abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82723267
Achterop de fiets verveling, mooi zonnetje om foto te maken!

China Glaze QT

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2010 22:04:45 ]
  zaterdag 12 juni 2010 @ 22:07:23 #227
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_82723457
Whoah wat een mooie nagels!
En QT Die ga ik morgen op doen
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_82723715
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Whoah wat een mooie nagels!
En QT Die ga ik morgen op doen

QT is super in de zon
pi_82723783
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 15:29 schreef Holyme het volgende:

Toen ik thuis kwam lag dit op Princess-a en mij te wachten
[ afbeelding ]

Ik heb pas wat voor m'n zus gemaakt en vandaag gegeven (vandaar dat ik ze nu pas post). Ze is erg crea, en houdt er ook van om sieraden te maken. Nu had ze het een tijd erg druk en wou ik wat voor haar maken, dit is het geworden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond ze zelf erg leuk geworden, alleen de nagellak lucht was na meerdere laagjes lakken een beetje teveel van het goede M'n hele eetkamer stonk! Inmiddels is die lucht er wel af gelukkig
Daar zijn ze!

Mooie kralen ook! Heb je ze al gegeven? Was ze er blij mee?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zaterdag 12 juni 2010 @ 22:18:27 #230
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_82723984
Tjee, loop een beetje achter, maar van vandaag even vluchtig doorgekeken, die Holland Nagels zijn goed....... denk dat ik dat ideetje jat als mijn andere idee toch niet gaat lukken.
Afgelopen weken niet zo lekker in mijn vel gezeten, ben geen zomermens

maar toch wel mijn nagels gelakt hoor, alleen wat minder energie om er veel werk van te maken,
hoewel mijn BIWANTO nagels wel heel gaaf waren!!! (liep voor de 13e keer een wandeltocht genaamd de BIWANTO (binnenmaasse wandeltocht)

Zo'n zelfde plan had ik voor de dansshow waar ik zondag (vorige week) ging EHBO'en, maar die waren door ongeduld vreselijk mislukt.

Verder had ik nog

Watermelon Rind,wel met een onderlaagje gewone dekkende groen, omdat de watermelon rind niet echt dekken is, maar wel een mooi sparkle effect heeft.

En...Mijn aanwinst ATLANTIS

Ook deze is vrij doorzichtig,heb gekozen voor een zelfde tint eronder(P2 Dangerous)

En afgelopen donderdag er CG 2030 opgedaan, een mooie goudkleur

Ga nu maar weer eens op mijn gemakje doorlezen en bekijken wat ik allemaal gemist heb
  zaterdag 12 juni 2010 @ 22:28:57 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82724413
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:57 schreef Skaai het volgende:
DAT TRANSDESIGN IS HET KWAAD, IK ZEG HET JE! IK ZOU MIJN KATTEN IN LATEN ENTEN, EN WAT DOE IK?! IK BESTEL NAGELLAK!

Gelukkig heb ik spaarcentjes en krijgen mijn katten heus wel hun spuit...ehr inenting.

Whahahaaa. Nog net zo gek als altijd!

En wat een mooie nagels komen hier voorbij!
  zaterdag 12 juni 2010 @ 22:35:00 #232
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_82724640
Be aware BE, voor je 't weet ben je ook verslaafd aan de nagellakdampen .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_82725287
Hmm, ik heb 2 van die nieuwe Essence-plates gekocht, maar die werken niet De plaatjes zijn niet diep genoeg gedrukt, dus er komt niks op de stempel (ja, het plastic is eraf en het stempelen met andere plates gaat gewoon prima ). Dus maar naar een Konad-plate gegrepen, maar wel jammer
pi_82725357
@Linnie20v, gorgeous!

@Sharana_LV, jeej! Die heb ik besteld Mooie nagels hoor!

@AmNaBa, wat veel nagelfoto's Atlantis ziet er cool uit
pi_82725529
Maar even snel een pic met flits, dus je ziet de helft niet Morgen een betere foto!
Catrice London's Weather Forecast met Millennium geKonad
pi_82725574
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:53 schreef AmyGrace het volgende:
Hmm, ik heb 2 van die nieuwe Essence-plates gekocht, maar die werken niet De plaatjes zijn niet diep genoeg gedrukt, dus er komt niks op de stempel (ja, het plastic is eraf en het stempelen met andere plates gaat gewoon prima ). Dus maar naar een Konad-plate gegrepen, maar wel jammer
Hier werken ze toch vrij goed, met Konad lak maar ook andere geprobeerd...
Wie is daar?
pi_82725614
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:01 schreef -ladybird- het volgende:

[..]

Hier werken ze toch vrij goed, met Konad lak maar ook andere geprobeerd...
Nou ben ik nog meer Waarom heb ik nou net weer de kneusjes..?

Fijn dat ze het bij jou wel goed doen!
pi_82725671
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:59 schreef Daph_ het volgende:
Teeveepee, maar legaal want foto's!

[ afbeelding ]
Zoya Alegra

[ afbeelding ]
Zoya Alegra met Essie Matte About You

[ afbeelding ]
Zoya Alegra met Bundle Monster plate BM05 en China Glaze Millennium
Die heb ik ook op vandaag!
pi_82725709
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:00 schreef AmyGrace het volgende:
Maar even snel een pic met flits, dus je ziet de helft niet Morgen een betere foto!
[ link | afbeelding ]
Wauw.
pi_82725855
yay vandaag mn franken juggs van manglaze binnen gekregen! Dus heb vanmiddag wat lakjes door elkaar zitten gooien bij mn zus thuis. Mn broer en zijn vriendin waren er ook en iedereen wilde de lakjes schudden

(Hebben jullie er soms ook last van dat sommige plaatjes van de bundlemonster plates niet werken? Ik heb dat bv met dat spinneweb... Of ligt het aan mij? Ja het plasticje is eraf)
  † In Memoriam † zaterdag 12 juni 2010 @ 23:26:33 #241
7074 moussy
kuttekop
pi_82726421
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:00 schreef AmyGrace het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wel leuk hoor!

Zonder flits is mijn grijze lakje bruin

Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 12 juni 2010 @ 23:33:26 #242
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_82726623
Tjee, wat gebeurt er toch een boel zeg als je een tijdje weg bent,
gelukkig genoeg leesvoer gehad het afgelopen anderhalf uur
grootste nieuwtje is toch wel dat TD weer back to normal is
(had vorige week mijn link uit de snelkoppelingen in de balk gehaald LOL)
maar....nog geen faal....ga mijn laatste faal goed voorbereiden hoor
en maar hopen dat de dollarkoers gunstiger wordt.
trusten...
pi_82727228
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:58 schreef Chanty87 het volgende:
[ afbeelding ]

. Ik had dit precies met Koninginnedag. En mijn zus meteen, waarom niet alles oranje, of op iedere nagel een vlag. Dit vond ze bijzonder onlogisch en lelijk .
  zondag 13 juni 2010 @ 00:14:55 #244
139770 Miasan
Roemer has it
pi_82727980
Dames,

weet iemand een nagellakremover die niet een uur in de wind stinkt? Als ik mijn nagels heb schoongemaakt met mijn milde remover van de Hema zonder aceton, gooi ik de watjes of wattenstaafjes in de prullenbak en dan stinkt het hele huis ernaar! (Eenkamerappartement )
Als iemand hier een goede tip heeft zal ik van mijn volgende nagellakpoging een foto posten.
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_82728049
Zo, ben weer thuis van werk. Wat een mooie kleurtjes en creaties allemaal weer

En, en, en, ik deed de brievenbus open en vond daar eindelijk Models Own Lemon Meringue
Eindelijk, eindelijk, eindelijk!!
Was een swap met MiMu. Toen we de swap deden, moest MiMu nog bestellen. Door veel pech duurde het lang voor het pakketje bij haar binnenkwam. Toen was er mijn lakje bij de post verdwenen, maar MiMu had gelukkig nog een Lemon Meringue en die heeft ze toen opnieuw gestuurd. Het leek erop dat deze ook weer verdwenen was met de post, maar vandaag is ie dan toch eindelijk binnengekomen. Al met al dus onwijs veel pech, maar dankzij MiMu is het toch nog goed gekomen. MiMu, super bedankt voor alle moeite!!!

En nu ik ´m eindelijk heb, heb ik ´m ook maar meteen gelakt met een leuk konadje erover. Maar ja, lichtgeel fotografeert bagger in kunstlicht, dus morgen volgen de foto´s.
pi_82728096
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:14 schreef Miasan het volgende:
Dames,

weet iemand een nagellakremover die niet een uur in de wind stinkt? Als ik mijn nagels heb schoongemaakt met mijn milde remover van de Hema zonder aceton, gooi ik de watjes of wattenstaafjes in de prullenbak en dan stinkt het hele huis ernaar! (Eenkamerappartement )
Als iemand hier een goede tip heeft zal ik van mijn volgende nagellakpoging een foto posten.
Ik gebruik de remover zonder aceton van Essence, de roze met aardbeiengeur. Dit ruikt ook, maar bij lange na niet zo vies als andere removers.
pi_82729107
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:53 schreef Skaai het volgende:
Mijn buit

Wow, wat een mooie kleur! Die willik!
pi_82732712
Die heb ik!

Photos van mn laatste pakketje:

Van links naar rechts:
OPI - Sand in my suit
CG - For Audrey
CG - China Glaze Re-Fresh Mint
CG - Fairy dust

Van links naar rechts:
Essie - Resort - Turquoise & Caicos
Essie - Resort - Lapis of Luxury
Essie - Not just a pretty face
Essie - Spring 2010 - Neo Whimsical
Essie - Spring 2010 - van d'go

Ze zijn bijna allemaal nog ongebruikt

En dan nog twee oude NOTD's:
Gosh - Rose + Essie Matte about you

Review: Heel erg sheer, dit is 3 lagen. Maar toch leuk

China Glaze - For Audrey:

Review: Dit is 2 lagen & GE-WEL-DIGE kleur Maar ik kreeg het er nauwelijks niet zonder bubbels op
  zondag 13 juni 2010 @ 08:01:56 #249
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_82732845
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:14 schreef Miasan het volgende:
Dames,

Misschien wel een suffe oplossing: de gebruikte watjes in een plastic boterhamzakje doen en als je klaar bent het zakje sluiten. Weg luchtjes.
  zondag 13 juni 2010 @ 08:59:40 #250
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_82733056
Goedemorgen Dames!

Vandaag ga ik even lekker mijn nagels verzorgen. Ze hebben de vakantie wonderwel overleefd maar na twee weken is het echt tijd om de gel bij te werken. Ik heb ze ook maar meteen even gekortwiekt want ik merkte dat het tiepen irritant begon te worden.

Straks een WK mani doen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')