dat doen ze daar in het land van Marianne bij elke feestelijke gebeurtenis, dus ook bij uw staatsbezoekquote:Op maandag 14 juni 2010 16:04 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee, maar daar steken ze een bende vuurwerk af voorhet keizerlijk zomerpaleis~!
of een iglo voor het ijskonijnquote:Op maandag 14 juni 2010 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een chagrijn. Een hutje op de hei zou je fijner vinden volgens mij.
Ja, ik bedoel, je weet dat als je in het centrum van een grote stad woont dat er dan feesten en festivals zijn, en dat je daar "last" van kan hebben. Als je daar niet tegen kan dan had je daar niet moeten gaan wonen, maar gewoon een stukje verder of buiten de stad.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:10 schreef Xiance het volgende:
[..]
in luxenburg heb je zoooooooooooooooveel velden zo groot als wat, waar een mens prima in terugtrekking kan leven
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, je weet dat als je in het centrum van een grote stad woont dat er dan feesten en festivals zijn, en dat je daar "last" van kan hebben. Als je daar niet tegen kan dan had je daar niet moeten gaan wonen, maar gewoon een stukje verder of buiten de stad.
Oehh ja, zoals dingen bouwen, eten zoeken, vissen, roddelen, bruin bakken, koken, complotten maken..quote:Op maandag 14 juni 2010 16:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je moet toch wat doen op dat eiland
dacht zelf aan iets andersquote:Op maandag 14 juni 2010 16:25 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oehh ja, zoals dingen bouwen, eten zoeken, vissen, roddelen, bruin bakken, koken, complotten maken..
T zou geweldig zijn!!
Ik druk allemaal op verkeerde knopjes fok fok fokquote:Op maandag 14 juni 2010 16:25 schreef Deceit het volgende:
Soap-up-date #862:
Hij houdt van me, heeft me nodig, mist me..
En wat wilt hij:
Tijd voor zichzelf en dat ik niet zo vaak sms
En ik weet wat ik moet doen, hem met rust laten en verdergaan, aber warom ist es so Schwer?!
"...niet zo vaak sms."quote:Op maandag 14 juni 2010 16:40 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik druk allemaal op verkeerde knopjes fok fok fok
deurdicht en niet meer openenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:25 schreef Deceit het volgende:
Soap-up-date #862:
Hij houdt van me, heeft me nodig, mist me..
En wat wilt hij:
Tijd voor zichzelf en dat ik niet zo vaak sms
En ik weet wat ik moet doen, hem met rust laten en verdergaan, aber warom ist es so Schwer?!
Ik weet niet of ze allemaal in die grafheuvel van me passen, en de vriezer is al volquote:Op maandag 14 juni 2010 16:41 schreef Xiance het volgende:
Deceit: dumpen en alleen gelukkig worden
Wonderer: nee we hebben al gevoetbald (WE? nee.. ik niet!)
TMM: kom meteen even hier heen
Waar kan je de lijst zien?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik sta op de gedeelde 3e plaats van de WKpoule
wij hebben hier een groot open veld achter t huis.. we kunnen ze wel ritueel verbranden en opofferen aan de germaanse goden van geluk en rijkdom?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze allemaal in die grafheuvel van me passen, en de vriezer is al vol
EK mochten ze een x meedoen omdat ze gastland waren..quote:Op maandag 14 juni 2010 16:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"...niet zo vaak sms."
Aber, du kleiner Steifchen, dárum ist 's vielleicht so schwer. Es wird vielleicht etwas angenehmer als du deiner Fingertopfen in deine Hosen holst.
En hopelijk klopt mijn Duits een beetje.![]()
Zeg, is er eigentlich ook een Oostenrijks voetbalteam?Ik hoor daar eigenlijk helemaal niks over. Maar ja, met al die bergen kan het ook lastig zijn een heel voetbalveld aan te leggen,. of als dat al lukt dat je dan een berg helemaal af moet lopen om de bal te halen. En zie dan nog maar eens boven te komen zonder skilift...
Maar heb jij een tattoo?!quote:Op maandag 14 juni 2010 16:50 schreef Deceit het volgende:
[..]
EK mochten ze een x meedoen omdat ze gastland waren..
Het volk was tegen deelname want het zou voor schut zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |