eehr duitsers zijn serieus sympathieker dan Nederlanders. Nederlanders zijn narcistisch, arrogant, mega opscheppers (kijk gewoon al op fok...), botte horken.quote:
Het is algemeen bekend dat de Duitsers een stuk beleefder zijn dan de Nederlanders, maar wij hebben wel betere humor imoquote:Op zondag 13 juni 2010 19:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehr duitsers zijn serieus sympathieker dan Nederlanders. Nederlanders zijn narcistisch, arrogant, mega opscheppers (kijk gewoon al op fok...), botte horken.
Dat ben ik met je eens.,quote:Op zondag 13 juni 2010 19:17 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat de Duitsers een stuk beleefder zijn dan de Nederlanders, maar wij hebben wel betere humor imo
dat doen ze gewoon om 1940-1945 goed te maken.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehr duitsers zijn serieus sympathieker dan Nederlanders.
Een vriend als Schweinsteiger of Völler daarentegenquote:Op zondag 13 juni 2010 19:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kunnen we weer gaan huilen dat de scheids/tegenstander/gras/toeters (doorstrepen naar keuze) tegenzaten en dat het allemaal heel oneerlijk was, omdat wij toch echt beter waren.
Ik ben al heel lang geleden overgestapt naar het steunen van de Duitsers....die zijn een stuk sympathieker als die verwende Nederlandse ventjes. Zo iemand als Sneijder....als dat in je vriendenkring rondloopt dan had je dat al lang een grote rotschop gegeven.
Als je Rudi Carell kunt waarderen kun je onmogelijk sympathiek zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehr duitsers zijn serieus sympathieker dan Nederlanders. Nederlanders zijn narcistisch, arrogant, mega opscheppers (kijk gewoon al op fok...), botte horken.
Raad eens waar die grote held van je geboren isquote:Op zondag 13 juni 2010 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je Rudi Carell kunt waarderen kun je onmogelijk sympathiek zijn.
Die zette zichzelf pas echt buitenspel door te stellen dat Sneijder en Robben bij Madrid weg moesten omdat ze niet goed genoeg zouden zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:37 schreef Nouk het volgende:
Wat een teringmongool die Belg...
Volgens mij was er laatst een enquete gehouden waarin uitkwam dat iets van 15% van de Nederlanders dacht dat we de finale zouden halen...
Eikel.
Ik ben bevooroordeeld,. omdat ik ruim 10 jaar in Z-Duitsland gewoond en gewerkt heb en met alle vooroordelen over Duitsers die je kunt bedenken daar heen ben gegaan, maar in de praktijk zijn het over het algemeen sympathiekere- en vriendelijkere mensen als Nederlanders. (humor hebben ze idd niet echt veel, maar je kunt niet alles hebben).quote:
Ik had verwacht dat je met Mattheus of Kahn zou komen.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:24 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Een vriend als Schweinsteiger of Völler daarentegen
Waarom denk je dat we hem gedeporteerd hebben?quote:Op zondag 13 juni 2010 19:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
Raad eens waar die grote held van je geboren is(hint: alkmaar
)
Dat getroll van je begint steeds lachwekkender te wordenquote:Op zondag 13 juni 2010 22:27 schreef Michielos het volgende:
Ey, echt voetbal zien? Heb je de duitsers gezien?
Nederland verliest van Australie.. Duitsland (sowieso meer prijzen) rolt Australie easy op.
WE WORDEN WERELDKAMPIOEN!!
Lol, weerleg het eens. Duitsland >>>>> NLD op zowat alle gebieden.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:29 schreef MafLander het volgende:
[..]
Dat getroll van je begint steeds lachwekkender te worden
Je hebt het toch zelf gezien.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:29 schreef MafLander het volgende:
[..]
Dat getroll van je begint steeds lachwekkender te worden
Die bullshit argumenten van je zijn in dit topic al tig keer van tafel geveegd, maar daar heb je geen enkele keer serieus op gereageerd, trolletjequote:Op zondag 13 juni 2010 22:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Lol, weerleg het eens. Duitsland >>>>> NLD op zowat alle gebieden.
nee er is nooit op gereageerd. Waarom die arrogantie? hebben jullie soms niks meer te leren? Weten jullie alles al? Is het jullie doel om door dit barbaarse gedrag mij aan het huilen te krijgen? Echt wat een arrogante trolls hierquote:Op zondag 13 juni 2010 22:34 schreef MafLander het volgende:
[..]
Die bullshit argumenten van je zijn in dit topic al tig keer van tafel geveegd, maar daar heb je geen enkele keer serieus op gereageerd, trolletje
Duitsland 4-0 vandaag en in de kwart- of halve finale eruit.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:29 schreef popolon het volgende:
Wat een goedkope en doorzichtige trolletjes toch.
Maar goed, 5-1 morgen en in de kwart- of halve finale eruit. Zoals gewoonlijk moeten we dat soort tradities wel in ere houden.
Eigenlijk proberen we je van een flatgebouw af te laten springen, maar huilen is ook prima.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee er is nooit op gereageerd. Waarom die arrogantie? hebben jullie soms niks meer te leren? Weten jullie alles al? Is het jullie doel om door dit barbaarse gedrag mij aan het huilen te krijgen? Echt wat een arrogante trolls hier
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Duitsland 4-0 vandaag en in de kwart- of halve finale eruit.
Hoe kun je een stelling weerleggen?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Lol, weerleg het eens. Duitsland >>>>> NLD op zowat alle gebieden.
Nederland is de kampioen van de mickey mouse hamburger landen jaquote:Op zondag 13 juni 2010 22:51 schreef minutenman het volgende:
nederland heeft in de kwalificatie alle wedstrijden voor 2010 gewonnen, duitsland op 2-na niet.
nederland >>> duitsland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |