Bah.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:41 schreef Equites het volgende:
Hesky denkt ik knal die keeper er zelf wel uit via ze ribbenkast
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:41 schreef patrickpsv het volgende:
er worden bijzonder veel kansen gemist tot nu toe op het WK
wat een TON pogingquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:41 schreef Qebbel het volgende:
Niet links, niet rechts, maar rechtdoorzee![]()
Blijkt maar weer hoe kansloos
Dat! Grote kans hoor..jammer, vrees dat de amerikanen de engelsen gewoon inmakenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:41 schreef Groningert het volgende:
Jezus, verschrikkelijk slecht ingeschoten.
Oy! De inschrijftermijn voor de WK 2010 Pool is verstreken. Da's pech, want je kunt nu niet meer meedoen. Sorry! Over twee jaar kun je weer een poging wagen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:39 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
EK?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:42 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Oy! De inschrijftermijn voor de WK 2010 Pool is verstreken. Da's pech, want je kunt nu niet meer meedoen. Sorry! Over twee jaar kun je weer een poging wagen.
Het is toch over 4 jaar?
Het niveau is ook gewoon nog belabberd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:41 schreef patrickpsv het volgende:
EK-Pool denk ik.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:42 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Oy! De inschrijftermijn voor de WK 2010 Pool is verstreken. Da's pech, want je kunt nu niet meer meedoen. Sorry! Over twee jaar kun je weer een poging wagen.
Het is toch over 4 jaar?
Inderdaadquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:41 schreef patrickpsv het volgende:
EK noob.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:42 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Het is toch over 4 jaar?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:42 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Het is toch over 4 jaar?
ik mag idd hopen dat het een stuk beter word de komende dagen, met oa spanje, nederland, brazilie en italiequote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:42 schreef Equites het volgende:
[..]
Het niveau is ook gewoon nog belabberd.
Oy! De inschrijftermijn voor de WK 2010 Pool is verstreken. Da's pech, want je kunt nu niet meer meedoen. Sorry! Over twee jaar kun je weer een poging wagen.quote:
Recht in zeequote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En je weet hoe het Rita vergaan is
Ben benieuwd wanneer Green op Ebay te koop wordt aangeboden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:43 schreef CantFazeMe het volgende:
Nou voor morgen heeft Engeland een vacature voor een keeper en een aanvaller open.
boo fucking hooquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:43 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:43 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Morgen:quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:43 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
ik mag idd hopen dat het een stuk beter word de komende dagen, met oa spanje, nederland, brazilie en italie
Tsja...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:45 schreef Asskicker14 het volgende:
De ploeg USA is van het niveau Fulham, over het algemeen zeer matig, maar kan op een goede dag iedereen verslaan.
Zie post boven jequote:
Sneller lezen, JA!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:45 schreef FoolWithMokey het volgende:
Niet zoveel posten jongens, ik kan het niet meer volgen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:44 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Morgen:
Algerije v. Slovenie
Servie v. Ghana
Duitsland v. Australie
Ik ook,quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:46 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
, dan zullen we het niveau nog even moeten slikken
al ga ik wel gewoon kijken
Duitsland - Australie wordt een doelpuntenfestijn, dus niets te klagen daar.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:46 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Gelukkig is er Formule 1 morgenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:44 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Morgen:
Algerije v. Slovenie
Servie v. Ghana
Duitsland v. Australie
Uiteraard, ik wel zoveel mogelijk kijken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:46 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:45 schreef brtausi het volgende:
Het is telkens verdacht stil als de arbitrage fout zit. Ook deze die veel zegt wat hem op z´n hart ligt, hield net opvallend z´n mond stil toen door de herhaling duidelijk werd dat het geen buitenspel was van engeland.
Ik vermoed opzet om geen negatieve uitlatingen over de arbitrage te verkondigen
Dan doet de FIFA het goed, want volgens mij gevoel doen de scheidsrechters het uitstekend in alle wedstrijden tot nu toe.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:45 schreef brtausi het volgende:
Het is telkens verdacht stil als de arbitrage fout zit. Ook deze die veel zegt wat hem op z´n hart ligt, hield net opvallend z´n mond stil toen door de herhaling duidelijk werd dat het geen buitenspel was van engeland.
Ik vermoed opzet om geen negatieve uitlatingen over de arbitrage te verkondigen
ik heb vakantie, tijd zatquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:47 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Uiteraard, ik wel zoveel mogelijk kijken.
Behalve de wedstrijden onder schooltijd die ik niet kán zien. (Nederland uitgezonderd)
Gelukkig stelt niemand die vraagquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Of ik dat jammer vind? Wat een vraag.
Vind ik ook!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:48 schreef Confetti het volgende:
[..]
Denk het niet, vind de scheidsrechters tot nu toe echt top
hij springt er niet echt uit nee, ik had veel meer van hem verwacht.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Rooney is vandaag verworden tot een speler van het niveau Rick Hoogendorp.
Of ik dat jammer vind? Wat een vraag.²
duitsland is wel de moeite waard jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Duitsland - Australie wordt een doelpuntenfestijn, dus niets te klagen daar.
http://content.nos.nl/liv(...)74/wk2010-1-hq/true/quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:49 schreef tomic het volgende:
vraagje
iemand toevallig die de goeie url heeft voor de nos video stream in hoge kwaliteit?
http://www.spixtv.nl links bovenaanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
http://content.nos.nl/liv(...)74/wk2010-1-hq/true/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |