Goed argument jaquote:Op zondag 13 juni 2010 17:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik spreek dagelijks met Engelsen, Argentijnen, Brazilianen, Spanjaarden enz.. "Nederland? HAHAH ridiculous' is het meest gehoorde argument en terecht. Wie zijn wij nu? Wat hebben wij al bereikt?
nederland heeft helemaal niet de slechtste verdediging dit WKquote:Op zondag 13 juni 2010 17:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja, gesteld werd dat het eraan lag dat ze moesten wennen. Ze winnen de volgende wedstrijden we, zo zegt men op mijn messenger.
Ik denk dat de meeste teams in hun vuistjes wrijven als ze tegen NLD moeten. Een lamer land met een slechtere verdediging loopt er eigenlijk niet rond op het WK. Messi vs. Mattehijser en Geitinga... dat wil je toch niet serieus zien man
Ik zat toen in Basel, verliezen ze opeens van Rusland...quote:Op zondag 13 juni 2010 17:36 schreef minutenman het volgende:
[..]
nederland heeft helemaal niet de slechtste verdediging dit WKalleen staat het in een ander licht in vergelijking met de wereldklasse aanval en middenveld die we hebben.
![]()
maar in 2008 zat jij waarschijnlijk ook te poepen over hoe nederland alles zou verliezen, maar we weten allemaal hoe die groepsfase eindigde, nederland word gewoon vaak overschat; maar coaches van de grotere teams weten wel beter.
een 'middenmooter' (dat je vergelijkt met teams zoals zweden en roemeniëquote:Op zondag 13 juni 2010 17:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik zat toen in Basel, verliezen ze opeens van Rusland..._!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Zo een epic fail.. hoe slecht ben je dan man
EN Indd. Nederland wordt vaak OVERSCHAT(zoals je zelf aangeeft), nederlanders denken dat Nederland het beste is bijvoorbeeld, maar coaches weten idd wel beter (zoals je aangeeft). Nld is niet meer dan een middenmooter
Er is geen coach die graag tgen dit Nederland speelt hoor.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik zat toen in Basel, verliezen ze opeens van Rusland..._!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Zo een epic fail.. hoe slecht ben je dan man
EN Indd. Nederland wordt vaak OVERSCHAT(zoals je zelf aangeeft), nederlanders denken dat Nederland het beste is bijvoorbeeld, maar coaches weten idd wel beter (zoals je aangeeft). Nld is niet meer dan een middenmooter
Volgens zijn redenatie was Nederland die 10 dagen tussen de wedstrijd NED-ITA en NED-RUS het beste team van de wereld. Immers, toen wonnen ze van de wereldkampioen.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:43 schreef minutenman het volgende:
[..]
een 'middenmooter' (dat je vergelijkt met teams zoals zweden en roemenië) dat van de wereld kampioen wint, noem je dat ook een epic fail van regerend wereldkampioen italië?
Nee,want zij zijn wereldkampioen en hebben meer prijzen dan NLD.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:43 schreef minutenman het volgende:
[..]
een 'middenmooter' (dat je vergelijkt met teams zoals zweden en roemenië) dat van de wereld kampioen wint, noem je dat ook een epic fail van regerend wereldkampioen italië?
Hoe zag jij die 3-0 dan? Nederland was toen beter dan de wereldkampioen. Ergo, NL zou eigenlijk kampioen moeten zijn?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee,want zij zijn wereldkampioen en hebben meer prijzen dan NLD.
waarom verliest italië dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:54 schreef Flammie het volgende:
Die landen hebben idd meer prijzen en Italie bleef een dag langer op het WK dus die zijn sowieso beter dan Nederland
Mee eens.. veel mensen die ik ken uit bra/argen/spa en eng zeggen dat ze het juist mooi vinden om tegen Nederland te spelen (als ze al in die fases komen) omdat de verdediging makkelijk te doorboren isquote:Op zondag 13 juni 2010 17:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja, gesteld werd dat het eraan lag dat ze moesten wennen. Ze winnen de volgende wedstrijden we, zo zegt men op mijn messenger.
Ik denk dat de meeste teams in hun vuistjes wrijven als ze tegen NLD moeten. Een lamer land met een slechtere verdediging loopt er eigenlijk niet rond op het WK. Messi vs. Mattehijser en Geitinga... dat wil je toch niet serieus zien man
Dan zijn die gek in hun kopquote:Op zondag 13 juni 2010 18:12 schreef RooieVanGestel het volgende:
Ik sprak net een Duitser, een Portugees en een Italiaan en die geven Nederland een goede kans om het WK te winnen.
Ze hebben het iig veelvuldig laten zien.. Nederland "8e finale" nog nooitquote:Op zondag 13 juni 2010 18:17 schreef Me_Wesley het volgende:
Brazilië heeft de meeste wereldbekers, dus ze zijn de beste, dus ze winnen vanaf nu elke keer de wereldbeker!!
![]()
Waarom zegt jou naam "Oranjefan" ?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:12 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dan zijn die gek in hun kopGebaseerd op wat? Hun lege prijzenkast zeker
![]()
Omdat ik Oranje aanmoedig natuurlijk maar ik ook realistisch kijk en ik gewoon zie dat Nederland kwaliteit te kort komt om indruk te maken dit WKquote:Op zondag 13 juni 2010 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zegt jou naam "Oranjefan" ?
Gebaseerd op de totale vernedering van Italië en Frankrijk op het afgelopen EK. De lege prijzenkast van Nederland had ik inderdaad ook even aangestipt omdat dat hier ook al gemeld was. Dat vonden hun niet zo'n goed argument, bijna alle spelers die de prijzen hebben gewonnen komen nu toch niet meer in actie terwijl de spelers van Nederland (van het afgelopen EK) er nog wel staan.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:12 schreef Flammie het volgende:
[..]
![]()
prijzen refereert ook gewoon aan spel dat nederland heeft gespeeld in het verleden, dat uruguay in 1930 het WK had gewonnen hoeft niet gelijk te betekenen dat ze hetzelfde flikken in 1934.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:12 schreef Flammie het volgende:
[..]
![]()
We zullen het wel weer zien morgen als de Denen Nederland voetballes geven vriendquote:Op zondag 13 juni 2010 18:22 schreef minutenman het volgende:
[..]
prijzen refereert ook gewoon aan spel dat nederland heeft gespeeld in het verleden, dat uruguay in 1930 het WK had gewonnen hoeft niet gelijk te betekenen dat ze hetzelfde flikken in 1934.
waarom ga ik hier nog op in, kansloos.
denemarkenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:25 schreef Flammie het volgende:
[..]
We zullen het wel weer zien morgen als de Denen Nederland voetballes geven vriend
Je hebt nog een nachtje om excuusjes te verzinnenWat is het deze keer? Die toeters? Jolanthe?
Robben en Sneijder komen ook gewoon kwaliteit te kort voor Real Madrid... dat is een topploeg waar je meteen moet presterenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:25 schreef Pulu het volgende:
Mensen die zeggen dat Robben en Sneijder dat ze bij Madrid zijn weggestuurd omdat ze niet genoeg waren, volgen het voetbal niet goed genoeg...waaronder die opa Glanvile of zoiets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |