quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:39 schreef EINZ het volgende:
[..]
En als je daarop googelt?
offtopic: jij bent lekker EN biseksueel
Oh wacht, dat is eigenlijk ontopic![]()
Als het een 'groot internationaal' modellenbureau is dan hebben ze neem ik aan een hoofdkantoor, heb je die al eens het verhaal voorgelegd?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:10 schreef Blizzie het volgende:
[..]
ze bestaan al jaren.. dus tis niet een bureau wat net bestaat
Pics van jou en je biseksualiteitquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:39 schreef EINZ het volgende:
[..]
En als je daarop googelt?
offtopic: jij bent lekker EN biseksueel
Oh wacht, dat is eigenlijk ontopic![]()
Exact. Vaak zijn het ook nog van die smerige kerels die gelijk aan je gaan zitten, zoals een hele lange tijd geleden in undercover in nederland te zien was.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 06:30 schreef pongping het volgende:
Dit gebeurt wel heel erg veel de laatste tijd. Helaas zijn er genoeg vrouwen zo dom om hier in te trappen. Vroeger spraken ze vrouwen aan op straat, nu doen ze het via internet.
Als je model wil worden ga je zelf naar een goed aangeschreven modellenbureau en dan hoor je vanzelf wel of je potentie hebt. Het komt maar heel zelden voor dat ze je op straat uitpikken. En mocht dit al gebeuren, dan ben je schijnbaar heel bijzonder en hoef je inderdaad niet te betalen, want dan ga je alleen maar geld opleveren.
quote:
Het lijkt mij eerder de zoveelste tijdrek-truc.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:24 schreef Blizzie het volgende:
krijg nu ineens wel weer reactie van t ''modellenbureau'' lekker raar. er waren schijnbaar sterfgevallen.. nou dan vind ik t alsnog allemaal heeeeel raar.
Lijkt me ook ja. Een beetje professioneel bureau stuurt bij dat soort dingen TEVOREN een brief of email, zo van hey jullie zouden nog dit en dit van ons krijgen, helaas kan dit niet, wij gaan meteen op zoek naar een alternatief of jullie mogen een deel van uw betaalde bedrag vergoed krijgen.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:36 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het lijkt mij eerder de zoveelste tijdrek-truc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |