abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82733698
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:14 schreef Miasan het volgende:
Dames,

weet iemand een nagellakremover die niet een uur in de wind stinkt? Als ik mijn nagels heb schoongemaakt met mijn milde remover van de Hema zonder aceton, gooi ik de watjes of wattenstaafjes in de prullenbak en dan stinkt het hele huis ernaar! (Eenkamerappartement )
Als iemand hier een goede tip heeft zal ik van mijn volgende nagellakpoging een foto posten.
Heb je een balkonnetje? Ik maak de mijne buiten schoon, en daar laat ik de watjes ook liggen. Tot ze door de lucht uitgedroogd zijn, dan mogen ze weer naar binnen.

Ik heb ook een hekel aan die lucht!

ik ruik overigens de acetonremovers veel minder dan die anderen, maar ja, misschien zijn mijn hersens inmiddels voldoende aangetast
  zondag 13 juni 2010 @ 10:31:57 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_82733995
Hey puckzie, welkom thuis!
Ik ga ook WK-en straks
disclaimer
  zondag 13 juni 2010 @ 10:34:13 #253
149959 SQ
snelle trees
pi_82734027
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 10:38 schreef -ladybird- het volgende:
Joepie, ik heb eindelijk het PP betalingsverzoek gekregen, kan niet wachten op mn eerste TD bestellig!

Vandaag op, 1 van mn eerste Konad creaties:
[ afbeelding ]
Met zwart van Catrice en zilver van Konad.
Geweldig, zeker voor een beginner
disclaimer
  zondag 13 juni 2010 @ 10:38:23 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_82734095
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:59 schreef Daph_ het volgende:
Teeveepee, maar legaal want foto's!

[ afbeelding ]
Zoya Alegra

[ afbeelding ]
Zoya Alegra met Essie Matte About You

[ afbeelding ]
Zoya Alegra met Bundle Monster plate BM05 en China Glaze Millennium
Wats met je pinkie? (ik mis 'm op je foto's lately!)
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 21:43 schreef Linnie20v het volgende:
Nubar Gem, NOTD van donderdag, vrijdag en vandaag!!!
Maar er dus maar een NOTMidweek van

[ afbeelding ]
Oeh
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:18 schreef AmNaBa het volgende:
Tjee, loop een beetje achter, maar van vandaag even vluchtig doorgekeken, die Holland Nagels zijn goed....... denk dat ik dat ideetje jat als mijn andere idee toch niet gaat lukken.
Afgelopen weken niet zo lekker in mijn vel gezeten, ben geen zomermens

maar toch wel mijn nagels gelakt hoor, alleen wat minder energie om er veel werk van te maken,
hoewel mijn BIWANTO nagels wel heel gaaf waren!!! (liep voor de 13e keer een wandeltocht genaamd de BIWANTO (binnenmaasse wandeltocht)
[ afbeelding ]

Zo'n zelfde plan had ik voor de dansshow waar ik zondag (vorige week) ging EHBO'en, maar die waren door ongeduld vreselijk mislukt.

Verder had ik nog
[ afbeelding ]
Watermelon Rind,wel met een onderlaagje gewone dekkende groen, omdat de watermelon rind niet echt dekken is, maar wel een mooi sparkle effect heeft.

En...Mijn aanwinst ATLANTIS
[ afbeelding ]
Ook deze is vrij doorzichtig,heb gekozen voor een zelfde tint eronder(P2 Dangerous)

En afgelopen donderdag er CG 2030 opgedaan, een mooie goudkleur
[ afbeelding ]

Ga nu maar weer eens op mijn gemakje doorlezen en bekijken wat ik allemaal gemist heb
Creatief als altijd, onze AmNaBa
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:00 schreef AmyGrace het volgende:
Maar even snel een pic met flits, dus je ziet de helft niet Morgen een betere foto!
Catrice London's Weather Forecast met Millennium geKonad
[ link | afbeelding ]
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:26 schreef moussy het volgende:

[..]

Wel leuk hoor!

Zonder flits is mijn grijze lakje bruin

[ afbeelding ]
Lamplicht doet gekke dingen met kleuren
quote:
Op zondag 13 juni 2010 07:00 schreef Aurelyx het volgende:
Die heb ik!

Photos van mn laatste pakketje:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
OPI - Sand in my suit
CG - For Audrey
CG - China Glaze Re-Fresh Mint
CG - Fairy dust

[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
Essie - Resort - Turquoise & Caicos
Essie - Resort - Lapis of Luxury
Essie - Not just a pretty face
Essie - Spring 2010 - Neo Whimsical
Essie - Spring 2010 - van d'go

Ze zijn bijna allemaal nog ongebruikt

En dan nog twee oude NOTD's:
Gosh - Rose + Essie Matte about you
[ afbeelding ]
Review: Heel erg sheer, dit is 3 lagen. Maar toch leuk

China Glaze - For Audrey:
[ afbeelding ]
Review: Dit is 2 lagen & GE-WEL-DIGE kleur Maar ik kreeg het er nauwelijks niet zonder bubbels op
Wat een lieve kleurtjes allemaal
disclaimer
pi_82734229
Mooie nagels allemaal
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 15:29 schreef Holyme het volgende:
Toen ik thuis kwam lag dit op Princess-a en mij te wachten
[ afbeelding ]
Mooi!
Dan hoop ik dat 'mijn' bestelling maandag komt
pi_82734363

Geloof dat de konad het niet beter maakt, maar alleen maar minder. Denk dat het bij mij mooier was geweest als ik de konad juist met wit had gedaan, nu wordt het ineens wel erg fel geel
pi_82734397
@ Amnaba
Mooie kleurtjes allemaal!!

@ Aurelyx
Goede bestelling, leuk hoor!!
  zondag 13 juni 2010 @ 10:55:10 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_82734459
quote:
Op zondag 13 juni 2010 10:51 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Geloof dat de konad het niet beter maakt, maar alleen maar minder. Denk dat het bij mij mooier was geweest als ik de konad juist met wit had gedaan, nu wordt het ineens wel erg fel geel
Ik vind het zonnig! Misschien lok je de zon wel naar buiten En dit soort kleuren fotograferen sowieso klote, Linnie20V had een tijdje terug ook die mani gedaan en dat kwam ook niet op de foto

Overigens, ik moet het ff kwijt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
pi_82734531
quote:
Op zondag 13 juni 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik vind het zonnig! Misschien lok je de zon wel naar buiten En dit soort kleuren fotograferen sowieso klote, Linnie20V had een tijdje terug ook die mani gedaan en dat kwam ook niet op de foto

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongelofelijk maar waar, deze is behoorlijk goed gelukt qua kleur en foto nemen zeg maar. En ik had de inspiratie inderdaad niet helemaal van mezelf
SPOILER
pi_82734822
Netjes SQ!!

@ Mirannie, Leuke frisse nagels
  zondag 13 juni 2010 @ 11:16:45 #261
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_82734858
quote:

[..]

SPOILER
Goed bezig!

ik ben bijna 4 kilo aangekomen in de vakantie, ik moet dus ook ff weer streng zijn. Dat wordt veel cottage cheese en roerei
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zondag 13 juni 2010 @ 11:17:47 #262
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_82734880
quote:
Op zondag 13 juni 2010 10:51 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk idd dat andersom misschien leuker was geweest...kweetniet
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zondag 13 juni 2010 @ 11:28:26 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_82735117
quote:
Op zondag 13 juni 2010 11:16 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Goed bezig!

ik ben bijna 4 kilo aangekomen in de vakantie, ik moet dus ook ff weer streng zijn. Dat wordt veel cottage cheese en roerei
doe jij atkins ofzo?
disclaimer
pi_82735142
quote:

[..]

SPOILER
Wow wat goed van je!
All good things are wild and free.
pi_82735174
Oh SQ wat goed
  zondag 13 juni 2010 @ 11:34:48 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_82735259
Tnx y'all Ben er ook zeer content mee! 3,3 van de 33, da's 10%! In het begin gaat het altijd erg snel maar toch, het geeft de burger moed
disclaimer
pi_82735372
Heb geen tijd om het hele topic door te lezen nu, maar..

@Sharana_LV ik heb jou dus inderdaad mijn QT gestuurd, heb 'm ineens zelf niet meer
  zondag 13 juni 2010 @ 11:45:10 #268
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_82735491
@ SQ thnx en wat gaaf zeg voor je!!! ga zo door!!!!
@ mirannie,ik vind het wel tof zo, maar snap wat je bedoelt. en thnx

vandaag maar de goede volgorde doen, eerst huishouden en pas daarna mijn nagels.
kan op zich wel lekker gek doen met mijn nagels, morgen alleen maar onderbouwgroepen
en die vinden alles wel leuk.

pi_82735700
Daring/Innocent

Net gelakt

Eventjes onder warm water gehouden

Langzaam terugkleuren

Op zich wel grappig. Had niet verwacht dat de innocent kleur toch nog zo fel zou zijn.
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_82736057
Ik heb wat frankens gemaakt

Klik hier voor meer foto's!
pi_82736282
quote:
Op zondag 13 juni 2010 11:14 schreef Linnie20v het volgende:
Netjes SQ!!

@ Mirannie, Leuke frisse nagels
Thanks
quote:
Op zondag 13 juni 2010 11:17 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik denk idd dat andersom misschien leuker was geweest...kweetniet
Denk dat donkergeel met lichtgeel het ook niet is, maar volgende keer doe ik gewoon Lemon meringue met witte konad Lemon Meringue =
quote:
Op zondag 13 juni 2010 11:45 schreef AmNaBa het volgende:
@ SQ thnx en wat gaaf zeg voor je!!! ga zo door!!!!
@ mirannie,ik vind het wel tof zo, maar snap wat je bedoelt. en thnx

vandaag maar de goede volgorde doen, eerst huishouden en pas daarna mijn nagels.
kan op zich wel lekker gek doen met mijn nagels, morgen alleen maar onderbouwgroepen
en die vinden alles wel leuk.

Dank je!! Heb vanmorgen ook eerst mijn huis aan kant gemaakt en ben nu bezig met mijn WK mani. Geel was voor vandaag toch niet zo´n goed idee
quote:
Op zondag 13 juni 2010 11:52 schreef Dwyn het volgende:
Daring/Innocent

[ afbeelding ]
Net gelakt

[ afbeelding ]
Eventjes onder warm water gehouden

[ afbeelding ]
Langzaam terugkleuren

Op zich wel grappig. Had niet verwacht dat de innocent kleur toch nog zo fel zou zijn.
Jij bent de eerst bij wie ik deze kleuren leuk vindt staan
quote:
Op zondag 13 juni 2010 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:

[ afbeelding ]

Ga straks even kijken, erg benieuwd naar de swatches

Zo, en nu weer verder met mijn WK nagels. Foto´s volgen als ze klaar zijn.
pi_82736302
SQ: fantastisch resultaat na een 1e week!
@allemaal: geweldige nagels, kleurtjes, etc!

Ik heb de laatste tijd alleen maar meegelezen, drukdruk enzo. Maargoed, eindelijk weer een foto van dit front:

P2-Gorgeous. Nagels zijn intens kort.. ik ga vanmiddag weer acryllen en ze lang maken want korte nagels passen niet bij me..krijg er van die kleinekinderenhandjes van
pi_82736305
quote:
Op zondag 13 juni 2010 11:40 schreef Ainnir het volgende:
Heb geen tijd om het hele topic door te lezen nu, maar..

@Sharana_LV ik heb jou dus inderdaad mijn QT gestuurd, heb 'm ineens zelf niet meer

Wil je dat ik hem terug stuur en heb jij BFF nu dubbel?

@SQ; super goed!!

@ Aurelyx; heb je for audrey nu dubbel?
  zondag 13 juni 2010 @ 12:18:32 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_82736434
quote:
Op zondag 13 juni 2010 12:14 schreef Juud- het volgende:
SQ: fantastisch resultaat na een 1e week!
@allemaal: geweldige nagels, kleurtjes, etc!

Ik heb de laatste tijd alleen maar meegelezen, drukdruk enzo. Maargoed, eindelijk weer een foto van dit front:

P2-Gorgeous. Nagels zijn intens kort.. ik ga vanmiddag weer acryllen en ze lang maken want korte nagels passen niet bij me..krijg er van die kleinekinderenhandjes van
[ afbeelding ]
Oh, ik vind het zo ook best mooi! Maar ik snap dat het raar kan voelen... beetje hetzelfde idee als je eerste full brazilian scheerbeurt
disclaimer
  zondag 13 juni 2010 @ 12:23:35 #275
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_82736591
quote:
Op zondag 13 juni 2010 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:

[ afbeelding ]

Wauw heel mooi, vooral die groene ziet er leuk uit! Maar hoe doe je dat nou precies? gewoon mengen op de gok

Ik heb net een lijstje gemaakt met wat er onderweg naar me is het zijn 29 schatjes wordt weer een mandje vullen. Ik heb echt zo veel zin om uitgebreid te gaan lakken, plates eindelijk een keertje uit te gaan proberen en nagelwielen (die ik niet heb) te gaan lakken. Maar heb het nog steeds druk met de verhuizing Ik heb eergister mijn nagels gelakt en het ziet er nu al niet meer uit! Echt niet leuk, dus heb geen zin om al die moeite te doen voor 1,5 dag plezier terwijl ik normaal altijd 5 dagen ofzo met een mani doe Dus lak nu gewoon even niet (of goedkope lakjes)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')