jij moest hem nog zoeken, ik wilde je die moeite besparenquote:
Asjoequote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:27 schreef AmyGrace het volgende:
@Linnie20v, de verdunner is binnen!Zenkjoe!
Ja, als ze hadden gezien dat er nagellakverdunner in zat, hadden ze em vast opengemaaktquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:53 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Asjoe
Btw, dat witte papiertje erom is omdat mensen van de TNT anders konden zien wat het is
Wat een monnikenwerk zegquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:47 schreef Holyme het volgende:
Niet allemaal gestempeld, wel allemaal gelakt, meerdere laagjes
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan ff duren, TD is gesloten op zaterdag dus zou er vandaag niet op gaan wachten
*proest* Ik vind het allemaal prima!quote:
Ik maak foto's met mijn telefoon en de enige standen die ik heb zijn: Camcorder/Camera, haha. Ik heb mijn digitale camera net opgegraven, kijken of het dan beter lukt!quote:@Dwyn, die DS-jes zijn ook bijna allemaal mooi hè? Leuke bloempjes ook weer (heb je al eens geprobeerd foto's te maken in de macrostand?)
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:57 schreef Skaai het volgende:
DAT TRANSDESIGN IS HET KWAAD, IK ZEG HET JE! IK ZOU MIJN KATTEN IN LATEN ENTEN, EN WAT DOE IK?! IK BESTEL NAGELLAK!
Gelukkig heb ik spaarcentjes en krijgen mijn katten heus wel hun spuit...ehr inenting.
Nice Daph!! Niet mijn kleur, maar de foto is mooi!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:59 schreef Daph_ het volgende:
Teeveepee, maar legaal want foto's!
[ afbeelding ]
Zoya Alegra
[ afbeelding ]
Zoya Alegra met Essie Matte About You
[ afbeelding ]
Zoya Alegra met Bundle Monster plate BM05 en China Glaze Millennium
Bij mij ook niet, want ja.. Rozequote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nice Daph!! Niet mijn kleur, maar de foto is mooi!
Oh, deze hoort dus ook in dat rijtje met Charla en Mimi enzo? Als ik roze zie, kijk ik vaak al niet verderquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, want ja.. RozeMaar die spakles! Omg die zijn zo gaaf
Heb ze alle zes en ze zijn echt ontzettend gaaf
Jij = liefquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:58 schreef Linnie20v het volgende:
@ Amy, mocht ik nog naar Duitsland gaan dan neem ik wel wat backups mee.
Mocht jij (of iemand anders) er een willen
Ik vind hem mooiquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:59 schreef Daph_ het volgende:
Teeveepee, maar legaal want foto's!
[ afbeelding ]
Zoya Alegra
[ afbeelding ]
Zoya Alegra met Essie Matte About You
[ afbeelding ]
Zoya Alegra met Bundle Monster plate BM05 en China Glaze Millennium
Ik ga zo lakken! London's Weather Forecast denk ik... Want Charla is heel mooi, maar ik heb niet zoveel kleren waar ik het bij kan dragen zonder dat het echt heul erg vloektquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:57 schreef mirannie het volgende:
Wat een rust hier vanavond. Niemand iets leuks gelakt? Niemand een leuke bestelling binnen gekregen??
Ik heb vanmorgen wel Rimmel Zeitgeist binnen gekregen. Weer een duochromeBen nu op 't werk, dus kan niks laten zien, maar misschien vanavond of morgen.
superrr mooiquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:43 schreef Linnie20v het volgende:
Nubar Gem, NOTD van donderdag, vrijdag en vandaag!!!
Maar er dus maar een NOTMidweek van
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |