Ik vind ze allebei erg mooi en redelijk subtiel voor een wk lakje!quote:Op zondag 13 juni 2010 13:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ah, mooi moment om er eens 1 uit te proberen
En heb nu 2 mislukte WK mani´sEven uploaden, want wil ze wel showen. De 2de is iets minder mislukt, dus die hou ik sowieso wel.
EDIT: de foto´s
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Even gedraaid om de goede volgorde aan te houden
Deze laat ik er dus maar gewoon op
Oehw, mooi! Is dat die London Misty Rain oid of ben ik nu in de war met Essence ofzoquote:Op zondag 13 juni 2010 14:13 schreef AmyGrace het volgende:
Nu pics in daglicht![]()
[ link | afbeelding ]
En van nog iets dichterbij:
[ link | afbeelding ]
Zoek de imperfecties![]()
Mooie kleur!!! Welk merk/naam/nummer?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:45 schreef Marloes het volgende:
Beetje onduidelijke foto, maar taupe
[ afbeelding ]
hehe, nu zie ik ook ineens waar het mis gingquote:Op zondag 13 juni 2010 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind de tweede mani leuker, Mirannie. En je hebt heel subtiel je vingers over de imperfecties van de bolletjesmani heen gevouwen zie ik
Wat een tuin!!quote:Op zondag 13 juni 2010 15:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooi hoor!
Die Moodpolish is ook heel erg mooi
Zo kijken wij het WK trouwens, dit is in onze achtertuin![]()
[ afbeelding ]
en dit was mijn minifaaltje van de vakantie, valt mee toch?
[ afbeelding ]
wat F$%#@* irritant trouwens dat venstertje elke keer bij het uploaden van een foto bij Tinypic![]()
Dat dusquote:Op zondag 13 juni 2010 15:32 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
hehe, nu zie ik ook ineens waar het mis ging
Dank je welquote:Op zondag 13 juni 2010 15:26 schreef Dzjonka het volgende:
Ik vind ze allebei erg mooi en redelijk subtiel voor een wk lakje!![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind de tweede mani leuker, Mirannie. En je hebt heel subtiel je vingers over de imperfecties van de bolletjesmani heen gevouwen zie ik
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:32 schreef Dzjonka het volgende:
hehe, nu zie ik ook ineens waar het mis ging
quote:
Very nice!!quote:Op zondag 13 juni 2010 15:38 schreef -ladybird- het volgende:
Jammer dat de bundle monster plates zo klein zijn...
[ afbeelding ]
London's Weather Forecast!quote:Op zondag 13 juni 2010 15:15 schreef Tamashii het volgende:
AmyGrace, mag ik vragen welke dat van Catrice is?
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:38 schreef -ladybird- het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk leuk leuk!quote:Op zondag 13 juni 2010 15:38 schreef -ladybird- het volgende:
[ afbeelding ]
gebruik jij alleen full nail designs dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:59 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk!Oh, dan zijn die plates wel klein idd.. En aangezien ik me niet ga wagen aan dubbel stempelen, komen die plates hier het huis niet in. Scheelt weer
Ja maaaaarrrr er zitten ook superr cute stempels bij zoals cupcakes, katjes en lolly'squote:Op zondag 13 juni 2010 15:59 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk!Oh, dan zijn die plates wel klein idd.. En aangezien ik me niet ga wagen aan dubbel stempelen, komen die plates hier het huis niet in. Scheelt weer
Jaquote:Op zondag 13 juni 2010 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gebruik jij alleen full nail designs dan?
Die zou ik niet zo snel gebruiken denk ikquote:Op zondag 13 juni 2010 16:06 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Ja maaaaarrrr er zitten ook superr cute stempels bij zoals cupcakes, katjes en lolly's![]()
En vlammen en spinnenquote:Op zondag 13 juni 2010 16:06 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Ja maaaaarrrr er zitten ook superr cute stempels bij zoals cupcakes, katjes en lolly's![]()
spinnenquote:
Sterkte met resistenquote:Op zondag 13 juni 2010 16:19 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
spinnenWat is ongeveer de verhouding tussen full nail designs en de kleine plaatjes bij die bundle-pates? (de site mag ook
)
Edit: site al gevonden!
Die eerste zat ik ook aan te denken maar ben er om die redenen die je opnoemt niet aan begonnenquote:Op zondag 13 juni 2010 16:23 schreef Nailoholic het volgende:
Zo, ernstig studie ontwijkend gedrag hier maargoed. Ik moet natuurlijk onze jongens ook even steunen!
Eerste poging: Verschrikkelijk! Idee was leuk, maar verschrikkelijk om uit te voeren haha.. Ik kreeg het maar niet voor elkaar om het recht te krijgen en de lagen werden steeds dikker en lelijker... En alles was ongelijk en en en *horror*
[ afbeelding ]
En poging twee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn pinkie is op vakantiequote:Op zondag 13 juni 2010 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wats met je pinkie?(ik mis 'm op je foto's lately!)
[..]
Als je het eerst goed laat drogen zal dat niet gebeurenquote:Op zondag 13 juni 2010 16:41 schreef Nailoholic het volgende:
@HolyMe goede tip, ik ben alleen bang dat ik dan mijn baselak kapot trek met de tape. Ik zal het voor de volgende keer onthouden!
Ow auw,auw,auw,dat had ik 2wkn terug aan m'n middelvinger.Gelukkig groeien m'n nagels snel!quote:Op zondag 13 juni 2010 16:42 schreef Daph_ het volgende:
Ben nog aan het bijlezen, maar alvast een reactie hierop:
[..]
Mijn pinkie is op vakantieNee er zit een silkie op, nadat er dit mee was gebeurd:
[ afbeelding ]
Heb 'm gerepareerd, maar geef het een beetje rust omdat m'n nagel aan twee kanten was ingescheurd tot diep in m'n hypo, dat heeft de boel nog bij elkaar gehouden.. But pinkie will be back!
Wat een mooie, klassieke kleur! Met glitters!quote:Op zondag 13 juni 2010 17:37 schreef Misstique het volgende:
Ik kwam erachter dat ik deze nog helemaal niet geprobeerd had:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WAUW!!quote:Op zondag 13 juni 2010 18:02 schreef AmyGrace het volgende:
1e keer watermarblen.. Jeuj zeg, wat een gekliederMaar alles voor onze jongens!!
![]()
[ link | afbeelding ]
Ja, de andere 9 moeten nog. Tevens de 1e keer m'n rechterhand op Fok
![]()
Haha ga 't zeker 'ns proberenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:24 schreef AmyGrace het volgende:
Thanks all!Ja, 't geeft wel een zooi, maar als je je verveelt: aanrader!
Die's mooi gelukt!quote:Op zondag 13 juni 2010 18:02 schreef AmyGrace het volgende:
1e keer watermarblen.. Jeuj zeg, wat een gekliederMaar alles voor onze jongens!!
![]()
[ link | afbeelding ]
Ja, de andere 9 moeten nog. Tevens de 1e keer m'n rechterhand op Fok
![]()
Hele leuke kleurencombi!quote:Op zondag 13 juni 2010 15:38 schreef -ladybird- het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |