abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juni 2010 @ 17:35:48 #201
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_82749209
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:23 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik spreek dagelijks met Engelsen, Argentijnen, Brazilianen, Spanjaarden enz.. "Nederland? HAHAH ridiculous' is het meest gehoorde argument en terecht. Wie zijn wij nu? Wat hebben wij al bereikt?
Goed argument ja ! Overigens reageer je niet op een wel onderbouwde post als mijn vorige, waarmee je de indruk bevestigd dat je hier alleen komt om te trollen.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  zondag 13 juni 2010 @ 17:36:27 #202
261977 minutenman
APHEX ACID
pi_82749257
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:27 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ja, gesteld werd dat het eraan lag dat ze moesten wennen. Ze winnen de volgende wedstrijden we, zo zegt men op mijn messenger.

Ik denk dat de meeste teams in hun vuistjes wrijven als ze tegen NLD moeten. Een lamer land met een slechtere verdediging loopt er eigenlijk niet rond op het WK. Messi vs. Mattehijser en Geitinga... dat wil je toch niet serieus zien man
nederland heeft helemaal niet de slechtste verdediging dit WK alleen staat het in een ander licht in vergelijking met de wereldklasse aanval en middenveld die we hebben.

maar in 2008 zat jij waarschijnlijk ook te poepen over hoe nederland alles zou verliezen, maar we weten allemaal hoe die groepsfase eindigde, nederland word gewoon vaak overschat; maar coaches van de grotere teams weten wel beter.
  zondag 13 juni 2010 @ 17:38:23 #203
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82749368
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:36 schreef minutenman het volgende:

[..]

nederland heeft helemaal niet de slechtste verdediging dit WK alleen staat het in een ander licht in vergelijking met de wereldklasse aanval en middenveld die we hebben.

maar in 2008 zat jij waarschijnlijk ook te poepen over hoe nederland alles zou verliezen, maar we weten allemaal hoe die groepsfase eindigde, nederland word gewoon vaak overschat; maar coaches van de grotere teams weten wel beter.
Ik zat toen in Basel, verliezen ze opeens van Rusland... _!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Zo een epic fail.. hoe slecht ben je dan man

EN Indd. Nederland wordt vaak OVERSCHAT(zoals je zelf aangeeft), nederlanders denken dat Nederland het beste is bijvoorbeeld, maar coaches weten idd wel beter (zoals je aangeeft). Nld is niet meer dan een middenmooter
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  zondag 13 juni 2010 @ 17:43:31 #204
261977 minutenman
APHEX ACID
pi_82749746
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:38 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik zat toen in Basel, verliezen ze opeens van Rusland... _!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

EN Indd. Nederland wordt vaak OVERSCHAT(zoals je zelf aangeeft), nederlanders denken dat Nederland het beste is bijvoorbeeld, maar coaches weten idd wel beter (zoals je aangeeft). Nld is niet meer dan een middenmooter
een 'middenmooter' (dat je vergelijkt met teams zoals zweden en roemenië ) dat van de wereld kampioen wint, noem je dat ook een epic fail van regerend wereldkampioen italië?
pi_82749793
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:38 schreef Michielos het volgende:

[..]

Er is geen coach die graag tgen dit Nederland speelt hoor.
Nederland behoort imo tot de top 6 kanshebbers voor de titel
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_82749985
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:43 schreef minutenman het volgende:

[..]

een 'middenmooter' (dat je vergelijkt met teams zoals zweden en roemenië ) dat van de wereld kampioen wint, noem je dat ook een epic fail van regerend wereldkampioen italië?
Volgens zijn redenatie was Nederland die 10 dagen tussen de wedstrijd NED-ITA en NED-RUS het beste team van de wereld. Immers, toen wonnen ze van de wereldkampioen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  FOK!Babe zondag 13 juni 2010 @ 17:48:39 #207
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82750017
Ik heb liever dat ze ons allemaal negeren dan dat iedereen wild enthousiast loopt te doen en we afgaan als een gieter.
  zondag 13 juni 2010 @ 17:52:48 #208
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82750292
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:43 schreef minutenman het volgende:

[..]

Nee,want zij zijn wereldkampioen en hebben meer prijzen dan NLD.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_82750332
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:52 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nee,want zij zijn wereldkampioen en hebben meer prijzen dan NLD.
Hoe zag jij die 3-0 dan? Nederland was toen beter dan de wereldkampioen. Ergo, NL zou eigenlijk kampioen moeten zijn?
pi_82750342
Die landen hebben idd meer prijzen en Italie bleef een dag langer op het WK dus die zijn sowieso beter dan Nederland
  zondag 13 juni 2010 @ 17:57:15 #211
261977 minutenman
APHEX ACID
pi_82750489
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:54 schreef Flammie het volgende:
Die landen hebben idd meer prijzen en Italie bleef een dag langer op het WK dus die zijn sowieso beter dan Nederland
waarom verliest italië dan? wat heb je aan prijzen als ze toch niks betekenen in het WK?
pi_82751049
quote:
Op zondag 13 juni 2010 17:27 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ja, gesteld werd dat het eraan lag dat ze moesten wennen. Ze winnen de volgende wedstrijden we, zo zegt men op mijn messenger.

Ik denk dat de meeste teams in hun vuistjes wrijven als ze tegen NLD moeten. Een lamer land met een slechtere verdediging loopt er eigenlijk niet rond op het WK. Messi vs. Mattehijser en Geitinga... dat wil je toch niet serieus zien man
Mee eens.. veel mensen die ik ken uit bra/argen/spa en eng zeggen dat ze het juist mooi vinden om tegen Nederland te spelen (als ze al in die fases komen) omdat de verdediging makkelijk te doorboren is

Nederland is dan ook de grap van het toernooi
pi_82751138
Ik sprak net een Duitser, een Portugees en een Italiaan en die geven Nederland een goede kans om het WK te winnen.
pi_82751149
Pfft wat een teleurstellend WK tot dus ver. Er heeft nog geen leuke wedstrijd tussen gezeten. Maar dankzij het niveau van de ploegen die momenteel dus al hebben gespeeld groeit bij mij juist het optimisme dat Nederland ver komt.
pi_82751158
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:12 schreef RooieVanGestel het volgende:
Ik sprak net een Duitser, een Portugees en een Italiaan en die geven Nederland een goede kans om het WK te winnen.
Dan zijn die gek in hun kop Gebaseerd op wat? Hun lege prijzenkast zeker
pi_82751348
Brazilië heeft de meeste wereldbekers, dus ze zijn de beste, dus ze winnen vanaf nu elke keer de wereldbeker!!
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_82751404
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:17 schreef Me_Wesley het volgende:
Brazilië heeft de meeste wereldbekers, dus ze zijn de beste, dus ze winnen vanaf nu elke keer de wereldbeker!!

Ze hebben het iig veelvuldig laten zien.. Nederland "8e finale" nog nooit
pi_82751407
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:12 schreef Flammie het volgende:

[..]

Waarom zegt jou naam "Oranjefan" ?

EDIT: En dan doel ik op al je posts op deze pagina. Niet alleen de ge quote.
pi_82751444
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Waarom zegt jou naam "Oranjefan" ?
Omdat ik Oranje aanmoedig natuurlijk maar ik ook realistisch kijk en ik gewoon zie dat Nederland kwaliteit te kort komt om indruk te maken dit WK

Laat het winnen van toernooien nou maar over aan de grotere voetballanden.. Nederland is een matige middenmooter (in het rijtje: ghana, servie, griekenland etc) en meer zit er niet in
pi_82751477
quote:

[..]

Gebaseerd op de totale vernedering van Italië en Frankrijk op het afgelopen EK. De lege prijzenkast van Nederland had ik inderdaad ook even aangestipt omdat dat hier ook al gemeld was. Dat vonden hun niet zo'n goed argument, bijna alle spelers die de prijzen hebben gewonnen komen nu toch niet meer in actie terwijl de spelers van Nederland (van het afgelopen EK) er nog wel staan.

Ik was vergeten te zeggen dat ik ook een Fransman gesproken had. Die denkt dat de finale Nederland - Spanje zal worden en gaf zelfs toe dat Ribery niet eens in de schaduw van Robben mag staan.
  zondag 13 juni 2010 @ 18:22:30 #221
261977 minutenman
APHEX ACID
pi_82751516
quote:

[..]

prijzen refereert ook gewoon aan spel dat nederland heeft gespeeld in het verleden, dat uruguay in 1930 het WK had gewonnen hoeft niet gelijk te betekenen dat ze hetzelfde flikken in 1934.

waarom ga ik hier nog op in, kansloos.

edit: tevens: http://www.fifa.com/world(...)r=m/fullranking.html de wereldkampioen staat zelfs onder nederland, en nederland heeft niet eens een heul uitgebreide prijzenkast.

nederland heeft veel kans.
pi_82751594
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:22 schreef minutenman het volgende:

[..]

prijzen refereert ook gewoon aan spel dat nederland heeft gespeeld in het verleden, dat uruguay in 1930 het WK had gewonnen hoeft niet gelijk te betekenen dat ze hetzelfde flikken in 1934.

waarom ga ik hier nog op in, kansloos.
We zullen het wel weer zien morgen als de Denen Nederland voetballes geven vriend

Je hebt nog een nachtje om excuusjes te verzinnen Wat is het deze keer? Die toeters? Jolanthe?
pi_82751606
Mensen die zeggen dat Robben en Sneijder dat ze bij Madrid zijn weggestuurd omdat ze niet genoeg waren, volgen het voetbal niet goed genoeg...waaronder die opa Glanvile of zoiets
  zondag 13 juni 2010 @ 18:26:31 #224
261977 minutenman
APHEX ACID
pi_82751635
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:25 schreef Flammie het volgende:

[..]

We zullen het wel weer zien morgen als de Denen Nederland voetballes geven vriend

Je hebt nog een nachtje om excuusjes te verzinnen Wat is het deze keer? Die toeters? Jolanthe?
denemarken dat van hongarije verliest toen nederland tegen hongarije voetbalde hadden ze nog het fatsoen om 6 goals te maken.
pi_82751641
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:25 schreef Pulu het volgende:
Mensen die zeggen dat Robben en Sneijder dat ze bij Madrid zijn weggestuurd omdat ze niet genoeg waren, volgen het voetbal niet goed genoeg...waaronder die opa Glanvile of zoiets
Robben en Sneijder komen ook gewoon kwaliteit te kort voor Real Madrid... dat is een topploeg waar je meteen moet presteren Nederlanders presteren op voetbal gebied gewoon onder de maat en een club als madrid neemt daar gelukkig geen genoegen mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')