Zet je daar een bak bier op?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:44 schreef Socios het volgende:
Nederland wordt wereldkampioen voetbal. Punt.
vd Kerkhof speelde toch ook met een gipsarm!?! Niet zeuren, pijnstiller, zacht sokje er om, klaar is didier.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:51 schreef MCH het volgende:
Hopelijk gaat Drogba z'n armpje het weer doen, misschien zien we Portugal na de groepsfase dan niet eens terug.
hoeveel wedden we van niet?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:44 schreef Socios het volgende:
Nederland wordt wereldkampioen voetbal. Punt.
Jongen, toch.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:56 schreef MassimO het volgende:
Alleen speelt Drogba voor Ivoorkust en niet voor Portugal
jij bent niet echt slim, he?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:56 schreef MassimO het volgende:
Alleen speelt Drogba voor Ivoorkust en niet voor Portugal
doe niet zo moeilijk man, wordt NL wk-kampioen dan betaal ik je 100 euroquote:
Doe niet zo tof, zeverzak.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:02 schreef h4ck3rn00b het volgende:
[..]
doe niet zo moeilijk man, wordt NL wk-kampioen dan betaal ik je 100 euro
is het niet zo, dan betaal jij mij
Odds ....
Hoewel dat ook gewoon titelkandidaten zijn. Zet daar onder andere de Brazilianen, Italianen en Spanjaarden bij, en 1 of 2 landen die verassen en je hebt geen idee meer wie er wereldkampioen wordt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:38 schreef heiden6 het volgende:
De selectie van Portugal is echt niet beter dan die van Nederland. Ook niet slechter, maar goed. Nederland is sowieso tegen geen enkel land kansloos en als ik coach was van bijvoorbeeld Portugal zou ik zeker liever Engeland of Duitsland loten dan Oranje.
Italië zie ik niet als topfavoriet, maar samen met Nederland en Argentinië (vanwege de prutscoach) net daaronder, Duitsland misschien ook nog wel, maar Engeland heeft zeker niets in de melk te brokkelen. Hun middenveld is goed, verdediging kan goed mee maar voorin is het huilen met de pet op. Je denkt toch niet dat spelers als Peter Crouch en Emile Heskey ooit ook maar een minuut in het Nederlands elftal zouden spelen als ze uit Groningen kwamen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoewel dat ook gewoon titelkandidaten zijn. Zet daar onder andere de Brazilianen, Italianen en Spanjaarden bij, en 1 of 2 landen die verassen en je hebt geen idee meer wie er wereldkampioen wordt.
Mwah, daar denk ik anders over. Maar goed, we zullen het zien. Overigens gaat Ferdinand niet mee.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:59 schreef Buitendam het volgende:
Doel: Joe Hart (Birmingham), David James (Portsmouth), Robert Green (West Ham)
Verdediging: Leighton Baines (Everton), Jamie Carragher (Liverpool), Ashley Cole (Chelsea), Michael Dawson (Tottenham), Rio Ferdinand (Manchester United), Glen Johnson (Liverpool), Ledley King (Tottenham), John Terry (Chelsea), Matthew Upson (West Ham), Stephen Warnock (Blackburn)
Middenveld: Gareth Barry (Manchester City), Michael Carrick (Manchester United), Joe Cole (Chelsea), Steven Gerrard (Liverpool), Tom Huddlestone (Tottenham), Adam Johnson (Manchester City), Frank Lampard (Chelsea), Aaron Lennon (Tottenham), James Milner (Aston Villa), Scott Parker (West Ham), Theo Walcott (Arsenal), Shaun Wright-Phillips (Manchester City)
Aanval: Darren Bent (Sunderland), Peter Crouch (Tottenham), Jermain Defoe (Tottenham), Emile Heskey (Aston Villa), Wayne Rooney (Manchester United)
Ook al is die aanval niet hemels, ik denk dat deze selectie wel wat in de melk te brokkelen heeft.
Dit vind ik een totaal bullshit argument. Als je nou echt denkt dat Maradona een tactische rol speelt ben je ongelovelijk dom. Bovendien, hoe weet je dat het een prutscoach is? Heb je weet van beslissingen die uitsluitend aan hem zijn toe te schrijven die tot verlies hebben geleid?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Italië zie ik niet als topfavoriet, maar samen met Nederland en Argentinië (vanwege de prutscoach)
Fuck off, ik begin toch zeker niet met gelul over 'odds' .... doe allebei effe normaal zeg!quote:
de grote vraag is of Engeland harder zuigt dan Nederland. beide teams gaan op zijn hoogst tot de kwart finale mee, daarna onherroepelijk er af.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mwah, daar denk ik anders over. Maar goed, we zullen het zien. Overigens gaat Ferdinand niet mee.
Ga lekker met percentages smijten, dwaas. Jij weet er net zo min van als de rest van onsquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:01 schreef h4ck3rn00b het volgende:
[..]
Fuck off, ik begin toch zeker niet met gelul over 'odds' .... doe allebei effe normaal zeg!
Nee, het heeft vast helemaal geen invloed dat hij een belachelijk selectiebeleid heeft, een gestoorde persoonlijkheid, vrijwel geen ervaring als coach/trainer en dat hij niet goed om kan gaan met spelers en pers.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:59 schreef h4ck3rn00b het volgende:
[..]
Dit vind ik een totaal bullshit argument. Als je nou echt denkt dat Maradona een tactische rol speelt ben je ongelovelijk dom. Bovendien, hoe weet je dat het een prutscoach is? Heb je weet van beslissingen die uitsluitend aan hem zijn toe te schrijven die tot verlies hebben geleid?
NEE.
Hij is ten minste niet zo arrogant als Van Basten die dacht dat ie t wel effe ging doen.
Alsof je dat zomaar kunt stellen, van de kwartfinale, terwijl je geen idee hebt tegen wie we na de poulefase spelen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:04 schreef h4ck3rn00b het volgende:
[..]
de grote vraag is of Engeland harder zuigt dan Nederland. beide teams gaan op zijn hoogst tot de kwart finale mee, daarna onherroepelijk er af.
Ik geef zelfs de USA goeie kans, zeg 40% om van ze te winnen.
Wat een afgang voor iemand die voorheen (en nu voor een deel nog steeds) als een god vereerd wordt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:31 schreef Smoofie het volgende:
H4ack3n00b, iemand die cambiasso niet meeneemt is dom, echt gvd super dom. Een van de beste verdedigende middenvelders ter wereld en niet meenemen. Die kleine vetklep is echt een schande voor argentinie lawl. DIe liggen er hoop ik in de poulefase er al uit. Ze hebben mazzel dat ze nog mee kunnen doen als je kijkt naar hun kwalificatie.
Portugal een winnersmentaliteit? Noem eens een toernooi wat ze gewonnen hebben dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:49 schreef h4ck3rn00b het volgende:
portugal heeft echt even goeie spelers als holland, maar ze hebben een winnaarsmentaliteit . NL heeft een mooi voetballen mentaliteit. en we hoeven niet voorbij hen, maar voorbij F2 en Braz/Spanje. en dat zie ik echt ff niet gebeuren.
Nou ja F2, lukt nog net wel, tenzij we pech hebben maar verder gaat het echt niet.
Als we in de 1-4 finale komen, mogen we echt in onze handen knijpen.
Waarom denk je dat de mentaliteit garant moet staan voor prijzen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:36 schreef Shivo het volgende:
[..]
Portugal een winnersmentaliteit? Noem eens een toernooi wat ze gewonnen hebben dan?
Hopelijk gaat deze vlieger ook voor Robben op. Niet zeuren, pleister, beetje tijgerbalsem, paracetamolletje en klaar is Arjenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:55 schreef h4ck3rn00b het volgende:
[..]
vd Kerkhof speelde toch ook met een gipsarm!?! Niet zeuren, pijnstiller, zacht sokje er om, klaar is didier.
Wat een onzin, natuurlijk heb ik wel een idee. Ladbrokes ookquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Alsof je dat zomaar kunt stellen, van de kwartfinale, terwijl je geen idee hebt tegen wie we na de poulefase spelen.
Oke, gelukkig! Ik was er al bang voor, maar het is dus vrijwel zero?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:14 schreef h4ck3rn00b het volgende:
[..]
Wat een onzin, natuurlijk heb ik wel een idee. Ladbrokes ook
80% kans dat het Paraguay is, de Zuidamerikaanse nummer 3. Daarna hebben we de
tuurlijk de kans dat het Italie is, maar dat is niet de verwachting.
vrijwel zero dat het NZ of SLOw is
oeps! Nee, je hebt gelijk, de kans dat een van beiden zowel Paraquay of Brazilie de baas is aanzienlijk!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oke, gelukkig! Ik was er al bang voor, maar het is dus vrijwel zero?
Welnee, meid. Ik wist alleen niet dat het 80% Paraguay kan zijn, en dat Italië niet de verwachting is. Gelukkig heb je dat nu voor ons hebt opgehelderd. Wat is de kans dat Robben op tijd fit is, trouwens? Die verwachting wel in procenten, hè?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:19 schreef h4ck3rn00b het volgende:
[..]
oeps! Nee, je hebt gelijk, de kans dat een van beiden zowel Paraquay of Brazilie de baas is aanzienlijk!
Sorry hoor!
Vooral die vissers van NZL, levensgevaarlijk.
Als je dat zo zeker stelt, durf je vast wel een weddenschap met mij aan: als Paraguay tweede wordt in de poule krijg je van mij voor elke euro 1,40 terug.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:14 schreef h4ck3rn00b het volgende:
[..]
Wat een onzin, natuurlijk heb ik wel een idee. Ladbrokes ook
80% kans dat het Paraguay is, de Zuidamerikaanse nummer 3. Daarna hebben we de
tuurlijk de kans dat het Italie is, maar dat is niet de verwachting.
vrijwel zero dat het NZ of SLOw is
Waarom de alwetendheid voor jezelf houden?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:25 schreef h4ck3rn00b het volgende:
jij blijkt zo weinig te weten, jou info geven is zinloos.
Jij hebt overduidelijk geen enkel besef van de relativiteit van zulke voorspellingen, volgens mij ben je echt een onwijze autist.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:25 schreef h4ck3rn00b het volgende:
jij blijkt zo weinig te weten, jou info geven is zinloos.
Volledig mee eensquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:07 schreef queensbridge het volgende:
Ik begin dat gezeik over dat het Nederlands elftal slecht zou zijn een beetje zat. Ik weet zeker dat geen een verdediging blij zal zijn om Oranje te loten. Ik denk dat menig tegenstander uberhaupt niet blij is als ze ons loten of tegenkomen in de finales.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |