Roep je dat ook altijd in bed?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Echt al meer dan 15 heb ik er gezegt vandaag.
Dat klagen over de commentator en het bijgeluid is stiekem wel leukquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe hem op Sporza zetten dan, nergens last van
Ja, als ik aan jou denk.quote:
Net met die bloedneus ofzo...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:05 schreef speknek het volgende:
Hoe heet deze commentator? Ik haat hem, hij loopt zo vaak onzin te schreeuwen.
En echt, hoeveel doelkansen heb je nodig. Wel boeiende wedstrijd!
*USA USA USA
Kan idd niet slechter zijn dan de buitenspelers die ze nu hebben.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
opmerkelijk is dat richard walcott thuisgelaten is, toch een uitmuntende speler
Neem aan dat je Theo Walcott bedoelt?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
opmerkelijk is dat richard walcott thuisgelaten is, toch een uitmuntende speler
Het maakt niet uit welke commentator het is ze praten allemaal poep... geef mij maar puur stadion geluid!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:05 schreef StinsonB het volgende:
Wat zitten jullie allemaal te haten op Frank Snoeks.. ik vind zijn commentaar zeker vermakelijk!
Frank snoeksquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Ah ja ik vergeet z'n naam altijd gelijk weer.
Hoe heet ie ook alweer?
Amerika is ook een Afrikaans land sinds januari 2009.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:06 schreef KNAK het volgende:
Tis net een basketbal team, dat usa.... zoveel negerts
geen pindarotsjes?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje timed verkeerd. Ze is nu pizza's aan het bakken. Dat had al veel eerder moeten gebeuren. Gelukkig is een corrigerende tik bij "ons" niet zo vreemd.²
Wel, is baas.quote:
Vergeet Evert niet hequote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:07 schreef J00SD het volgende:
[..]
Het maakt niet uit welke commentator het is ze praten allemaal poep... geef mij maar puur stadion geluid!
LOL WUT?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje timed verkeerd. Ze is nu pizza's aan het bakken. Dat had al veel eerder moeten gebeuren. Gelukkig is een corrigerende tik bij "ons" niet zo vreemd.²
Uw vrouw heeft het 'WK CONTRACT 2010' niet ondertekend??quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Stoerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
VHSquote:
Dan heb jij niet Frankrijk gister gezienquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:06 schreef KNAK het volgende:
Tis net een basketbal team, dat usa.... zoveel negerts
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:07 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Amerika is ook een Afrikaans land sinds januari 2009.
Hij doet dat toch continu?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:08 schreef BB-King het volgende:
Als Crouch scoort, hoop ik dat ie weer "De Robot" doet.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:08 schreef Type-R het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker niet Frankrijk gister gezien
Volgens mij heeft ie dat maar 1x gedaan.quote:
Neen, die hebben we niet in huis momenteel. Zonde.quote:
quote:
WK Contract 2010quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:08 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Uw vrouw heeft het 'WK CONTRACT 2010' niet ondertekend??
Slechte zaak hoor ...
Hij ziet er nog best uit vergeleken met ginger rooney.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:09 schreef Equites het volgende:
Tering wat is die crouch een ugly motherfucker.
Valt mee. Ik heb nog net de broek aan thuis, voor de rest moet ik vooral vriendelijk zijn net als jullie.quote:
En Liverpool.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:10 schreef Ludacriss het volgende:
Crouch heeft een goed jaar gedraaid bij de Spurs. Zal de 0-1 van hem tegen Man City nooit meer vergeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |