Onzin, TS is een prachtige meid.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:15 schreef Mistbank het volgende:
Het spijt me, maar ik vind jou ook niet echt een modellen uiterlijk hebben. Je bent best een leuke meid, maar daarnaast ook vrij 13 in een dozijn.. Ik denk dat je de droom moet laten varen.
dat staat toch ook onderaan mijn mail. Daar hoef ik allemaal geen commentaar op.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:15 schreef Mistbank het volgende:
Het spijt me, maar ik vind jou ook niet echt een modellen uiterlijk hebben. Je bent best een leuke meid, maar daarnaast ook vrij 13 in een dozijn.. Ik denk dat je de droom moet laten varen.
Ik ben niet degene die me heeft 'ingeschreven' voor een modellenbureauquote:Op zondag 13 juni 2010 22:42 schreef Sh0t het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf dan,
Mooiboy![]()
(Goede praatjesJouw internet-ego is weer gered)
Die dus...als ze wat in je zien kost het jou geen geld.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Als een modellenbureau je wil hebben, dan betalen ze zelf die fotoshoot wel
dat ende duschquote:Op maandag 14 juni 2010 01:54 schreef WallOfStars het volgende:
Er zijn GEEN legale Modellen buros waar JIJ zelf eerst met geld over de brug moet komen!!!
iedereen die je dat wijs maakt verkoopt je poep
Niet mee eens. Zeker de bekendere fotografen vragen aan beginnende modellen een (kleine) vergoeding.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:17 schreef Hyperdude het volgende:
Als je moet betalen voor foto´s (voor je portfolio) klopt er iets niet.
Ja want, ten eerste zou je eens kunnen beginnen door bij de politie langs te gaan voor een aangifte op basis van art. 326 (oplichting) en wat er verder nog ter sprake komt.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:11 schreef Blizzie het volgende:
Wat kan ik nu? heb ik een poot om ergens op te staan? ik heb mijn afschrift nog.. ik heb de andere meiden.. ik heb de lange mail van onze contact persoon van dat modellenbureau die ook opgelicht is..
Dat men dat zelf niet bedenkt en daarna gaan zeuren dat ze opgelicht zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Als een modellenbureau je wil hebben, dan betalen ze zelf die fotoshoot wel
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:44 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die me heeft 'ingeschreven' voor een modellenbureau
Alle meisjes willen graag model worden (of iig exceptioneel veel); hier maken mensen misbruik van. Dat is alles wat ik wil zeggen.
Ja je kan wel zeggen dat dat zo is maar modellenbureau's en zo he, dan heb je het vaak over meisjes van een jaar of 16 dus feitelijk nog over kinderen, je moet ook niet te streng zijn denk ik.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:39 schreef geppie het volgende:
Dat men dat zelf niet bedenkt en daarna gaan zeuren dat ze opgelicht zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |