Dan heb jij er ook totaal geen kijk op, er was maar 1 reden dat ze weg moesten: Florentino Perez.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:26 schreef Flammie het volgende:
[..]
Robben en Sneijder komen ook gewoon kwaliteit te kort voor Real Madrid... dat is een topploeg waar je meteen moet presterenNederlanders presteren op voetbal gebied gewoon onder de maat en een club als madrid neemt daar gelukkig geen genoegen mee
Tuurlijk ik heb er geen kijk op en de FOkkers weten het zoals gewoonlijk beter dan het beleid van real madrid. Als jullie alles zo goed weten waren jullie wel zelf een succesvolle coach.. iets met stuurlui aan wal enzoquote:Op zondag 13 juni 2010 18:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dan heb jij er ook totaal geen kijk op, er was maar 1 reden dat ze weg moesten: Florentino Perez.
En wie stonden er ook al weer in CL finale dit jaar?
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie weten dat Flammie al de hele pagina is aan het trollen he?
nee, prijzen behaald tientallen-jaren geleden vullen verwachtingen in.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:32 schreef Flammie het volgende:
[..]
Tuurlijk ik heb er geen kijk op en de FOkkers weten het zoals gewoonlijk beter dan het beleid van real madrid. Als jullie alles zo goed weten waren jullie wel zelf een succesvolle coach.. iets met stuurlui aan wal enzoVeel praatjes vullen geen gaatjes en dat zelfde gaat ook op voor Oranje.... veel praatjes maar weinig prijzen
hahah
Oeps ja ik trapte er gewoon inquote:Op zondag 13 juni 2010 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie weten dat Flammie al de hele pagina is aan het trollen he?
Sneijder had volgens mij een superstart bij Real...maakte verschillende belangrijke doelpunten en Robben maakte iedere tegenstander gek MITS hij niet geblesseerd was...zelfs Klaas deed het niet onaardig bij Real...quote:Op zondag 13 juni 2010 18:26 schreef Flammie het volgende:
[..]
Robben en Sneijder komen ook gewoon kwaliteit te kort voor Real Madrid... dat is een topploeg waar je meteen moet presterenNederlanders presteren op voetbal gebied gewoon onder de maat en een club als madrid neemt daar gelukkig geen genoegen mee
Behalve dat de huidige generatie brazilianen geen fuck te maken heeft met al hun gewonnen prijzen. Een paar spelers waren erbij in 2002, maar dat is het dan ook wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:19 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ze hebben het iig veelvuldig laten zien.. Nederland "8e finale" nog nooit
met alle respect, íedereen weet het beter dan het beleid van Real. Dat is namelijk geen beleid, dat is kopen kopen kopen.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:32 schreef Flammie het volgende:
[..]
Tuurlijk ik heb er geen kijk op en de FOkkers weten het zoals gewoonlijk beter dan het beleid van real madrid. Als jullie alles zo goed weten waren jullie wel zelf een succesvolle coach.. iets met stuurlui aan wal enzoVeel praatjes vullen geen gaatjes en dat zelfde gaat ook op voor Oranje.... veel praatjes maar weinig prijzen
hahah
Ja daarom;quote:Op zondag 13 juni 2010 18:44 schreef minutenman het volgende:
en in 2008 kwamen ze de kwalificatie ook niet door, en in 2010 kwalificeren ze door te gaan handballen.
Belgen zijn mensen met een structureel minderwaardigheidscomplexquote:Op zondag 13 juni 2010 11:37 schreef Nouk het volgende:
Wat een teringmongool die Belg...
Volgens mij was er laatst een enquete gehouden waarin uitkwam dat iets van 15% van de Nederlanders dacht dat we de finale zouden halen...
Eikel.
Daarom speelden ze ook allebei een dijk van 'n seizoen met als bekroning een CL finale. Bij Real geldt meer dan voetbal. Politiek is ook belangrijk daar.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:26 schreef Flammie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:26 schreef Flammie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:39 schreef popolon het volgende:
Morgen begint het WK pas echt. 5-1 Nederland.
Laten we even zien hoe 't moet. Dat we er later weer te vroeg uitvliegen hoort er gewoon bij.
echt omg.. ik ben het met je eenschquote:Op zondag 13 juni 2010 19:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kunnen we weer gaan huilen dat de scheids/tegenstander/gras/toeters (doorstrepen naar keuze) tegenzaten en dat het allemaal heel oneerlijk was, omdat wij toch echt beter waren.
Ik ben al heel lang geleden overgestapt naar het steunen van de Duitsers....die zijn een stuk sympathieker als die verwende Nederlandse ventjes. Zo iemand als Sneijder....als dat in je vriendenkring rondloopt dan had je dat al lang een grote rotschop gegeven.
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kunnen we weer gaan huilen dat de scheids/tegenstander/gras/toeters (doorstrepen naar keuze) tegenzaten en dat het allemaal heel oneerlijk was, omdat wij toch echt beter waren.
Ik ben al heel lang geleden overgestapt naar het steunen van de Duitsers....die zijn een stuk sympathieker als die verwende Nederlandse ventjes. Zo iemand als Sneijder....als dat in je vriendenkring rondloopt dan had je dat al lang een grote rotschop gegeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |