Dan noem je ook net twee personen op die een netwerk van mensen hebben/hadden die daar wel voor zorgden, en daarnaast ook nog eens de financiele middelen om links en rechts wat "te kopen", en joran zijn pappie mag dan een paar centjes hebben gehad, maar ZOVEEL nou ook weer niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:58 schreef copilco het volgende:
[..]
Bin Laden wordt ondertussen ook al zo'n 10 jaar gezocht.
Pablo Escobar hield het ook jaren uit
Ik denk dat het wel zal kloppen. Hij snapt ook wel dat daarover liegen geen nut heeft. Ze zullen de taxi chauffeur eerder geloven dan hem. Dus ik denk dat dat zo is. Ik denk alleen dat hij dacht aan de Peruaanse autoriteiten te zijn ontsnapt en mooi uitgeleverd te worden aan Aruba of Nederland. En daar was hij niet zo bang voor. Met dat bijltje heeft hij eerder gehakt...quote:Op maandag 14 juni 2010 00:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog zo'n leugen denk ik. Waarschijnlijk heeft de taxichauffeur gewoon de politie gebeld om te zeggen dat hij met de Nederlander die gezocht wordt in de wagen reed.
Denk je niet dat hij de offline versie geinstalleerd heeft staan op zijn laptop? Kan die straks spelen met zijn kameraden.quote:
Die mensen hebben hele organisaties om zich heen en bakken met geld. Joran is een bang jongetje van 22, dat hier hemelsbreed wordt overschat door de gemiddelde Fok!kerquote:Op maandag 14 juni 2010 00:59 schreef copilco het volgende:
[..]
was meer een punt dat je zo snel nog niet gevonden hoeft te worden.
Is een Meki nog niet genoeg?quote:
Sterf alsjeblieft. Die man heeft 1 zoniet 2 vrouwen vermoord. Moet hij dan in de watten gelegd worden? Jezus allemachtig zeg.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:02 schreef Gia het volgende:
Zijn er nu nog steeds mensen die het zielig vinden voor Joran?
quote:Op maandag 14 juni 2010 01:04 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Sterf alsjeblieft. Die man heeft 1 zoniet 2 vrouwen vermoord. Moet hij dan in de watten gelegd worden? Jezus allemachtig zeg.
Zou hij op gegeven moment Tong80 inhalenquote:Op maandag 14 juni 2010 01:04 schreef fiooon het volgende:
[..]
Dan zou hij gewoon dag en nacht nonstop kunnen fokken... 35 jaar lang![]()
ja en dan gaan lopen piepen na zo'n gruwelijke daad .quote:Op maandag 14 juni 2010 01:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die mensen hebben hele organisaties om zich heen en bakken met geld. Joran is een bang jongetje van 22, dat hier hemelsbreed wordt overschat door de gemiddelde Fok!ker
Ga je hier wel je excusses aanbieden als straks blijkt dat jij Joran onderschat hebt?quote:Op maandag 14 juni 2010 01:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die mensen hebben hele organisaties om zich heen en bakken met geld. Joran is een bang jongetje van 22, dat hier hemelsbreed wordt overschat door de gemiddelde Fok!ker
Mod-materiaal dus!quote:Op maandag 14 juni 2010 01:04 schreef fiooon het volgende:
[..]
Dan zou hij gewoon dag en nacht nonstop kunnen fokken... 35 jaar lang![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 01:05 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ga je hier wel je excusses aanbieden als straks blijkt dat jij Joran onderschat hebt?
quote:Op maandag 14 juni 2010 01:04 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Sterf alsjeblieft. Die man heeft 1 zoniet 2 vrouwen vermoord. Moet hij dan in de watten gelegd worden? Jezus allemachtig zeg.
Heb het nooit zielig gevonden eigenlijk...Ziet er naar uit dat die klootzak nu eindelijk krijgt wat m toekomt...quote:Op maandag 14 juni 2010 01:02 schreef Gia het volgende:
Zijn er nu nog steeds mensen die het zielig vinden voor Joran?
Nou nou nou, "in de watten" is ook weer wat overdreven.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:04 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Klinkt wel aannemelijk vind ik.quote:We kwamen om circa half zes aan en gingen naar mijn kamer om te pokeren op mijn laptop. Op een gegeven moment opende ik mijn mailbox en zag ik een bericht: ‘Ik ga je vermoorden, mongooltje’, verwijzend naar de zaak Holloway. Ik begon met Stephany Flores over de zaak te praten. Ik legde uit dat ik vijf jaar geleden was gearresteerd, dat ik werd verdacht van de verdwijning van dat meisje. Dat was een half uur nadat we kamer 309 waren binnengekomen.
Terwijl ik dit vertelde, sloeg ze me links op mijn hoofd met haar vuist. Ik reageerde impulsief door haar met mijn rechterelleboog een klap te geven, precies op haar neus. Er was overal bloed. Ze leek half buiten bewustzijn. Ik was zo kwaad dat ik haar met beide handen bij haar keel pakte en haar wurgde, een minuut lang. Toen realiseerde ik me wat ik aan het doen was.
Ik weet niet of dat bekend is... ik denk Spaans want de meeste daarzo zijn erg slecht in Engels.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:10 schreef johan555 het volgende:
welke talen sprak dat meisje eigenlijk ?
Hij heeft toch zelf al gekozen om op de vloer te slapen, dus heeft hij geen watten voorlopig nodig.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:08 schreef fiooon het volgende:
[..]
Nou nou nou, "in de watten" is ook weer wat overdreven.
Dat rechtssysteem hier in Nederland is er zeker mee te vergelijken. Ook wil meneer Joran naar Aruba om daar zijn straf uit te zitten. Lekker in het zonnetje.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:08 schreef fiooon het volgende:
[..]
Nou nou nou, "in de watten" is ook weer wat overdreven.
Geen idee. Het lijkt me alleen een beetje dom om erover te liegen. Alsof ze geen contact met Uri Geller op kunnen nemen...quote:Op maandag 14 juni 2010 01:10 schreef sesame het volgende:
Nah ik geloof dat Uri Geller verhaal echt niet.![]()
Dan denk ik eerder dat hij bewust een lager bedrag heeft genoemd omdat dat niet of minder strafbaar is. Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat die bedragen die de fbi heeft betaald precies nodig waren voor een aanklacht (en dan zowel cash als via overmaking naar een bankrekening).
krijgt Joran emails in het spaans dan ?quote:Op maandag 14 juni 2010 01:11 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat bekend is... ik denk Spaans want de meeste daarzo zijn erg slecht in Engels.
Hij was ook gigantisch moe he.... dus hij viel als "een blok" in slaap.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:11 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Hij heeft toch zelf al gekozen om op de vloer te slapen, dus heeft hij geen watten voorlopig nodig.
quote:Op maandag 14 juni 2010 01:11 schreef johan555 het volgende:
De 2 mannen die hem weg brachten naar de grens die hadden het over 2 koffers
waar zijn die gebleven ?
quote:We vertrokken in een wit minibusje, maar onderweg vroeg de wegpolitie om onze papieren. De chauffeurs raadden me daarna aan een tas weg te gooien. Ik gooide mijn beige sportkoffertje weg.
quote:Ik ging naar een plaats genaamd Vasco de Gama, waar ik een douche nam in een hotel. Ik liet mijn spullen achter en pakte een taxi naar Santiago.
Dat weet ik niet maar ik dacht dat het ging over de taal die Flores sprak.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:12 schreef johan555 het volgende:
[..]
krijgt Joran emails in het spaans dan ?
Die taxichauffeur die Joran naar chili had gereden was volgens mij zelf al "haantje de voorste" . Die was zelf naar de camera gestapt om ze verhaal te doen....quote:Op maandag 14 juni 2010 01:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Overigens denk ik dat het niet erg gewaardeerd gaat worden in castro castro dat hij die mensen die hem hielpen te ontsnappen erbij heeft genaaid. Daar houden ze meestal niet zo van in dat soort plekken...
Als ik zo naar die foto kijk hebben ze er beiden een doorgeslikt. Of hebben ze daar allemaal van die vierkante schedels?quote:Op maandag 14 juni 2010 01:11 schreef johan555 het volgende:
De 2 mannen die hem weg brachten naar de grens die hadden het over 2 koffers
waar zijn die gebleven ?
Zeker niet, ze hebben zelfs geen geld voor een advocaat.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Geen idee. Het lijkt me alleen een beetje dom om erover te liegen. Alsof ze geen contact met Uri Geller op kunnen nemen...
Overigens denk ik dat het niet erg gewaardeerd gaat worden in castro castro dat hij die mensen die hem hielpen te ontsnappen erbij heeft genaaid. Daar houden ze meestal niet zo van in dat soort plekken...
Ja, dat zal niet gaan denk ik. Wat wel een mogelijkheid zal zijn is om na deze 35 jaar straf zijn volgende straf op Aruba uit te mogen zitten.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:11 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat rechtssysteem hier in Nederland is er zeker mee te vergelijken. Ook wil meneer Joran naar Aruba om daar zijn straf uit te zitten. Lekker in het zonnetje.
Het meisje studeerde ... dus ze zal best een paar woordjes Engels hebben gekend.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:12 schreef johan555 het volgende:
[..]
krijgt Joran emails in het spaans dan ?
Tjsa, ik heb ook geen verklaring in de aanbieding waarom Joran domme dingen zegt.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Geen idee. Het lijkt me alleen een beetje dom om erover te liegen. Alsof ze geen contact met Uri Geller op kunnen nemen...
haha nee dat is toch echt een vertaalfout!quote:Op maandag 14 juni 2010 01:19 schreef piertje2 het volgende:
Maar om nog even op puntje 26 terug te komen
Is het waar dat u daarna haar kleren heeft aangetrokken en zo ja, waarom?
- Dat weet ik echt niet, maar ik denk van wel. Het gebeurde na haar te hebben gedood. Het ging om haar broek en haar schoenen, maar verder niets. Ik weet niet waarom ik het deed
het lijkt er dus op dat meneer ook nog een andere rare fetisj heeft...
quote:Op maandag 14 juni 2010 01:20 schreef sesame het volgende:
[..]
Tjsa, ik heb ook geen verklaring in de aanbieding waarom Joran domme dingen zegt.
Hoe weet je dat dat een vertaalfout is? En zou telegraaf het niet door een echte vertaler hebben laten doen?quote:Op maandag 14 juni 2010 01:20 schreef sesame het volgende:
[..]
haha nee dat is toch echt een vertaalfout!
Oeps als ze dat nou maar niet zo laten uitlekken naar Castro Castro ...
kansloosquote:18. Heeft u na de moord nog meer eigendommen (zoals juwelen) van Stephany gestolen?
- Ze had geen juwelen. Ik heb alleen haar jeep gestolen.
Er staan ook typfputen in. Zoals "Ik Chili" ipv inquote:Op maandag 14 juni 2010 01:23 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dat een vertaalfout is? En zou telegraaf het niet door een echte vertaler hebben laten doen?
Hoeft nu niet meer als het goed is.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:52 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
valt wel mee, moet je wel de zin lezen en toepassen
Volgens google:quote:Sinceramente no recuerdo, pero yo creo que si, fue después de victimarla fueron su pantalón y sus zapatos, pero nada mįs, pero no se porque lo hice.
quote:Ik eerlijk gezegd niet herinneren, maar ik denk dat als het was na de slachtoffers waren zijn broek en schoenen, maar niets meer, maar omdat ik niet.
Dus meer kans dat het door een "mens" is vertaald en dan ga je het niet zo raar vertalen denk ik.....quote:Op maandag 14 juni 2010 01:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er staan ook typfputen in. Zoals "Ik Chili" ipv in
Van 't padje af. Ik hoop eigenlijk wel dat ie ooit nog in een Nederlandse cel terecht komt in plaats van daar. Ik gun hem best een Nederlandse cel.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:30 schreef Mercer het volgende:
Ik heb die hele verklaring gelezen nu. Brrr.... Joran is echt vreemd, eng.
Ze moeten toch echt overtuigend bewijs hebben want in Aruba heeft voornamelijkquote:Op maandag 14 juni 2010 01:30 schreef Mercer het volgende:
Ik heb die hele verklaring gelezen nu. Brrr.... Joran is echt vreemd, eng.
gaat niet gebeuren vrees ik voor hemquote:Op maandag 14 juni 2010 01:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Van 't padje af. Ik hoop eigenlijk wel dat ie ooit nog in een Nederlandse cel terecht komt in plaats van daar. Ik gun hem best een Nederlandse cel.
Ja, al ben ik totaal niet voor dat softe gedoe, ik gun hem dat ook wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Van 't padje af. Ik hoop eigenlijk wel dat ie ooit nog in een Nederlandse cel terecht komt in plaats van daar. Ik gun hem best een Nederlandse cel.
Ben er van overtuigd dat ze overtuigend bewijs hebben, Peru wil internationaal echt niet op zijn bekkie gaan.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:33 schreef johan555 het volgende:
[..]
Ze moeten toch echt overtuigend bewijs hebben want in Aruba heeft voornamelijk
z''n mond dicht gehouden
Hij was dus bang dat ze eerder gevonden zou worden.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:36 schreef BorTheWolf het volgende:
Als hij er mee weg had willen komen maakt hij volgens mij hier de grootste fout.
punt 10.
"Daarna pakte ik een taxi naar het internationale vliegveld ‘Jorge Chavez’. Toen bedacht ik me dat ik beter niet met het vliegtuig kon gaan."
Stephanie werd pas 3 dagen na de moord gevonden. In die tijd had hij al lang in europa of NL kunnen zijn. Aangezien NL geen uitleveringd verdrag met Peru heeft, zou hij er wederom weer mee weggekomen zijn.
Nu wordt het dus brommen EN TERECHT !
Dan komt hij ook eerder vrij.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
One flew over the Cuckoo's nest. Deed mij ook daaraan denken.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:42 schreef childintime het volgende:
Als Stephany info over Natalee las, waarom is dan inmiddels niet bekend over welke info het gaat? Lijkt mij dat er inmiddels uitgebreidt onderzoek is geweest in zijn laptop. En zij inmiddels echt wel weten of er dingen over Natalee in zijn laptop zaten.
Ik vond hem van de week een Jack Nicholson blik hebbenOp een gegeven moment keek'ie schuin in de camera en moest ik meteen aan een film met JN denken (die waanzinnige blik als'ie in het Overlook hotel helemaal gek wordt)..... Als hij het slim had gespeeld, had'ie zo acteur kunnen worden
Een rit van 1350 km naar de grens met chili doe je ook niet in een uurtje en ook dan kan ze gevonden worden. Opsporingsbevel en je word bij de grens peru/chili aangehouden. Hij nam nu het risico om na een lange rit bij de grens gepakt te worden ipv van in een kort tijdsbestek te vluchten met een vliegtuig naar een ander land.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:38 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Hij was dus bang dat ze eerder gevonden zou worden.
Omdat ik bezig was de verklaring in het Spaans te lezen voordat de ned vertaling uitkwam en ik wel een beetje Spaans kan lezen.Er wordt het werkwoord vestir gebruikt wat zowel aankleden als omkleden en kleden kan betekenen. Maar in het hele zinsverband wordt toch echt duidelijk dat de vraag is waarom hij haar kleren heeft uitgetrokken.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:23 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dat een vertaalfout is? En zou telegraaf het niet door een echte vertaler hebben laten doen?
Denk niet dat dat echt nieuw onthullende info is wat zij te zien heeft gekregen, įls dat al waar is. Ik denk dat zij helemaal niet wist wie Joran van der Sloot was. Dus als dit verhaal al zou kloppen, denk ik alleen dat zij er puur achter is gekomen dat ze bij de hoofdverdachte van de moord op een Amerikaans meisje op de kamer zat.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:42 schreef childintime het volgende:
Als Stephany info over Natalee las, waarom is dan inmiddels niet bekend over welke info het gaat? Lijkt mij dat er inmiddels uitgebreidt onderzoek is geweest in zijn laptop. En zij inmiddels echt wel weten of er dingen over Natalee in zijn laptop zaten.
Ik vond hem van de week een Jack Nicholson blik hebbenOp een gegeven moment keek'ie schuin in de camera en moest ik meteen aan een film met JN denken (die waanzinnige blik als'ie in het Overlook hotel helemaal gek wordt)..... Als hij het slim had gespeeld, had'ie zo acteur kunnen worden
Dat geloof ik niet en denk dat dit valt onder laster en smaad.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:48 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Schijnt dat de ''Ik ga je vermoorden, mongooltje’ email van ene Peter R kwam...
Zeer waarschijnlijk heeft zij op zijn laptop helemaal niets gezien over die zaak. Hij heeft dat verhaal slechts verzonnen om nog enigszins geloofwaardig te maken dat hij vanuit een soort woedeaanval de moord heeft gepleegd.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:48 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Denk niet dat dat echt nieuw onthullende info is wat zij te zien heeft gekregen, įls dat al waar is. Ik denk dat zij helemaal niet wist wie Joran van der Sloot was. Dus als dit verhaal al zou kloppen, denk ik alleen dat zij er puur achter is gekomen dat ze bij de hoofdverdachte van de moord op een Amerikaans meisje op de kamer zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |