abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82771559
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:10 schreef johan555 het volgende:
welke talen sprak dat meisje eigenlijk ?
Ik weet niet of dat bekend is... ik denk Spaans want de meeste daarzo zijn erg slecht in Engels.
pi_82771574
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:08 schreef fiooon het volgende:

[..]

Nou nou nou, "in de watten" is ook weer wat overdreven.
Hij heeft toch zelf al gekozen om op de vloer te slapen, dus heeft hij geen watten voorlopig nodig.
pi_82771577
De 2 mannen die hem weg brachten naar de grens die hadden het over 2 koffers
waar zijn die gebleven ?
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82771579
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:08 schreef fiooon het volgende:

[..]

Nou nou nou, "in de watten" is ook weer wat overdreven.
Dat rechtssysteem hier in Nederland is er zeker mee te vergelijken. Ook wil meneer Joran naar Aruba om daar zijn straf uit te zitten. Lekker in het zonnetje.
pi_82771596
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:10 schreef sesame het volgende:
Nah ik geloof dat Uri Geller verhaal echt niet.

Dan denk ik eerder dat hij bewust een lager bedrag heeft genoemd omdat dat niet of minder strafbaar is. Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat die bedragen die de fbi heeft betaald precies nodig waren voor een aanklacht (en dan zowel cash als via overmaking naar een bankrekening).
Geen idee. Het lijkt me alleen een beetje dom om erover te liegen. Alsof ze geen contact met Uri Geller op kunnen nemen...

Overigens denk ik dat het niet erg gewaardeerd gaat worden in castro castro dat hij die mensen die hem hielpen te ontsnappen erbij heeft genaaid. Daar houden ze meestal niet zo van in dat soort plekken...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82771601
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:11 schreef fiooon het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat bekend is... ik denk Spaans want de meeste daarzo zijn erg slecht in Engels.
krijgt Joran emails in het spaans dan ?
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82771625
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:11 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Hij heeft toch zelf al gekozen om op de vloer te slapen, dus heeft hij geen watten voorlopig nodig.
Hij was ook gigantisch moe he.... dus hij viel als "een blok" in slaap.
pi_82771636
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:11 schreef johan555 het volgende:
waar zijn die gebleven ?
quote:
We vertrokken in een wit minibusje, maar onderweg vroeg de wegpolitie om onze papieren. De chauffeurs raadden me daarna aan een tas weg te gooien. Ik gooide mijn beige sportkoffertje weg.
quote:
Ik ging naar een plaats genaamd Vasco de Gama, waar ik een douche nam in een hotel. Ik liet mijn spullen achter en pakte een taxi naar Santiago.
pi_82771656
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:12 schreef johan555 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet maar ik dacht dat het ging over de taal die Flores sprak.
pi_82771659
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:12 schreef djenneke het volgende:

[..]

Overigens denk ik dat het niet erg gewaardeerd gaat worden in castro castro dat hij die mensen die hem hielpen te ontsnappen erbij heeft genaaid. Daar houden ze meestal niet zo van in dat soort plekken...
Die taxichauffeur die Joran naar chili had gereden was volgens mij zelf al "haantje de voorste" . Die was zelf naar de camera gestapt om ze verhaal te doen....
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
  maandag 14 juni 2010 @ 01:15:56 #111
117098 Hathor
Effe niet
pi_82771664
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:11 schreef johan555 het volgende:
waar zijn die gebleven ?
Als ik zo naar die foto kijk hebben ze er beiden een doorgeslikt. Of hebben ze daar allemaal van die vierkante schedels?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_82771666
quote:

[..]

Geen idee. Het lijkt me alleen een beetje dom om erover te liegen. Alsof ze geen contact met Uri Geller op kunnen nemen...

Zeker niet, ze hebben zelfs geen geld voor een advocaat.
Hebben wel de spullen terug gegeven,

Ze kunnen nu Joran zijn telefoon o.a. nakijken.
Ben zeer benieuwd naar de inhoud van zijn laptop ook.
pi_82771695
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:11 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dat rechtssysteem hier in Nederland is er zeker mee te vergelijken. Ook wil meneer Joran naar Aruba om daar zijn straf uit te zitten. Lekker in het zonnetje.
Ja, dat zal niet gaan denk ik. Wat wel een mogelijkheid zal zijn is om na deze 35 jaar straf zijn volgende straf op Aruba uit te mogen zitten.
pi_82771706
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:12 schreef johan555 het volgende:

[..]

Het meisje studeerde ... dus ze zal best een paar woordjes Engels hebben gekend.
Als het berichtje dan in het Engels was ....is het nog wel aannemelijk.
Maar als het slang Arubaans was ...
pi_82771733
Maar om nog even op puntje 26 terug te komen

Is het waar dat u daarna haar kleren heeft aangetrokken en zo ja, waarom?
- Dat weet ik echt niet, maar ik denk van wel. Het gebeurde na haar te hebben gedood. Het ging om haar broek en haar schoenen, maar verder niets. Ik weet niet waarom ik het deed

het lijkt er dus op dat meneer ook nog een andere rare fetisj heeft...
pi_82771740
quote:

[..]

Tjsa, ik heb ook geen verklaring in de aanbieding waarom Joran domme dingen zegt.
pi_82771752
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:19 schreef piertje2 het volgende:
Maar om nog even op puntje 26 terug te komen

Is het waar dat u daarna haar kleren heeft aangetrokken en zo ja, waarom?
- Dat weet ik echt niet, maar ik denk van wel. Het gebeurde na haar te hebben gedood. Het ging om haar broek en haar schoenen, maar verder niets. Ik weet niet waarom ik het deed

het lijkt er dus op dat meneer ook nog een andere rare fetisj heeft...
haha nee dat is toch echt een vertaalfout!

Oeps als ze dat nou maar niet zo laten uitlekken naar Castro Castro ...
pi_82771776
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:20 schreef sesame het volgende:

[..]

Tjsa, ik heb ook geen verklaring in de aanbieding waarom Joran domme dingen zegt.
pi_82771796
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:20 schreef sesame het volgende:

[..]

haha nee dat is toch echt een vertaalfout!

Oeps als ze dat nou maar niet zo laten uitlekken naar Castro Castro ...
Hoe weet je dat dat een vertaalfout is? En zou telegraaf het niet door een echte vertaler hebben laten doen?
pi_82771806
in 24 ora hadden ze het over 13 pagina's en in de telegraaf over 10
pi_82771808
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:10 schreef Mercer het volgende:

[..]

Klinkt wel aannemelijk vind ik.
Lesbisch en half naaktsamen met hem aan het pokeren op zijn laptop. Klinkt imo niet logisch
  maandag 14 juni 2010 @ 01:24:29 #122
274109 Politiek
Cry Freedom
pi_82771811
Joran van der sloot is dood. punt
pi_82771850
[quote]Op maandag 14 juni 2010 01:24 schreef johan555 het volgende:

oh nee ook 10
pi_82771856
dubbel post
pi_82771863
quote:
18. Heeft u na de moord nog meer eigendommen (zoals juwelen) van Stephany gestolen?
- Ze had geen juwelen. Ik heb alleen haar jeep gestolen.
kansloos
pi_82771897
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:23 schreef piertje2 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat dat een vertaalfout is? En zou telegraaf het niet door een echte vertaler hebben laten doen?
Er staan ook typfputen in. Zoals "Ik Chili" ipv in
pi_82771921
Zullen er door Castro Castro ook pyama's voor de gevangenen beschikbaar worden gesteld?
  maandag 14 juni 2010 @ 01:29:36 #128
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82771924
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:52 schreef thespindoctor het volgende:

[..]

valt wel mee, moet je wel de zin lezen en toepassen
Hoeft nu niet meer als het goed is.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82771932
En ze had toch 5K gewonnen?

Ik word een beetje moe van al deze verhalen
pi_82771935
Geen idee of het een slechte vertaling is. Dit staat er in het Spaans bij punt 26 ongeveer, voor zover ik kan lezen:
quote:
Sinceramente no recuerdo, pero yo creo que si, fue después de victimarla fueron su pantalón y sus zapatos, pero nada más, pero no se porque lo hice.
Volgens google:
quote:
Ik eerlijk gezegd niet herinneren, maar ik denk dat als het was na de slachtoffers waren zijn broek en schoenen, maar niets meer, maar omdat ik niet.
pi_82771946
Het is te hopen voor Joran dat Nederland bijv. Chili niet tegenkomt later op dit WK en dat ze ervan winnen.
pi_82771951
Ik heb die hele verklaring gelezen nu. Brrr.... Joran is echt vreemd, eng.
pi_82771956
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Er staan ook typfputen in. Zoals "Ik Chili" ipv in
Dus meer kans dat het door een "mens" is vertaald en dan ga je het niet zo raar vertalen denk ik.....
pi_82771970
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:30 schreef Mercer het volgende:
Van 't padje af. Ik hoop eigenlijk wel dat ie ooit nog in een Nederlandse cel terecht komt in plaats van daar. Ik gun hem best een Nederlandse cel.
pi_82772026
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:30 schreef Mercer het volgende:
Ze moeten toch echt overtuigend bewijs hebben want in Aruba heeft voornamelijk
z''n mond dicht gehouden
pi_82772065
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:31 schreef Taurus het volgende:

[..]

Van 't padje af. Ik hoop eigenlijk wel dat ie ooit nog in een Nederlandse cel terecht komt in plaats van daar. Ik gun hem best een Nederlandse cel.
gaat niet gebeuren vrees ik voor hem
pi_82772073
quote:

[..]

Ja, al ben ik totaal niet voor dat softe gedoe, ik gun hem dat ook wel.
pi_82772086
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:33 schreef johan555 het volgende:

[..]

Ze moeten toch echt overtuigend bewijs hebben want in Aruba heeft voornamelijk
z''n mond dicht gehouden
Ben er van overtuigd dat ze overtuigend bewijs hebben, Peru wil internationaal echt niet op zijn bekkie gaan.
pi_82772087
Als hij er mee weg had willen komen maakt hij volgens mij hier de grootste fout.

punt 10.

"Daarna pakte ik een taxi naar het internationale vliegveld ‘Jorge Chavez’. Toen bedacht ik me dat ik beter niet met het vliegtuig kon gaan."

Stephanie werd pas 3 dagen na de moord gevonden. In die tijd had hij al lang in europa of NL kunnen zijn. Aangezien NL geen uitleverings verdrag met Peru heeft, zou hij er wederom weer mee weggekomen zijn.

Nu wordt het dus brommen EN TERECHT !
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_82772105
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:36 schreef BorTheWolf het volgende:
Als hij er mee weg had willen komen maakt hij volgens mij hier de grootste fout.

punt 10.

"Daarna pakte ik een taxi naar het internationale vliegveld ‘Jorge Chavez’. Toen bedacht ik me dat ik beter niet met het vliegtuig kon gaan."

Stephanie werd pas 3 dagen na de moord gevonden. In die tijd had hij al lang in europa of NL kunnen zijn. Aangezien NL geen uitleveringd verdrag met Peru heeft, zou hij er wederom weer mee weggekomen zijn.

Nu wordt het dus brommen EN TERECHT !
Hij was dus bang dat ze eerder gevonden zou worden.
  maandag 14 juni 2010 @ 01:42:15 #141
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82772173
quote:

[..]

Dan komt hij ook eerder vrij.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 14 juni 2010 @ 01:42:39 #142
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_82772181
Als Stephany info over Natalee las, waarom is dan inmiddels niet bekend over welke info het gaat? Lijkt mij dat er inmiddels uitgebreidt onderzoek is geweest in zijn laptop. En zij inmiddels echt wel weten of er dingen over Natalee in zijn laptop zaten.

Ik vond hem van de week een Jack Nicholson blik hebben Op een gegeven moment keek'ie schuin in de camera en moest ik meteen aan een film met JN denken (die waanzinnige blik als'ie in het Overlook hotel helemaal gek wordt)..... Als hij het slim had gespeeld, had'ie zo acteur kunnen worden
pi_82772207
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:42 schreef childintime het volgende:
Als Stephany info over Natalee las, waarom is dan inmiddels niet bekend over welke info het gaat? Lijkt mij dat er inmiddels uitgebreidt onderzoek is geweest in zijn laptop. En zij inmiddels echt wel weten of er dingen over Natalee in zijn laptop zaten.

Ik vond hem van de week een Jack Nicholson blik hebben Op een gegeven moment keek'ie schuin in de camera en moest ik meteen aan een film met JN denken (die waanzinnige blik als'ie in het Overlook hotel helemaal gek wordt)..... Als hij het slim had gespeeld, had'ie zo acteur kunnen worden
One flew over the Cuckoo's nest. Deed mij ook daaraan denken.
pi_82772227
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:38 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Hij was dus bang dat ze eerder gevonden zou worden.
Een rit van 1350 km naar de grens met chili doe je ook niet in een uurtje en ook dan kan ze gevonden worden. Opsporingsbevel en je word bij de grens peru/chili aangehouden. Hij nam nu het risico om na een lange rit bij de grens gepakt te worden ipv van in een kort tijdsbestek te vluchten met een vliegtuig naar een ander land.
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_82772234
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:23 schreef piertje2 het volgende:

[..]

Omdat ik bezig was de verklaring in het Spaans te lezen voordat de ned vertaling uitkwam en ik wel een beetje Spaans kan lezen.Er wordt het werkwoord vestir gebruikt wat zowel aankleden als omkleden en kleden kan betekenen. Maar in het hele zinsverband wordt toch echt duidelijk dat de vraag is waarom hij haar kleren heeft uitgetrokken.

Wat Djenneke citeert is een kromme vertaling van het antwoord dat Joran gaf.
  maandag 14 juni 2010 @ 01:48:08 #146
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82772257
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:42 schreef childintime het volgende:

Denk niet dat dat echt nieuw onthullende info is wat zij te zien heeft gekregen, áls dat al waar is. Ik denk dat zij helemaal niet wist wie Joran van der Sloot was. Dus als dit verhaal al zou kloppen, denk ik alleen dat zij er puur achter is gekomen dat ze bij de hoofdverdachte van de moord op een Amerikaans meisje op de kamer zat.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_82772262
Schijnt dat de ''Ik ga je vermoorden, mongooltje’ email van ene Peter R kwam...
pi_82772295
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:48 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Dat geloof ik niet en denk dat dit valt onder laster en smaad.
pi_82772299
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:48 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Denk niet dat dat echt nieuw onthullende info is wat zij te zien heeft gekregen, áls dat al waar is. Ik denk dat zij helemaal niet wist wie Joran van der Sloot was. Dus als dit verhaal al zou kloppen, denk ik alleen dat zij er puur achter is gekomen dat ze bij de hoofdverdachte van de moord op een Amerikaans meisje op de kamer zat.
Zeer waarschijnlijk heeft zij op zijn laptop helemaal niets gezien over die zaak. Hij heeft dat verhaal slechts verzonnen om nog enigszins geloofwaardig te maken dat hij vanuit een soort woedeaanval de moord heeft gepleegd.
  maandag 14 juni 2010 @ 01:51:43 #150
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_82772311
tvp
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_82772317
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:50 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet en denk dat dit valt onder laster en smaad.
Ik zei niet welke Peter R... er lopen heel wat Peter R's op deze aardkloot, maar ik heb een donkerbruin vermoeden welke Peter R het was
  maandag 14 juni 2010 @ 01:57:07 #152
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_82772378
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:48 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Maar dan weten zij toch inmiddels allang dat zijn verklaring dus helemaal niet klopt? Als het van de Vries (zoals hieronder geschreven) kwam, dan zou het ws (logischerwijs) in het Nederlands zijn en had zij dat helemaal niet kunnen lezen.

Ik hoop toch ook echt niet dat hij het er nog door gaat krijgen dat hij in ruil voor info omtrent Natalee uitgeleverd gaat worden.... Inmiddels moet toch ook bij hen bekend zijn wat voor pathalogische leugenaar hij is?

Van het mediacircus rondom de aankomst in de gevangenis word ik dan ook weer even niet goed, maar een fijne cel met alle gemakken en comfort zoals wij dat "gewend" zijn is aan deze jongen niet besteedt.
pi_82772433
Uit de verklaring :

We kwamen om circa half zes aan en gingen naar mijn kamer om te pokeren op mijn laptop. Op een gegeven moment opende ik mijn mailbox en zag ik een bericht: ‘Ik ga je vermoorden, mongooltje’, verwijzend naar de zaak Holloway. Ik begon met Stephany Flores over de zaak te praten. Ik legde uit dat ik vijf jaar geleden was gearresteerd, dat ik werd verdacht van de verdwijning van dat meisje. Dat was een half uur nadat we kamer 309 waren binnengekomen.
Terwijl ik dit vertelde, sloeg ze me links op mijn hoofd met haar vuist. Ik reageerde impulsief door haar met mijn rechterelleboog een klap te geven, precies op haar neus. Er was overal bloed. Ze leek half buiten bewustzijn. Ik was zo kwaad dat ik haar met beide handen bij haar keel pakte en haar wurgde, een minuut lang. Toen realiseerde ik me wat ik aan het doen was.
Ik stond op om te denken wat ik moest doen. Er zat ook bloed op mijn overhemd en op het bed. Toen pakte ik mijn overhemd en drukte ik het hard op haar gezicht, totdat ze dood was.

Ik ben hier in dit topic een keer op mijn vingers getikt omdat ik Joran een mongolenkop vond hebben, waarmee ik de mensen met het syndroom van down enorm zou beledigen, omdat zij niet op Joran de verschrikkelijke willen lijken natuurlijk. Maar ik zweer het: IK heb Joran NIET dit bericht hierboven gestuurd, echt niet!! Er zijn gewoon meer mensen die dat vinden denk ik.

Ben ik vrijgepleit?
pi_82772435
Het
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:46 schreef sesame het volgende:

[..]

Omdat ik bezig was de verklaring in het Spaans te lezen voordat de ned vertaling uitkwam en ik wel een beetje Spaans kan lezen.Er wordt het werkwoord vestir gebruikt wat zowel aankleden als omkleden en kleden kan betekenen. Maar in het hele zinsverband wordt toch echt duidelijk dat de vraag is waarom hij haar kleren heeft uitgetrokken.

Wat Djenneke citeert is een kromme vertaling van het antwoord dat Joran gaf.
het Spaans heb ik letterlijk overgetypt. De vertaling is van Google en die is altijd krom...
pi_82772518

Toen zat hij nog fijn aan het zwembad

PVV alert
pi_82772531
quote:
12. Heeft u een slagvoorwerp gebruikt om Stephany te doden?
- Nee
13. Specificeer waar u haar heeft geslagen en hoe vaak.
- Ik heb haar maar één keer op haar neus geslagen, met mijn rechterelleboog.
14. Is het Prince-tennisracket dat in de hotelkamer is gevonden gebruikt voor de moord?
- Het racket dat u me heeft laten zien, heb ik niet gebruikt om het slachtoffer te slaan.
Apart, dat klopt dus niet wat hij hier verteld. Toch?
pi_82772550
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:56 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Misschien had Uri hem uitgenodigd om op te treden als Mystery Guest
Dat zal het zijn: om geblindoekt messen te gooien naar Patty Brard!!
pi_82772555
En? Zit ie nog vast?
  maandag 14 juni 2010 @ 02:13:41 #159
207372 bastibro
I`ll get there
pi_82772575
quote:
Op maandag 14 juni 2010 02:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
En? Zit ie nog vast?
En hoe

pi_82772582
Ik heb de verklaring wat leesbaarder gemaakt: Klik.
Maar hoe ziek ben je, als je na de moord ook nog eens de kleding van je slachtoffer aan gaat trekken

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2010 02:19:48 ]
pi_82772657
quote:
Op maandag 14 juni 2010 02:14 schreef Papabear het volgende:
Ik heb de verklaring wat leesbaarder gemaakt: Klik. Maar hoe ziek ben je, als je na de moord ook nog eens de kleding van je slachtoffer aan gaat trekken
Net of die kleding hem past.. Daar zit sowieso al een fout in.. 1.75/1.80 en 70kg kleding bij een persoon van 2.00m en een kilo of 95+..
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_82772666
quote:
Op maandag 14 juni 2010 02:20 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Net of die kleding hem past.. Daar zit sowieso al een fout in.. 1.75/1.80 en 70kg kleding bij een persoon van 2.00m en een kilo of 95+..
Goed punt inderdaad
pi_82772685
Die knoopt zich nog op voordat het zijn zaak voorkomt..
pi_82772694
quote:
Op maandag 14 juni 2010 02:20 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Hij heeft haar ermee aangekleed, niet zichzelf.
  maandag 14 juni 2010 @ 02:24:33 #165
207372 bastibro
I`ll get there
pi_82772703
quote:
Op maandag 14 juni 2010 02:23 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Dat geloven ze niet in Castro Castro
pi_82772711
quote:

[..]

26. Is het waar dat u daarna haar kleren heeft aangetrokken en zo ja, waarom?
- Dat weet ik echt niet, maar ik denk van wel. Het gebeurde na haar te hebben gedood. Het ging om haar broek en haar schoenen, maar verder niets. Ik weet niet waarom ik het deed.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2010 02:26:45 ]
pi_82772718
quote:

[..]

Hij heeft haar alleen uitgekleed.. Dat is die vertalingsfout idd..
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_82772727
quote:
Op maandag 14 juni 2010 02:25 schreef Papabear het volgende:

[..]

26. Is het waar dat u daarna haar kleren heeft aangetrokken uitgetrokken en zo ja, waarom?
- Dat weet ik echt niet, maar ik denk van wel. Het gebeurde na haar te hebben gedood. Het ging om haar broek en haar schoenen, maar verder niets. Ik weet niet waarom ik het deed.
Vertalingsfout gefixxt.. Foutje van De Telegraaf.. Hoop dat ie nu wat duidelijker is voor je .

Anders zou het idd onmogelijk zijn ja
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_82772731
quote:
Op maandag 14 juni 2010 02:25 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Hij heeft haar alleen uitgekleed.. Dat is die vertalingsfout idd..
Dat is behoorlijk slordig dan
pi_82772739
quote:

[..]

edit: Dat Uitgekleed dus.
pi_82772748
quote:
Op maandag 14 juni 2010 02:26 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Vertalingsfout gefixxt.. Foutje van De Telegraaf.. Hoop dat ie nu wat duidelijker is voor je .

Anders zou het idd onmogelijk zijn ja
Ja, dank je Ik heb het ook gelijk gefixed

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2010 02:33:58 ]
pi_82772860
quote:
Op maandag 14 juni 2010 02:22 schreef Jaytonism het volgende:
Die knoopt zich nog op voordat het zijn zaak voorkomt..
Dat zie ik niet gebeuren. Sterker nog, het zal me niks verbazen als hij daar binnen niet al te lange termijn ook nog de dienst uit gaat maken.
pi_82772862
http://www.facebook.com/AAStuntSoHardKK

Hij houdt van Notorious BIg. Gelukkig maar, die zal ie daar veel tegenkomen! En staying up late is ook wel handig daar, je valt daar namelijk niet zo snel in slaap lijkt mij.

Hm, hij heeft wel veel profielen zie ik...welke zou nu de juiste zijn...
pi_82772874
quote:
Op maandag 14 juni 2010 02:43 schreef Papabear het volgende:

[..]

Dat zie ik niet gebeuren. Sterker nog, het zal me niks verbazen als hij daar binnen niet al te lange termijn ook nog de dienst uit gaat maken.
Dan ben je echt naief en heb je weinig inzicht in het 'leven' daar, wanneer je denkt dat Joran van der Sloot of all people de dienst uit gaat maken in Castro Castro.
pi_82772910
quote:
Op maandag 14 juni 2010 02:45 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Dan ben je echt naief en heb je weinig inzicht in het 'leven' daar, wanneer je denkt dat Joran van der Sloot of all people de dienst uit gaat maken in Castro Castro.
Ik weet niet of dat naïef is. Op dit moment weet nog helemaal niemand wat er gaat gebeuren, maar het is gewoon een gedachte van me
pi_82772925
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2010 @ 02:52:47 #177
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82772952
De halve kamer zat onder het bloed en Stephany zag er zo verschrikkelijk uit dat de familie is afgeraden Stephany nog te zien (alleen haar broer heeft haar gezien vanwege identificatie) en ze is met dichte kist begraven. Dat verhaaltje van Joran over hoe het gegaan is klopt niks van. Hij probeert het veel "te netjes" te maken, om er niet helemaal als woeste barbaar op te staan.

Twee klappen gegeven, gewurgd en toen verstikt en de rest weet meneer niet meer... Right. Last van selectief geheugenverlies.

Ook zoiets dom. Zogenaamd in paniek omdat hij in een "woedeaanval" iemand vermoord heeft maar wel heel methodisch te werk gaan om het land uit te komen. Niemand zal er in trappen. Plus haar geld nog meegenomen ook, dus roofmoord. Nope, het is einde verhaal voor Joran.

Opgeruimd staat netjes wmb. Die gevoelloze lul heeft voor heel wat pijn gezorgd, nu is het zijn beurt.
  maandag 14 juni 2010 @ 03:03:21 #178
174598 zakstront
het gaat om de inhoud
pi_82773066
Nog een paar quotes over de moord:
quote:
24. Hoe verklaart u de wonden in het gezicht en op diverse delen van het lichaam en de schedelbreuk die zijn geconstateerd bij de autopsie?
- Ik weet niet hoe deze verwondingen tot stand zijn gekomen.

25. Zoals u eerder aangaf heeft u Stephany met beide handen gewurgd. Geeft u aan waar het slachtoffer zich toen bevond en welke positie u toen aannam.
- Zij zat op het bed toen ik haar een harde elleboog gaf. Ik denk dat haar hoofd naar achteren tegen de muur sloeg. Daarna begon ze te bloeden. Toen ben ik meteen op haar gaan zitten en begon ik haar met twee handen te wurgen. Ik heb haar een minuut zo vastgehouden. Daarna heb ik haar op de grond gelegd. Maar ze ademde nog. Toen heb ik mijn overhemd uitgedaan en in hard n haar gezicht gedrukt. Ik weet niet hoe lang maar ze stopte met ademen. Ik denk dat ik haar zo gedood heb.
Duidelijk liegen en verzwijgen over de mishandelingen. Tegelijk bekent hij hier dat het geen korte hevige woede-aanval was. Hij moet, nadat hij haar eerst al 1 minuut gewurgd had en daarna op de grond gelegd, meerdere minuten op haar hebben stilgezeten... Hij had het toch beter op doodslag in 1 keer kunnen gooien? Dat lijkt me voor de politie moeilijker te bewijzen dan die mishandelingen, en die ontkent hij wel!?

Ik vind het maar een rare bekentenis, ze vragen maar weinig door wat er precies wanneer op die hotelkamer is gebeurd. En wel doorzagen over die vlucht naar Chili en wie hem daar bij hielp. Ik denk dat dit maar 1 van meerdere bekentenissen is, deze is bedoeld om die chauffeurs aan te kunnen klagen.

edit: kleine verduidelijking

[ Bericht 4% gewijzigd door zakstront op 14-06-2010 03:13:05 ]
maar het oog wil ook wat
pi_82773290
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:56 schreef thespindoctor het volgende:

[..]

als je gelezen had dan vroeg ik naar een bron waarin stond dat haar oog uit de oogkas was. de rest kan ik zelf wel lezen
en als jij een beetje hersens had dan had je begrepen dat ik met die post wilde zeggen dat
er helemaal geen bron bestaat waarin wordt vermeld dat haar oog uit zijn kas hing.

''de bron'' was MargrietV

maar ga volgende keer zelf maar lekker googelen als je een bron wilt weten
  maandag 14 juni 2010 @ 03:43:06 #180
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_82773431
Uit die lange verklaring blijkt volgens mij dat hij de gevolgen van zijn daad duchtig heeft onderschat.
Hij had natuurlijk zo'n 3000 dollar moeten neertellen voor een stoel op de eerste de beste vlucht naar Parijs of Amsterdam.

Maar in plaats daarvan gaat hij lopen klooien en bekentenissen afleggen tegen de taxichauffeurs. Dacht hij nog een tijdje in Zuid-Amerika te kunnen blijven rommelen, vond hij het zonde van het geld, zo'n duur instant ticket?

Hij moet toch wel beseft hebben dat hij hier niet mee weg zou komen en dat je dan maar beter in Europa kunt zitten. Of dacht hij echt dat hij op het vliegveld gesnapt zou worden? Hij moest toch weten dat hij wel 1 a 2 dagen speling had voordat de politie hem zou zoeken en als je maar betaalt, kom je wel op een vliegtuigstoel terecht, binnen een paar uur.
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2010 @ 03:46:25 #181
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82773451
quote:
Op maandag 14 juni 2010 03:26 schreef FANN het volgende:

[..]

en als jij een beetje hersens had dan had je begrepen dat ik met die post wilde zeggen dat
er helemaal geen bron bestaat waarin wordt vermeld dat haar oog uit zijn kas hing.

''de bron'' was MargrietV

maar ga volgende keer zelf maar lekker googelen als je een bron wilt weten
Dat van haar missende oog kwam rechtstreeks van haar broer

ENRIQUE FLORES, STEPHANY`S BROTHER: She didn`t even have an eye. She was unrecognizable.

Bron

Ze gingen er in het begin vanuit dat Joran wel een honkbalknuppel of tennisracket moest hebben gebruikt omdat Stephany er zo vreselijk aan toe was.

Blijkbaar heeft hij het met zijn blote handen gedaan. Vandaar zijn gezwollen handen terwijl het al zoveel dagen later was.
pi_82773477
quote:
Op maandag 14 juni 2010 03:43 schreef Perico het volgende:
Uit die lange verklaring blijkt volgens mij dat hij de gevolgen van zijn daad duchtig heeft onderschat.
Hij had natuurlijk zo'n 3000 dollar moeten neertellen voor een stoel op de eerste de beste vlucht naar Parijs of Amsterdam.

Maar in plaats daarvan gaat hij lopen klooien en bekentenissen afleggen tegen de taxichauffeurs. Dacht hij nog een tijdje in Zuid-Amerika te kunnen blijven rommelen, vond hij het zonde van het geld, zo'n duur instant ticket?

Hij moet toch wel beseft hebben dat hij hier niet mee weg zou komen en dat je dan maar beter in Europa kunt zitten. Of dacht hij echt dat hij op het vliegveld gesnapt zou worden? Hij moest toch weten dat hij wel 1 a 2 dagen speling had voordat de politie hem zou zoeken en als je maar betaalt, kom je wel op een vliegtuigstoel terecht, binnen een paar uur.
Het is idd erg vreemd dat hij op het ene moment heel berekenend te werk kan gaan en op het andere moment de meest knullige, achterlijke opties verkiest.

Het is onbegrijpelijk dat hij is blijven rondreizen door Zuid-Amerika - hij wist dat hij vroeg of laat gevonden zou worden en dan echt een verschrikkelijk leven zou krijgen -, terwijl hij kon nagaan dat hij genoeg tijd had om in ieder geval in Europa te komen die dag.

Het lijkt alleen maar gedrag van iemand die in een bepaalde rush en razernij iets heel doms doet en vervolgens in paniek en radeloosheid al zijn verstand verliest.
  maandag 14 juni 2010 @ 05:01:01 #184
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_82773678
quote:
Op maandag 14 juni 2010 03:52 schreef Mistbank het volgende:
Het lijkt alleen maar gedrag van iemand die in een bepaalde rush en razernij iets heel doms doet en vervolgens in paniek en radeloosheid al zijn verstand verliest.
Ja denk dat dat het is. Uit die verklaring blijkt dat hij wel 10 glazen sterke drank op had. Daarbij dan ook nog drugs.. gevoegd bij zijn woede en opvliegendheid. Kan me niet voorstellen hoe je dan denkt.

Maar dan toch, die koffiebeker truc meteen erna.. daar had hij over nagedacht. En dan toch die dollemansrit gaan maken.
pi_82773684
quote:
Op maandag 14 juni 2010 05:01 schreef Perico het volgende:

[..]

Ja denk dat dat het is. Uit die verklaring blijkt dat hij wel 10 glazen sterke drank op had. Daarbij dan ook nog drugs.. gevoegd bij zijn woede en opvliegendheid. Kan me niet voorstellen hoe je dan denkt.

Maar dan toch, die koffiebeker truc meteen erna.. daar had hij over nagedacht. En dan toch die dollemansrit gaan maken.
Dat is juist het opmerkelijke.. Dat hij al wel bezig is met de gevolgen op de lange termijn wanneer hij eventueel ondervraagd zou worden, maar niet in staat is om helder te krijgen wat op dat moment de beste optie zou zijn.

Zeker met zijn verleden was het ontzettend dom om door Zuid-Amerika te blijven 'reizen'.
  maandag 14 juni 2010 @ 05:15:14 #186
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82773701
Tvp
  maandag 14 juni 2010 @ 05:18:32 #187
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_82773709
quote:
Op maandag 14 juni 2010 05:01 schreef Perico het volgende:

[..]

zijn woede en opvliegendheid.
onzin!!
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2010 @ 05:37:40 #188
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82773728
quote:
Op maandag 14 juni 2010 03:52 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Right. In paniek maar wel al gelijk met een alibi bezig zijn.

Als hij ergens radeloos over was dan was het omdat het een bloedbad was. Teveel sporen om op te ruimen. Zelfs als hij het lijk zou kunnen laten verdwijnen dan nog was duidelijk dat er daar een misdrijf had plaatsgevonden. De kamer stond op zijn naam, haar auto stond voor de deur en tig mensen hadden gezien dat zij met hem meegegaan was. Nog los van alle camera's. Daar was hij "in paniek" over.

Iemand vermoorden iets doms noemen is sowieso raar. Het is niet je sleutels vergeten of een hap te heet eten nemen. Sinds wanneer is moord iets heel doms doen? Ja misschien dat Joran het als iets doms zou beschrijven maar dat zou dan alleen weer zijn narcisme en totale gebrek aan empathie onderstrepen.
pi_82773731
quote:
But no evidence has emerged thus far linking Van der Sloot to any other disappearances or killings, and he certainly does not fit the profile of a deranged loner. He has had plenty of interpersonal relationships — friends, girlfriends, ardent defenders.

"Joran isn't a monster and isn't a serial killer," his cousin, Natalia den Boer, told the AP. "I think that Joran needs help. Because something is bad in his head."

Read more: http://www.nypost.com/p/n(...)f18eCN#ixzz0qnMYusBP
Naah, het is een hele normale gezonde knul, voor zijn mams.
pi_82773820
quote:
Op maandag 14 juni 2010 05:37 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Right. In paniek maar wel al gelijk met een alibi bezig zijn.

Als hij ergens radeloos over was dan was het omdat het een bloedbad was. Teveel sporen om op te ruimen. Zelfs als hij het lijk zou kunnen laten verdwijnen dan nog was duidelijk dat er daar een misdrijf had plaatsgevonden. De kamer stond op zijn naam, haar auto stond voor de deur en tig mensen hadden gezien dat zij met hem meegegaan was. Nog los van alle camera's. Daar was hij "in paniek" over.

Iemand vermoorden iets doms noemen is sowieso raar. Het is niet je sleutels vergeten of een hap te heet eten nemen. Sinds wanneer is moord iets heel doms doen? Ja misschien dat Joran het als iets doms zou beschrijven maar dat zou dan alleen weer zijn narcisme en totale gebrek aan empathie onderstrepen.
Het is heel erg dom omdat het op deze manier precies was uit te tekenen wat de problemen zouden worden.

Sleutels vergeten heeft dan weer niets met dommigheid te maken; waar heb je het over man.
pi_82773866
Hij had ook gewoon naar de Nederlandse ambassade in Santiago kunnen gaan, dan was hij veilig en onaantastbaar geweest.

Die verhalen w.b.t. die taxichauffeurs zijn ook vaag. Las net ergens dat ze tegen j hadden gezegd dat hij zijn koffer weg moest gooien. Dat doet ie, maar houdt wel zijn bebloede blouse bij zich?

En idd zoals ik al hier eerder heb gelezen, waarom zou hij tegen een paar taxichauffeurs zijn daad bekennen en zich laten bestelen.

Vraag me ook af in welk hotel hij heeft gezeten waar hij de creditcards van Stephany heeft laten liggen, daarover hoor je niks meer.

Het wordt trouwens met de dag gekker, las net ergens online dat de dood van Stephany overeenkomsten vertonen met N. Holloway, gezien dezelfde verwondingen. Op zich heel knap dat ze dat al wel weten

Wat ik persoonlijk ook heel vreemd vind zijn de videobeelden van het casino. Daar is ook zwaar mee gerotzooid imo.
Als j binnenkomt is nergens op beeld een datum of tijd te zien. Hij neemt plaats aan tafel, vent met streepjesshirtje neemt nogal gehaast direct aan de overkant plaats nadat ze naar elkaar met hun hoofd geknikt hebben.
Kan zijn dat ze elkaar al kennen, maar dan geef je elkaar toch een hand (wat ze later ook doen als Stephany weg is), zoals hij bij Stephany ook doet op haar moment van aankomst.

Vooraan op het beeld zie je die andere tafel die dan volledig bezet is.
Dan komt Stephany binnenlopen en je ziet 2x hetzelfde stukje film, eerste keer met datum en tijd, 2e x zonder.

Knip-en plakwerk

Next zie je haar naar de tafel lopen waar j zit, de tafel voor in beeld daar zijn ineens paar plaatsen vrij, datum en tijd is niet meer op beeld te zien.

Achter j, in het midden van de beelden zie je iemand dan heel vaag zitten in het zwart aan een tafel, en zit te niksen, alsof hij op de bus zit te wachten.

Zodra zij plaats neemt zie je die kale vent rechts van j achterom kijkend en seintjes geven aan wie of wat dan ook.

Ze pakt haar portemonnee uit haar broekzak, pakt geld eruit om te wisselen voor coins, verschuift iets wits op de tafel wat er al lag (ziet er niet echt uit als de dealerknop), gaat naast j zitten en legt de portemonnee vervolgens nogal nonchalant en achteloos op de tafel links van haar en draait er om naar j.

Beetje vreemd al zeg ik het zelf.

Nergens meer datum noch tijd te zien op beeld btw.

Direct erna zie je j+ S opstaan, zij pakt wel wat van tafel maar is niet goed te zien wat (volgens mij lag d'r portemonnee stukkie meer naar links, en dat andere witte ding recht voor haar neus, maar kan ernaast zitten tuurlijk),je ziet wel dat zodra ze zich omdraaien die vent die links van Stephany zit iets snel van tafel graaien waar zij zat.
Op het moment dat ze nog aan taflel zitten staat ook ineens een man in groene blouse achter hun maar wat te staan, beetje om zich heenkijkend, even later seintjes gevend met zijn handen, naar wie is verder niet te zien.

Ben zelf meerdere malen in het casino geweest, maar kan me niet herinneren ooit te hebben gezien dat er zomaar iemand staan te hangen of niksen midden in de zaak. Sowieso vind ik het allemaal maar een vreemd sfeertje vanaf het moment dat Stephany binnenkomt. Het lijkt ook (imo dan) alsof een paar mensen van de tafel vooraan in beeld de boel beetje in de gaten houden.

Dan lopen ze naar rechts in beeld, j is nog niet uit beeld of hij komt aan de overkant alweer aanlopen met n vent in rode broek naast hem.
Was wel een heel snel rondje.

Man met groene blouse staat er nog steeds maar een beetje beetje te hangen bij die middentafel .

j geeft die rode broek een hand, dan loopt ie naar streepjesshirtje, geeft hem ook een hand, en Stephany komt van rechts weer aanlopen.

Ze lopen met z'n 2en weg, rode broek loopt naar groene blouse, schudden handen en man in zwart pak voegt zich direct erbij.

Tijd en datum nergens meer te zien op beeld. Alleen dus even op het moment dat je Stephany de eerste keer in beeld ziet.

Al met al ik vind het zelf maar een vreemd gedoe en vreemde sfeer.

Ook raar dat er maar stukjes opnames vanuit het hotel naar buiten komen. Over de kaart "do not disturbe" kaart die hij aan de deurknop zou hebben gehangen hoor je niks meer.

Hij heeft haar 1 elleboogstoot gegeven? Verder niks? Dan hangt iemands oog er nog niet half uit, zoals de verhalen nu gaan.
Daar heb je minstens een klauwhamer voor nodig dat te bewerkstelligen.

(Voor degenen die misschien zich nu afvragen, hoe weet Lentini dat dan, ja dat weet ik, ken namelijk iemand die dood gevonden is paar jaar geleden, met 1 oog op haar wang, veroorzaakt door een k.hamer.
Dat soort verwondingen krijgt iemand niet dmv een val op het hoekje van het bed, zoals mark furmann loopt te beweren, of 1 elleboogstoot van j).

De vertaalde bekentenis van j gisteren naar buiten is gekomen vind ik ook vreemd. Nogal clinisch.
Zoals iemand hier op Fok eerder al melde las ik net,waarom wordt er niet verder gevraagd wat er in de kamer is gebeurd, maar wel doorzagen over die autoritten en wie er daarbij betrokkken waren ect.

Waarom zit een lesbo die 5x per week jn het casino komt, met d'r eigen vader, om poker te spelen in d'r onderbroekkie bij j op n smoezelig hotelkamertje? Iedereen in de pokerwereld, of je nou live speelt of via internet, heeft echt wel van jvds gehoord.

The whole World knows about him, op een paar grotbewoners na

Dan ook nog die vader, die " autocoureur", vraag me nog steeds af in wat voor zaken hij precies zit, verhalen gaan over dat hij CIA agent zou zijn, maar zou echt maf zijn als dat zo is.
Is weinig over hem te vinden op t net voor zover ik weet, behalve dat ie 1x een race heeft gewonnen 20jr geleden, maar in welke branche hij zit is mij een raadsel.

Misschien iemand hier op Fok met meer informatie erover????

En dan nog last but not least........ene uri k

Het moet niet gekker worden

vragen vragen vragen............

*Gaat verder speuren*

Groet Sherley Holmes
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2010 @ 07:09:52 #192
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82773980
quote:
Op maandag 14 juni 2010 06:38 schreef Lentini het volgende:

Dan ook nog die vader, die " autocoureur", vraag me nog steeds af in wat voor zaken hij precies zit, verhalen gaan over dat hij CIA agent zou zijn, maar zou echt maf zijn als dat zo is.
Is weinig over hem te vinden op t net voor zover ik weet, behalve dat ie 1x een race heeft gewonnen 20jr geleden, maar in welke branche hij zit is mij een raadsel.

Misschien iemand hier op Fok met meer informatie erover????

quote:
The victim's father, Ricardo Flores, 48, is a former president of the Peruvian Automobile Club who won the "Caminos del Inca" rally in 1991 and brings circuses and foreign entertainers to Peru. He ran for vice president in 2001 and for president five years later on fringe tickets. [bron]
quote:
The Flores family is well known in Peru. Patriarch Ricardo Flores is a politically connected former race car driver. The four Flores sons, including Enrique Flores, run a successful event-planning business. [bron]
Een vooraanstaande (lees rijke) familie. Pa Flores vindt auto's leuk en heeft zijn geluk in de politiek beproeft, nu runt hij samen met zijn zoons een entertainmentbedrijf.

Stephany studeerde bedrijfsadministratie. Ligt voor de hand dat ze later ook in het familiebedrijf aan de slag zou zijn gegaan.

Verder niks verdachts gelezen. Geen banden met de onderwereld of iets. Een politiek avontuur, nou ja of dat hem nou verdacht maakt? Onze eigen Peter R. was ook bijna de politiek in gegaan.

Die beelden uit het casino zijn geknipt idd. Het zijn gewoon korte stukjes voor de pers en media die een indruk geven. Duidelijk is dat Joran en Stephany daar contact hebben. Wij hebben de volledige tapes niet dus veel "onderzoekswaarde" hebben ze niet voor ons. Zijn ze ook niet voor bedoeld.
pi_82774007
quote:
Op maandag 14 juni 2010 03:46 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Dat van haar missende oog kwam rechtstreeks van haar broer

ENRIQUE FLORES, STEPHANY`S BROTHER: She didn`t even have an eye. She was unrecognizable.

Bron

Ze gingen er in het begin vanuit dat Joran wel een honkbalknuppel of tennisracket moest hebben gebruikt omdat Stephany er zo vreselijk aan toe was.

Blijkbaar heeft hij het met zijn blote handen gedaan. Vandaar zijn gezwollen handen terwijl het al zoveel dagen later was.
mooi zo ! ik weet niet wat deze verklaring waard is, maar hij was er dus wel, handig als
iemand iets roept volgende keer om er dan een linkje bij te geven.

maar even over die gezwollen handen als je iemand met blote handen hebt gewurgd en geslagen
zou er dan al niet iets aan zijn handen te zien moeten zijn bij ''het koffie halen'' ?

Ik zie hier niets vreemds aan zijn handen, geen zwelling, geen schrammetje niets...

Of kan iemand anders wel iets ontdekken?
Misschien dat ik iets over het hoofd zie?

maandag 14 juni 2010 @ 07:22:57 #194
306926 Verburg_K
tropenjaren
pi_82774051
quote:
Op maandag 14 juni 2010 05:42 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Naah, het is een hele normale gezonde knul, voor zijn mams.
quote:
"Joran isn't a monster and isn't a serial killer," his cousin, Natalia den Boer, told the AP. "I think that Joran needs help. Because something is bad in his head."
Ja dat is wel duidelijk

Het is zielig als je alleen vrouwen met geld durft te vermoorden
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_82774058
Kijk is aan, de Spaanse pers heeft Terror Jaap's interview met Joran ook gevonden op internet.

* leuk ook links boven dat balkje " exclusivo "

http://elcomercio.pe/noti(...)rte-natalee-holloway
pi_82774087
quote:
Op maandag 14 juni 2010 07:22 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

[..]

Ja dat is wel duidelijk

Het is zielig als je alleen vrouwen met geld durft te vermoorden
Hij laat zich natuurlijk ook alleen door vrouwen omringen. Alhoewel dat in Castro Castro erg lastig gaat worden voor Joran.
  † In Memoriam † maandag 14 juni 2010 @ 07:29:46 #197
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82774096
quote:
Op maandag 14 juni 2010 07:15 schreef FANN het volgende:

[..]

mooi zo ! ik weet niet wat deze verklaring waard is, maar hij was er dus wel, handig als
iemand iets roept volgende keer om er dan een linkje bij te geven.

maar even over die gezwollen handen als je iemand met blote handen hebt gewurgd en geslagen
zou er dan al niet iets aan zijn handen te zien moeten zijn bij ''het koffie halen'' ?

Ik zie hier niets vreemds aan zijn handen, geen zwelling, geen schrammetje niets...

Of kan iemand anders wel iets ontdekken?
Misschien dat ik iets over het hoofd zie?

Goeiemorgen

Nee hij ziet er erg ongehavend uit. Niet alleen zijn handen maar ook geen schrammen in zijn gezicht of nek oid. Het zal een erg eenzijdig "gevecht" zijn geweest.

Wonden ontstaan voornamelijk door slagen tegen tanden of sierraden ed. (heeft hij ontweken) en zwelling komt soms uren later of pas de volgende dag.

Of daar Jorans dikke hand aan te wijten was weet ik natuurlijk niet zeker maar het leek me op zich wel logisch. Hij moet toch echt flink geweld hebben gebruikt.

vanaf 3:10
  maandag 14 juni 2010 @ 07:30:12 #198
306926 Verburg_K
tropenjaren
pi_82774098
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:48 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Dat moet je kunnen bewijzen, daar kun je last mee krijgen zulke uitlatingen
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
  maandag 14 juni 2010 @ 07:44:49 #199
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_82774199
Ik vind de verklaring vrij geloofwaardig over komen; met 'zn tweeen aan het pokeren op bed, op de laptop, zij misschien d'r broek uitgedaan, zit nou eenmaal fijner, lijkt me.... Opeens een popup van facebook: "I'm going to kill you retard"... Dan hoeft zij geeneens goed Engels te spreken om dat te snappen en te vragen waarom iemand dat zegt...
Als ze dan te horen krijgt dat hij verdacht is van vermoorden van een ander meisje, kan ik me voorstellen dat ze denkt: "wegwezen hier", 'm een klap verkoopt en probeert weg te komen.
Helaas slaat Joran harder en met mazzel precies op d'r neus, waardoor het 1 groot bloedbad wordt

Die verhalen dat ze 'geen oog meer had' lijken me vertaalfouten, die broer zal wel iets bedoeld hebben als 'je kon haar oog niet eens meer zien'....
Als je iemand zijn neus breekt en d'r dan 3 dagen dood laat liggen zal het er allemaal wel niet zo fris meer uitzien

Denk dat ie zichzelf wel heeft aangegeven; waarom zou een taxichauffeur dat doen, die waren veels te druk met hem zij geld en spullen afhandig maken
Haters everywhere but I don't really care.
pi_82774236
quote:
Op maandag 14 juni 2010 07:29 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Goeiemorgen

Nee hij ziet er erg ongehavend uit. Niet alleen zijn handen maar ook geen schrammen in zijn gezicht of nek oid. Het zal een erg eenzijdig "gevecht" zijn geweest.

Wonden ontstaan voornamelijk door slagen tegen tanden of sierraden ed. (heeft hij ontweken) en zwelling komt soms uren later of pas de volgende dag.

Of daar Jorans dikke hand aan te wijten was weet ik natuurlijk niet zeker maar het leek me op zich wel logisch. Hij moet toch echt flink geweld hebben gebruikt.

vanaf 3:10
Goeiemorgen

Ik vind die vader een erg vaag figuur kan er niks aan doen maar het lijkt wel
alsof hij ook een toneelstukje opvoert, maar ik kan me vergissen ik ben inmiddels
een beetje cynisch geworden geloof ik.

Ik denk na dit filmpje alleen maar, owkeeeeeeeee dus vandaag of morgen komt er
ergens ''iemand'' wel met de sieraden op de proppen en dan zullen ze zeggen,
zie je wel, hier zijn ze, hij had ze weggegooid, maar hier is het bewijs het was
roofmoord...

In ieder geval bedankt voor het filmpje en ik kom vanavond wel weer lezen hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')