Ken jij trouwens het Mama Appelsap-idee?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:06 schreef Dragonwizard het volgende:
Die filmversie van Rent is bijna overal te downloaden.
Heet jij Nikki?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:08 schreef TheVulture het volgende:
Toen werd ik verliefd op Nikki... what's in a name
Neequote:
Ja. Dat heb ik heel vaak bij liedjesquote:Op maandag 14 juni 2010 19:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ken jij trouwens het Mama Appelsap-idee?
Oostenrijkquote:
Ik was al verbaasd (zie smileywijziging, ik had de verkeerde ingetikt maar dat is menselijk), maar ik dacht al.quote:
Ik heb 'm in Eindhoven bij de van Leest wel zien liggen en volgens mij ook bij de Free Record Shop.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:58 schreef Deceit het volgende:
[..]
Heb heel vaak gekeken! maar niet bij de arthouse !
En nephomoquote:
Ok Ok.. maar moet wel toegeven dat ik er in het begin naar had gekeken..quote:Op maandag 14 juni 2010 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb 'm in Eindhoven bij de van Leest wel zien liggen en volgens mij ook bij de Free Record Shop.
Stel ik ga ergens zwemmen en jij zwemt er ook opeens, zie ik dán je tattoo?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:12 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oostenrijk![]()
![]()
Ik wilde een rode zwembroek van Björn Borg.. hadden ze hem in rood wit rood motief..
![]()
Ik werd meteen verliefd
Gijsbertquote:Op maandag 14 juni 2010 19:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik was al verbaasd (zie smileywijziging, ik had de verkeerde ingetikt maar dat is menselijk), maar ik dacht al.
Maargoed, Gijsbert, ben je maar gestopt met feesten dan?
Ligt er aan of de golven hard genoeg zijn zodat me broek zaktquote:Op maandag 14 juni 2010 19:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Stel ik ga ergens zwemmen en jij zwemt er ook opeens, zie ik dán je tattoo?
jij word elke dag wel weer verliefdquote:Op maandag 14 juni 2010 19:12 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oostenrijk![]()
![]()
Ik wilde een rode zwembroek van Björn Borg.. hadden ze hem in rood wit rood motief..
![]()
Ik werd meteen verliefd
Je kunt ook gewoon naakt zwemmen hequote:Op maandag 14 juni 2010 19:15 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ligt er aan of de golven hard genoeg zijn zodat me broek zakt
Ooohhh daaro.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:15 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ligt er aan of de golven hard genoeg zijn zodat me broek zakt
je kan ook "hallo" zeggen en lief lachen, dan gaat ie al liggenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Stel ik ga ergens zwemmen en jij zwemt er ook opeens, zie ik dán je tattoo?
Dus je man komt zo, die niet in voetvbal is geinteresseerd en dan zit jij daar aangeschoten als een hertje op de bank?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gijsbert
Ik zit bij te komen op de bank... en als ik gedronken heb kan ik in een keer zo'n rare bui hebben
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus je man komt zo, die niet in voetvbal is geinteresseerd en dan zit jij daar aangeschoten als een hertje op de bank?
Hij mag nu toch wél langer blijven dan een uurtje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |