Hoer eens op, beroepstrol.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Zeker, alleen vergeet niet dat dit thema juist wél belangrijk is en er inhoudelijk toe doet. Dit is Zuid Afrika.²
Iddquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:00 schreef TiMPiN het volgende:
Als crouch er komt komen er lage voorzetten...
Jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Robin van Persie lacht Rooney en Heskey keihard uit in die vochtige gezichtjes van ze.²
quote:
thema's hebben we andere topics voor.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Zeker, alleen vergeet niet dat dit thema juist wél belangrijk is en er inhoudelijk toe doet. Dit is Zuid Afrika.²
Voor mij klinken ze allemaal het zelfde: Irritantquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik heb erg veel verstand van commentatoren, dit is evert niet
ik dacht ook meteen elleboogje jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:01 schreef heiden6 het volgende:
rood
Schij eens uit. Een soort slecht vennegoor of hesselinkquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:01 schreef TiMPiN het volgende:
Crouch is technischer dan je denkt hoor. Onderschatte voetballer.
Net alsof Crouch 5 meter de lucht in kan springenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:01 schreef heiden6 het volgende:
Crouch
Nog zo'n talentloze houten klaas.
Ik vind het een bazen foto.quote:
Stop toch eens met je homo-erotische praatjes, viezerikquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Robin van Persie lacht Rooney en Heskey keihard uit in die vochtige gezichtjes van ze.²
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:52 schreef heiden6 het volgende:
Engeland heeft zeker niets in de melk te brokkelen. Hun middenveld is goed, verdediging kan goed mee maar voorin is het huilen met de pet op. Je denkt toch niet dat spelers als Peter Crouch en Emile Heskey ooit ook maar een minuut in het Nederlands elftal zouden spelen als ze uit Groningen kwamen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |