Ik weet niet of dat bekend is... ik denk Spaans want de meeste daarzo zijn erg slecht in Engels.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:10 schreef johan555 het volgende:
welke talen sprak dat meisje eigenlijk ?
Hij heeft toch zelf al gekozen om op de vloer te slapen, dus heeft hij geen watten voorlopig nodig.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:08 schreef fiooon het volgende:
[..]
Nou nou nou, "in de watten" is ook weer wat overdreven.
Dat rechtssysteem hier in Nederland is er zeker mee te vergelijken. Ook wil meneer Joran naar Aruba om daar zijn straf uit te zitten. Lekker in het zonnetje.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:08 schreef fiooon het volgende:
[..]
Nou nou nou, "in de watten" is ook weer wat overdreven.
Geen idee. Het lijkt me alleen een beetje dom om erover te liegen. Alsof ze geen contact met Uri Geller op kunnen nemen...quote:Op maandag 14 juni 2010 01:10 schreef sesame het volgende:
Nah ik geloof dat Uri Geller verhaal echt niet.![]()
Dan denk ik eerder dat hij bewust een lager bedrag heeft genoemd omdat dat niet of minder strafbaar is. Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat die bedragen die de fbi heeft betaald precies nodig waren voor een aanklacht (en dan zowel cash als via overmaking naar een bankrekening).
krijgt Joran emails in het spaans dan ?quote:Op maandag 14 juni 2010 01:11 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat bekend is... ik denk Spaans want de meeste daarzo zijn erg slecht in Engels.
Hij was ook gigantisch moe he.... dus hij viel als "een blok" in slaap.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:11 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Hij heeft toch zelf al gekozen om op de vloer te slapen, dus heeft hij geen watten voorlopig nodig.
quote:Op maandag 14 juni 2010 01:11 schreef johan555 het volgende:
De 2 mannen die hem weg brachten naar de grens die hadden het over 2 koffers
waar zijn die gebleven ?
quote:We vertrokken in een wit minibusje, maar onderweg vroeg de wegpolitie om onze papieren. De chauffeurs raadden me daarna aan een tas weg te gooien. Ik gooide mijn beige sportkoffertje weg.
quote:Ik ging naar een plaats genaamd Vasco de Gama, waar ik een douche nam in een hotel. Ik liet mijn spullen achter en pakte een taxi naar Santiago.
Dat weet ik niet maar ik dacht dat het ging over de taal die Flores sprak.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:12 schreef johan555 het volgende:
[..]
krijgt Joran emails in het spaans dan ?
Die taxichauffeur die Joran naar chili had gereden was volgens mij zelf al "haantje de voorste" . Die was zelf naar de camera gestapt om ze verhaal te doen....quote:Op maandag 14 juni 2010 01:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Overigens denk ik dat het niet erg gewaardeerd gaat worden in castro castro dat hij die mensen die hem hielpen te ontsnappen erbij heeft genaaid. Daar houden ze meestal niet zo van in dat soort plekken...
Als ik zo naar die foto kijk hebben ze er beiden een doorgeslikt. Of hebben ze daar allemaal van die vierkante schedels?quote:Op maandag 14 juni 2010 01:11 schreef johan555 het volgende:
De 2 mannen die hem weg brachten naar de grens die hadden het over 2 koffers
waar zijn die gebleven ?
Zeker niet, ze hebben zelfs geen geld voor een advocaat.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Geen idee. Het lijkt me alleen een beetje dom om erover te liegen. Alsof ze geen contact met Uri Geller op kunnen nemen...
Overigens denk ik dat het niet erg gewaardeerd gaat worden in castro castro dat hij die mensen die hem hielpen te ontsnappen erbij heeft genaaid. Daar houden ze meestal niet zo van in dat soort plekken...
Ja, dat zal niet gaan denk ik. Wat wel een mogelijkheid zal zijn is om na deze 35 jaar straf zijn volgende straf op Aruba uit te mogen zitten.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:11 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat rechtssysteem hier in Nederland is er zeker mee te vergelijken. Ook wil meneer Joran naar Aruba om daar zijn straf uit te zitten. Lekker in het zonnetje.
Het meisje studeerde ... dus ze zal best een paar woordjes Engels hebben gekend.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:12 schreef johan555 het volgende:
[..]
krijgt Joran emails in het spaans dan ?
Tjsa, ik heb ook geen verklaring in de aanbieding waarom Joran domme dingen zegt.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Geen idee. Het lijkt me alleen een beetje dom om erover te liegen. Alsof ze geen contact met Uri Geller op kunnen nemen...
haha nee dat is toch echt een vertaalfout!quote:Op maandag 14 juni 2010 01:19 schreef piertje2 het volgende:
Maar om nog even op puntje 26 terug te komen
Is het waar dat u daarna haar kleren heeft aangetrokken en zo ja, waarom?
- Dat weet ik echt niet, maar ik denk van wel. Het gebeurde na haar te hebben gedood. Het ging om haar broek en haar schoenen, maar verder niets. Ik weet niet waarom ik het deed
het lijkt er dus op dat meneer ook nog een andere rare fetisj heeft...
quote:Op maandag 14 juni 2010 01:20 schreef sesame het volgende:
[..]
Tjsa, ik heb ook geen verklaring in de aanbieding waarom Joran domme dingen zegt.
Hoe weet je dat dat een vertaalfout is? En zou telegraaf het niet door een echte vertaler hebben laten doen?quote:Op maandag 14 juni 2010 01:20 schreef sesame het volgende:
[..]
haha nee dat is toch echt een vertaalfout!
Oeps als ze dat nou maar niet zo laten uitlekken naar Castro Castro ...
kansloosquote:18. Heeft u na de moord nog meer eigendommen (zoals juwelen) van Stephany gestolen?
- Ze had geen juwelen. Ik heb alleen haar jeep gestolen.
Er staan ook typfputen in. Zoals "Ik Chili" ipv inquote:Op maandag 14 juni 2010 01:23 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dat een vertaalfout is? En zou telegraaf het niet door een echte vertaler hebben laten doen?
Hoeft nu niet meer als het goed is.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:52 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
valt wel mee, moet je wel de zin lezen en toepassen
Volgens google:quote:Sinceramente no recuerdo, pero yo creo que si, fue después de victimarla fueron su pantalón y sus zapatos, pero nada más, pero no se porque lo hice.
quote:Ik eerlijk gezegd niet herinneren, maar ik denk dat als het was na de slachtoffers waren zijn broek en schoenen, maar niets meer, maar omdat ik niet.
Dus meer kans dat het door een "mens" is vertaald en dan ga je het niet zo raar vertalen denk ik.....quote:Op maandag 14 juni 2010 01:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er staan ook typfputen in. Zoals "Ik Chili" ipv in
Van 't padje af. Ik hoop eigenlijk wel dat ie ooit nog in een Nederlandse cel terecht komt in plaats van daar. Ik gun hem best een Nederlandse cel.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:30 schreef Mercer het volgende:
Ik heb die hele verklaring gelezen nu. Brrr.... Joran is echt vreemd, eng.
Ze moeten toch echt overtuigend bewijs hebben want in Aruba heeft voornamelijkquote:Op maandag 14 juni 2010 01:30 schreef Mercer het volgende:
Ik heb die hele verklaring gelezen nu. Brrr.... Joran is echt vreemd, eng.
gaat niet gebeuren vrees ik voor hemquote:Op maandag 14 juni 2010 01:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Van 't padje af. Ik hoop eigenlijk wel dat ie ooit nog in een Nederlandse cel terecht komt in plaats van daar. Ik gun hem best een Nederlandse cel.
Ja, al ben ik totaal niet voor dat softe gedoe, ik gun hem dat ook wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Van 't padje af. Ik hoop eigenlijk wel dat ie ooit nog in een Nederlandse cel terecht komt in plaats van daar. Ik gun hem best een Nederlandse cel.
Ben er van overtuigd dat ze overtuigend bewijs hebben, Peru wil internationaal echt niet op zijn bekkie gaan.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:33 schreef johan555 het volgende:
[..]
Ze moeten toch echt overtuigend bewijs hebben want in Aruba heeft voornamelijk
z''n mond dicht gehouden
Hij was dus bang dat ze eerder gevonden zou worden.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:36 schreef BorTheWolf het volgende:
Als hij er mee weg had willen komen maakt hij volgens mij hier de grootste fout.
punt 10.
"Daarna pakte ik een taxi naar het internationale vliegveld ‘Jorge Chavez’. Toen bedacht ik me dat ik beter niet met het vliegtuig kon gaan."
Stephanie werd pas 3 dagen na de moord gevonden. In die tijd had hij al lang in europa of NL kunnen zijn. Aangezien NL geen uitleveringd verdrag met Peru heeft, zou hij er wederom weer mee weggekomen zijn.
Nu wordt het dus brommen EN TERECHT !
Dan komt hij ook eerder vrij.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
One flew over the Cuckoo's nest. Deed mij ook daaraan denken.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:42 schreef childintime het volgende:
Als Stephany info over Natalee las, waarom is dan inmiddels niet bekend over welke info het gaat? Lijkt mij dat er inmiddels uitgebreidt onderzoek is geweest in zijn laptop. En zij inmiddels echt wel weten of er dingen over Natalee in zijn laptop zaten.
Ik vond hem van de week een Jack Nicholson blik hebbenOp een gegeven moment keek'ie schuin in de camera en moest ik meteen aan een film met JN denken (die waanzinnige blik als'ie in het Overlook hotel helemaal gek wordt)..... Als hij het slim had gespeeld, had'ie zo acteur kunnen worden
Een rit van 1350 km naar de grens met chili doe je ook niet in een uurtje en ook dan kan ze gevonden worden. Opsporingsbevel en je word bij de grens peru/chili aangehouden. Hij nam nu het risico om na een lange rit bij de grens gepakt te worden ipv van in een kort tijdsbestek te vluchten met een vliegtuig naar een ander land.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:38 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Hij was dus bang dat ze eerder gevonden zou worden.
Omdat ik bezig was de verklaring in het Spaans te lezen voordat de ned vertaling uitkwam en ik wel een beetje Spaans kan lezen.Er wordt het werkwoord vestir gebruikt wat zowel aankleden als omkleden en kleden kan betekenen. Maar in het hele zinsverband wordt toch echt duidelijk dat de vraag is waarom hij haar kleren heeft uitgetrokken.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:23 schreef piertje2 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dat een vertaalfout is? En zou telegraaf het niet door een echte vertaler hebben laten doen?
Denk niet dat dat echt nieuw onthullende info is wat zij te zien heeft gekregen, áls dat al waar is. Ik denk dat zij helemaal niet wist wie Joran van der Sloot was. Dus als dit verhaal al zou kloppen, denk ik alleen dat zij er puur achter is gekomen dat ze bij de hoofdverdachte van de moord op een Amerikaans meisje op de kamer zat.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:42 schreef childintime het volgende:
Als Stephany info over Natalee las, waarom is dan inmiddels niet bekend over welke info het gaat? Lijkt mij dat er inmiddels uitgebreidt onderzoek is geweest in zijn laptop. En zij inmiddels echt wel weten of er dingen over Natalee in zijn laptop zaten.
Ik vond hem van de week een Jack Nicholson blik hebbenOp een gegeven moment keek'ie schuin in de camera en moest ik meteen aan een film met JN denken (die waanzinnige blik als'ie in het Overlook hotel helemaal gek wordt)..... Als hij het slim had gespeeld, had'ie zo acteur kunnen worden
Dat geloof ik niet en denk dat dit valt onder laster en smaad.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:48 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Schijnt dat de ''Ik ga je vermoorden, mongooltje’ email van ene Peter R kwam...
Zeer waarschijnlijk heeft zij op zijn laptop helemaal niets gezien over die zaak. Hij heeft dat verhaal slechts verzonnen om nog enigszins geloofwaardig te maken dat hij vanuit een soort woedeaanval de moord heeft gepleegd.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:48 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Denk niet dat dat echt nieuw onthullende info is wat zij te zien heeft gekregen, áls dat al waar is. Ik denk dat zij helemaal niet wist wie Joran van der Sloot was. Dus als dit verhaal al zou kloppen, denk ik alleen dat zij er puur achter is gekomen dat ze bij de hoofdverdachte van de moord op een Amerikaans meisje op de kamer zat.
Ik zei niet welke Peter R... er lopen heel wat Peter R's op deze aardkloot, maar ik heb een donkerbruin vermoeden welke Peter R het wasquote:Op maandag 14 juni 2010 01:50 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet en denk dat dit valt onder laster en smaad.
Maar dan weten zij toch inmiddels allang dat zijn verklaring dus helemaal niet klopt? Als het van de Vries (zoals hieronder geschreven) kwam, dan zou het ws (logischerwijs) in het Nederlands zijn en had zij dat helemaal niet kunnen lezen.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:48 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Denk niet dat dat echt nieuw onthullende info is wat zij te zien heeft gekregen, áls dat al waar is. Ik denk dat zij helemaal niet wist wie Joran van der Sloot was. Dus als dit verhaal al zou kloppen, denk ik alleen dat zij er puur achter is gekomen dat ze bij de hoofdverdachte van de moord op een Amerikaans meisje op de kamer zat.
het Spaans heb ik letterlijk overgetypt. De vertaling is van Google en die is altijd krom...quote:Op maandag 14 juni 2010 01:46 schreef sesame het volgende:
[..]
Omdat ik bezig was de verklaring in het Spaans te lezen voordat de ned vertaling uitkwam en ik wel een beetje Spaans kan lezen.Er wordt het werkwoord vestir gebruikt wat zowel aankleden als omkleden en kleden kan betekenen. Maar in het hele zinsverband wordt toch echt duidelijk dat de vraag is waarom hij haar kleren heeft uitgetrokken.
Wat Djenneke citeert is een kromme vertaling van het antwoord dat Joran gaf.
Apart, dat klopt dus niet wat hij hier verteld. Toch?quote:12. Heeft u een slagvoorwerp gebruikt om Stephany te doden?
- Nee
13. Specificeer waar u haar heeft geslagen en hoe vaak.
- Ik heb haar maar één keer op haar neus geslagen, met mijn rechterelleboog.
14. Is het Prince-tennisracket dat in de hotelkamer is gevonden gebruikt voor de moord?
- Het racket dat u me heeft laten zien, heb ik niet gebruikt om het slachtoffer te slaan.
Dat zal het zijn: om geblindoekt messen te gooien naar Patty Brard!!quote:Op maandag 14 juni 2010 00:56 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Misschien had Uri hem uitgenodigd om op te treden als Mystery Guest
Net of die kleding hem past.. Daar zit sowieso al een fout in.. 1.75/1.80 en 70kg kleding bij een persoon van 2.00m en een kilo of 95+..quote:Op maandag 14 juni 2010 02:14 schreef Papabear het volgende:
Ik heb de verklaring wat leesbaarder gemaakt: Klik. Maar hoe ziek ben je, als je na de moord ook nog eens de kleding van je slachtoffer aan gaat trekken
Goed punt inderdaadquote:Op maandag 14 juni 2010 02:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Net of die kleding hem past.. Daar zit sowieso al een fout in.. 1.75/1.80 en 70kg kleding bij een persoon van 2.00m en een kilo of 95+..
Hij heeft haar ermee aangekleed, niet zichzelf.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Net of die kleding hem past.. Daar zit sowieso al een fout in.. 1.75/1.80 en 70kg kleding bij een persoon van 2.00m en een kilo of 95+..
Dat geloven ze niet in Castro Castroquote:Op maandag 14 juni 2010 02:23 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Hij heeft haar ermee aangekleed, niet zichzelf.
26. Is het waar dat u daarna haar kleren heeft aangetrokken en zo ja, waarom?quote:Op maandag 14 juni 2010 02:23 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Hij heeft haar alleen uitgekleed.. Dat is die vertalingsfout idd..quote:Op maandag 14 juni 2010 02:23 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Vertalingsfout gefixxt.. Foutje van De Telegraaf.. Hoop dat ie nu wat duidelijker is voor jequote:Op maandag 14 juni 2010 02:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
26. Is het waar dat u daarna haar kleren heeft aangetrokken uitgetrokken en zo ja, waarom?
- Dat weet ik echt niet, maar ik denk van wel. Het gebeurde na haar te hebben gedood. Het ging om haar broek en haar schoenen, maar verder niets. Ik weet niet waarom ik het deed.
Dat is behoorlijk slordig danquote:Op maandag 14 juni 2010 02:25 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hij heeft haar alleen uitgekleed.. Dat is die vertalingsfout idd..
edit: Dat Uitgekleed dus.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:23 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Ja, dank jequote:Op maandag 14 juni 2010 02:26 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Vertalingsfout gefixxt.. Foutje van De Telegraaf.. Hoop dat ie nu wat duidelijker is voor je.
Anders zou het idd onmogelijk zijn ja
Dat zie ik niet gebeuren. Sterker nog, het zal me niks verbazen als hij daar binnen niet al te lange termijn ook nog de dienst uit gaat maken.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:22 schreef Jaytonism het volgende:
Die knoopt zich nog op voordat het zijn zaak voorkomt..
Dan ben je echt naief en heb je weinig inzicht in het 'leven' daar, wanneer je denkt dat Joran van der Sloot of all people de dienst uit gaat maken in Castro Castro.quote:Op maandag 14 juni 2010 02:43 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren. Sterker nog, het zal me niks verbazen als hij daar binnen niet al te lange termijn ook nog de dienst uit gaat maken.
Ik weet niet of dat naïef is. Op dit moment weet nog helemaal niemand wat er gaat gebeuren, maar het is gewoon een gedachte van mequote:Op maandag 14 juni 2010 02:45 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Dan ben je echt naief en heb je weinig inzicht in het 'leven' daar, wanneer je denkt dat Joran van der Sloot of all people de dienst uit gaat maken in Castro Castro.
Duidelijk liegen en verzwijgen over de mishandelingen. Tegelijk bekent hij hier dat het geen korte hevige woede-aanval was. Hij moet, nadat hij haar eerst al 1 minuut gewurgd had en daarna op de grond gelegd, meerdere minuten op haar hebben stilgezeten...quote:24. Hoe verklaart u de wonden in het gezicht en op diverse delen van het lichaam en de schedelbreuk die zijn geconstateerd bij de autopsie?
- Ik weet niet hoe deze verwondingen tot stand zijn gekomen.
25. Zoals u eerder aangaf heeft u Stephany met beide handen gewurgd. Geeft u aan waar het slachtoffer zich toen bevond en welke positie u toen aannam.
- Zij zat op het bed toen ik haar een harde elleboog gaf. Ik denk dat haar hoofd naar achteren tegen de muur sloeg. Daarna begon ze te bloeden. Toen ben ik meteen op haar gaan zitten en begon ik haar met twee handen te wurgen. Ik heb haar een minuut zo vastgehouden. Daarna heb ik haar op de grond gelegd. Maar ze ademde nog. Toen heb ik mijn overhemd uitgedaan en in hard n haar gezicht gedrukt. Ik weet niet hoe lang maar ze stopte met ademen. Ik denk dat ik haar zo gedood heb.
en als jij een beetje hersens had dan had je begrepen dat ik met die post wilde zeggen datquote:Op maandag 14 juni 2010 00:56 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
![]()
als je gelezen had dan vroeg ik naar een bron waarin stond dat haar oog uit de oogkas was. de rest kan ik zelf wel lezen
Dat van haar missende oog kwam rechtstreeks van haar broerquote:Op maandag 14 juni 2010 03:26 schreef FANN het volgende:
[..]
en als jij een beetje hersens had dan had je begrepen dat ik met die post wilde zeggen dat
er helemaal geen bron bestaat waarin wordt vermeld dat haar oog uit zijn kas hing.
''de bron'' was MargrietV
maar ga volgende keer zelf maar lekker googelen als je een bron wilt weten
Het is idd erg vreemd dat hij op het ene moment heel berekenend te werk kan gaan en op het andere moment de meest knullige, achterlijke opties verkiest.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:43 schreef Perico het volgende:
Uit die lange verklaring blijkt volgens mij dat hij de gevolgen van zijn daad duchtig heeft onderschat.
Hij had natuurlijk zo'n 3000 dollar moeten neertellen voor een stoel op de eerste de beste vlucht naar Parijs of Amsterdam.
Maar in plaats daarvan gaat hij lopen klooien en bekentenissen afleggen tegen de taxichauffeurs. Dacht hij nog een tijdje in Zuid-Amerika te kunnen blijven rommelen, vond hij het zonde van het geld, zo'n duur instant ticket?
Hij moet toch wel beseft hebben dat hij hier niet mee weg zou komen en dat je dan maar beter in Europa kunt zitten. Of dacht hij echt dat hij op het vliegveld gesnapt zou worden? Hij moest toch weten dat hij wel 1 a 2 dagen speling had voordat de politie hem zou zoeken en als je maar betaalt, kom je wel op een vliegtuigstoel terecht, binnen een paar uur.
Ja denk dat dat het is. Uit die verklaring blijkt dat hij wel 10 glazen sterke drank op had. Daarbij dan ook nog drugs.. gevoegd bij zijn woede en opvliegendheid. Kan me niet voorstellen hoe je dan denkt.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:52 schreef Mistbank het volgende:
Het lijkt alleen maar gedrag van iemand die in een bepaalde rush en razernij iets heel doms doet en vervolgens in paniek en radeloosheid al zijn verstand verliest.
Dat is juist het opmerkelijke.. Dat hij al wel bezig is met de gevolgen op de lange termijn wanneer hij eventueel ondervraagd zou worden, maar niet in staat is om helder te krijgen wat op dat moment de beste optie zou zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 05:01 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja denk dat dat het is. Uit die verklaring blijkt dat hij wel 10 glazen sterke drank op had. Daarbij dan ook nog drugs.. gevoegd bij zijn woede en opvliegendheid. Kan me niet voorstellen hoe je dan denkt.
Maar dan toch, die koffiebeker truc meteen erna.. daar had hij over nagedacht. En dan toch die dollemansrit gaan maken.
Right. In paniek maar wel al gelijk met een alibi bezig zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 03:52 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Het lijkt alleen maar gedrag van iemand die in een bepaalde rush en razernij iets heel doms doet en vervolgens in paniek en radeloosheid al zijn verstand verliest.
Naah, het is een hele normale gezonde knul, voor zijn mams.quote:But no evidence has emerged thus far linking Van der Sloot to any other disappearances or killings, and he certainly does not fit the profile of a deranged loner. He has had plenty of interpersonal relationships — friends, girlfriends, ardent defenders.
"Joran isn't a monster and isn't a serial killer," his cousin, Natalia den Boer, told the AP. "I think that Joran needs help. Because something is bad in his head."
Read more: http://www.nypost.com/p/n(...)f18eCN#ixzz0qnMYusBP
Het is heel erg dom omdat het op deze manier precies was uit te tekenen wat de problemen zouden worden.quote:Op maandag 14 juni 2010 05:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Right. In paniek maar wel al gelijk met een alibi bezig zijn.
Als hij ergens radeloos over was dan was het omdat het een bloedbad was. Teveel sporen om op te ruimen. Zelfs als hij het lijk zou kunnen laten verdwijnen dan nog was duidelijk dat er daar een misdrijf had plaatsgevonden. De kamer stond op zijn naam, haar auto stond voor de deur en tig mensen hadden gezien dat zij met hem meegegaan was. Nog los van alle camera's. Daar was hij "in paniek" over.
Iemand vermoorden iets doms noemen is sowieso raar. Het is niet je sleutels vergeten of een hap te heet eten nemen. Sinds wanneer is moord iets heel doms doen? Ja misschien dat Joran het als iets doms zou beschrijven maar dat zou dan alleen weer zijn narcisme en totale gebrek aan empathie onderstrepen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 06:38 schreef Lentini het volgende:
Dan ook nog die vader, die " autocoureur", vraag me nog steeds af in wat voor zaken hij precies zit, verhalen gaan over dat hij CIA agent zou zijn, maar zou echt maf zijn als dat zo is.
Is weinig over hem te vinden op t net voor zover ik weet, behalve dat ie 1x een race heeft gewonnen 20jr geleden, maar in welke branche hij zit is mij een raadsel.
Misschien iemand hier op Fok met meer informatie erover????
quote:The victim's father, Ricardo Flores, 48, is a former president of the Peruvian Automobile Club who won the "Caminos del Inca" rally in 1991 and brings circuses and foreign entertainers to Peru. He ran for vice president in 2001 and for president five years later on fringe tickets. [bron]
Een vooraanstaande (lees rijke) familie. Pa Flores vindt auto's leuk en heeft zijn geluk in de politiek beproeft, nu runt hij samen met zijn zoons een entertainmentbedrijf.quote:The Flores family is well known in Peru. Patriarch Ricardo Flores is a politically connected former race car driver. The four Flores sons, including Enrique Flores, run a successful event-planning business. [bron]
mooi zo ! ik weet niet wat deze verklaring waard is, maar hij was er dus wel, handig alsquote:Op maandag 14 juni 2010 03:46 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat van haar missende oog kwam rechtstreeks van haar broer
ENRIQUE FLORES, STEPHANY`S BROTHER: She didn`t even have an eye. She was unrecognizable.
Bron
Ze gingen er in het begin vanuit dat Joran wel een honkbalknuppel of tennisracket moest hebben gebruikt omdat Stephany er zo vreselijk aan toe was.
Blijkbaar heeft hij het met zijn blote handen gedaan. Vandaar zijn gezwollen handen terwijl het al zoveel dagen later was.
quote:Op maandag 14 juni 2010 05:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Naah, het is een hele normale gezonde knul, voor zijn mams.
Ja dat is wel duidelijkquote:"Joran isn't a monster and isn't a serial killer," his cousin, Natalia den Boer, told the AP. "I think that Joran needs help. Because something is bad in his head."
Hij laat zich natuurlijk ook alleen door vrouwen omringen. Alhoewel dat in Castro Castro erg lastig gaat worden voor Joran.quote:Op maandag 14 juni 2010 07:22 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is wel duidelijk
Het is zielig als je alleen vrouwen met geld durft te vermoorden
Goeiemorgenquote:Op maandag 14 juni 2010 07:15 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi zo ! ik weet niet wat deze verklaring waard is, maar hij was er dus wel, handig als
iemand iets roept volgende keer om er dan een linkje bij te geven.
maar even over die gezwollen handen als je iemand met blote handen hebt gewurgd en geslagen
zou er dan al niet iets aan zijn handen te zien moeten zijn bij ''het koffie halen'' ?
Ik zie hier niets vreemds aan zijn handen, geen zwelling, geen schrammetje niets...
Of kan iemand anders wel iets ontdekken?
Misschien dat ik iets over het hoofd zie?
Dat moet je kunnen bewijzen, daar kun je last mee krijgen zulke uitlatingenquote:Op maandag 14 juni 2010 01:48 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Schijnt dat de ''Ik ga je vermoorden, mongooltje’ email van ene Peter R kwam...
Goeiemorgenquote:Op maandag 14 juni 2010 07:29 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Nee hij ziet er erg ongehavend uit. Niet alleen zijn handen maar ook geen schrammen in zijn gezicht of nek oid. Het zal een erg eenzijdig "gevecht" zijn geweest.
Wonden ontstaan voornamelijk door slagen tegen tanden of sierraden ed. (heeft hij ontweken) en zwelling komt soms uren later of pas de volgende dag.
Of daar Jorans dikke hand aan te wijten was weet ik natuurlijk niet zeker maar het leek me op zich wel logisch. Hij moet toch echt flink geweld hebben gebruikt.
vanaf 3:10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |