Dan noem je ook net twee personen op die een netwerk van mensen hebben/hadden die daar wel voor zorgden, en daarnaast ook nog eens de financiele middelen om links en rechts wat "te kopen", en joran zijn pappie mag dan een paar centjes hebben gehad, maar ZOVEEL nou ook weer niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:58 schreef copilco het volgende:
[..]
Bin Laden wordt ondertussen ook al zo'n 10 jaar gezocht.
Pablo Escobar hield het ook jaren uit
Ik denk dat het wel zal kloppen. Hij snapt ook wel dat daarover liegen geen nut heeft. Ze zullen de taxi chauffeur eerder geloven dan hem. Dus ik denk dat dat zo is. Ik denk alleen dat hij dacht aan de Peruaanse autoriteiten te zijn ontsnapt en mooi uitgeleverd te worden aan Aruba of Nederland. En daar was hij niet zo bang voor. Met dat bijltje heeft hij eerder gehakt...quote:Op maandag 14 juni 2010 00:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog zo'n leugen denk ik. Waarschijnlijk heeft de taxichauffeur gewoon de politie gebeld om te zeggen dat hij met de Nederlander die gezocht wordt in de wagen reed.
Denk je niet dat hij de offline versie geinstalleerd heeft staan op zijn laptop? Kan die straks spelen met zijn kameraden.quote:
Die mensen hebben hele organisaties om zich heen en bakken met geld. Joran is een bang jongetje van 22, dat hier hemelsbreed wordt overschat door de gemiddelde Fok!kerquote:Op maandag 14 juni 2010 00:59 schreef copilco het volgende:
[..]
was meer een punt dat je zo snel nog niet gevonden hoeft te worden.
Is een Meki nog niet genoeg?quote:
Sterf alsjeblieft. Die man heeft 1 zoniet 2 vrouwen vermoord. Moet hij dan in de watten gelegd worden? Jezus allemachtig zeg.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:02 schreef Gia het volgende:
Zijn er nu nog steeds mensen die het zielig vinden voor Joran?
quote:Op maandag 14 juni 2010 01:04 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Sterf alsjeblieft. Die man heeft 1 zoniet 2 vrouwen vermoord. Moet hij dan in de watten gelegd worden? Jezus allemachtig zeg.
Zou hij op gegeven moment Tong80 inhalenquote:Op maandag 14 juni 2010 01:04 schreef fiooon het volgende:
[..]
Dan zou hij gewoon dag en nacht nonstop kunnen fokken... 35 jaar lang![]()
ja en dan gaan lopen piepen na zo'n gruwelijke daad .quote:Op maandag 14 juni 2010 01:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die mensen hebben hele organisaties om zich heen en bakken met geld. Joran is een bang jongetje van 22, dat hier hemelsbreed wordt overschat door de gemiddelde Fok!ker
Ga je hier wel je excusses aanbieden als straks blijkt dat jij Joran onderschat hebt?quote:Op maandag 14 juni 2010 01:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die mensen hebben hele organisaties om zich heen en bakken met geld. Joran is een bang jongetje van 22, dat hier hemelsbreed wordt overschat door de gemiddelde Fok!ker
Mod-materiaal dus!quote:Op maandag 14 juni 2010 01:04 schreef fiooon het volgende:
[..]
Dan zou hij gewoon dag en nacht nonstop kunnen fokken... 35 jaar lang![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 01:05 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ga je hier wel je excusses aanbieden als straks blijkt dat jij Joran onderschat hebt?
quote:Op maandag 14 juni 2010 01:04 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Sterf alsjeblieft. Die man heeft 1 zoniet 2 vrouwen vermoord. Moet hij dan in de watten gelegd worden? Jezus allemachtig zeg.
Heb het nooit zielig gevonden eigenlijk...Ziet er naar uit dat die klootzak nu eindelijk krijgt wat m toekomt...quote:Op maandag 14 juni 2010 01:02 schreef Gia het volgende:
Zijn er nu nog steeds mensen die het zielig vinden voor Joran?
Nou nou nou, "in de watten" is ook weer wat overdreven.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:04 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Klinkt wel aannemelijk vind ik.quote:We kwamen om circa half zes aan en gingen naar mijn kamer om te pokeren op mijn laptop. Op een gegeven moment opende ik mijn mailbox en zag ik een bericht: ‘Ik ga je vermoorden, mongooltje’, verwijzend naar de zaak Holloway. Ik begon met Stephany Flores over de zaak te praten. Ik legde uit dat ik vijf jaar geleden was gearresteerd, dat ik werd verdacht van de verdwijning van dat meisje. Dat was een half uur nadat we kamer 309 waren binnengekomen.
Terwijl ik dit vertelde, sloeg ze me links op mijn hoofd met haar vuist. Ik reageerde impulsief door haar met mijn rechterelleboog een klap te geven, precies op haar neus. Er was overal bloed. Ze leek half buiten bewustzijn. Ik was zo kwaad dat ik haar met beide handen bij haar keel pakte en haar wurgde, een minuut lang. Toen realiseerde ik me wat ik aan het doen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |