Ik twijfel elke keer weer om OPI Princess rule! te kopen, vind hem heel erg mooi maar ik hou helemaal niet van sheer lakjesquote:Op zondag 13 juni 2010 21:28 schreef zoeperzazke het volgende:
Nog 3 oudere swatches die ik nog moest posten:
OPI Princess rule! 3 laagjes, geen onderkleur... een van de weinige sheers waarvan ik niet erg vind dat het sheer is:
[ afbeelding ]
Nfu Oh 120een prachtige lak, hij lijkt hier vrij groen, maar hij kan van heel blauw naar heel groen gaan. Prachtig.
[ afbeelding ]
En Catrice Blue to the Sea oid uit de Oceana collectie, met een laagje fairy dust:
[ afbeelding ]
ja, geeft dat een mooi effect?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:37 schreef zoeperzazke het volgende:
Geen idee, was een special collectie... je kunt eens bij de trekpleister/kruidvat kijken? In het flesje lijkt hij redelijk mowah, maar ik vind hem op de nagels toch wel erg leuk!
Oh en Princess Rule is ook erg leuk om als topcoat te gebruiken!
Diamontquote:Op zondag 13 juni 2010 22:18 schreef RenRen- het volgende:
Meh, ik heb pech met topcoatSeche vite laat dus los als het nat wordt, ik heb een topcoat van Sally Hansen, die je ook als basecoat kunt gebruiken, die heeft heel veel bubbeltjes, Rapidry laaat bubbeltjes achter.
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Hi,
Unfortunately item #5-a04 opi shimmery chic is out of stock.
Would you like to replace it with a different color?
Thank you,
Van
Voor dat lakje plaatste ik de bestelling en nou is hij er nietquote:Op zondag 13 juni 2010 22:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die heb ik een tijdje geleden in de swapdoos gegooid
jammer dat hij nu n/a is als je hem besteld hebt
Die catrice collectie staat hier iig nog wel. Maar de hema heeft ook een dergelijk kleurtje staan zag ik laatstquote:Op zondag 13 juni 2010 21:36 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik twijfel elke keer weer om OPI Princess rule! te kopen, vind hem heel erg mooi maar ik hou helemaal niet van sheer lakjesen die laatste Catrice Blue to the Sea die is echt heel mooi blauw! Verkopen ze die nog? Want heb die nog nooit hier gezien...
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn oranje lakje zit er ook in! Plus dat ik niet echt lang kan wachten op lakjes
Als hij er weer is heb ik vast wel weer een nieuwe bestelling.
Ik zit te kijken om hem te ruilen voor DS Jewel, iemand die hem heeft? Er zijn maar weinig plaatjes van ..
De tafel is veranderd in een complete ravage, m'n hele vingers zitten onder plakresten van plakband en en en ik ben perfectionistisch en het is niet perfectquote:
Alessandro no. 945 turtle lovequote:Op zondag 13 juni 2010 15:26 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei erg mooi en redelijk subtiel voor een wk lakje!![]()
[..]
Oehw, mooi! Is dat die London Misty Rain oid of ben ik nu in de war met Essence ofzo![]()
[..]
Mooie kleur!!! Welk merk/naam/nummer?
*is gek op grijze lakjes*
Thanks, ik schrijf hem op!quote:Op maandag 14 juni 2010 00:47 schreef Marloes het volgende:
[..]
Alessandro no. 945 turtle love
Te koop bij douglas in van die hele kleine flesjes(4 euro)
die is mooi! en handig ook!quote:Op maandag 14 juni 2010 08:08 schreef Ainnir het volgende:
Oh ja, ben dit weekend wezen shoppen in Palm Springs.. piepklein cosmeticawinkeltje gevonden waar ze dus gewoon OPI koffers verkopen! Heb deze meegenomen in de uitverkoop voor $16![]()
[ afbeelding ]
Bovenin basecoats, topcoats, tools, nagelolie enz:
[ afbeelding ]
En onderin remover, verdunner, wattenstaafjes, plaknagels en ander spul:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:40 schreef P.F het volgende:
Ik heb nu Catrice - London's wheater forecast op maar ik vind hem te donkerJammer! Morgen bij daglicht nog eens kijken..
Bij elke nagel foto die ik van jou zie, zie ik dat je een stukje duim overgeslagen bent.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:35 schreef P.F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Catrice - 280 - London's Weather Forecast - 2 laagjes
quote:Op maandag 14 juni 2010 08:44 schreef P.F het volgende:
Ik lak nooit m'n hele nagel, en vooral m'n duim niet, die is al zo breed
Ooooooooh...... dies mooooooi!quote:Op maandag 14 juni 2010 08:08 schreef Ainnir het volgende:
Oh ja, ben dit weekend wezen shoppen in Palm Springs.. piepklein cosmeticawinkeltje gevonden waar ze dus gewoon OPI koffers verkopen! Heb deze meegenomen in de uitverkoop voor $16![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op maandag 14 juni 2010 08:08 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh, geeft niet hoor! ik heb er geen haast mee, merk het welquote:Op maandag 14 juni 2010 09:16 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb de moodies nog niet binnenHopelijk vandaag!
Dank je! Ik vind het een beetje somber, maar misschien is het leuk bij een blauw jurkje oid..quote:Op maandag 14 juni 2010 08:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
dat is mij ook geleerd, bij brede nagels niet alles te lakken omdat ze dan dunner lijken en je vingers langer.
Ik vind het je wel mooi staan, deze kleur.
Ik vind het prachtig! Grijsquote:Op maandag 14 juni 2010 08:35 schreef P.F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Catrice - 280 - London's Weather Forecast - 2 laagjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |