Ik heb al zitten denken om ze overdwars te stempelen en dan 2 naast elkaar ofzo. Maar ik ben echt een ramp in recht stempelen, dus zie nog niet gebeuren dat dat ook echt gaat lukkenquote:Op zondag 13 juni 2010 15:59 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk!Oh, dan zijn die plates wel klein idd.. En aangezien ik me niet ga wagen aan dubbel stempelen, komen die plates hier het huis niet in. Scheelt weer
Net als bij mij, het idee was net wat beter dan de uitvoeringquote:Op zondag 13 juni 2010 16:23 schreef Nailoholic het volgende:
Zo, ernstig studie ontwijkend gedrag hier maargoed. Ik moet natuurlijk onze jongens ook even steunen!
Eerste poging: Verschrikkelijk! Idee was leuk, maar verschrikkelijk om uit te voeren haha.. Ik kreeg het maar niet voor elkaar om het recht te krijgen en de lagen werden steeds dikker en lelijker... En alles was ongelijk en en en *horror*
[ afbeelding ]
En poging twee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik krimp ieder keer in elkaar als ik dit plaatje zie, brrr, auw!!quote:Op zondag 13 juni 2010 16:42 schreef Daph_ het volgende:
Ben nog aan het bijlezen, maar alvast een reactie hierop:
[..]
Mijn pinkie is op vakantieNee er zit een silkie op, nadat er dit mee was gebeurd:
[ afbeelding ]
Heb 'm gerepareerd, maar geef het een beetje rust omdat m'n nagel aan twee kanten was ingescheurd tot diep in m'n hypo, dat heeft de boel nog bij elkaar gehouden.. But pinkie will be back!
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:56 schreef Holyme het volgende:Yeey!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw!!! Wat goed gelukt zeg!! Echt knap! En mooiquote:Op zondag 13 juni 2010 18:02 schreef AmyGrace het volgende:
1e keer watermarblen.. Jeuj zeg, wat een gekliederMaar alles voor onze jongens!!
![]()
[ link | afbeelding ]
Ja, de andere 9 moeten nog. Tevens de 1e keer m'n rechterhand op Fok
![]()
Weer een leuke WK mani!!quote:Op zondag 13 juni 2010 18:59 schreef AmNaBa het volgende:
Komen ze....
mijn WK nagels
Nederland gaat voor goud!
gebruikte kleuren: 2030 als ondergrond
stripers rood wit en blauw
en de oranje nail-art pen van essence
...
..
.
[ afbeelding ]
gave marble gemaakt trouwens, superknapt, ben benieuwd hoe straks je hele hand is![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:06 schreef -Bubseltje- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat??? Zoveel?? Wat knap!! Gefeliciteerd!!
Wow!! Wat zijn jouw foto´s toch altijd goed! Nu krijg ik zin om mijn WK mani er weer af te halen en Zara te gaan lakken...quote:Op zondag 13 juni 2010 19:16 schreef Linnie20v het volgende:
@ Debsterr
Neeeeeeewhehe!!
Maar omdat ik al de hele dag koppijn heb, heb ik alleen wat spagetti gehad vanmiddag. Ik heb nergens zin in en kan me er niet toe zetten wat klaar te maken want geuren zijn nu erg sterk voor me en dan krijg ik kotsneigingen. (Migraine patientje, dus ook moeite met licht, bewegingen etc)
Zoya Zara, moeilijk op de kiek te zetten dus even 2 pica's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tweede is meest kleur accuraat.
Ze zijn allemaal leuk, maar die ringvinger is echt heel gaaf!!quote:Voor een oranje is ie zelfs niet eens heel lelijkquote:
Misschien toch maar kopen, al is het alleen maar voor EK´s, WK´s en Koninginnedag
Leuk, leuk, leuk!!!quote:Op zondag 13 juni 2010 19:49 schreef Skaai het volgende:
Mijn oranje mani. Ik wilde eik rood wit en blauw erop doen maar dan mag ik tijdens werktijd nagellakremover gaan halen om die meuk eraf te halen. Dit valt niet zo erg op.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik nou ook (inclusief die van mezelf).
Net bericht van TD binnen dat mn lakjes shipped zijn..
![]()
* mirannie gaat ook gauw kijken of er een mailtje binnen is
Leuk heurquote:
Ja ik vind het ook lastig, maar tis verdomde moeilijk om ze een beetjee egaal te verdelen. Op mijn rechterhandi s het beter gelukt, op mn linkerhand (op de foto) is mn wijsvingernagel eigenlijk iets te kaal.. maar ach, na de nederlaag morgen moet het er toch zsm af hequote:Op zondag 13 juni 2010 21:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Leuk heurAlleen kan ik persoonlijk niet tegen de ongelijke glitters
Ja, ik ken het, daarom heb ik ook niet van die lakjes haha.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:07 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook lastig, maar tis verdomde moeilijk om ze een beetjee egaal te verdelen. Op mijn rechterhandi s het beter gelukt, op mn linkerhand (op de foto) is mn wijsvingernagel eigenlijk iets te kaal.. maar ach, na de nederlaag morgen moet het er toch zsm af he
Dat is raar inderdaad! Ik kan op m'n tenen juist weken doen met een mani.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:12 schreef Linnie20v het volgende:
Leuke WK nagels komen er voorbij
Het valt me op dat:
Er binnen 2 dagen de lak op m'n klein(st)e teennagels zo afvalt. Dan ligt er op de vloerbedekking ineens een lappie
Haha oke! Dan geef ik die andere QT aan een vriendinnetjequote:Op zondag 13 juni 2010 20:24 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Nah die vind ik hier vast nog wel
Heb inderdaad twee flesjes BFF naast elkaar staan in m'n rek. Dat me dat nog niet eerder was opgevallen..
Kindernagels lakken is echt een drama, dan was dit nog een 12-jarige, ik heb het es bij een van 2,5 geprobeerdquote:Op zondag 13 juni 2010 20:59 schreef AmNaBa het volgende:
Toen ik net zat te drogen,kwam een meisje van 12 (nichtje van mijn beste vriendin) tja, die wilde ook gelakt. Dus ik me uitgeleefd met een extremere wk mani
handig als je beide handen hebt om te prutsen, maar wat een ieniemini nageltjes zeg.
nog voor de clean-up
[ afbeelding ]
beide handen op de foto blijft leuk
[ afbeelding ]
@ SQ Wat een gave kleur oranje zeg, me likes![]()
Ga nog even op mijn gemak terugkijken en reageren
Jullie mogen de namen bedenken! De blauwe heeft al een naam: glitter sky.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:04 schreef AmNaBa het volgende:
Teruggelezen.
Balen zeg aininir, je verkeerde lakje opgestuurd hebben.
SpaceInvaders, ik vind ook die groene met die donkere spikkeltjes wel heel gaaf.
Hoe ga je je frankenlakjes noemen? It is al in the name, is het niet??
die groene kiwiquote:Op zondag 13 juni 2010 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jullie mogen de namen bedenken! De blauwe heeft al een naam: glitter sky.
Bedacht door you nailed it! Is dat iemand van hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |