COMAN ENGLAND!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:51 schreef Q.E.D. het volgende:
Als Engeland nu scoort krijg mijn tv een vuist.
zo'n fout mag je op dit niveau niet makenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:50 schreef Equites het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met die keeper he
ben je meteen uitgekeken voorlopigquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:51 schreef Q.E.D. het volgende:
Als Engeland nu scoort krijg mijn tv een vuist.
Ja, inderdaad. Edelman Rooney komt echt vermoeid over. Hij mist zijn kenmerkende explosiviteit.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij springt er niet echt uit nee, ik had veel meer van hem verwacht.
Ze zetten ook veel te weinig druk.
Nee maar toch.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo'n fout mag je op dit niveau niet maken
Dit.quote:
Bij Afrikaanse teams krijg je dan rode kaarten, bij "topteams" wordt het maar een beetje gedoogd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, en jammer dat ze zijn overgeschakeld op foul play
Een zachtequote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:52 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
ben je meteen uitgekeken voorlopig
2-1 en 6 kaarten heb ikquote:
Heb je er nooit over nagedacht om poezie te schrijven over de nutella voetbal neger?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Edelman Rooney komt echt vermoeid over. Hij mist zijn kenmerkende explosiviteit.²
Wit is Amerika, blauw is England.quote:
Wat lul je?quote:
Jezus manquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd. Négers hebben enorm degelijke hamstrings. Als je zo'n Altidore extraheert kun je toch moeilijk tot een andere conclusie komen.
Ik post aardig wat, dat wel.²
Waarom dat accent op die e van negers?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd. Négers hebben enorm degelijke hamstrings. Als je zo'n Altidore extraheert kun je toch moeilijk tot een andere conclusie komen.
Donder eens op manquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:
quote:
Wat blijf je nou over negers lullen, zak hooi.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:56 schreef Fokski het volgende:
[..]
Wat blijf je nou over negers lullen, zak hooi.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:56 schreef porsche1 het volgende:
IN ZIJN KUT KAN DIE OOK NOG BLOEDEN, JA STOMME NOS MONGOOL
Evert?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:56 schreef Ludacriss het volgende:
Evert: "Waar kan een mens nog meer bloeden?". Gelukkig is het geen vrouwen voetbal
Moet toch knap lullig zijn dat je totaal genegèerd wordt, elke keerquote:
dit is evert niet hoor kadaverquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:56 schreef Ludacriss het volgende:
Evert: "Waar kan een mens nog meer bloeden?". Gelukkig is het geen vrouwen voetbal
Evert?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:56 schreef Ludacriss het volgende:
Er is een groot probleem met u balwater...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:56 schreef Ferengi het volgende:
nu komt een goal.. voel het aan mijn balwater
ja en het is wel even genoeg nu.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Dude.quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Rooney mist gewoon de genialiteit, klasse en extravagantie van een speler als Scholes achter zich. Echt een topspeler.²
Ja.quote:
Absoluutquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:58 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Ja Scholes is toppunt van extravagantie
Van onder.quote:
HOUD NOU EENS OP, KANKERMONGOOLquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Zeker, alleen vergeet niet dit thema juist wél belangrijk is en er inhoudelijk toe doet. Dit is Zuid Afrika.²
Meeste stemmen geldenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:57 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken, blauw is Amerika, Wit Engeland
ik heb erg veel verstand van commentatoren, dit is evert nietquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:59 schreef Ludacriss het volgende:
[..]je hebt nog gelijk ook. Zit niet helemaal in de wedstrijd vandaag.
Hoer eens op, beroepstrol.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Zeker, alleen vergeet niet dat dit thema juist wél belangrijk is en er inhoudelijk toe doet. Dit is Zuid Afrika.²
Iddquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:00 schreef TiMPiN het volgende:
Als crouch er komt komen er lage voorzetten...
Jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Robin van Persie lacht Rooney en Heskey keihard uit in die vochtige gezichtjes van ze.²
quote:
thema's hebben we andere topics voor.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Zeker, alleen vergeet niet dat dit thema juist wél belangrijk is en er inhoudelijk toe doet. Dit is Zuid Afrika.²
Voor mij klinken ze allemaal het zelfde: Irritantquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik heb erg veel verstand van commentatoren, dit is evert niet
ik dacht ook meteen elleboogje jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:01 schreef heiden6 het volgende:
rood
Schij eens uit. Een soort slecht vennegoor of hesselinkquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:01 schreef TiMPiN het volgende:
Crouch is technischer dan je denkt hoor. Onderschatte voetballer.
Net alsof Crouch 5 meter de lucht in kan springenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:01 schreef heiden6 het volgende:
Crouch
Nog zo'n talentloze houten klaas.
Ik vind het een bazen foto.quote:
Stop toch eens met je homo-erotische praatjes, viezerikquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Robin van Persie lacht Rooney en Heskey keihard uit in die vochtige gezichtjes van ze.²
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:52 schreef heiden6 het volgende:
Engeland heeft zeker niets in de melk te brokkelen. Hun middenveld is goed, verdediging kan goed mee maar voorin is het huilen met de pet op. Je denkt toch niet dat spelers als Peter Crouch en Emile Heskey ooit ook maar een minuut in het Nederlands elftal zouden spelen als ze uit Groningen kwamen?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:03 schreef Pek het volgende:
[..]
Stop toch eens met je homo-erotische praatjes, viezerik![]()
Dat jij nog in de kast zit, prima. Maar val ons er verder niet mee lastig, pls
Ik zag hjet maar half, werd gewoon enthousiast.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik dacht ook meteen elleboogje ja
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:04 schreef Ferengi het volgende:
ik wacht telkens op het geluidje van een doortrekkende toilet..
heb namelijk telkens het idee dat evert ten appel aan het poepen is
Hoeveelste OEEEEHH is dit al van jou?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:03 schreef porsche1 het volgende:
OOEEEEH
Rooney, een speler die past in de erflijn en methodiek van Gerald Gascoigne.quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoeveelste OEEEEHH is dit al van jou?
Excuus, werd me even te veelquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies, sla die posts gewoon over.
Echt al meer dan 15 heb ik er gezegt vandaag.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoeveelste OEEEEHH is dit al van jou?
Fran snoeksquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:05 schreef speknek het volgende:
Hoe heet deze commentator? Ik haat hem, hij loopt zo vaak onzin te schreeuwen.
En echt, hoeveel doelkansen heb je nodig. Wel boeiende wedstrijd!
*USA USA USA
Doe hem op Sporza zetten dan, nergens last vanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:05 schreef speknek het volgende:
*USA USA USA
Die hebben geen kans meer gehadquote:
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:01 schreef Ludacriss het volgende:
Zou een aardige stunt zijn voor team USA als het hier 1-1 blijft. Had trouwens meer van Engeland verwacht!
Ah ja ik vergeet z'n naam altijd gelijk weer.quote:
Roep je dat ook altijd in bed?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Echt al meer dan 15 heb ik er gezegt vandaag.
Dat klagen over de commentator en het bijgeluid is stiekem wel leukquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe hem op Sporza zetten dan, nergens last van
Ja, als ik aan jou denk.quote:
Net met die bloedneus ofzo...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:05 schreef speknek het volgende:
*USA USA USA
Kan idd niet slechter zijn dan de buitenspelers die ze nu hebben.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
opmerkelijk is dat richard walcott thuisgelaten is, toch een uitmuntende speler
Neem aan dat je Theo Walcott bedoelt?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
opmerkelijk is dat richard walcott thuisgelaten is, toch een uitmuntende speler
Het maakt niet uit welke commentator het is ze praten allemaal poep... geef mij maar puur stadion geluid!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:05 schreef StinsonB het volgende:
Wat zitten jullie allemaal te haten op Frank Snoeks.. ik vind zijn commentaar zeker vermakelijk!
Frank snoeksquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Ah ja ik vergeet z'n naam altijd gelijk weer.
Hoe heet ie ook alweer?
Amerika is ook een Afrikaans land sinds januari 2009.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:06 schreef KNAK het volgende:
Tis net een basketbal team, dat usa.... zoveel negerts
geen pindarotsjes?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje timed verkeerd. Ze is nu pizza's aan het bakken. Dat had al veel eerder moeten gebeuren. Gelukkig is een corrigerende tik bij "ons" niet zo vreemd.²
Wel, is baas.quote:
Vergeet Evert niet hequote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:07 schreef J00SD het volgende:
[..]
Het maakt niet uit welke commentator het is ze praten allemaal poep... geef mij maar puur stadion geluid!
LOL WUT?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje timed verkeerd. Ze is nu pizza's aan het bakken. Dat had al veel eerder moeten gebeuren. Gelukkig is een corrigerende tik bij "ons" niet zo vreemd.²
Uw vrouw heeft het 'WK CONTRACT 2010' niet ondertekend??quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Stoerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
VHSquote:
Dan heb jij niet Frankrijk gister gezienquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:06 schreef KNAK het volgende:
Tis net een basketbal team, dat usa.... zoveel negerts
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:07 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Amerika is ook een Afrikaans land sinds januari 2009.
Hij doet dat toch continu?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:08 schreef BB-King het volgende:
Als Crouch scoort, hoop ik dat ie weer "De Robot" doet.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:08 schreef Type-R het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker niet Frankrijk gister gezien
Volgens mij heeft ie dat maar 1x gedaan.quote:
Neen, die hebben we niet in huis momenteel. Zonde.quote:
quote:
WK Contract 2010quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:08 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Uw vrouw heeft het 'WK CONTRACT 2010' niet ondertekend??
Slechte zaak hoor ...
Hij ziet er nog best uit vergeleken met ginger rooney.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:09 schreef Equites het volgende:
Tering wat is die crouch een ugly motherfucker.
Valt mee. Ik heb nog net de broek aan thuis, voor de rest moet ik vooral vriendelijk zijn net als jullie.quote:
En Liverpool.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:10 schreef Ludacriss het volgende:
Crouch heeft een goed jaar gedraaid bij de Spurs. Zal de 0-1 van hem tegen Man City nooit meer vergeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |