loslopen mam?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel goed jezelf met zonnebrand insmeren he.
Je weet maar nooit, kind.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Nah dat zal toch wel loslopen mam?
Naar de Hyundai I20 op dat blok zekerquote:Op maandag 14 juni 2010 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga hier kijken, op een groot scherm
arme jij, en jij dacht nog dat het leuk wonen was met een stadion om de hoekquote:Op maandag 14 juni 2010 13:07 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb mij net door een zee van oranje orang oetangs moeten worstelen om thuis te komen.
En het is wedstrijd één he, voor Nederland.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:07 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb mij net door een zee van oranje orang oetangs moeten worstelen om thuis te komen.
Ik voel een behoefte opborrelen om hier allerlei dingen te schrijven, maar ik hou mij in. Want stel je voor, straks ontploft het stadion of breekt er brand uit en dan ben ik hoofdverdachte nummer 1.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En het is wedstrijd één he, voor Nederland.
die discussie hier hier vanochtend al gevoerdquote:Op maandag 14 juni 2010 13:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik voel een behoefte opborrelen om hier allerlei dingen te schrijven, maar ik hou mij in. Want stel je voor, straks ontploft het stadion of breekt er brand uit en dan ben ik hoofdverdachte nummer 1.
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik voel een behoefte opborrelen om hier allerlei dingen te schrijven, maar ik hou mij in. Want stel je voor, straks ontploft het stadion of breekt er brand uit en dan ben ik hoofdverdachte nummer 1.
Ben jij dan iemand met snelwegangst?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:47 schreef creno het volgende:
ik ga auto-rijden, volgens mij kan ik gerust heel de weg op de andere baan rijden, veel verkeer zal er niet zijn
Ik wilde serieus net ene sms'je versturen met "Als ik een granaatwerper had gehad, dan was er nu op het nieuws iets geweest over een explosie in het PSV-stadion" maar bedacht mij toen dat sms'jes misschien inderdaad wel gescanned worden op dergelijke woorden. Dus ik hield mij in.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Misschien wordt het Internet wel net zo gecontroleerd als sms'jes. Want alle sms'jes die in Nederland verstuurd worden gaan door een soortement van filter en als er woorden in voorkomen als bom, Bin Laden en Allah Akbar of hoe je dat ook schrijft, dan worden de sporen nagegaan door de AIVD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |