Heb je een balkonnetje? Ik maak de mijne buiten schoon, en daar laat ik de watjes ook liggen. Tot ze door de lucht uitgedroogd zijn, dan mogen ze weer naar binnen.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:14 schreef Miasan het volgende:
Dames,
weet iemand een nagellakremover die niet een uur in de wind stinkt? Als ik mijn nagels heb schoongemaakt met mijn milde remover van de Hema zonder aceton, gooi ik de watjes of wattenstaafjes in de prullenbak en dan stinkt het hele huis ernaar! (Eenkamerappartement)
Als iemand hier een goede tip heeft zal ik van mijn volgende nagellakpoging een foto posten.
Geweldig, zeker voor een beginnerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:38 schreef -ladybird- het volgende:
Joepie, ik heb eindelijk het PP betalingsverzoek gekregen, kan niet wachten op mn eerste TD bestellig!
Vandaag op, 1 van mn eerste Konad creaties:
[ afbeelding ]
Met zwart van Catrice en zilver van Konad.
Wats met je pinkie?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:59 schreef Daph_ het volgende:
Teeveepee, maar legaal want foto's!
[ afbeelding ]
Zoya Alegra
[ afbeelding ]
Zoya Alegra met Essie Matte About You
[ afbeelding ]
Zoya Alegra met Bundle Monster plate BM05 en China Glaze Millennium
Oehquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:43 schreef Linnie20v het volgende:
Nubar Gem, NOTD van donderdag, vrijdag en vandaag!!!
Maar er dus maar een NOTMidweek van
[ afbeelding ]
Creatief als altijd, onze AmNaBaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:18 schreef AmNaBa het volgende:
Tjee, loop een beetje achter, maar van vandaag even vluchtig doorgekeken, die Holland Nagels zijn goed.......denk dat ik dat ideetje jat als mijn andere idee toch niet gaat lukken.
Afgelopen weken niet zo lekker in mijn vel gezeten, ben geen zomermens![]()
maar toch wel mijn nagels gelakt hoor, alleen wat minder energie om er veel werk van te maken,
hoewel mijn BIWANTO nagels wel heel gaaf waren!!! (liep voor de 13e keer een wandeltocht genaamd de BIWANTO (binnenmaasse wandeltocht)
[ afbeelding ]
Zo'n zelfde plan had ik voor de dansshow waar ik zondag (vorige week) ging EHBO'en, maar die waren door ongeduld vreselijk mislukt.
Verder had ik nog
[ afbeelding ]
Watermelon Rind,wel met een onderlaagje gewone dekkende groen, omdat de watermelon rind niet echt dekken is, maar wel een mooi sparkle effect heeft.
En...Mijn aanwinst ATLANTIS
[ afbeelding ]
Ook deze is vrij doorzichtig,heb gekozen voor een zelfde tint eronder(P2 Dangerous)
En afgelopen donderdag er CG 2030 opgedaan, een mooie goudkleur
[ afbeelding ]
Ga nu maar weer eens op mijn gemakje doorlezen en bekijken wat ik allemaal gemist heb
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:00 schreef AmyGrace het volgende:
Maar even snel een pic met flits, dus je ziet de helft nietMorgen een betere foto!
Catrice London's Weather Forecast met Millennium geKonad
[ link | afbeelding ]
Lamplicht doet gekke dingen met kleurenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:26 schreef moussy het volgende:
[..]
Wel leuk hoor!
Zonder flits is mijn grijze lakje bruin
[ afbeelding ]
Wat een lieve kleurtjes allemaalquote:Op zondag 13 juni 2010 07:00 schreef Aurelyx het volgende:
Die heb ik!![]()
Photos van mn laatste pakketje:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
OPI - Sand in my suit
CG - For Audrey
CG - China Glaze Re-Fresh Mint
CG - Fairy dust
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
Essie - Resort - Turquoise & Caicos
Essie - Resort - Lapis of Luxury
Essie - Not just a pretty face
Essie - Spring 2010 - Neo Whimsical
Essie - Spring 2010 - van d'go
Ze zijn bijna allemaal nog ongebruikt![]()
![]()
En dan nog twee oude NOTD's:
Gosh - Rose + Essie Matte about you
[ afbeelding ]
Review: Heel erg sheer, dit is 3 lagen. Maar toch leuk
China Glaze - For Audrey:
[ afbeelding ]
Review: Dit is 2 lagen & GE-WEL-DIGE kleurMaar ik kreeg het er nauwelijks niet zonder bubbels op
Mooi!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:29 schreef Holyme het volgende:
Toen ik thuis kwam lag dit op Princess-a en mij te wachten![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het zonnig! Misschien lok je de zon wel naar buitenquote:Op zondag 13 juni 2010 10:51 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Geloof dat de konad het niet beter maakt, maar alleen maar minder. Denk dat het bij mij mooier was geweest als ik de konad juist met wit had gedaan, nu wordt het ineens wel erg fel geel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op zondag 13 juni 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het zonnig! Misschien lok je de zon wel naar buitenEn dit soort kleuren fotograferen sowieso klote, Linnie20V had een tijdje terug ook die mani gedaan en dat kwam ook niet op de foto
Overigens, ik moet het ff kwijt:Ongelofelijk maar waar, deze is behoorlijk goed gelukt qua kleur en foto nemen zeg maar. En ik had de inspiratie inderdaad niet helemaal van mezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik vind het zonnig! Misschien lok je de zon wel naar buitenEn dit soort kleuren fotograferen sowieso klote, Linnie20V had een tijdje terug ook die mani gedaan en dat kwam ook niet op de foto
Overigens, ik moet het ff kwijt:Goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben bijna 4 kilo aangekomen in de vakantie, ik moet dus ook ff weer streng zijn. Dat wordt veel cottage cheese en roerei
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Ik denk idd dat andersom misschien leuker was geweest...kweetnietquote:Op zondag 13 juni 2010 10:51 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Geloof dat de konad het niet beter maakt, maar alleen maar minder. Denk dat het bij mij mooier was geweest als ik de konad juist met wit had gedaan, nu wordt het ineens wel erg fel geel
doe jij atkins ofzo?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goed bezig!
ik ben bijna 4 kilo aangekomen in de vakantie, ik moet dus ook ff weer streng zijn. Dat wordt veel cottage cheese en roerei![]()
[..]
Overigens, ik moet het ff kwijt:Wow wat goed van je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Thanksquote:Op zondag 13 juni 2010 11:14 schreef Linnie20v het volgende:
Netjes SQ!!
@ Mirannie, Leuke frisse nagels
Denk dat donkergeel met lichtgeel het ook niet is, maar volgende keer doe ik gewoon Lemon meringue met witte konadquote:Op zondag 13 juni 2010 11:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik denk idd dat andersom misschien leuker was geweest...kweetniet
Dank je!! Heb vanmorgen ook eerst mijn huis aan kant gemaakt en ben nu bezig met mijn WK mani. Geel was voor vandaag toch niet zo´n goed ideequote:Op zondag 13 juni 2010 11:45 schreef AmNaBa het volgende:
@ SQthnx en wat gaaf zeg voor je!!! ga zo door!!!!
@ mirannie,ik vind het wel tof zo, maar snap wat je bedoelt. en thnx
vandaag maar de goede volgorde doen, eerst huishouden en pas daarna mijn nagels.
kan op zich wel lekker gek doen met mijn nagels, morgen alleen maar onderbouwgroepen
en die vinden alles wel leuk.
Jij bent de eerst bij wie ik deze kleuren leuk vindt staanquote:Op zondag 13 juni 2010 11:52 schreef Dwyn het volgende:
Daring/Innocent
[ afbeelding ]
Net gelakt
[ afbeelding ]
Eventjes onder warm water gehouden
[ afbeelding ]
Langzaam terugkleuren
Op zich wel grappig. Had niet verwacht dat de innocent kleur toch nog zo fel zou zijn.
Ga straks even kijken, erg benieuwd naar de swatchesquote:Op zondag 13 juni 2010 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb wat frankens gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Klik hier voor meer foto's!
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:40 schreef Ainnir het volgende:
Heb geen tijd om het hele topic door te lezen nu, maar..
@Sharana_LV ik heb jou dus inderdaad mijn QT gestuurd, heb 'm ineens zelf niet meer
Oh, ik vind het zo ook best mooi! Maar ik snap dat het raar kan voelen... beetje hetzelfde idee als je eerste full brazilian scheerbeurtquote:Op zondag 13 juni 2010 12:14 schreef Juud- het volgende:
SQ: fantastisch resultaat na een 1e week!
@allemaal: geweldige nagels, kleurtjes, etc!
Ik heb de laatste tijd alleen maar meegelezen, drukdruk enzo. Maargoed, eindelijk weer een foto van dit front:
P2-Gorgeous. Nagels zijn intens kort.. ik ga vanmiddag weer acryllen en ze lang maken want korte nagels passen niet bij me..krijg er van die kleinekinderenhandjes van
[ afbeelding ]
Wauw heel mooi, vooral die groene ziet er leuk uit! Maar hoe doe je dat nou precies? gewoon mengen op de gokquote:Op zondag 13 juni 2010 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb wat frankens gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Klik hier voor meer foto's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |