De tafel is veranderd in een complete ravage, m'n hele vingers zitten onder plakresten van plakband en en en ik ben perfectionistisch en het is niet perfectquote:
Alessandro no. 945 turtle lovequote:Op zondag 13 juni 2010 15:26 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei erg mooi en redelijk subtiel voor een wk lakje!![]()
[..]
Oehw, mooi! Is dat die London Misty Rain oid of ben ik nu in de war met Essence ofzo![]()
[..]
Mooie kleur!!! Welk merk/naam/nummer?
*is gek op grijze lakjes*
Thanks, ik schrijf hem op!quote:Op maandag 14 juni 2010 00:47 schreef Marloes het volgende:
[..]
Alessandro no. 945 turtle love
Te koop bij douglas in van die hele kleine flesjes(4 euro)
die is mooi! en handig ook!quote:Op maandag 14 juni 2010 08:08 schreef Ainnir het volgende:
Oh ja, ben dit weekend wezen shoppen in Palm Springs.. piepklein cosmeticawinkeltje gevonden waar ze dus gewoon OPI koffers verkopen! Heb deze meegenomen in de uitverkoop voor $16![]()
[ afbeelding ]
Bovenin basecoats, topcoats, tools, nagelolie enz:
[ afbeelding ]
En onderin remover, verdunner, wattenstaafjes, plaknagels en ander spul:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:40 schreef P.F het volgende:
Ik heb nu Catrice - London's wheater forecast op maar ik vind hem te donkerJammer! Morgen bij daglicht nog eens kijken..
Bij elke nagel foto die ik van jou zie, zie ik dat je een stukje duim overgeslagen bent.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:35 schreef P.F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Catrice - 280 - London's Weather Forecast - 2 laagjes
quote:Op maandag 14 juni 2010 08:44 schreef P.F het volgende:
Ik lak nooit m'n hele nagel, en vooral m'n duim niet, die is al zo breed
Ooooooooh...... dies mooooooi!quote:Op maandag 14 juni 2010 08:08 schreef Ainnir het volgende:
Oh ja, ben dit weekend wezen shoppen in Palm Springs.. piepklein cosmeticawinkeltje gevonden waar ze dus gewoon OPI koffers verkopen! Heb deze meegenomen in de uitverkoop voor $16![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op maandag 14 juni 2010 08:08 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh, geeft niet hoor! ik heb er geen haast mee, merk het welquote:Op maandag 14 juni 2010 09:16 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb de moodies nog niet binnenHopelijk vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |