Ja, ik vond die ook het leukst, als ie niet zo mislukt was. Vandeweek ga ik het gewoon nog een keer proberen. Voorlopig hebben ze 3 wedstrijden te spelenquote:Op zondag 13 juni 2010 14:10 schreef AmyGrace het volgende:
@mirannie, oh-oh, ik vind die met stipjes juist het leukst![]()
maar-maar...waar istie mislukt dan? 't Ziet er strak uitquote:Op zondag 13 juni 2010 14:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, ik vond die ook het leukst, als ie niet zo mislukt was. Vandeweek ga ik het gewoon nog een keer proberen. Voorlopig hebben ze 3 wedstrijden te spelen
Prachtig!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:13 schreef AmyGrace het volgende:
Nu pics in daglicht![]()
[ link | afbeelding ]
En van nog iets dichterbij:
[ link | afbeelding ]
Zoek de imperfecties![]()
Thnx! Ja, het is wel zo dat ik er als enige met m'n neus bovenop zitquote:Op zondag 13 juni 2010 14:24 schreef Holyme het volgende:
AmyGrace, hele gave konad zo! En ik snap je goed met je eraan ergeren (vooral als ik full nail images dubbel moet stempelen enzo), maar als ie al scheef is dan ziet meestal niemand dat behalve jijzelfEn bij mij is het zo dat hoe vaker ik het doe, hoe minder ik erom lijk te geven
Oh zo is 'ie mooi zegquote:Op zondag 13 juni 2010 14:13 schreef AmyGrace het volgende:
Nu pics in daglicht![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bovenste laagje erafvijlen met een 4-step-vijl?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:35 schreef Kleintje19 het volgende:
CG - aqua baby is monsterlijk, mijn hele nagels zijn blauwe en mijn vingers eromheen, en ik krijg het er gewoon niet vanaf!
geweldig!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:13 schreef AmyGrace het volgende:
Nu pics in daglicht![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
t zijn ook mijn vingertoppen... tenminste bij 1 vinger dan, zal zo ff de boel een klein beetje matter vijlen.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bovenste laagje erafvijlen met een 4-step-vijl?
Dank je! Ja, ik ben ook voor daglichtfoto's heurquote:Op zondag 13 juni 2010 14:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh zo is 'ie mooi zeg. Voortaan alleen daglicht foto's
. En ik vind 'm erg goed gestempeld hoor
.
Mooi hoor!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:13 schreef AmyGrace het volgende:
Nu pics in daglicht![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En bar in de tuinquote:Op zondag 13 juni 2010 15:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooi hoor!
Die Moodpolish is ook heel erg mooi
Zo kijken wij het WK trouwens, dit is in onze achtertuin![]()
[ afbeelding ]
en dit was mijn minifaaltje van de vakantie, valt mee toch?
[ afbeelding ]
wat F$%#@* irritant trouwens dat venstertje elke keer bij het uploaden van een foto bij Tinypic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |