abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82772317
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:50 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet en denk dat dit valt onder laster en smaad.
Ik zei niet welke Peter R... er lopen heel wat Peter R's op deze aardkloot, maar ik heb een donkerbruin vermoeden welke Peter R het was
  maandag 14 juni 2010 @ 01:57:07 #152
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_82772378
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:48 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Denk niet dat dat echt nieuw onthullende info is wat zij te zien heeft gekregen, áls dat al waar is. Ik denk dat zij helemaal niet wist wie Joran van der Sloot was. Dus als dit verhaal al zou kloppen, denk ik alleen dat zij er puur achter is gekomen dat ze bij de hoofdverdachte van de moord op een Amerikaans meisje op de kamer zat.
Maar dan weten zij toch inmiddels allang dat zijn verklaring dus helemaal niet klopt? Als het van de Vries (zoals hieronder geschreven) kwam, dan zou het ws (logischerwijs) in het Nederlands zijn en had zij dat helemaal niet kunnen lezen.

Ik hoop toch ook echt niet dat hij het er nog door gaat krijgen dat hij in ruil voor info omtrent Natalee uitgeleverd gaat worden.... Inmiddels moet toch ook bij hen bekend zijn wat voor pathalogische leugenaar hij is?

Van het mediacircus rondom de aankomst in de gevangenis word ik dan ook weer even niet goed, maar een fijne cel met alle gemakken en comfort zoals wij dat "gewend" zijn is aan deze jongen niet besteedt.
pi_82772433
Uit de verklaring :

We kwamen om circa half zes aan en gingen naar mijn kamer om te pokeren op mijn laptop. Op een gegeven moment opende ik mijn mailbox en zag ik een bericht: ‘Ik ga je vermoorden, mongooltje’, verwijzend naar de zaak Holloway. Ik begon met Stephany Flores over de zaak te praten. Ik legde uit dat ik vijf jaar geleden was gearresteerd, dat ik werd verdacht van de verdwijning van dat meisje. Dat was een half uur nadat we kamer 309 waren binnengekomen.
Terwijl ik dit vertelde, sloeg ze me links op mijn hoofd met haar vuist. Ik reageerde impulsief door haar met mijn rechterelleboog een klap te geven, precies op haar neus. Er was overal bloed. Ze leek half buiten bewustzijn. Ik was zo kwaad dat ik haar met beide handen bij haar keel pakte en haar wurgde, een minuut lang. Toen realiseerde ik me wat ik aan het doen was.
Ik stond op om te denken wat ik moest doen. Er zat ook bloed op mijn overhemd en op het bed. Toen pakte ik mijn overhemd en drukte ik het hard op haar gezicht, totdat ze dood was.

Ik ben hier in dit topic een keer op mijn vingers getikt omdat ik Joran een mongolenkop vond hebben, waarmee ik de mensen met het syndroom van down enorm zou beledigen, omdat zij niet op Joran de verschrikkelijke willen lijken natuurlijk. Maar ik zweer het: IK heb Joran NIET dit bericht hierboven gestuurd, echt niet!! Er zijn gewoon meer mensen die dat vinden denk ik.

Ben ik vrijgepleit?
pi_82772435
Het
quote:
Op maandag 14 juni 2010 01:46 schreef sesame het volgende:

[..]

Omdat ik bezig was de verklaring in het Spaans te lezen voordat de ned vertaling uitkwam en ik wel een beetje Spaans kan lezen.Er wordt het werkwoord vestir gebruikt wat zowel aankleden als omkleden en kleden kan betekenen. Maar in het hele zinsverband wordt toch echt duidelijk dat de vraag is waarom hij haar kleren heeft uitgetrokken.

Wat Djenneke citeert is een kromme vertaling van het antwoord dat Joran gaf.
het Spaans heb ik letterlijk overgetypt. De vertaling is van Google en die is altijd krom...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82772518

Toen zat hij nog fijn aan het zwembad

PVV alert
pi_82772531
quote:
12. Heeft u een slagvoorwerp gebruikt om Stephany te doden?
- Nee
13. Specificeer waar u haar heeft geslagen en hoe vaak.
- Ik heb haar maar één keer op haar neus geslagen, met mijn rechterelleboog.
14. Is het Prince-tennisracket dat in de hotelkamer is gevonden gebruikt voor de moord?
- Het racket dat u me heeft laten zien, heb ik niet gebruikt om het slachtoffer te slaan.
Apart, dat klopt dus niet wat hij hier verteld. Toch?
pi_82772550
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:56 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Misschien had Uri hem uitgenodigd om op te treden als Mystery Guest
Dat zal het zijn: om geblindoekt messen te gooien naar Patty Brard!!
pi_82772555
En? Zit ie nog vast?
  maandag 14 juni 2010 @ 02:13:41 #159
207372 bastibro
I`ll get there
pi_82772575
quote:
Op maandag 14 juni 2010 02:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
En? Zit ie nog vast?
En hoe

pi_82772582
Ik heb de verklaring wat leesbaarder gemaakt: Klik.
Maar hoe ziek ben je, als je na de moord ook nog eens de kleding van je slachtoffer aan gaat trekken

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2010 02:19:48 ]
pi_82772657
quote:
Op maandag 14 juni 2010 02:14 schreef Papabear het volgende:
Ik heb de verklaring wat leesbaarder gemaakt: Klik. Maar hoe ziek ben je, als je na de moord ook nog eens de kleding van je slachtoffer aan gaat trekken
Net of die kleding hem past.. Daar zit sowieso al een fout in.. 1.75/1.80 en 70kg kleding bij een persoon van 2.00m en een kilo of 95+..
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_82772666
quote:
Op maandag 14 juni 2010 02:20 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Net of die kleding hem past.. Daar zit sowieso al een fout in.. 1.75/1.80 en 70kg kleding bij een persoon van 2.00m en een kilo of 95+..
Goed punt inderdaad
pi_82772685
Die knoopt zich nog op voordat het zijn zaak voorkomt..
pi_82772694
quote:
Op maandag 14 juni 2010 02:20 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Hij heeft haar ermee aangekleed, niet zichzelf.
  maandag 14 juni 2010 @ 02:24:33 #165
207372 bastibro
I`ll get there
pi_82772703
quote:
Op maandag 14 juni 2010 02:23 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Dat geloven ze niet in Castro Castro
pi_82772711
quote:

[..]

26. Is het waar dat u daarna haar kleren heeft aangetrokken en zo ja, waarom?
- Dat weet ik echt niet, maar ik denk van wel. Het gebeurde na haar te hebben gedood. Het ging om haar broek en haar schoenen, maar verder niets. Ik weet niet waarom ik het deed.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2010 02:26:45 ]
pi_82772718
quote:

[..]

Hij heeft haar alleen uitgekleed.. Dat is die vertalingsfout idd..
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_82772727
quote:
Op maandag 14 juni 2010 02:25 schreef Papabear het volgende:

[..]

26. Is het waar dat u daarna haar kleren heeft aangetrokken uitgetrokken en zo ja, waarom?
- Dat weet ik echt niet, maar ik denk van wel. Het gebeurde na haar te hebben gedood. Het ging om haar broek en haar schoenen, maar verder niets. Ik weet niet waarom ik het deed.
Vertalingsfout gefixxt.. Foutje van De Telegraaf.. Hoop dat ie nu wat duidelijker is voor je .

Anders zou het idd onmogelijk zijn ja
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_82772731
quote:
Op maandag 14 juni 2010 02:25 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Hij heeft haar alleen uitgekleed.. Dat is die vertalingsfout idd..
Dat is behoorlijk slordig dan
pi_82772739
quote:

[..]

edit: Dat Uitgekleed dus.
pi_82772748
quote:
Op maandag 14 juni 2010 02:26 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Vertalingsfout gefixxt.. Foutje van De Telegraaf.. Hoop dat ie nu wat duidelijker is voor je .

Anders zou het idd onmogelijk zijn ja
Ja, dank je Ik heb het ook gelijk gefixed

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2010 02:33:58 ]
pi_82772860
quote:
Op maandag 14 juni 2010 02:22 schreef Jaytonism het volgende:
Die knoopt zich nog op voordat het zijn zaak voorkomt..
Dat zie ik niet gebeuren. Sterker nog, het zal me niks verbazen als hij daar binnen niet al te lange termijn ook nog de dienst uit gaat maken.
pi_82772862
http://www.facebook.com/AAStuntSoHardKK

Hij houdt van Notorious BIg. Gelukkig maar, die zal ie daar veel tegenkomen! En staying up late is ook wel handig daar, je valt daar namelijk niet zo snel in slaap lijkt mij.

Hm, hij heeft wel veel profielen zie ik...welke zou nu de juiste zijn...
pi_82772874
quote:
Op maandag 14 juni 2010 02:43 schreef Papabear het volgende:

[..]

Dat zie ik niet gebeuren. Sterker nog, het zal me niks verbazen als hij daar binnen niet al te lange termijn ook nog de dienst uit gaat maken.
Dan ben je echt naief en heb je weinig inzicht in het 'leven' daar, wanneer je denkt dat Joran van der Sloot of all people de dienst uit gaat maken in Castro Castro.
pi_82772910
quote:
Op maandag 14 juni 2010 02:45 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Dan ben je echt naief en heb je weinig inzicht in het 'leven' daar, wanneer je denkt dat Joran van der Sloot of all people de dienst uit gaat maken in Castro Castro.
Ik weet niet of dat naïef is. Op dit moment weet nog helemaal niemand wat er gaat gebeuren, maar het is gewoon een gedachte van me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')