Die eerste zat ik ook aan te denken maar ben er om die redenen die je opnoemt niet aan begonnenquote:Op zondag 13 juni 2010 16:23 schreef Nailoholic het volgende:
Zo, ernstig studie ontwijkend gedrag hier maargoed. Ik moet natuurlijk onze jongens ook even steunen!
Eerste poging: Verschrikkelijk! Idee was leuk, maar verschrikkelijk om uit te voeren haha.. Ik kreeg het maar niet voor elkaar om het recht te krijgen en de lagen werden steeds dikker en lelijker... En alles was ongelijk en en en *horror*
[ afbeelding ]
En poging twee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn pinkie is op vakantiequote:Op zondag 13 juni 2010 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wats met je pinkie?(ik mis 'm op je foto's lately!)
[..]
Als je het eerst goed laat drogen zal dat niet gebeurenquote:Op zondag 13 juni 2010 16:41 schreef Nailoholic het volgende:
@HolyMe goede tip, ik ben alleen bang dat ik dan mijn baselak kapot trek met de tape. Ik zal het voor de volgende keer onthouden!
Ow auw,auw,auw,dat had ik 2wkn terug aan m'n middelvinger.Gelukkig groeien m'n nagels snel!quote:Op zondag 13 juni 2010 16:42 schreef Daph_ het volgende:
Ben nog aan het bijlezen, maar alvast een reactie hierop:
[..]
Mijn pinkie is op vakantieNee er zit een silkie op, nadat er dit mee was gebeurd:
[ afbeelding ]
Heb 'm gerepareerd, maar geef het een beetje rust omdat m'n nagel aan twee kanten was ingescheurd tot diep in m'n hypo, dat heeft de boel nog bij elkaar gehouden.. But pinkie will be back!
Wat een mooie, klassieke kleur! Met glitters!quote:Op zondag 13 juni 2010 17:37 schreef Misstique het volgende:
Ik kwam erachter dat ik deze nog helemaal niet geprobeerd had:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WAUW!!quote:Op zondag 13 juni 2010 18:02 schreef AmyGrace het volgende:
1e keer watermarblen.. Jeuj zeg, wat een gekliederMaar alles voor onze jongens!!
![]()
[ link | afbeelding ]
Ja, de andere 9 moeten nog. Tevens de 1e keer m'n rechterhand op Fok
![]()
Haha ga 't zeker 'ns proberenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:24 schreef AmyGrace het volgende:
Thanks all!Ja, 't geeft wel een zooi, maar als je je verveelt: aanrader!
Die's mooi gelukt!quote:Op zondag 13 juni 2010 18:02 schreef AmyGrace het volgende:
1e keer watermarblen.. Jeuj zeg, wat een gekliederMaar alles voor onze jongens!!
![]()
[ link | afbeelding ]
Ja, de andere 9 moeten nog. Tevens de 1e keer m'n rechterhand op Fok
![]()
Hele leuke kleurencombi!quote:Op zondag 13 juni 2010 15:38 schreef -ladybird- het volgende:
Jammer dat de bundle monster plates zo klein zijn...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |