quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:18 schreef Aurelyx het volgende:
Yes! TD betaald:
OPI-Breathe Life *
OPI-Catch Me In Your Net
OPI-DS tapestry
OPI-Crepes Suzi-ette *
OPI-Tickle My France-y
ESSIE-Tart Deco
CG-Hippie Chic #187 *
ORLY-Solid Gold *
SECHE-Vite Top Coat
Geloof ik. Want mn lijstje veranderde nogal en ik had niet de laatste versie opgeslagen![]()
*proest*
Shit, ik wist dat ik iets vergeten was, heb 'm niet mee besteldquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Leuk!!!
Als iemand trouwens van z'n TD OPI armband afwil, hou ik me aanbevolen. De mijne begint te verslijten en eigenlijk vind ik hem erg leukik draag nooit armbanden dus heb er verder ook geen.... En hij is zo leuk om mee te spelen als je je verveelt
Als ik die van mij kan vinden mag je die van mij wel hebben. Ik vind hem afschuwelijkquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Leuk!!!
Als iemand trouwens van z'n TD OPI armband afwil, hou ik me aanbevolen. De mijne begint te verslijten en eigenlijk vind ik hem erg leukik draag nooit armbanden dus heb er verder ook geen.... En hij is zo leuk om mee te spelen als je je verveelt
Wat fijn om te horen dat je ondanks alles hebt kunnen genieten van je vakantie! Lekker bruin geworden? Misschien vervelend om naar te vragen maar hoop dat alles goed gaat met je zoon en schoondochter?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:28 schreef Puckzzz het volgende:
Dag Dames!![]()
Ik heb gewoon een stuk of 15 topics gemist
Kreta was fantastisch, nu zijn we helaas weer terug. Ik heb eigenlijk maar 1 mini-faaltje gehad toen ik een carouselletje steentjes heb gekocht. 20 vakjes met allerlei verschillende vormpjes (hartjes, sterretjes, druppels, driehoekjes etc.etc. allemaal facet en echt véél!) voor 5 euro
Ja ik heb het wel echt van me af moeten zetten hoor, maar we hebben toch nog genoten. Met mijn zoon gaat het wel redelijk maar met mijn schoondochter niet zo heel goed. Ze heeft het er heel erg moeilijk meequote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat fijn om te horen dat je ondanks alles hebt kunnen genieten van je vakantie! Lekker bruin geworden? Misschien vervelend om naar te vragen maar hoop dat alles goed gaat met je zoon en schoondochter?
Hey mopquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:28 schreef Puckzzz het volgende:
Dag Dames!![]()
Ik heb gewoon een stuk of 15 topics gemist
Kreta was fantastisch, nu zijn we helaas weer terug. Ik heb eigenlijk maar 1 mini-faaltje gehad toen ik een carouselletje steentjes heb gekocht. 20 vakjes met allerlei verschillende vormpjes (hartjes, sterretjes, druppels, driehoekjes etc.etc. allemaal facet en echt véél!) voor 5 euro
Ze hebben daar best veel nail-art spul trouwens, maar niet veel goedkoper dan hier...Ik heb wel veel complimentjes gehad op mijn nagels, ik heb 4 lakjes meegenomen en regelmatig een andere mani gehad. Geen foto's gemaakt
Vind het ook altijd lang duren voor sprkling*nauils verzendtquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:34 schreef Diconnected het volgende:
Nog steeds geen bericht gehad van Sparkling*nails dat mn pakketje is verstuurd..En ik wil zo graag m'n nieuwe lakjes. En ik wil ook bij TD bestellen. Misschien dat ik TD kan vragen voor m'n verjaardag aan
.
Ik mag dat nietquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:29 schreef Holyme het volgende:
-ladybird-, leuke plates![]()
RenRen-, tof kleurtje, staat op wishlist.
zoeperzazke, ik heb geloof ik nog 2 van die armbanden liggen (die 4 zilverkleurige stukken armbanden toch?), kan je zo hebben, PM maar als je ze wil.
Puckzzz, welkom terug!![]()
Dwyn, mooi lakkie!
Heb bij de Hema een visitekaartjes mapje gehaald, werkt goed, was een goeie tip SQ!![]()
Toen ik thuis kwam lag dit op Princess-a en mij te wachten![]()
[ afbeelding ]
Ik heb pas wat voor m'n zus gemaakt en vandaag gegeven (vandaar dat ik ze nu pas post). Ze is erg crea, en houdt er ook van om sieraden te maken. Nu had ze het een tijd erg druk en wou ik wat voor haar maken, dit is het geworden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond ze zelf erg leuk geworden, alleen de nagellak lucht was na meerdere laagjes lakken een beetje teveel van het goedeM'n hele eetkamer stonk! Inmiddels is die lucht er wel af gelukkig
Ah dat sucktquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik mag dat niet.
Ik vond het al wat dat ik nog geen commentaar kreeg op mijn rood/zwarte mani.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:32 schreef Skaai het volgende:
OMG ik heb een bestelling klaarstaan voor TD.
Apply flat rate ingevoerd bij comment box, toen de dure verzendkosten aangeklikt. Toen stuurde ie me door naar pay pal (met een vette rekening) en dat heb ik toen weggeklikt. Nu dus afwachten en bij pay pal checken of ik een betalingverzoek (voor normale verzendkosten) heb? * niet nagebijt *
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:02 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ah dat sucktMijn bazen zijn gelukkig niet moeilijk wat betreft nagellak, ze vinden het eerder interessant
![]()
Ik heb vandaag trouwens 2 complimenten op m'n WK mani gehad, waarvan eentje van een niet-zo-hetero kledingverkoper zelfs
dat kan ff duren, TD is gesloten op zaterdag dus zou er vandaag niet op gaan wachtenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:32 schreef Skaai het volgende:
OMG ik heb een bestelling klaarstaan voor TD.
Apply flat rate ingevoerd bij comment box, toen de dure verzendkosten aangeklikt. Toen stuurde ie me door naar pay pal (met een vette rekening) en dat heb ik toen weggeklikt. Nu dus afwachten en bij pay pal checken of ik een betalingverzoek (voor normale verzendkosten) heb? * niet nagebijt *
Die van mij wil je dus niet?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:43 schreef zoeperzazke het volgende:
Dankjewel voor iedereen die armbanden aangeboden heeftIk heb Holyme en Guess een pb gestuurd
![]()
Jaj, kan ik weer even vooruit als het stiek kapot is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |