SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga ook zo lakken flink besteld net![]()
Die zoya sparkles zijn echt geweldigalleen zijn het glitters
![]()
Cool!quote:Op zondag 13 juni 2010 18:59 schreef AmNaBa het volgende:
Komen ze....
mijn WK nagels
Nederland gaat voor goud!
gebruikte kleuren: 2030 als ondergrond
stripers rood wit en blauw
en de oranje nail-art pen van essence
...
..
.
[ afbeelding ]
gave marble gemaakt trouwens, superknapt, ben benieuwd hoe straks je hele hand is![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:06 schreef -Bubseltje- het volgende:Ooooohh wat goed van jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga ook zo lakken flink besteld net![]()
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
En je bent niet zwangerquote:Op zondag 13 juni 2010 19:09 schreef Linnie20v het volgende:
Leuk AmNaBa!!
@Amy, ik wil die hele mani zien, opschietuhhh!!
Ik heb net mn nagels gelakt met CHG Sunworshiper want geen zin om moeilijk te gaan doen met rood wit blauw...heb de hele dag al erge koppijn, kotsneigingen en sinds net zin in een Whopper v.d BurgerKing....Can you follow me??Ik ook niet...
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga ook zo lakken flink besteld net![]()
![]()
![]()
@Linnie20v, rustig an hč? 1 nagel was al een hoop werk![]()
Hoop dat je je snel beter voelt! en als een Wopper daarbij helpt: doen!![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
Whoah dat is veel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga ook zo lakken flink besteld net![]()
I`m not weird. I`m limited edition.
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:06 schreef -Bubseltje- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen jammer dat je nog zoveel last hebt
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:16 schreef Linnie20v het volgende:
@ Debsterr
Neeeeeeewhehe!!
Maar omdat ik al de hele dag koppijn heb, heb ik alleen wat spagetti gehad vanmiddag. Ik heb nergens zin in en kan me er niet toe zetten wat klaar te maken want geuren zijn nu erg sterk voor me en dan krijg ik kotsneigingen. (Migraine patientje, dus ook moeite met licht, bewegingen etc)
Zoya Zara, moeilijk op de kiek te zetten dus even 2 pica's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tweede is meest kleur accuraat.
Die groene is funky!quote:
Beide ideeen zijn tof, maar de tweede is inderdaad wel beter geluktquote:Op zondag 13 juni 2010 16:23 schreef Nailoholic het volgende:
Zo, ernstig studie ontwijkend gedrag hier maargoed. Ik moet natuurlijk onze jongens ook even steunen!
Eerste poging: Verschrikkelijk! Idee was leuk, maar verschrikkelijk om uit te voeren haha.. Ik kreeg het maar niet voor elkaar om het recht te krijgen en de lagen werden steeds dikker en lelijker... En alles was ongelijk en en en *horror*
[ afbeelding ]
En poging twee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie voetjesquote:Op zondag 13 juni 2010 17:38 schreef Misstique het volgende:
En Emotion op mn andere nagels:
[ afbeelding ]
Ohja, auw. Lak je die dan niet nu?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:42 schreef Daph_ het volgende:
Ben nog aan het bijlezen, maar alvast een reactie hierop:
[..]
Mijn pinkie is op vakantieNee er zit een silkie op, nadat er dit mee was gebeurd:
[ afbeelding ]
Heb 'm gerepareerd, maar geef het een beetje rust omdat m'n nagel aan twee kanten was ingescheurd tot diep in m'n hypo, dat heeft de boel nog bij elkaar gehouden.. But pinkie will be back!
Superfeestelijkquote:Op zondag 13 juni 2010 18:59 schreef AmNaBa het volgende:
Komen ze....
mijn WK nagels
Nederland gaat voor goud!
gebruikte kleuren: 2030 als ondergrond
stripers rood wit en blauw
en de oranje nail-art pen van essence
...
..
.
[ afbeelding ]
gave marble gemaakt trouwens, superknapt, ben benieuwd hoe straks je hele hand is![]()
Dit is ook behoorlijk oranje, leukquote:Op zondag 13 juni 2010 19:49 schreef Skaai het volgende:
Mijn oranje mani. Ik wilde eik rood wit en blauw erop doen maar dan mag ik tijdens werktijd nagellakremover gaan halen om die meuk eraf te halen. Dit valt niet zo erg op.
[ afbeelding ]
Die is mooiquote:Op zondag 13 juni 2010 19:16 schreef Linnie20v het volgende:
@ Debsterr
Neeeeeeewhehe!!
Maar omdat ik al de hele dag koppijn heb, heb ik alleen wat spagetti gehad vanmiddag. Ik heb nergens zin in en kan me er niet toe zetten wat klaar te maken want geuren zijn nu erg sterk voor me en dan krijg ik kotsneigingen. (Migraine patientje, dus ook moeite met licht, bewegingen etc)
Zoya Zara, moeilijk op de kiek te zetten dus even 2 pica's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tweede is meest kleur accuraat.
Heh, tof die kleurtjes!quote:
Dat laatste heb ik nou ook (inclusief die van mezelf)quote:Op zondag 13 juni 2010 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
Mooie voetjes(ik haat voeten normaal
)
Nah die vind ik hier vast nog welquote:Op zondag 13 juni 2010 12:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
Wil je dat ik hem terug stuur en heb jij BFF nu dubbel?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |