quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Whoah wat een mooie nagels!
En QTDie ga ik morgen op doen
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:29 schreef Holyme het volgende:
Toen ik thuis kwam lag dit op Princess-a en mij te wachten![]()
[ afbeelding ]
Ik heb pas wat voor m'n zus gemaakt en vandaag gegeven (vandaar dat ik ze nu pas post). Ze is erg crea, en houdt er ook van om sieraden te maken. Nu had ze het een tijd erg druk en wou ik wat voor haar maken, dit is het geworden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond ze zelf erg leuk geworden, alleen de nagellak lucht was na meerdere laagjes lakken een beetje teveel van het goedeM'n hele eetkamer stonk! Inmiddels is die lucht er wel af gelukkig
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:57 schreef Skaai het volgende:
DAT TRANSDESIGN IS HET KWAAD, IK ZEG HET JE! IK ZOU MIJN KATTEN IN LATEN ENTEN, EN WAT DOE IK?! IK BESTEL NAGELLAK!
Gelukkig heb ik spaarcentjes en krijgen mijn katten heus wel hun spuit...ehr inenting.
Hier werken ze toch vrij goed, met Konad lak maar ook andere geprobeerd...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:53 schreef AmyGrace het volgende:
Hmm, ik heb 2 van die nieuwe Essence-plates gekocht, maar die werken nietDe plaatjes zijn niet diep genoeg gedrukt, dus er komt niks op de stempel (ja, het plastic is eraf en het stempelen met andere plates gaat gewoon prima
). Dus maar naar een Konad-plate gegrepen, maar wel jammer
Nou ben ik nog meerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:01 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Hier werken ze toch vrij goed, met Konad lak maar ook andere geprobeerd...
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:59 schreef Daph_ het volgende:
Teeveepee, maar legaal want foto's!
[ afbeelding ]
Zoya Alegra
[ afbeelding ]
Zoya Alegra met Essie Matte About You
[ afbeelding ]
Zoya Alegra met Bundle Monster plate BM05 en China Glaze Millennium
Wauw.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:00 schreef AmyGrace het volgende:
Maar even snel een pic met flits, dus je ziet de helft nietMorgen een betere foto!
Catrice London's Weather Forecast met Millennium geKonad
[ link | afbeelding ]
Wel leuk hoor!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:00 schreef AmyGrace het volgende:
Maar even snel een pic met flits, dus je ziet de helft nietMorgen een betere foto!
Catrice London's Weather Forecast met Millennium geKonad
[ link | afbeelding ]
quote:
Ik gebruik de remover zonder aceton van Essence, de roze met aardbeiengeur. Dit ruikt ook, maar bij lange na niet zo vies als andere removers.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:14 schreef Miasan het volgende:
Dames,
weet iemand een nagellakremover die niet een uur in de wind stinkt? Als ik mijn nagels heb schoongemaakt met mijn milde remover van de Hema zonder aceton, gooi ik de watjes of wattenstaafjes in de prullenbak en dan stinkt het hele huis ernaar! (Eenkamerappartement)
Als iemand hier een goede tip heeft zal ik van mijn volgende nagellakpoging een foto posten.
Misschien wel een suffe oplossing: de gebruikte watjes in een plastic boterhamzakje doen en als je klaar bent het zakje sluiten. Weg luchtjes.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:14 schreef Miasan het volgende:
Dames,
weet iemand een nagellakremover die niet een uur in de wind stinkt? Als ik mijn nagels heb schoongemaakt met mijn milde remover van de Hema zonder aceton, gooi ik de watjes of wattenstaafjes in de prullenbak en dan stinkt het hele huis ernaar! (Eenkamerappartement)
Als iemand hier een goede tip heeft zal ik van mijn volgende nagellakpoging een foto posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |