abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82704283
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:18 schreef Aurelyx het volgende:
Yes! TD betaald:

OPI-Breathe Life *
OPI-Catch Me In Your Net
OPI-DS tapestry
OPI-Crepes Suzi-ette *
OPI-Tickle My France-y
ESSIE-Tart Deco
CG-Hippie Chic #187 *
ORLY-Solid Gold *
SECHE-Vite Top Coat

Geloof ik. Want mn lijstje veranderde nogal en ik had niet de laatste versie opgeslagen *proest*
pi_82704513
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Leuk!!!

Als iemand trouwens van z'n TD OPI armband afwil, hou ik me aanbevolen. De mijne begint te verslijten en eigenlijk vind ik hem erg leuk ik draag nooit armbanden dus heb er verder ook geen.... En hij is zo leuk om mee te spelen als je je verveelt
Shit, ik wist dat ik iets vergeten was, heb 'm niet mee besteld
pi_82705096
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:12 schreef zoeperzazke het volgende:
Leuk!!!

Als iemand trouwens van z'n TD OPI armband afwil, hou ik me aanbevolen. De mijne begint te verslijten en eigenlijk vind ik hem erg leuk ik draag nooit armbanden dus heb er verder ook geen.... En hij is zo leuk om mee te spelen als je je verveelt
Als ik die van mij kan vinden mag je die van mij wel hebben. Ik vind hem afschuwelijk
All good things are wild and free.
pi_82706346
IK denk yes, een helmer halen en eindelijk mijn stash (lees glitters, tips, gel spullen etc) netjes sorteren, kijk ik net op mijn rekening heeft paypal 2x het bedrag van mijn nagellak afgetrokken (beautyzone) NIET grappig en paypal is nooit beschikbaar in het weekend dus moet wachten tot maandag

dan maar volgende week helmer halen *kijkt rond naar de enorme ravage op haar bureau*
pi_82706483
@Linnie20v, de verdunner is binnen! Zenkjoe!
  zaterdag 12 juni 2010 @ 14:28:30 #181
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_82706517
Dag Dames!

Ik heb gewoon een stuk of 15 topics gemist
Kreta was fantastisch, nu zijn we helaas weer terug. Ik heb eigenlijk maar 1 mini-faaltje gehad toen ik een carouselletje steentjes heb gekocht. 20 vakjes met allerlei verschillende vormpjes (hartjes, sterretjes, druppels, driehoekjes etc.etc. allemaal facet en echt véél!) voor 5 euro

Ze hebben daar best veel nail-art spul trouwens, maar niet veel goedkoper dan hier...Ik heb wel veel complimentjes gehad op mijn nagels, ik heb 4 lakjes meegenomen en regelmatig een andere mani gehad. Geen foto's gemaakt
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_82706557
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 14:28 schreef Puckzzz het volgende:
Dag Dames!

Kreta was fantastisch, nu zijn we helaas weer terug. Ik heb eigenlijk maar 1 mini-faaltje gehad toen ik een carouselletje steentjes heb gekocht. 20 vakjes met allerlei verschillende vormpjes (hartjes, sterretjes, druppels, driehoekjes etc.etc. allemaal facet en echt véél!) voor 5 euro
Wat fijn om te horen dat je ondanks alles hebt kunnen genieten van je vakantie! Lekker bruin geworden? Misschien vervelend om naar te vragen maar hoop dat alles goed gaat met je zoon en schoondochter?
pi_82706620
Hey Puckzz!! Hoe heb je het gehad??

@ Kleintje
Mooi moment om je hele stash eens goed te bekijken
  zaterdag 12 juni 2010 @ 14:31:51 #184
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_82706644
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 14:29 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Wat fijn om te horen dat je ondanks alles hebt kunnen genieten van je vakantie! Lekker bruin geworden? Misschien vervelend om naar te vragen maar hoop dat alles goed gaat met je zoon en schoondochter?
Ja ik heb het wel echt van me af moeten zetten hoor, maar we hebben toch nog genoten. Met mijn zoon gaat het wel redelijk maar met mijn schoondochter niet zo heel goed. Ze heeft het er heel erg moeilijk mee het heeft zijn tijd nodig om te helen en weer vooruit te kunnen kijken.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 12 juni 2010 @ 14:34:40 #185
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_82706726
Nog steeds geen bericht gehad van Sparkling*nails dat mn pakketje is verstuurd.. En ik wil zo graag m'n nieuwe lakjes. En ik wil ook bij TD bestellen. Misschien dat ik TD kan vragen voor m'n verjaardag aan .
it's the map in my mind that sends me on my way.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 14:50:58 #186
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_82707359
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 14:28 schreef Puckzzz het volgende:
Dag Dames!

Ze hebben daar best veel nail-art spul trouwens, maar niet veel goedkoper dan hier...Ik heb wel veel complimentjes gehad op mijn nagels, ik heb 4 lakjes meegenomen en regelmatig een andere mani gehad. Geen foto's gemaakt
Hey mop . Fijn dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_82708135
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 14:34 schreef Diconnected het volgende:
Nog steeds geen bericht gehad van Sparkling*nails dat mn pakketje is verstuurd.. En ik wil zo graag m'n nieuwe lakjes. En ik wil ook bij TD bestellen. Misschien dat ik TD kan vragen voor m'n verjaardag aan .
Vind het ook altijd lang duren voor sprkling*nauils verzendt
pi_82708136

OPI - DS Coronation
Niet zo heel duidelijk en in het echt veel mooier!

Zoiets dus!
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_82708684
-ladybird-, leuke plates

RenRen-, tof kleurtje, staat op wishlist.

zoeperzazke, ik heb geloof ik nog 2 van die armbanden liggen (die 4 zilverkleurige stukken armbanden toch?), kan je zo hebben, PM maar als je ze wil.

Puckzzz, welkom terug!

Dwyn, mooi lakkie!

Heb bij de Hema een visitekaartjes mapje gehaald, werkt goed, was een goeie tip SQ!
Toen ik thuis kwam lag dit op Princess-a en mij te wachten

Ik heb pas wat voor m'n zus gemaakt en vandaag gegeven (vandaar dat ik ze nu pas post). Ze is erg crea, en houdt er ook van om sieraden te maken. Nu had ze het een tijd erg druk en wou ik wat voor haar maken, dit is het geworden:

Ik vond ze zelf erg leuk geworden, alleen de nagellak lucht was na meerdere laagjes lakken een beetje teveel van het goede M'n hele eetkamer stonk! Inmiddels is die lucht er wel af gelukkig
  † In Memoriam † zaterdag 12 juni 2010 @ 15:36:39 #190
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_82708873
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:58 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik mag dat niet .
Ik vond het al wat dat ik nog geen commentaar kreeg op mijn rood/zwarte mani .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zaterdag 12 juni 2010 @ 15:46:41 #191
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_82709155
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 15:29 schreef Holyme het volgende:
-ladybird-, leuke plates

RenRen-, tof kleurtje, staat op wishlist.

zoeperzazke, ik heb geloof ik nog 2 van die armbanden liggen (die 4 zilverkleurige stukken armbanden toch?), kan je zo hebben, PM maar als je ze wil.

Puckzzz, welkom terug!

Dwyn, mooi lakkie!

Heb bij de Hema een visitekaartjes mapje gehaald, werkt goed, was een goeie tip SQ!
Toen ik thuis kwam lag dit op Princess-a en mij te wachten
[ afbeelding ]

Ik heb pas wat voor m'n zus gemaakt en vandaag gegeven (vandaar dat ik ze nu pas post). Ze is erg crea, en houdt er ook van om sieraden te maken. Nu had ze het een tijd erg druk en wou ik wat voor haar maken, dit is het geworden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond ze zelf erg leuk geworden, alleen de nagellak lucht was na meerdere laagjes lakken een beetje teveel van het goede M'n hele eetkamer stonk! Inmiddels is die lucht er wel af gelukkig
Je hebt al die kralen gestempeld? Wat een klus...
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_82709188
Niet allemaal gestempeld, wel allemaal gelakt, meerdere laagjes
  † In Memoriam † zaterdag 12 juni 2010 @ 15:51:53 #193
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_82709302
Werkt die (komt ie) China T-Matte Magic Flat Finish Top Coat een beetje?
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_82709598
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 15:36 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ik mag dat niet .
Ik vond het al wat dat ik nog geen commentaar kreeg op mijn rood/zwarte mani .
Ah dat suckt Mijn bazen zijn gelukkig niet moeilijk wat betreft nagellak, ze vinden het eerder interessant

Ik heb vandaag trouwens 2 complimenten op m'n WK mani gehad, waarvan eentje van een niet-zo-hetero kledingverkoper zelfs
  † In Memoriam † zaterdag 12 juni 2010 @ 16:32:36 #195
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_82710604
OMG ik heb een bestelling klaarstaan voor TD.
Apply flat rate ingevoerd bij comment box, toen de dure verzendkosten aangeklikt. Toen stuurde ie me door naar pay pal (met een vette rekening) en dat heb ik toen weggeklikt. Nu dus afwachten en bij pay pal checken of ik een betalingverzoek (voor normale verzendkosten) heb? * niet nagebijt *
  zaterdag 12 juni 2010 @ 16:39:19 #196
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_82710839
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 16:32 schreef Skaai het volgende:
Apply flat rate ingevoerd bij comment box, toen de dure verzendkosten aangeklikt. Toen stuurde ie me door naar pay pal (met een vette rekening) en dat heb ik toen weggeklikt. Nu dus afwachten en bij pay pal checken of ik een betalingverzoek (voor normale verzendkosten) heb? * niet nagebijt *
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_82710953
Dankjewel voor iedereen die armbanden aangeboden heeft Ik heb Holyme en Guess een pb gestuurd
Jaj, kan ik weer even vooruit als het stiek kapot is
I had a signature once. It was awful.
pi_82711066
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 16:02 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Ah dat suckt Mijn bazen zijn gelukkig niet moeilijk wat betreft nagellak, ze vinden het eerder interessant

Ik heb vandaag trouwens 2 complimenten op m'n WK mani gehad, waarvan eentje van een niet-zo-hetero kledingverkoper zelfs

Ik mag het ook niet, maar met het WK doe ik het toch mooi wel een keer

@ Skaai
Komt goed!
  zaterdag 12 juni 2010 @ 17:31:42 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_82712473
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 16:32 schreef Skaai het volgende:
dat kan ff duren, TD is gesloten op zaterdag dus zou er vandaag niet op gaan wachten
disclaimer
pi_82712536
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 16:43 schreef zoeperzazke het volgende:
Dankjewel voor iedereen die armbanden aangeboden heeft Ik heb Holyme en Guess een pb gestuurd
Jaj, kan ik weer even vooruit als het stiek kapot is
Die van mij wil je dus niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')