abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82771167
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:36 schreef Jesine het volgende:

[..]

geheel nieuw is voor mij dat hij het meisje al een half uur na binnenkomst in het hotel heeft vermoord
dus, ze kwamen rond 5.20 uur het hotel binnen
een half uur later, ios rond 5.50 uur
dus dan was ze al rond 6 uur vermoord...
en het toneelstukje was rond 8.35 uur....
Met andere woorden, meneer Van Der S. is niet bijster slim te noemen en heeft dik twee uur nodig om een alibi te verzinnen..
Google is your friend, abuse your friends
pi_82771173
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:37 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ben ermee bezig, die wiki maakt er nogal een zooitje van...
valt wel mee, moet je wel de zin lezen en toepassen
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_82771192
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:52 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Met andere woorden, meneer Van Der S. is niet bijster slim te noemen en heeft dik twee uur nodig om een alibi te verzinnen..
En dan nog niet eens een beetje een redelijk alibi. Had zijn vadertje nu nog maar geleefd, die had hem misschien nog van goede raad kunnen voorzien.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  maandag 14 juni 2010 @ 00:54:19 #54
271876 copilco
Elvis is dead
pi_82771207
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:48 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ik vind die Joran nou niet echt een type om zich als bitch te laten behandelen. Is een beer van een gozer (1.95) , baasjes gedrag en gladde praatjes. Zal me niks verbazen als hij met een paar maanden bij de "statusrijken" behoort.
lijkt mij ook tjoptjop.

weet niet of deze: http://www.roadjunky.com/(...)ning-in-quito-prison
al eens langs is gekomen.
quote:
Hard core South American jail or holiday camp? Maybe somewhere in between…

“Murder, drugs…he´s murder, he´s a gang leader. Drugs, he’s drugs, that guy at the end – he´s off his face now – he was a mule……all the gringos are drugs.”

I was sat in the courtyard of Block C, Quito Prison eating a healthy-tasting three course lunch prepared by Vlady, a Belarusian inmate and friend of Jack, my guide for the day, himself two years into a twelve year sentence for drug smuggling. For my benefit, Jack reeled off the crimes of the rest of the guys in the yard. It was visiting day, and I watched as two Ecuadorian drugs mules play-fought with Emmy, the two year old son of Emilio. A smuggler from Como with eight years left, Emilio looked on contently and chatted with his Ecuadorian wife.

Getting in was easy. More and more travellers are visiting the prison. A guy I met in the hostel gave me Jack’s details and some instructions. Outside I passed rows of stalls selling pre-packed bunches of fruit, before joining the queue of girlfriends, parents, lawyers and hookers. A quick search, a glance at my passport and I was past security; the only thing distinguishing me from the 13,000 inmates was a logo stamped on my arm like you get in nightclubs (I looked at my arm. The ink didn’t seem like it would rub off too easily).

Edging down the corridor towards the main artery of the prison, I felt pretty ill at ease – there were wires poking out from both walls and a faint smell of vomit. Soon I was approached by a group of men so skinny they looked malnourished. I couldn’t make out much of their Spanish, but it seemed they were offering to take me to Jack´s cell so I followed them. They wanted money. I gave them what coins I had.

Jack lives in a cell about the size of a student room in halls, in a three-storey wing boasting a couple of pool tables, a few restaurants, a bakery and an ice-cream stall. He bought his cell ($2200), and employed other prisoners to help kit it out. Thanks to a Lithuanian electrician and a Colombian handyman the whole cell was tiled, there was a bathroom, shower, small kitchen, fridge, bookcase, TV and DVD player. Before we started talking we watched a few points of the French open on ESPN. Unlike the guys who brought me to his room, Jack has got money (Western Union to a woman outside who brings it in for a small fee), and contacts who bring him things from outside. His phone rang several times while he discussed his story – his girlfriend back home, a lawyer in London and even a mate organising an upcoming visit. Jack´s paying for the flights.

It turned out this wasn’t Jack’s first experience behind bars – he’d spent a couple of years in a British prison. An archaeology graduate of a red-brick university with 4 A-levels, his explanation of his situation was both eloquent and entertaining, if a little unstructured.

“I was bang to rights and should have got 25, but my lawyer paid the court secretary to take out the bad bits from the case. 12 is a result, really.”

“This is a holiday compared to a British nick. They check if I’m here at ten, and then I’ve got the day to myself. If I get deported, with my history, I’m fucked.”

Phone calls from Europe were not the only interruption to our conversation – several other inmates dropped by to say hello: a Hungarian wanting to borrow a DVD, a Dutch drugs mule who ¨needed the cash¨ and Rodney and Michael, two Londoners in their sixties.

Jack continued: “Didn’t you see me on that programme in Britain, about prisoners abroad? I was famous for a while.”

“I reckon I’ve shagged about ten travellers. I’ve got a girlfriend now, from Manchester – she came to visit me like you and we hit it off.” When she calls a few moments later, Jack insists that I say hello, as if wanting to prove her existence.

I was taken to meet Juan, a Spanish gypsy. Being inside hadn’t stopped Juan from becoming a father during the past year. Twice, in fact, with two different women.

Loud music was coming from his cell, and venturing inside it was decorated up like a disco, with black floor, mirrors on the wall and a strobe. There was cocaine on the table, a guy who offering cheap flights to anywhere in the world (I took his number), some bloke who could barely stand up and a number of prostitutes inside. Juan poured me a whisky and coke. It was about 11 in the morning.

“The atmosphere in here is much better than in Britain. It´s because we have visitors three times a week and on Saturdays, wives or whoever can stay in your cell.” said Jack. “A prostitute costs $10 a night. $5-8 for a Peruvian.”

We strolled downstairs, past a few curious stares and a couple of pool tables, to the courtyard, where the prison’s informal marketplace was just getting going. Stools run by prisoners were selling mobile phone accessories, toiletries and food. One Ecuadorian inmate explained how he gets ingredients brought in by his family and earns money baking cakes or cooking meals.

Crime committed or assessed risk to others has no bearing on where inmates reside, but bank-balance and passport do. Block-C is for richer prisoners or Europeans so the atmosphere is a bit easier, and the range of cuisine wider.

As we supped hot Russian stew, Michael explained the moment in Quito airport when dogs discovered the 8 kilos of Cocaine strapped to his midriff. Unlike the others, he wants to go back to Britain to finish his sentence as they might take more account of his age. He had a calm and content manner, and looked a bit like Tony Hart. Take my number. Next time you come, let me know and I´ll bake you some apple pies. Or rhubarb.

Not Always So Cozy Inside

Raymond had a pony tail, looked a bit like a pedophile and was altogether a less appealing character. He boasted of the hypothetical length of his sentence If the police knew half of what I’d done in my life and refused vehemently to speak a word of Spanish because I’m English….and they’re all cunts. Then he shouted cough mixture loudly at the guy who gets medicine and stuff and was ignored repeatedly.

So far so good. But as we ate and chatted it became clear life inside was not always the Hispanic Butlins it, sort of, resembled.

If prisoners don’t have money they hardly eat and have to sleep on the hard floor of the communal areas. The two other wings, for natives or Colombians, are pretty sketchy according to Jack, and appeared massively overcrowded. It emerged that violence was more common than the familial atmosphere suggested.

A skinny guy from Guatemala who looked barely 16 strolled past, arm in arm with a girl. “He pulled a knife on me last week,” admitted Jack.

“The thing is it’s different here. In Britain, if you get in a fight, it´s a fist fight. For sure. Worst case, a toothbrush or maybe hot oil. Here, you’re pretty much dead. Everyone’s got a machete. Or a gun.”

“Last week I was in my cell with these two British guys. One was a journalist from a well known glossy magazine. We were all coked up, in fact. Suddenly there’s this noise. Turns out someone threw a gun into the solitary area. Two guys were shot, one died. The guy who did it, they added six months to his sentence. Doesn’t sound like much. But they beat him up too.”

“A year or so ago, a Colombian was shot in the Ecuadorian wing. So Colombians went and killed two Ecuadorians. Then they called a truce.”

Some superficial internet research revealed that in 2004, inmates took over the prison. The army was sent in amid a lot of bloodshed. Just as I was bringing this up Jack pointed out some deep red stains on the floor across the yard, “That´s new.”

Casually, it was mentioned that 12 till 1 was lunchtime for the guards, so we’d have to wait to leave. I looked around – sure enough there was no sign of any staff. “There’s a guy up there with a machine gun, though. He stays,” explained Jack.

I wondered whether it was best practice for a prison to have a shared lunch hour for all the guards. I also considered the value of a relatively wealthy foreigner held hostage in a cell. At the very least, it would be a bit of fun for people with next to no hope, and little incentive to behave.

I took momentary consolation in the fact that, should a riot occur, at least some order would be preserved thanks to the stern messages aimed at the prisoners and posted by the entrance: Respect families on visiting day and Don’t use bad language in front of women.

As we made our way to the exit, having exchanged contact details, it struck me that allowing young children, women and naive backpackers loose amongst rapists, murderers and guerrilla fighters for the day was a little lax. Perhaps even an accident waiting to happen, especially given the guards’ sociable timetable.

As the recently refreshed warden accepted my stamp and the doors closed behind me I made a mental note to ensure nobody went near my bags when next at the airport – especially on this continent. It had been an interesting morning, but there’s no denying it; walking free from prison feels good however long you’ve been inside.
Is Ecuador, maar goed, lijkt me dat die landen niet echt zullen verschillen.
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."
pi_82771210
Ik vind de verklaring wel weer shocking hoor,..omdat hij gewoon keihard liegt in zijn verklaring, vb Uri Geller verhaal, dat maakt de rest ook ongeloofwaardig.

En ik geloof er heeeeelemaal niks van dat hij haar heeft verteld over natalee holloway, waarom zou die, ervan uitgaande dat het berichtje wat binnenkwam (als dat uberhaupt binnenkwam) in het nederlands was, kon zij toch niet begrijpen wat daarin stond, en notabene uit de filmpjes met patrick van der eem weten wij ook dat Joran niet perse ZELF over natalee begon te praten, maar Patrick het vaker er over moest beginnen of uit hem moest trekken, dus ik geloof er geen snars van dat hij spontaan dat tegen haar begint te vertellen en zij geeft hem een klap.
Wat een leugenachtige onzin.
Wat het nog leugenachtiger maakt, is dat hij overal zegt dat hij niet weet waarom hij het deed (maar zogenaamd uit emotie) maar tegelijkertijd wel nog zo bij kennis is om haar geld en credit card mee te nemen.

Ik zeg : roofmoord!
de enge smeerlap, brrr
  maandag 14 juni 2010 @ 00:54:36 #56
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82771212
Ik durf er wat onder te verwedden dat meer dan de helft van deze verklaring ook gelogen is.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82771217
Als ze die laptop van Joran onderzocht hebben zou hij die nog terug krijgen voor in zijn cel?
pi_82771224
Wel apart trouwens dat hij zichzelf heeft aangegeven. Hij dacht dat hij wel even naar Aruba of Nederland zou worden uitgeleverd. Dat was echt een enorme blunder van hem. Maar ach, zoveel alternatieven waren er natuurlijk ook weer niet meer, als je gezocht wordt door interpol.
pi_82771235
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:52 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik vind dat ook wel een beetje raar eigenlijk. Maar hij noemt ook het geld van de FBI sting (John Q. Kelly).
Ja dat is ook wel raar ... maar ja dat ligt denk ik eerder aan de Joran-vertaling van de gebeurtenissen.
pi_82771247
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:50 schreef sesame het volgende:
Die kleren heeft hij misschien wel uitgetrokken om het nog realistischer te laten lijken dat ze lag te slapen toen hij wegging (dat kon hij dan staven met het koffie-incident waar hij buiten gesloten was).

En euh die bedragen die hij van Uri zou hebben gekregen ... is wel een beetje te toevallig dat die overeentemmen met wat hij van de FBI heeft gehad ... vinnik.
goed punt mbt die kleren
pi_82771255
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:54 schreef Jesine het volgende:
Ik vind de verklaring wel weer shocking hoor,..omdat hij gewoon keihard liegt in zijn verklaring, vb Uri Geller verhaal, dat maakt de rest ook ongeloofwaardig.

En ik geloof er heeeeelemaal niks van dat hij haar heeft verteld over natalee holloway, waarom zou die, ervan uitgaande dat het berichtje wat binnenkwam (als dat uberhaupt binnenkwam) in het nederlands was, kon zij toch niet begrijpen wat daarin stond, en notabene uit de filmpjes met patrick van der eem weten wij ook dat Joran niet perse ZELF over natalee begon te praten, maar Patrick het vaker er over moest beginnen of uit hem moest trekken, dus ik geloof er geen snars van dat hij spontaan dat tegen haar begint te vertellen en zij geeft hem een klap.
Wat het nog leugenachtiger maakt, is dat hij overal zegt dat hij niet weet waarom hij het deed (maar zogenaamd uit emotie) maar tegelijkertijd wel nog zo bij kennis is om haar geld en credit card mee te nemen.

de enge smeerlap, brrr
Misschien had Uri hem uitgenodigd om op te treden als Mystery Guest
  maandag 14 juni 2010 @ 00:56:31 #62
38396 mazaru
pi_82771258
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:55 schreef djenneke het volgende:
Wel apart trouwens dat hij zichzelf heeft aangegeven. Hij dacht dat hij wel even naar Aruba of Nederland zou worden uitgeleverd. Dat was echt een enorme blunder van hem. Maar ach, zoveel alternatieven waren er natuurlijk ook weer niet meer, als je gezocht wordt door interpol.
Nog zo'n leugen denk ik. Waarschijnlijk heeft de taxichauffeur gewoon de politie gebeld om te zeggen dat hij met de Nederlander die gezocht wordt in de wagen reed.
pi_82771259
Mmm en zijn bankpasje liggen nu dus nog ergens in een hotel in Santiago?
pi_82771266
quote:
Op zondag 13 juni 2010 23:28 schreef FANN het volgende:

[..]

Er zijn wel al heeeeeeeeel veel verschillende verhalen geweest hoor...

hier is ze bijvoorbeeld doodgestoken...

http://www.watmannenboeit.nl/tag/verwondingen/

hier heeft ze een o.a. een gebroken nek ( gebroken neus zie ik nergens staan)

http://sueme.web-log.nl/s(...)dingen-stephany.html

klik op het plaatje om te vergroten.

en hier is ze zo te lezen gewurgd

http://www.trouw.nl/nieuw(...)Stephany_Flores.html

en zo zullen er nog wel 100 verschillende versies de ronde doen...

als je gelezen had dan vroeg ik naar een bron waarin stond dat haar oog uit de oogkas was. de rest kan ik zelf wel lezen
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_82771278
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:54 schreef Jesine het volgende:

de enge smeerlap, brrr
Wie zegt dat hij echt geen geld heeft gekregen van Uri Geller? Hij zegt ook eerlijk dat hij geld heeft van de advocaat van Twitty (de FBI sting). Verder ben ik het wel met je eens dat het bol staat van de leugens....
  maandag 14 juni 2010 @ 00:58:06 #66
271876 copilco
Elvis is dead
pi_82771290
quote:
Bin Laden wordt ondertussen ook al zo'n 10 jaar gezocht.
Pablo Escobar hield het ook jaren uit
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."
pi_82771301
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:56 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Misschien had Uri hem uitgenodigd om op te treden als Mystery Guest
Of als escape artist Helaas is Uri inmiddels niet meer geïnteresseerd
pi_82771305
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:56 schreef mazaru het volgende:

[..]

Nog zo'n leugen denk ik. Waarschijnlijk heeft de taxichauffeur gewoon de politie gebeld om te zeggen dat hij met de Nederlander die gezocht wordt in de wagen reed.
dat denk ik dus ook!
pi_82771307
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:57 schreef djenneke het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij echt geen geld heeft gekregen van Uri Geller? Hij zegt ook eerlijk dat hij geld heeft van de advocaat van Twitty (de FBI sting). Verder ben ik het wel met je eens dat het bol staat van de leugens....
ow..ok, ik zal dat stukje ff opnieuw lezen
pi_82771319
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:58 schreef copilco het volgende:

[..]

En daar wil jij Joran wel mee vergelijken?
  maandag 14 juni 2010 @ 00:59:50 #71
271876 copilco
Elvis is dead
pi_82771334
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:59 schreef djenneke het volgende:

[..]

En daar wil jij Joran wel mee vergelijken?
was meer een punt dat je zo snel nog niet gevonden hoeft te worden.
pi_82771342
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:46 schreef fespo het volgende:
gekke Joran
26. Is het waar dat u daarna haar kleren heeft aangetrokken en zo ja, waarom?

- Dat weet ik echt niet, maar ik denk van wel. Het gebeurde na haar te hebben gedood. Het gng om haar broek en haar schoenen, maar verder niets. Ik weet niet waarom ik het deed.
hahahahhaa die wou ik ook net posten

wtf?????
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_82771353
quote:

[..]

Raar dat Interpol zo lang nodig heeft om Bin Laden op te pakken. Deed Joran toch iets fout.
pi_82771361
quote:
ik denk niet dat hij zichzelf heeft aangegeven

ik denk dat toen ze hem in de taxi hadden aangehouden misschien zei "ik geef me aan"
denkende dat dat altijd beter is
maar dat hele verhaal dat ie van politiebureau naar politiebureau is gegaan, i don't think so

dat verhaal dat ie iemand heeft ontmoet is ook lekker vaag :
Iemand benaderde me en vroeg me of ik wel eens ‘Koffie met voeten’ had gedronken. Ik zei van niet. Toen nam hij me mee naar een bar waar blote vrouwen koffie serveerden. Ik raakte bevriend met deze meneer en hij nodigde me bij hem thuis uit. Daar bleef ik likeur drinken. Ik bleef er slapen omdat ik te dronken werd.
pi_82771369
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:54 schreef fiooon het volgende:
Als ze die laptop van Joran onderzocht hebben zou hij die nog terug krijgen voor in zijn cel?
Geen online poker meer.
  maandag 14 juni 2010 @ 01:01:39 #76
117098 Hathor
Effe niet
pi_82771375
quote:

[..]

Dan noem je ook net twee personen op die een netwerk van mensen hebben/hadden die daar wel voor zorgden, en daarnaast ook nog eens de financiele middelen om links en rechts wat "te kopen", en joran zijn pappie mag dan een paar centjes hebben gehad, maar ZOVEEL nou ook weer niet.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_82771379
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:56 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel zal kloppen. Hij snapt ook wel dat daarover liegen geen nut heeft. Ze zullen de taxi chauffeur eerder geloven dan hem. Dus ik denk dat dat zo is. Ik denk alleen dat hij dacht aan de Peruaanse autoriteiten te zijn ontsnapt en mooi uitgeleverd te worden aan Aruba of Nederland. En daar was hij niet zo bang voor. Met dat bijltje heeft hij eerder gehakt...
pi_82771384
Joran moet een account op Fok aanmaken!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  maandag 14 juni 2010 @ 01:02:50 #79
3542 Gia
User under construction
pi_82771398
Zijn er nu nog steeds mensen die het zielig vinden voor Joran?
pi_82771400
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:01 schreef Mercer het volgende:

[..]

Geen online poker meer.
Denk je niet dat hij de offline versie geinstalleerd heeft staan op zijn laptop? Kan die straks spelen met zijn kameraden.
pi_82771409
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:59 schreef copilco het volgende:

[..]

was meer een punt dat je zo snel nog niet gevonden hoeft te worden.
Die mensen hebben hele organisaties om zich heen en bakken met geld. Joran is een bang jongetje van 22, dat hier hemelsbreed wordt overschat door de gemiddelde Fok!ker
pi_82771412
Dus nu speelt Uri Geller ineens ook een rol? Haha
  maandag 14 juni 2010 @ 01:03:32 #83
117098 Hathor
Effe niet
pi_82771416
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:02 schreef mrcool het volgende:
Is een Meki nog niet genoeg?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_82771425
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:02 schreef mrcool het volgende:
Dan zou hij gewoon dag en nacht nonstop kunnen fokken... 35 jaar lang
  maandag 14 juni 2010 @ 01:04:33 #85
38396 mazaru
pi_82771433
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Is een Meki nog niet genoeg?
pi_82771437
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:02 schreef Gia het volgende:
Sterf alsjeblieft. Die man heeft 1 zoniet 2 vrouwen vermoord. Moet hij dan in de watten gelegd worden? Jezus allemachtig zeg.
pi_82771448
nou...ik ben benieuwd of zijn moeder dit nog leest voordat ze naar Peru vertrekt
misschien bedenkt ze zich dan nog om zoonlief te bezoeken.

Nou, we merken het wel, de camera's zullen er wel weer massaal bij zijn als Anita Joran bezoekt
pi_82771451
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:04 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Sterf alsjeblieft. Die man heeft 1 zoniet 2 vrouwen vermoord. Moet hij dan in de watten gelegd worden? Jezus allemachtig zeg.
pi_82771454
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:04 schreef fiooon het volgende:

[..]

Zou hij op gegeven moment Tong80 inhalen
pi_82771456
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:03 schreef djenneke het volgende:

[..]

Die mensen hebben hele organisaties om zich heen en bakken met geld. Joran is een bang jongetje van 22, dat hier hemelsbreed wordt overschat door de gemiddelde Fok!ker
ja en dan gaan lopen piepen na zo'n gruwelijke daad .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82771462
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:03 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ga je hier wel je excusses aanbieden als straks blijkt dat jij Joran onderschat hebt?
pi_82771475
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:04 schreef fiooon het volgende:

[..]

Mod-materiaal dus!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_82771486
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:05 schreef fiooon het volgende:

[..]

Ga je hier wel je excusses aanbieden als straks blijkt dat jij Joran onderschat hebt?
Excuses voor wat?
pi_82771488
quote:

[..]

pi_82771491
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:02 schreef Gia het volgende:
Heb het nooit zielig gevonden eigenlijk...Ziet er naar uit dat die klootzak nu eindelijk krijgt wat m toekomt...
pi_82771514
quote:

[..]

Nou nou nou, "in de watten" is ook weer wat overdreven.
pi_82771538
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:07 schreef djenneke het volgende:

[..]

Excuses voor wat?
Voor het feit dat je Joran hebt onderschat
pi_82771539
welke talen sprak dat meisje eigenlijk ?
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82771542
Nah ik geloof dat Uri Geller verhaal echt niet.

Dan denk ik eerder dat hij bewust een lager bedrag heeft genoemd omdat dat niet of minder strafbaar is. Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat die bedragen die de fbi heeft betaald precies nodig waren voor een aanklacht (en dan zowel cash als via overmaking naar een bankrekening).
pi_82771549
quote:
We kwamen om circa half zes aan en gingen naar mijn kamer om te pokeren op mijn laptop. Op een gegeven moment opende ik mijn mailbox en zag ik een bericht: ‘Ik ga je vermoorden, mongooltje’, verwijzend naar de zaak Holloway. Ik begon met Stephany Flores over de zaak te praten. Ik legde uit dat ik vijf jaar geleden was gearresteerd, dat ik werd verdacht van de verdwijning van dat meisje. Dat was een half uur nadat we kamer 309 waren binnengekomen.
Terwijl ik dit vertelde, sloeg ze me links op mijn hoofd met haar vuist. Ik reageerde impulsief door haar met mijn rechterelleboog een klap te geven, precies op haar neus. Er was overal bloed. Ze leek half buiten bewustzijn. Ik was zo kwaad dat ik haar met beide handen bij haar keel pakte en haar wurgde, een minuut lang. Toen realiseerde ik me wat ik aan het doen was.
Klinkt wel aannemelijk vind ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')