abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juni 2010 @ 17:35:48 #201
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_82749209
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:23 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik spreek dagelijks met Engelsen, Argentijnen, Brazilianen, Spanjaarden enz.. "Nederland? HAHAH ridiculous' is het meest gehoorde argument en terecht. Wie zijn wij nu? Wat hebben wij al bereikt?
Goed argument ja ! Overigens reageer je niet op een wel onderbouwde post als mijn vorige, waarmee je de indruk bevestigd dat je hier alleen komt om te trollen.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  zondag 13 juni 2010 @ 17:36:27 #202
261977 minutenman
APHEX ACID
pi_82749257
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:27 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ja, gesteld werd dat het eraan lag dat ze moesten wennen. Ze winnen de volgende wedstrijden we, zo zegt men op mijn messenger.

Ik denk dat de meeste teams in hun vuistjes wrijven als ze tegen NLD moeten. Een lamer land met een slechtere verdediging loopt er eigenlijk niet rond op het WK. Messi vs. Mattehijser en Geitinga... dat wil je toch niet serieus zien man
nederland heeft helemaal niet de slechtste verdediging dit WK alleen staat het in een ander licht in vergelijking met de wereldklasse aanval en middenveld die we hebben.

maar in 2008 zat jij waarschijnlijk ook te poepen over hoe nederland alles zou verliezen, maar we weten allemaal hoe die groepsfase eindigde, nederland word gewoon vaak overschat; maar coaches van de grotere teams weten wel beter.
  zondag 13 juni 2010 @ 17:38:23 #203
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82749368
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:36 schreef minutenman het volgende:

[..]

nederland heeft helemaal niet de slechtste verdediging dit WK alleen staat het in een ander licht in vergelijking met de wereldklasse aanval en middenveld die we hebben.

maar in 2008 zat jij waarschijnlijk ook te poepen over hoe nederland alles zou verliezen, maar we weten allemaal hoe die groepsfase eindigde, nederland word gewoon vaak overschat; maar coaches van de grotere teams weten wel beter.
Ik zat toen in Basel, verliezen ze opeens van Rusland... _!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Zo een epic fail.. hoe slecht ben je dan man

EN Indd. Nederland wordt vaak OVERSCHAT(zoals je zelf aangeeft), nederlanders denken dat Nederland het beste is bijvoorbeeld, maar coaches weten idd wel beter (zoals je aangeeft). Nld is niet meer dan een middenmooter
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  zondag 13 juni 2010 @ 17:43:31 #204
261977 minutenman
APHEX ACID
pi_82749746
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:38 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik zat toen in Basel, verliezen ze opeens van Rusland... _!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

EN Indd. Nederland wordt vaak OVERSCHAT(zoals je zelf aangeeft), nederlanders denken dat Nederland het beste is bijvoorbeeld, maar coaches weten idd wel beter (zoals je aangeeft). Nld is niet meer dan een middenmooter
een 'middenmooter' (dat je vergelijkt met teams zoals zweden en roemenië ) dat van de wereld kampioen wint, noem je dat ook een epic fail van regerend wereldkampioen italië?
pi_82749793
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:38 schreef Michielos het volgende:

[..]

Er is geen coach die graag tgen dit Nederland speelt hoor.
Nederland behoort imo tot de top 6 kanshebbers voor de titel
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_82749985
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:43 schreef minutenman het volgende:

[..]

een 'middenmooter' (dat je vergelijkt met teams zoals zweden en roemenië ) dat van de wereld kampioen wint, noem je dat ook een epic fail van regerend wereldkampioen italië?
Volgens zijn redenatie was Nederland die 10 dagen tussen de wedstrijd NED-ITA en NED-RUS het beste team van de wereld. Immers, toen wonnen ze van de wereldkampioen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  FOK!Babe zondag 13 juni 2010 @ 17:48:39 #207
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82750017
Ik heb liever dat ze ons allemaal negeren dan dat iedereen wild enthousiast loopt te doen en we afgaan als een gieter.
  zondag 13 juni 2010 @ 17:52:48 #208
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82750292
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:43 schreef minutenman het volgende:

[..]

Nee,want zij zijn wereldkampioen en hebben meer prijzen dan NLD.
pi_82750332
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:52 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nee,want zij zijn wereldkampioen en hebben meer prijzen dan NLD.
Hoe zag jij die 3-0 dan? Nederland was toen beter dan de wereldkampioen. Ergo, NL zou eigenlijk kampioen moeten zijn?
pi_82750342
Die landen hebben idd meer prijzen en Italie bleef een dag langer op het WK dus die zijn sowieso beter dan Nederland
  zondag 13 juni 2010 @ 17:57:15 #211
261977 minutenman
APHEX ACID
pi_82750489
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:54 schreef Flammie het volgende:
Die landen hebben idd meer prijzen en Italie bleef een dag langer op het WK dus die zijn sowieso beter dan Nederland
waarom verliest italië dan? wat heb je aan prijzen als ze toch niks betekenen in het WK?
pi_82751049
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:27 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ja, gesteld werd dat het eraan lag dat ze moesten wennen. Ze winnen de volgende wedstrijden we, zo zegt men op mijn messenger.

Ik denk dat de meeste teams in hun vuistjes wrijven als ze tegen NLD moeten. Een lamer land met een slechtere verdediging loopt er eigenlijk niet rond op het WK. Messi vs. Mattehijser en Geitinga... dat wil je toch niet serieus zien man
Mee eens.. veel mensen die ik ken uit bra/argen/spa en eng zeggen dat ze het juist mooi vinden om tegen Nederland te spelen (als ze al in die fases komen) omdat de verdediging makkelijk te doorboren is

Nederland is dan ook de grap van het toernooi
pi_82751138
Ik sprak net een Duitser, een Portugees en een Italiaan en die geven Nederland een goede kans om het WK te winnen.
pi_82751149
Pfft wat een teleurstellend WK tot dus ver. Er heeft nog geen leuke wedstrijd tussen gezeten. Maar dankzij het niveau van de ploegen die momenteel dus al hebben gespeeld groeit bij mij juist het optimisme dat Nederland ver komt.
pi_82751158
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:12 schreef RooieVanGestel het volgende:
Ik sprak net een Duitser, een Portugees en een Italiaan en die geven Nederland een goede kans om het WK te winnen.
Dan zijn die gek in hun kop Gebaseerd op wat? Hun lege prijzenkast zeker
pi_82751348
Brazilië heeft de meeste wereldbekers, dus ze zijn de beste, dus ze winnen vanaf nu elke keer de wereldbeker!!
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_82751404
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:17 schreef Me_Wesley het volgende:
Brazilië heeft de meeste wereldbekers, dus ze zijn de beste, dus ze winnen vanaf nu elke keer de wereldbeker!!

Ze hebben het iig veelvuldig laten zien.. Nederland "8e finale" nog nooit
pi_82751407
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:12 schreef Flammie het volgende:

[..]

Waarom zegt jou naam "Oranjefan" ?

EDIT: En dan doel ik op al je posts op deze pagina. Niet alleen de ge quote.
pi_82751444
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Waarom zegt jou naam "Oranjefan" ?
Omdat ik Oranje aanmoedig natuurlijk maar ik ook realistisch kijk en ik gewoon zie dat Nederland kwaliteit te kort komt om indruk te maken dit WK

Laat het winnen van toernooien nou maar over aan de grotere voetballanden.. Nederland is een matige middenmooter (in het rijtje: ghana, servie, griekenland etc) en meer zit er niet in
pi_82751477
quote:

[..]

Gebaseerd op de totale vernedering van Italië en Frankrijk op het afgelopen EK. De lege prijzenkast van Nederland had ik inderdaad ook even aangestipt omdat dat hier ook al gemeld was. Dat vonden hun niet zo'n goed argument, bijna alle spelers die de prijzen hebben gewonnen komen nu toch niet meer in actie terwijl de spelers van Nederland (van het afgelopen EK) er nog wel staan.

Ik was vergeten te zeggen dat ik ook een Fransman gesproken had. Die denkt dat de finale Nederland - Spanje zal worden en gaf zelfs toe dat Ribery niet eens in de schaduw van Robben mag staan.
  zondag 13 juni 2010 @ 18:22:30 #221
261977 minutenman
APHEX ACID
pi_82751516
quote:

[..]

prijzen refereert ook gewoon aan spel dat nederland heeft gespeeld in het verleden, dat uruguay in 1930 het WK had gewonnen hoeft niet gelijk te betekenen dat ze hetzelfde flikken in 1934.

waarom ga ik hier nog op in, kansloos.

edit: tevens: http://www.fifa.com/world(...)r=m/fullranking.html de wereldkampioen staat zelfs onder nederland, en nederland heeft niet eens een heul uitgebreide prijzenkast.

nederland heeft veel kans.
pi_82751594
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:22 schreef minutenman het volgende:

[..]

prijzen refereert ook gewoon aan spel dat nederland heeft gespeeld in het verleden, dat uruguay in 1930 het WK had gewonnen hoeft niet gelijk te betekenen dat ze hetzelfde flikken in 1934.

waarom ga ik hier nog op in, kansloos.
We zullen het wel weer zien morgen als de Denen Nederland voetballes geven vriend

Je hebt nog een nachtje om excuusjes te verzinnen Wat is het deze keer? Die toeters? Jolanthe?
pi_82751606
Mensen die zeggen dat Robben en Sneijder dat ze bij Madrid zijn weggestuurd omdat ze niet genoeg waren, volgen het voetbal niet goed genoeg...waaronder die opa Glanvile of zoiets
  zondag 13 juni 2010 @ 18:26:31 #224
261977 minutenman
APHEX ACID
pi_82751635
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:25 schreef Flammie het volgende:

[..]

We zullen het wel weer zien morgen als de Denen Nederland voetballes geven vriend

Je hebt nog een nachtje om excuusjes te verzinnen Wat is het deze keer? Die toeters? Jolanthe?
denemarken dat van hongarije verliest toen nederland tegen hongarije voetbalde hadden ze nog het fatsoen om 6 goals te maken.
pi_82751641
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:25 schreef Pulu het volgende:
Mensen die zeggen dat Robben en Sneijder dat ze bij Madrid zijn weggestuurd omdat ze niet genoeg waren, volgen het voetbal niet goed genoeg...waaronder die opa Glanvile of zoiets
Robben en Sneijder komen ook gewoon kwaliteit te kort voor Real Madrid... dat is een topploeg waar je meteen moet presteren Nederlanders presteren op voetbal gebied gewoon onder de maat en een club als madrid neemt daar gelukkig geen genoegen mee
pi_82751786
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:26 schreef Flammie het volgende:

[..]

Robben en Sneijder komen ook gewoon kwaliteit te kort voor Real Madrid... dat is een topploeg waar je meteen moet presteren Nederlanders presteren op voetbal gebied gewoon onder de maat en een club als madrid neemt daar gelukkig geen genoegen mee
Dan heb jij er ook totaal geen kijk op, er was maar 1 reden dat ze weg moesten: Florentino Perez.

En wie stonden er ook al weer in CL finale dit jaar?

Het 'kwaliteits team' van Real Madrid faalde weer hopeloos en vloog er in de 1/8 finale uit
٩๏̯͡๏)۶
pi_82751821
Jullie weten dat Flammie al de hele pagina is aan het trollen he?
pi_82751837
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:31 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dan heb jij er ook totaal geen kijk op, er was maar 1 reden dat ze weg moesten: Florentino Perez.

En wie stonden er ook al weer in CL finale dit jaar?
Tuurlijk ik heb er geen kijk op en de FOkkers weten het zoals gewoonlijk beter dan het beleid van real madrid. Als jullie alles zo goed weten waren jullie wel zelf een succesvolle coach.. iets met stuurlui aan wal enzo Veel praatjes vullen geen gaatjes en dat zelfde gaat ook op voor Oranje.... veel praatjes maar weinig prijzen hahah
  zondag 13 juni 2010 @ 18:33:07 #229
261977 minutenman
APHEX ACID
pi_82751847
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
pi_82751871
Nederland middenmoot? Iedereen zit nu al jaren op de pik van Spanje sinds ze het EK wonnen, maar daarvoor was Spanje ook gewoon een gevalletje Nederland: altijd goede spelers hebben, maar nooit wat winnen
  zondag 13 juni 2010 @ 18:34:24 #231
261977 minutenman
APHEX ACID
pi_82751878
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:32 schreef Flammie het volgende:

[..]

Tuurlijk ik heb er geen kijk op en de FOkkers weten het zoals gewoonlijk beter dan het beleid van real madrid. Als jullie alles zo goed weten waren jullie wel zelf een succesvolle coach.. iets met stuurlui aan wal enzo Veel praatjes vullen geen gaatjes en dat zelfde gaat ook op voor Oranje.... veel praatjes maar weinig prijzen hahah
nee, prijzen behaald tientallen-jaren geleden vullen verwachtingen in.
pi_82751901
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Oeps ja ik trapte er gewoon in

٩๏̯͡๏)۶
  zondag 13 juni 2010 @ 18:37:11 #233
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_82751978
Herhaling van zetten, dit topic. Maar wel leuk om eens door te lezen .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_82751984
quote:

[..]

Sneijder had volgens mij een superstart bij Real...maakte verschillende belangrijke doelpunten en Robben maakte iedere tegenstander gek MITS hij niet geblesseerd was...zelfs Klaas deed het niet onaardig bij Real...

Het gaat mij niet erom dat het nederlanders zijn, maar Robben en met name Sneijder hebben echt wel laten zien dat ze Realwaardig waren...
pi_82752039
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:19 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ze hebben het iig veelvuldig laten zien.. Nederland "8e finale" nog nooit
Behalve dat de huidige generatie brazilianen geen fuck te maken heeft met al hun gewonnen prijzen. Een paar spelers waren erbij in 2002, maar dat is het dan ook wel.
  zondag 13 juni 2010 @ 18:39:47 #236
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_82752052
Morgen begint het WK pas echt. 5-1 Nederland.

Laten we even zien hoe 't moet. Dat we er later weer te vroeg uitvliegen hoort er gewoon bij.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_82752101
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:32 schreef Flammie het volgende:

[..]

met alle respect, íedereen weet het beter dan het beleid van Real. Dat is namelijk geen beleid, dat is kopen kopen kopen.
pi_82752178
Trouwens. Toen Frankrijk in '98 en '00 won, hadden ze volgens Michielos redenatie daarna ook 2002 moeten winnen. Weet niet of je een beetje opgelet heb destijds, maar toen zijn ze met 3 wedstrijden en 0 goals er uit gevoetbald.
  zondag 13 juni 2010 @ 18:44:20 #239
261977 minutenman
APHEX ACID
pi_82752209
en in 2008 kwamen ze de kwalificatie ook niet door, en in 2010 kwalificeren ze door te gaan handballen.
pi_82752287
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:44 schreef minutenman het volgende:
en in 2008 kwamen ze de kwalificatie ook niet door, en in 2010 kwalificeren ze door te gaan handballen.
Ja daarom;

Fifa rankings zijn ook maar een nutteloos gegeven nietwaar
  zondag 13 juni 2010 @ 18:53:40 #241
133369 Jivis
Critikut
pi_82752506
Ik vind het Nederlands elftal juist erg bescheiden en sober overkomen dit jaar en zeker niet met de allure dat "we wel even wereldkampioen worden". Komt vooral door Van Marwijk, die ook niet luidkeels roept dat we een grote favoriet zijn.

Die kritiek klopt dus gewoon van geen kant.
Amen.
pi_82752516
quote:
Op zondag 13 juni 2010 11:37 schreef Nouk het volgende:
Wat een teringmongool die Belg...

Volgens mij was er laatst een enquete gehouden waarin uitkwam dat iets van 15% van de Nederlanders dacht dat we de finale zouden halen...

Eikel.
Belgen zijn mensen met een structureel minderwaardigheidscomplex

Dat ze om ons optimisme lachen is gewoon jaloezie ofzo, waarom zouden wij als Nedeland naar een WK gaan, met als doel om een wedstrijd te winnen? Dat zij zo'n instelling hebben is prima, in 2002 waren ze er voor 't laatst bij, zegt genoeg. Nederland heeft gewoon zoveel goede spelers dat je wel meer mag hopen dan 'n wedstrijdje winnen. Minimaal kwartfinale toch wel. Kampioen worden is optimistisch, ik denk inderdaad dat bijna niemand daar in gelooft. Maar je mag toch wel hopen op iets moois en er met frisse moet in kletsen? Als je dat niet doet hoef je niet te gaan wmb.
pi_82752576
quote:

[..]

Daarom speelden ze ook allebei een dijk van 'n seizoen met als bekroning een CL finale. Bij Real geldt meer dan voetbal. Politiek is ook belangrijk daar.
  zondag 13 juni 2010 @ 19:03:16 #244
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_82752845
"Ik spreek dagelijks met Argentijnen, Brazilianen"

Stoer hoor.

Internet pimp.

Stiekem weet Michielos ook wel dat we in het buitenland juist een betere reputatie hebben dan hier thuis.
  zondag 13 juni 2010 @ 19:04:14 #245
133369 Jivis
Critikut
pi_82752874
quote:

[..]

.
Amen.
pi_82752877
Beter onderschat dan overschat .
  zondag 13 juni 2010 @ 19:08:49 #247
261977 minutenman
APHEX ACID
pi_82753019
ot:

'We moeten altijd wel lachen om dat Oranje-optimisme'

nou, wij lachen anders ook wel dagelijks om belgië.
pi_82753179
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:39 schreef popolon het volgende:
Morgen begint het WK pas echt. 5-1 Nederland.

Laten we even zien hoe 't moet. Dat we er later weer te vroeg uitvliegen hoort er gewoon bij.

Kunnen we weer gaan huilen dat de scheids/tegenstander/gras/toeters (doorstrepen naar keuze) tegenzaten en dat het allemaal heel oneerlijk was, omdat wij toch echt beter waren.

Ik ben al heel lang geleden overgestapt naar het steunen van de Duitsers....die zijn een stuk sympathieker als die verwende Nederlandse ventjes. Zo iemand als Sneijder....als dat in je vriendenkring rondloopt dan had je dat al lang een grote rotschop gegeven.
  zondag 13 juni 2010 @ 19:14:18 #249
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82753206
quote:
Op zondag 13 juni 2010 19:13 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Kunnen we weer gaan huilen dat de scheids/tegenstander/gras/toeters (doorstrepen naar keuze) tegenzaten en dat het allemaal heel oneerlijk was, omdat wij toch echt beter waren.

Ik ben al heel lang geleden overgestapt naar het steunen van de Duitsers....die zijn een stuk sympathieker als die verwende Nederlandse ventjes. Zo iemand als Sneijder....als dat in je vriendenkring rondloopt dan had je dat al lang een grote rotschop gegeven.
echt omg.. ik ben het met je eensch
  zondag 13 juni 2010 @ 19:15:23 #250
133369 Jivis
Critikut
pi_82753252
quote:

[..]

.

Hoog troll-gehalte in dit topic.
Amen.
  zondag 13 juni 2010 @ 19:16:08 #251
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82753281
quote:
Op zondag 13 juni 2010 19:15 schreef Jivis het volgende:

[..]

.

eehr duitsers zijn serieus sympathieker dan Nederlanders. Nederlanders zijn narcistisch, arrogant, mega opscheppers (kijk gewoon al op fok...), botte horken.
pi_82753337
quote:
Op zondag 13 juni 2010 19:16 schreef Michielos het volgende:

[..]

eehr duitsers zijn serieus sympathieker dan Nederlanders. Nederlanders zijn narcistisch, arrogant, mega opscheppers (kijk gewoon al op fok...), botte horken.
Het is algemeen bekend dat de Duitsers een stuk beleefder zijn dan de Nederlanders, maar wij hebben wel betere humor imo
  zondag 13 juni 2010 @ 19:18:16 #253
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82753348
quote:
Op zondag 13 juni 2010 19:17 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Het is algemeen bekend dat de Duitsers een stuk beleefder zijn dan de Nederlanders, maar wij hebben wel betere humor imo
Dat ben ik met je eens.,
  zondag 13 juni 2010 @ 19:20:23 #254
261977 minutenman
APHEX ACID
pi_82753423
quote:

[..]

eehr duitsers zijn serieus sympathieker dan Nederlanders.
dat doen ze gewoon om 1940-1945 goed te maken.

daarnaast: nederland over een kam scheren over wat je van fok! denkt, ga anders eens naar buiten.
pi_82753552
quote:

[..]

Een vriend als Schweinsteiger of Völler daarentegen
pi_82754342
quote:

[..]

.

Tja, er is alleen maar WK zut op de tv dus dan maar het internet trollen :p
pi_82754495
quote:

[..]

Als je Rudi Carell kunt waarderen kun je onmogelijk sympathiek zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 13 juni 2010 @ 19:49:56 #258
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82754552
quote:
Op zondag 13 juni 2010 19:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als je Rudi Carell kunt waarderen kun je onmogelijk sympathiek zijn.
Raad eens waar die grote held van je geboren is (hint: alkmaar )
pi_82754983
quote:
Op zondag 13 juni 2010 11:37 schreef Nouk het volgende:
Wat een teringmongool die Belg...

Volgens mij was er laatst een enquete gehouden waarin uitkwam dat iets van 15% van de Nederlanders dacht dat we de finale zouden halen...

Eikel.
Die zette zichzelf pas echt buitenspel door te stellen dat Sneijder en Robben bij Madrid weg moesten omdat ze niet goed genoeg zouden zijn.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_82760151
quote:

[..]

.

Ik ben bevooroordeeld,. omdat ik ruim 10 jaar in Z-Duitsland gewoond en gewerkt heb en met alle vooroordelen over Duitsers die je kunt bedenken daar heen ben gegaan, maar in de praktijk zijn het over het algemeen sympathiekere- en vriendelijkere mensen als Nederlanders. (humor hebben ze idd niet echt veel, maar je kunt niet alles hebben).

Overigens is het NL-elftal echt enorm populair bij veel Duitsers....veel meer als andersom, maar als ik ze zo de eerste helft zie spelen (om weer een beetje OT te gaan), dan is het het leukste voetbal op het WK tot nu toe. *zoekt Duits vlaggetje smiley*
pi_82760232
quote:
Op zondag 13 juni 2010 19:24 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Een vriend als Schweinsteiger of Völler daarentegen
Ik had verwacht dat je met Mattheus of Kahn zou komen.
pi_82765032
quote:
Op zondag 13 juni 2010 19:49 schreef Michielos het volgende:

[..]

Raad eens waar die grote held van je geboren is (hint: alkmaar )
Waarom denk je dat we hem gedeporteerd hebben?
  zondag 13 juni 2010 @ 22:27:32 #263
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82765103
Ey, echt voetbal zien? Heb je de duitsers gezien?
Nederland verliest van Australie.. Duitsland (sowieso meer prijzen) rolt Australie easy op.

WE WORDEN WERELDKAMPIOEN!!
  zondag 13 juni 2010 @ 22:29:59 #264
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_82765278
Wat een goedkope en doorzichtige trolletjes toch.

Maar goed, 5-1 morgen en in de kwart- of halve finale eruit. Zoals gewoonlijk moeten we dat soort tradities wel in ere houden.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 13 juni 2010 @ 22:29:59 #265
302941 MafLander
muahaaahahhaa
pi_82765280
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:27 schreef Michielos het volgende:
Ey, echt voetbal zien? Heb je de duitsers gezien?
Nederland verliest van Australie.. Duitsland (sowieso meer prijzen) rolt Australie easy op.

WE WORDEN WERELDKAMPIOEN!!
Dat getroll van je begint steeds lachwekkender te worden
  zondag 13 juni 2010 @ 22:30:44 #266
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82765320
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:29 schreef MafLander het volgende:

[..]

Lol, weerleg het eens. Duitsland >>>>> NLD op zowat alle gebieden.
pi_82765367
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:29 schreef MafLander het volgende:

[..]

Je hebt het toch zelf gezien.
1+1 is nog altijd gewoon 2 hoor... Australie was Nederland zwaar de baas en Nederland had geen antwoord op het slimmere en betere combinatiepsel van Australie.... Duitsland heeft vandaag laten zien over een goed team te beschikken die serieus kan meedoen om prijzen... prijzen.. een woord waar Nederland letterlijk nog geen kaas van gegeten heeft
  zondag 13 juni 2010 @ 22:34:20 #268
302941 MafLander
muahaaahahhaa
pi_82765534
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:30 schreef Michielos het volgende:

[..]

Die bullshit argumenten van je zijn in dit topic al tig keer van tafel geveegd, maar daar heb je geen enkele keer serieus op gereageerd, trolletje
  zondag 13 juni 2010 @ 22:41:44 #269
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82765918
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:34 schreef MafLander het volgende:

[..]

Die bullshit argumenten van je zijn in dit topic al tig keer van tafel geveegd, maar daar heb je geen enkele keer serieus op gereageerd, trolletje
nee er is nooit op gereageerd. Waarom die arrogantie? hebben jullie soms niks meer te leren? Weten jullie alles al? Is het jullie doel om door dit barbaarse gedrag mij aan het huilen te krijgen? Echt wat een arrogante trolls hier
pi_82766111
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:29 schreef popolon het volgende:
Wat een goedkope en doorzichtige trolletjes toch.

Maar goed, 5-1 morgen en in de kwart- of halve finale eruit. Zoals gewoonlijk moeten we dat soort tradities wel in ere houden.
Duitsland 4-0 vandaag en in de kwart- of halve finale eruit.
-
pi_82766244
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:41 schreef Michielos het volgende:

[..]

nee er is nooit op gereageerd. Waarom die arrogantie? hebben jullie soms niks meer te leren? Weten jullie alles al? Is het jullie doel om door dit barbaarse gedrag mij aan het huilen te krijgen? Echt wat een arrogante trolls hier
Eigenlijk proberen we je van een flatgebouw af te laten springen, maar huilen is ook prima.
pi_82766277
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:45 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Duitsland 4-0 vandaag en in de kwart- of halve finale eruit.
Geloof je het zelf? Je kunt aan de prijzenkast van Duitsland zien dat het geen opgevers zijn hoor
  zondag 13 juni 2010 @ 22:51:53 #273
261977 minutenman
APHEX ACID
pi_82766385
nederland heeft in de kwalificatie alle wedstrijden voor 2010 gewonnen, duitsland op 2-na niet.

nederland >>> duitsland
  zondag 13 juni 2010 @ 22:52:14 #274
300663 queensbridge
ready for whatever
pi_82766403
quote:

[..]

Hoe kun je een stelling weerleggen?
Born alone die alone, no crew to keep my crown or throne.
  zondag 13 juni 2010 @ 22:52:29 #275
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82766417
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:51 schreef minutenman het volgende:
nederland heeft in de kwalificatie alle wedstrijden voor 2010 gewonnen, duitsland op 2-na niet.

nederland >>> duitsland
Nederland is de kampioen van de mickey mouse hamburger landen ja
0.0 prijzen en prestaties, alleen sterke opscheppersverhalen van de arrogante hollanders
pi_82766509
Eens met die Colin uit het stukje van de OP, als het om Nederland gaat. Ik denk alleen dat niet Portugal, maar Duitsland WereldKampioen gaat worden.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_82766551
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:52 schreef Michielos het volgende:

[..]

0.0 prijzen en prestaties, alleen sterke opscheppersverhalen van de arrogante hollanders
Nederland kan nog net van de Belgen winnen.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  zondag 13 juni 2010 @ 22:55:14 #278
261977 minutenman
APHEX ACID
pi_82766554
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:52 schreef Michielos het volgende:

[..]

door mensen zoals jou is 1988 alleen nog mooier geworden.

ik moet wel toegeven dat duitsland erg moeilijke tegenstanders hadden in de kwalificatie; azerbaijan, liechtenstein, wales
pi_82766690
quote:
Op zondag 13 juni 2010 22:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Eens met die Colin uit het stukje van de OP, als het om Nederland gaat. Ik denk alleen dat niet Portugal, maar Duitsland WereldKampioen gaat worden.
Stukje zuur geblaat van een Vlaming met een Calimero complex, niet meer dan dat.
pi_82766748
volgens mij roepen we het allemaal gewoon keihard omdat we optimistisch blijven.. tuurlijk weten we dat de kans erop klein is, en iedereen gaat er in zn achterhoofd toch al n beetje vanuit dat we het in de 2e helft van het toernooi verneuken. maar dat maakt de pret er niet minder om. we gaan gewoon winnen goddamnit!
pi_82767246
Zonet op de Belgische tv :

"Nederland heeft, vooral aanvallend, een sterke ploeg, maar het kan alweer zijn eigen sterkste tegenstrever worden. Als het Oranje-gevoel en het zelfvertrouwen weer té hoog oplaait, dreigt opnieuw een vroegtijdige uitschakeling".
pi_82767432
quote:

[..]

Duitsland - Hongarije 3-0
Nederland - Hongarije 6-1

Ergo Nederland zal met 3-1 winnen van Duitsland in de finale
pi_82768766
quote:

[..]

Vandaar dat Royston 'Tak taki' Drenthe niet uit Madrid weg te krijgen is. Schoolvoorbeeld van een speler die er gelijk stond en gelijk presteerde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')