quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:56 schreef Fokski het volgende:
[..]
Wat blijf je nou over negers lullen, zak hooi.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:56 schreef porsche1 het volgende:
IN ZIJN KUT KAN DIE OOK NOG BLOEDEN, JA STOMME NOS MONGOOL
Evert?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:56 schreef Ludacriss het volgende:
Evert: "Waar kan een mens nog meer bloeden?". Gelukkig is het geen vrouwen voetbal
Moet toch knap lullig zijn dat je totaal genegèerd wordt, elke keerquote:
dit is evert niet hoor kadaverquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:56 schreef Ludacriss het volgende:
Evert: "Waar kan een mens nog meer bloeden?". Gelukkig is het geen vrouwen voetbal
Evert?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:56 schreef Ludacriss het volgende:
Er is een groot probleem met u balwater...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:56 schreef Ferengi het volgende:
nu komt een goal.. voel het aan mijn balwater
ja en het is wel even genoeg nu.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd. Négers hebben enorm degelijke hamstrings. Als je zo'n Altidore extraheert kun je toch moeilijk tot een andere conclusie komen.
Ik post aardig wat, dat wel.²
Dude.quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Rooney mist gewoon de genialiteit, klasse en extravagantie van een speler als Scholes achter zich. Echt een topspeler.²
Ja.quote:
Absoluutquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:58 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Ja Scholes is toppunt van extravagantie
Van onder.quote:
HOUD NOU EENS OP, KANKERMONGOOLquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Zeker, alleen vergeet niet dit thema juist wél belangrijk is en er inhoudelijk toe doet. Dit is Zuid Afrika.²
Meeste stemmen geldenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:57 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken, blauw is Amerika, Wit Engeland
ik heb erg veel verstand van commentatoren, dit is evert nietquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:59 schreef Ludacriss het volgende:
[..]je hebt nog gelijk ook. Zit niet helemaal in de wedstrijd vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |