Onzin, TS is een prachtige meid.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:15 schreef Mistbank het volgende:
Het spijt me, maar ik vind jou ook niet echt een modellen uiterlijk hebben. Je bent best een leuke meid, maar daarnaast ook vrij 13 in een dozijn.. Ik denk dat je de droom moet laten varen.
dat staat toch ook onderaan mijn mail. Daar hoef ik allemaal geen commentaar op.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:15 schreef Mistbank het volgende:
Het spijt me, maar ik vind jou ook niet echt een modellen uiterlijk hebben. Je bent best een leuke meid, maar daarnaast ook vrij 13 in een dozijn.. Ik denk dat je de droom moet laten varen.
Ik ben niet degene die me heeft 'ingeschreven' voor een modellenbureauquote:Op zondag 13 juni 2010 22:42 schreef Sh0t het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf dan,
Mooiboy![]()
(Goede praatjesJouw internet-ego is weer gered)
Die dus...als ze wat in je zien kost het jou geen geld.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Als een modellenbureau je wil hebben, dan betalen ze zelf die fotoshoot wel
dat ende duschquote:Op maandag 14 juni 2010 01:54 schreef WallOfStars het volgende:
Er zijn GEEN legale Modellen buros waar JIJ zelf eerst met geld over de brug moet komen!!!
iedereen die je dat wijs maakt verkoopt je poep
Niet mee eens. Zeker de bekendere fotografen vragen aan beginnende modellen een (kleine) vergoeding.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:17 schreef Hyperdude het volgende:
Als je moet betalen voor foto´s (voor je portfolio) klopt er iets niet.
Ja want, ten eerste zou je eens kunnen beginnen door bij de politie langs te gaan voor een aangifte op basis van art. 326 (oplichting) en wat er verder nog ter sprake komt.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:11 schreef Blizzie het volgende:
Wat kan ik nu? heb ik een poot om ergens op te staan? ik heb mijn afschrift nog.. ik heb de andere meiden.. ik heb de lange mail van onze contact persoon van dat modellenbureau die ook opgelicht is..
Dat men dat zelf niet bedenkt en daarna gaan zeuren dat ze opgelicht zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Als een modellenbureau je wil hebben, dan betalen ze zelf die fotoshoot wel
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:44 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die me heeft 'ingeschreven' voor een modellenbureau
Alle meisjes willen graag model worden (of iig exceptioneel veel); hier maken mensen misbruik van. Dat is alles wat ik wil zeggen.
Ja je kan wel zeggen dat dat zo is maar modellenbureau's en zo he, dan heb je het vaak over meisjes van een jaar of 16 dus feitelijk nog over kinderen, je moet ook niet te streng zijn denk ik.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:39 schreef geppie het volgende:
Dat men dat zelf niet bedenkt en daarna gaan zeuren dat ze opgelicht zijn
U lult, alleen met geneeskundige behandelingsovereenkomsten mag je dan zelf dingen bepalen, voor de rest hangt 't af van de vraag of het in het dagelijks verkeer gangbaar is dat iemand van die leeftijd zelfstandig zo iets doet. Sowieso tot je 18de zal je voor bijv. een kamer huren vaak de toestemming van je ouders nodig hebben.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wat een zeikerds hier zeg.. of ze wel of niet mooi genoeg is en sessy 16 ben je geen kind meer hoor en compleet zelf verantwoordelijk voor de wet maar enfin.
Nope vanaf 16 mag je gewoon inschrijven in het GBA.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:07 schreef Sessy het volgende:
[..]
U lult, alleen met geneeskundige behandelingsovereenkomsten mag je dan zelf dingen bepalen, voor de rest hangt 't af van de vraag of het in het dagelijks verkeer gangbaar is dat iemand van die leeftijd zelfstandig zo iets doet. Sowieso tot je 18de zal je voor bijv. een kamer huren vaak de toestemming van je ouders nodig hebben.
Je noemt nou net een aantal uitzonderingen die bij wet zijn geregeld, de hoofdregel is zo ongeveer zoals Sessy het heeft omschreven.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nope vanaf 16 mag je gewoon inschrijven in het GBA.
Word je ook 100% verantwoordelijk gehouden voor eventuele misdragingen.
om het nog even wat kracht bij te zetten :
16-jarigen kun/mag je :
- Maximaal 24 uur per week werken (want de andere twee dagen moet je nog naar school) + de leerplicht voor vijf dagen in de week loopt af.
- Brommer rijden met een brommercertificaat.
- Een tractor besturen.
- Gaan oefenen voor een vliegbrevet en parachutespringen.
- Naar films gaan voor 16 jaar en ouder
- Een testament maken.
- Zelf beslissen over alle medische behandelingen.
- Aansprakelijk gesteld worden voor de schade die je aanricht.
- Een eigen zaak beginnen. (als je daarvoor toestemming krijgt van de rechter)
- Parachutespringen
- Lid worden van een omroepvereniging
- Zelfstandig inschrijven bij de Gemeentelijke Basis Administratie persoonsgegevens.
- Een strafblad krijgen.
- Veroordeeld worden volgens het volwassenrecht.
Thanks. onze groep waren ongeveer 8 meiden.. maar voor ons is nog een andere groep meiden gweest.. dus ik wil niet weten hoeveel meiden opgelicht zijn. Zelfs de vrouw die werkte voor het bedrijf is opgelicht en de fotograaf is ook nooit betaald geweestquote:Op maandag 14 juni 2010 16:41 schreef Sessy het volgende:
[..]
Heh, ik niet. Ik wilde straaljagerpiloot worden of biochemisch ingenieur of advokaat... Ben ik nu een verkeerd soort meisje?![]()
![]()
![]()
![]()
Trouwens TS - Als je weet wie erachter zit kan je ze in principe ook zelf achterna via de kantonrechter (da's zo'n rechter voor claims van maximaal een paar duizend, waar je geen advokaat voor nodig hebt) en dan moet je ontbinding eisen + restitutie van het geld met evt. aftrek van een redelijke vergoeding voor de foto's (als je die hebt ontvangen), mja no offense maar te tegenpartij komt wrsch niet opdagen, dat is makkelijk want dan win je, maar ze betalen dan ook niet en je hebt dan nog geen executoriale titel, dat moet dan weer apart, etc. In je eentje heeft dat geen nut voor die 200 euro. Als je met z'n 10en bent of zo dan gaat het tenminste nog om een bedrag waar dat zinvol voor is.
Uhu...als het 'ze' uitkomt zijn ze wel volwassen genoeg om dingen te doen en in dit soort gevallen zijn het nog kinderenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:42 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ja je kan wel zeggen dat dat zo is maar modellenbureau's en zo he, dan heb je het vaak over meisjes van een jaar of 16 dus feitelijk nog over kinderen, je moet ook niet te streng zijn denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dommerd! Een modellenbureau dat een internationale carriere voor jou voorziet, zou zich maar al te graag aan jou willen binden. Betalen voor een fotoshoot is dus uit den boze!Ook hoi !
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:06 schreef Inlognaam het volgende:
Borsten: check!
Poesje(s): check!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsja ist nu n beetje te laat voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dommerd! Een modellenbureau dat een internationale carriere voor jou voorziet, zou zich maar al te graag aan jou willen binden. Betalen voor een fotoshoot is dus uit den boze!
Tsubasa o hirake..
Ja inderdaadquote:Op maandag 14 juni 2010 20:25 schreef Sessy het volgende:
Niet te zwaar tillen aan de beschuldigingen van domheid hoor, Blizzie. Je moest eens WETEN hoeveel mensen een aantal jaren geleden met bijv. de zgn. "spaarhypotheek" genaaid zijn voor tientallen duizenden euro's pp. Ook hoogopgeleide mensen van wie je toch echt zou verwachten dat ze zich een beetje zouden verdiepen in de constructie. Je kunt beter nu met 200 euro leren dat als iets te mooi klinkt om waar te zijn, het waarschijnlijk ook niet waar is, dan dat je dat straks met je spaargeld/aandelen/pensioensgelden doet.
Dat snap ik. Maar als iemand je gouden bergen belooft, dan ga je toch eerst even googlen op het modellenbureau? Is het een onbekend bureau, dan kun je er donder op zeggen dat er iets niet klopt eigenlijk.quote:
Die vrouw speelt gewoon met die man onder een hoedje... wees daar maar niet bang voor. Het is gewoon keihard cashen en verder gaan. Locatie huren, beetje fotograferen, geld cashen en uiteindelijk waardeloze foto's krijgen als je al wat krijgt tenminste.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:50 schreef Blizzie het volgende:
[..]
Thanks. onze groep waren ongeveer 8 meiden.. maar voor ons is nog een andere groep meiden gweest.. dus ik wil niet weten hoeveel meiden opgelicht zijn. Zelfs de vrouw die werkte voor het bedrijf is opgelicht en de fotograaf is ook nooit betaald geweest
@ einz ik had het modellenbureau ook eerst gegoogled en ik kwam niks raars tegen.
Ik heb ze ook eerst gegoogled en kwam niks negatiefs tegenquote:Op maandag 14 juni 2010 23:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar als iemand je gouden bergen belooft, dan ga je toch eerst even googlen op het modellenbureau? Is het een onbekend bureau, dan kun je er donder op zeggen dat er iets niet klopt eigenlijk.
Overigens, je boft wel. Je hebt best een leuk gezichtje. Ik ben een stuk minder plezierig om naar te kijken
Nogal wiedes he, als je net een dozijn meisjes voor 220 euro pp getild hebt gaan ze niet onder de zelfde naam verderquote:Op dinsdag 15 juni 2010 06:10 schreef Blizzie het volgende:
[..]
Ik heb ze ook eerst gegoogled en kwam niks negatiefs tegen
dat dusquote:Op maandag 14 juni 2010 01:54 schreef WallOfStars het volgende:
Er zijn GEEN legale Modellen buros waar JIJ zelf eerst met geld over de brug moet komen!!!
iedereen die je dat wijs maakt verkoopt je poep
ze bestaan al jaren.. dus tis niet een bureau wat net bestaatquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:53 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Nogal wiedes he, als je net een dozijn meisjes voor 220 euro pp getild hebt gaan ze niet onder de zelfde naam verderHeb je ook een bonnetje of een "offerte" waar precies opstaat wat je zou moeten hebben gekregen? Grote kans dat daar die 'catwalk' training niet opstaat maar alleen een portfolio shoot. dus ALS je ze al kan vinden dan kan je nog steeds fluiten naar je geld want ze hebben de shoot gedaan en geleverd
En als je daarop googelt?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:10 schreef Blizzie het volgende:
[..]
ze bestaan al jaren.. dus tis niet een bureau wat net bestaat
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:39 schreef EINZ het volgende:
[..]
En als je daarop googelt?
offtopic: jij bent lekker EN biseksueel
Oh wacht, dat is eigenlijk ontopic![]()
Als het een 'groot internationaal' modellenbureau is dan hebben ze neem ik aan een hoofdkantoor, heb je die al eens het verhaal voorgelegd?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:10 schreef Blizzie het volgende:
[..]
ze bestaan al jaren.. dus tis niet een bureau wat net bestaat
Pics van jou en je biseksualiteitquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:39 schreef EINZ het volgende:
[..]
En als je daarop googelt?
offtopic: jij bent lekker EN biseksueel
Oh wacht, dat is eigenlijk ontopic![]()
Exact. Vaak zijn het ook nog van die smerige kerels die gelijk aan je gaan zitten, zoals een hele lange tijd geleden in undercover in nederland te zien was.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 06:30 schreef pongping het volgende:
Dit gebeurt wel heel erg veel de laatste tijd. Helaas zijn er genoeg vrouwen zo dom om hier in te trappen. Vroeger spraken ze vrouwen aan op straat, nu doen ze het via internet.
Als je model wil worden ga je zelf naar een goed aangeschreven modellenbureau en dan hoor je vanzelf wel of je potentie hebt. Het komt maar heel zelden voor dat ze je op straat uitpikken. En mocht dit al gebeuren, dan ben je schijnbaar heel bijzonder en hoef je inderdaad niet te betalen, want dan ga je alleen maar geld opleveren.
quote:
Het lijkt mij eerder de zoveelste tijdrek-truc.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:24 schreef Blizzie het volgende:
krijg nu ineens wel weer reactie van t ''modellenbureau'' lekker raar. er waren schijnbaar sterfgevallen.. nou dan vind ik t alsnog allemaal heeeeel raar.
Lijkt me ook ja. Een beetje professioneel bureau stuurt bij dat soort dingen TEVOREN een brief of email, zo van hey jullie zouden nog dit en dit van ons krijgen, helaas kan dit niet, wij gaan meteen op zoek naar een alternatief of jullie mogen een deel van uw betaalde bedrag vergoed krijgen.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:36 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het lijkt mij eerder de zoveelste tijdrek-truc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |