Waarom doe je onder elk berichtquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is nergens voor nodig hoor. Met mij valt goed te praten hoor. Ik houd van de rede.²
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
HET IS ONGELOVELIJK WAT DE REGIE DOET, TIM HOWARD LIGT DAAR OP HET VELD EN WIJ KIJKEN NAAR HERHALINGEN ON-GE-LO-VE-LIJK!!!!!!!!!!!!
Waarom heeft die keepert een helm op?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:36 schreef Groningert het volgende:
[..]
Waarom doe je onder elk bericht² ?
Hij staat ook niet op zijn vaste plek, toch? Althans de presentator had het daarover.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:36 schreef Equites het volgende:
Wat loopt Rooney trouwens te doen, nog geen actie gemaakt deze wedstrijd
Ja godverdomme nou weten e het wel.quote:
Vrouw...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom heeft die keepert een helm op?
Omdat hij aandacht wil. En het lukt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:36 schreef Groningert het volgende:
[..]
Waarom doe je onder elk bericht² ?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:37 schreef Equites het volgende:
Wat is Rooney kut bezig zeg, had zulke hoge verwachtingen van hem.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:34 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand de kleur van de panda naar wit/rood veranderen en een Engelse vlag op zijn buik?
Dacht dat dit juist de piek periode van Rooney was ....quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:38 schreef porsche1 het volgende:
[..]Laatste jaren is hij niet meer zo goed.
http://sport.fok.nl/wkpoolquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:38 schreef FoolWithMokey het volgende:
Waar hebben mensen hier het over, als ze praten over ''mijn poule''?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:38 schreef porsche1 het volgende:
[..]Laatste jaren is hij niet meer zo goed.
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:38 schreef FoolWithMokey het volgende:
Waar hebben mensen hier het over, als ze praten over ''mijn poule''?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |