Ik heb iets gezien van een broer en een kennis van de familie. Die waren aangeslagen, zeiden dat Joran naar de gevangenis moest, enz. Geen hysterische toestanden als: "We knopen 'm op", of iets in die richting. Iets wat ik eigenlijk wel had verwacht in zo'n landquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:40 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Nette uitspraken?! Dat heb ik gemist dan, denk ik. Die vader van haar vond ik zo emotieloos overkomen op tv. En gelijk een heksenjacht op Joran willen starten...
"No worries" in het Thais.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:41 schreef Surf_Bunny het volgende:
ben tiekem wel benieuwd at er op zn borst getattoeerd staat, iemand een duidelijkere foto? Volgens mij is het Thai
Pfewquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:40 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou als geit... : )
Ik denk dat de ouders van Joran hadden moeten ingrijpen toen hij nog minderjarig was .quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:39 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik vind 't zieliger voor zijn familie. Kijk, die Joran neemt het leven van een prachtig meisje, en die ouders hebben levenslang. Maar die lul doet zijn moeder, broertjes, grootmoeder, etc, ook heel veel verdriet. Zij zijn ook hun familielid kwijt. Anders, maar toch.
op dit forum stond een foto van hem waar de tattoo goed zagquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:41 schreef Surf_Bunny het volgende:
ben tiekem wel benieuwd at er op zn borst getattoeerd staat, iemand een duidelijkere foto? Volgens mij is het Thai
Ow oké, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:41 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik heb iets gezien van een broer en een kennis van de familie. Die waren aangeslagen, zeiden dat Joran naar de gevangenis moest, enz. Geen hysterische toestanden als: "We knopen 'm op", of iets in die richting. Iets wat ik eigenlijk wel had verwacht in zo'n land
Op pagina 1 van dit topic.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:43 schreef plompzakharry het volgende:
[..]
op dit forum stond een foto van hem waar de tattoo goed zag
Ze hebben hem ook naar psychologen gezonden geloof ik. Maar als zij zeggen: "D'r is niets mis"... Een opname regel je niet zo makkelijk. Wie weet wat zijn ouders voor pogingen hebben gedaan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:42 schreef johan555 het volgende:
[..]
Ik denk dat de ouders van Joran hadden moeten ingrijpen toen hij nog minderjarig was .
Toen hadden ze wel de mogelijkheid om hem (evt. gedwongen) op te laten nemen en om hem op die manier op het juiste spoor te brengen .
denk dat joran helemaal geen fans meer hebquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:42 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Pfew![]()
Ik ben doodsbang dat men me als Joran-fan beschouwd
jesus, ik herken hele Joran niet meer. dit lijkt wel een ander persoon.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hier staat hij er (7 dagen later) toch echt iets minder florisant op
[ afbeelding ]
"It's not nice to stare" staat op een T-shirt. Staat in de OP trouwens.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:43 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ow oké, dat heb ik niet meegekregen.
Ik dacht dat er "it's not nice to stare" op zijn borst getatoeëerd stond
Het schijnt dat er ook vrouwen (en mannen) zijn die helemaal geil worden van zulke mensen. Richten stichtingen op, gaan langs, sturen brieven, geld en spullen. Soms trouwen ze zelfs met zo'n gevangene.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:44 schreef plompzakharry het volgende:
[..]
denk dat joran helemaal geen fans meer heb
Ik ben geen Joran fan maar ik vind het wel een mooie man om te zienquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:44 schreef plompzakharry het volgende:
[..]
denk dat joran helemaal geen fans meer heb
Haha ja dat weet ik. Het was een grapje, vandaar de smileyquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
"It's not nice to stare" staat op een T-shirt. Staat in de OP trouwens.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:44 schreef MargrietV het volgende:
Op zijn borst staat GEEN PROBLEEM.. ... maar jah, nu heeft hij wel een probleem.
Bizar eigenlijk hoe snel iemand er zo fucked up uit kan gaan zien.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:44 schreef SamSever0 het volgende:
[..]
jesus, ik herken hele Joran niet meer. dit lijkt wel een ander persoon.
hahahah vreemde mensen,van mijn krijgt ie niksquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:46 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Het schijnt dat er ook vrouwen (en mannen) zijn die helemaal geil worden van zulke mensen. Richten stichtingen op, gaan langs, sturen brieven, geld en spullen. Soms trouwen ze zelfs met zo'n gevangene.
Ik kan me dat allemaal niet zo voorstellen
Heheh, er komen steeds meer fokkers die mijn mening delen over die pa.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:40 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Nette uitspraken?! Dat heb ik gemist dan, denk ik. Die vader van haar vond ik zo emotieloos overkomen op tv. En gelijk een heksenjacht op Joran willen starten...
Nou, dan zal ik maar niet vertellen hoe mijn moeder mijn vader heeft ontmoet...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:46 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Het schijnt dat er ook vrouwen (en mannen) zijn die helemaal geil worden van zulke mensen. Richten stichtingen op, gaan langs, sturen brieven, geld en spullen. Soms trouwen ze zelfs met zo'n gevangene.
Ik kan me dat allemaal niet zo voorstellen
Oh... dus jij bent er zo eentje... ja ja...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:47 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ik ben geen Joran fan maar ik vind het wel een mooie man om te zien![]()
Hij is echt volwassen geworden tijdens die paar jaar dat hij niet zo vaak in het nieuws was
Indirect, via jouw belastinggeld, krijgt ie maandelijks 30 euro van je.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:49 schreef plompzakharry het volgende:
[..]
hahahah vreemde mensen,van mijn krijgt ie niks
Die vader heeft zijn dochter op haar 21ste zomaar door toedoen van een ander verloren, en doet er verder totaal niet toe in dit verhaal.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:49 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Heheh, er komen steeds meer fokkers die mijn mening delen over die pa.
PAS OP! Dit zei ik gister ook, en toen kreeg ik allerlei verwijten naar m'n hoofdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:47 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ah echt? GADVERDAMME. Ik vind het werkelijk zo'n mongolenkop! Sterker, ik ken mongolen die knapper zijn dan Joran.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:47 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Hij is echt volwassen geworden tijdens die paar jaar dat hij niet zo vaak in het nieuws was
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:50 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Oh... dus jij bent er zo eentje... ja ja...
oja een stuk zeep gun ik hem welquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Indirect, via jouw belastinggeld, krijgt ie maandelijks 30 euro van je.
Ik ook, maar ga het hem niet zelf opsturen!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:53 schreef plompzakharry het volgende:
[..]
oja een stuk zeep gun ik hem wel
heheh ik ook nietquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:53 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik ook, maar ga het hem niet zelf opsturen!
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:49 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ik snap al die ophef over die pa van Flores niet zo.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:50 schreef _Joy_ het volgende:
Ik denk niet dat die vader iets met de moord te maken heeft, maar ik vind hem wel raar.
http://www.apimages.com/Search.aspx?st=k&kw=joran&showact=results&sort=date&intv=None&sh=10&kwstyle=and&adte=1276362187&pagez=60&cfasstyle=AND&page=2&dah=60%2C60%2C60%2C60%2C60%2C60%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2C0%2C0%2C0%2C0%2C0%2C0%2C0%2C0%2C0%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CXquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk hoe snel iemand er zo fucked up uit kan gaan zien.
Heeft iemand trouwens een fotoreeks ergens staan waarop men per dag kan zien hoe hij eruit ziet?
Als ie hier in het gevang had gezeten dan kost ie 100.000 euro per jaar aan kosten voor psychologisch onderzoek en pamperenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Indirect, via jouw belastinggeld, krijgt ie maandelijks 30 euro van je.
Kijk maar eens naar dat lange interview met die vader op youtube, dan praat je wel anders.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:49 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Denk dat hij genoeg zeepjes aangeboden krijgt daar. Moet 'ie ze wel zelf oprapenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:53 schreef plompzakharry het volgende:
[..]
oja een stuk zeep gun ik hem wel
Van hoopvol naar hopeloos.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
http://www.apimages.com/Search.aspx?st=k&kw=joran&showact=results&sort=date&intv=None&sh=10&kwstyle=and&adte=1276362187&pagez=60&cfasstyle=AND&page=2&dah=60%2C60%2C60%2C60%2C60%2C60%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2C0%2C0%2C0%2C0%2C0%2C0%2C0%2C0%2C0%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX%2CX
190 euro per dag voor een gevangene = 69350 p/jquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:58 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
Als ie hier in het gevang had gezeten dan kost ie 100.000 euro per jaar aan kosten voor psychologisch onderzoek en pamperen
Nee, als je zo reageert als Beth Holloway dan ben je overemotioneel en hysterisch. En als je zo reageert als Ricardo Flores dan ben je niet verdrietig of emotioneel genoeg. Het is eigenlijk nooit "goed". Lekker is dat, alsof je niet al genoeg te verwerken hebt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
Ik snap al die ophef over die pa van Flores niet zo.
Okee, hij toont weinig emoties naar buiten toe. Maar moet dat perse? Zelf heb ik ook een aantal verliezen te verwerken gehad. Naar buiten toe hield ik me sterk en toonde ik ook weinig emoties, maar in huiselijke kring (dus zonder derden erbij) knapte ik.
Dus zo vreemd vind ik het niet.
Link eensquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:59 schreef Felixa het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar dat lange interview met die vader op youtube, dan praat je wel anders.
Weet ik, maar ik reageerde op een user die zei dat Joran niks van hem zou krijgenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:58 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
Als ie hier in het gevang had gezeten dan kost ie 100.000 euro per jaar aan kosten voor psychologisch onderzoek en pamperen
Het zijn meerdere delen, ondertussen allemaal in het Engels ondertiteld.quote:
Dat dus. Ieder mens reageert op zijn eigen manier op bepaald situaties. Niet meer, niet minder.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, als je zo reageert als Beth Holloway dan ben je overemotioneel en hysterisch. En als je zo reageert als Ricardo Flores dan ben je niet verdrietig of emotioneel genoeg. Het is eigenlijk nooit "goed". Lekker is dat, alsof je niet al genoeg te verwerken hebt.
Precies, en wat doet het ertoe hoe die mensen reageren? Ze hebben ongevraagd hun kind verloren. Laat ze toch met rust, met al dat onnodige geklets erover.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, als je zo reageert als Beth Holloway dan ben je overemotioneel en hysterisch. En als je zo reageert als Ricardo Flores dan ben je niet verdrietig of emotioneel genoeg. Het is eigenlijk nooit "goed". Lekker is dat, alsof je niet al genoeg te verwerken hebt.
Het gaat niet echt om hun emotie voor mij, maar om hun reactie naar de pers, en de heksenjacht op een vermoedelijke dader nog voordat deze gepakt, gehoord, onderzocht of schuldig bevonden wordt. Dus wat dat betreft reageerde beide ouders wel hetzelfde schatje.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zo vreemd vond ik de reactie van haar vader niet en al helemaal niet dat hij op jacht wilde naar de moordenaar van zijn dochter.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:40 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ja, heb ik gezien, maar ik vond dat hij effetjes in zijn ogen wreef me niet echt raken eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:59 schreef Felixa het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar dat lange interview met die vader op youtube, dan praat je wel anders.
Oquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:52 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
PAS OP! Dit zei ik gister ook, en toen kreeg ik allerlei verwijten naar m'n hoofd![]()
Hoop toch dat mensen begrijpen dat we elke man een "mooie man" kunnen vinden, zonder dat we er iets mee/van willen. En dat we het gedrag van Joran toch wel ernstig afkeuren...
Beth Holloway kan ik me nog wel voorstellen. Maar die man praat zo emotieloos.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind er niets vreemds aan. Je dochter wordt dood gevonden in een hotelkamer. De huurder van die kamer is spoorloos. Dat zou al genoeg zijn voor mij om een heksenjacht te beginnen. Maar als dan ook nog eens blijkt dat deze kamerhuurder ook nog eens een verdachte is in een andere onopgeloste moordzaak dan zou ik helemaal gek worden. En als ik dan ook nog eens zou horen dat deze persoon al meerdere malen heeft bekend, maar toch de dans is ontsprongen, zou ik helemaal niet meer weten waar ik het had. En zo kan ik met nog wel wat opeenstapelingen komen hoor.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:04 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Het gaat niet echt om hun emotie voor mij, maar om hun reactie naar de pers, en de heksenjacht op een vermoedelijke dader nog voordat deze gepakt, gehoord, onderzocht of schuldig bevonden wordt. Dus wat dat betreft reageerde beide ouders wel hetzelfde schatje.
Ja is thais en jouw onderschrift betekend zoiets als weltruste of droom fijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:41 schreef Surf_Bunny het volgende:
Dat wil verder niks zeggen natuurlijk over zijn daadwerkelijke emoties. Ik toon mijn emoties ook zelden aan derden. Maar ik heb ze wel.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:10 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Beth Holloway kan ik me nog wel voorstellen. Maar die man praat zo emotieloos.
Tuurlijk, iedereen reageert op zijn/haar manier, er is geen "goede" of "slechte" reactie. Maar mijn mening is, dat hij emotieloos overkomt.
De Chileense politie heeft hem aangehouden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:17 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik zit nog met het volgende:
Joran zou blijkbaar tijdens zijn vlucht van Peru naar Chili hebben vernomen dat ie werd gezocht. Heeft ie toen zelf besloten om terug te gaan naar Peru of is ie gewoon opgepakt (terwijl ie dus gewoon nog steeds wou vluchten)?
Het wordt tijd voor wat meer nieuwsquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:19 schreef MargrietV het volgende:
Lol dit gaat haast lijken op het over-en overanalyseren, net als in de pauzes van een voetbalwedstrijd,.
Sorry wil er niemand mee beledigen, wordt alleen wat moe van dat herkauwen en herkauwen.
Hoe wil men anders 37 topic (!!) volkrijgen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:19 schreef MargrietV het volgende:
Lol dit gaat haast lijken op het over-en overanalyseren, net als in de pauzes van een voetbalwedstrijd,.
Sorry wil er niemand mee beledigen, wordt alleen wat moe van dat herkauwen en herkauwen.
Hij was al bijna 2000 km van Lima verwijderd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De Chileense politie heeft hem aangehouden.
Waarom is het boeiend waar hij opgenomen was?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:14 schreef missyB het volgende:
Hieronder nog een oud nieuws bericht
De Nederlandse verdachte in de zaak-Holloway, Joran van der Sloot is opgenomen in een psychiatrische kliniek. Zijn familie heeft hem laten opnemen, schrijft de Arubaanse krant Bon Dia gisteren. De reden zou zijn dat de Nederlander is 'doorgedraaid'.
Niet verrast
Naaste familieleden zouden niet verrast zijn door de mentale problemen van Van der Sloot. Zij hebben tegen de krant gezegd dat zijn ouders hem al eerder wilden laten opnemen. Hij zou sinds de verdwijning van Natalee Holloway in 2005 met problemen kampen.
Voornaamste verdachte
Van der Sloot geldt voor het Openbaar Ministerie op Aruba nog altijd als voornaamste verdachte voor betrokkenheid bij de verdwijning van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway.
Uitzending De Vries
Het OM maakte dit bekend nadat het Gemeenschappelijk Hof van Justitie van de Nederlandse Antillen en Aruba eerder deze maand aangaf dat de geruchtmakende uitzending van misdaadverslaggever Peter R. de Vries onvoldoende grond biedt om hem opnieuw op te pakken.
http://weeswaakzaam.punt.nl/?r=1&id=425017
Dat heb ik idd niet kunnen begrijpen, Dat je na zoiets zo door kan gaan met je leven maar zoals in dit artikel staat had hij dus dusdanige problemen dat hij zich heeft laten opnemen in 2008 meen ik.
Weten jullie daar meer van?
En waar is hij dan opgenomen geweest?
ER moeten dan toch medeclienten zijn die met hem daar gezeten hebben?
Nee, dat filmpje is er nooit geweest.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:22 schreef childintime het volgende:
Ik zit me suf te zoeken naar dat ene filmpje waarop hij brood en koffie heeft gehaald nergens vinden. Ik heb het in 1 van deze topics en op internet van de week toch echt gezien. Weet iemand nog waar dat stond?
Deze?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:22 schreef childintime het volgende:
Ik zit me suf te zoeken naar dat ene filmpje waarop hij brood en koffie heeft gehaald nergens vinden. Ik heb het in 1 van deze topics en op internet van de week toch echt gezien. Weet iemand nog waar dat stond?
Nou ben daar ook wel benieuwd naar.Hoorde ooit van een vriendin dat Joran bij een achterneef van haar ofzo was opgenomen.Zal het nog eens aan der vragen/quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waarom is het boeiend waar hij opgenomen was?
Zolang je paspoort niet is ingenomen kan je met je Nederlandse paspoort gewoon heel de wereld over reizen
Nee, er wordt toch steeds over gesproken dat Joran nog koffie en broodjes zou zijn gaan halen? Daarvan hebben we alleen helemaal nooit beelden gezien.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze?
http://elcomercio.pe/player/493043
O ik dacht dat ze het koffie-filmpje bedoeldequote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, er wordt toch steeds over gesproken dat Joran nog koffie en broodjes zou zijn gaan halen? Daarvan hebben we alleen helemaal nooit beelden gezien.
Het is gewoon een mooie jongenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:52 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ah echt? GADVERDAMME. Ik vind het werkelijk zo'n mongolenkop! Sterker, ik ken mongolen die knapper zijn dan Joran.
Ik vraag me ook af of dat eigenlijk niet hetzelfde is. In zijn eerste verklaring liet Joran weten even na 8 twee koffie en brood te zijn gaan halen. Dit werd bevestigd door de receptie en de bewakingscamera's.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ik dacht dat ze het koffie-filmpje bedoelde
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het is gewoon een mooie jongenVooral bij Peter R. dan, op deze foto's is het wat minder
hier staat ie toch met koffiequote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, er wordt toch steeds over gesproken dat Joran nog koffie en broodjes zou zijn gaan halen? Daarvan hebben we alleen helemaal nooit beelden gezien.
1-0quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:33 schreef StateOfMind het volgende:
Gheghe zit nu Engeland-USA te kijken. Is er een leuke reclame te zien op de boarding: Castrol Castrol
Met koffiebekers.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:36 schreef johan555 het volgende:
[..]
hier staat ie toch met koffie
[ afbeelding ]
Joehoe, weer een overeenkomst met je ontdekt!!!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
smaken verschillen zullen we maar zeggen
Ik heb het puur over het uiterlijk hèquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
smaken verschillen zullen we maar zeggen
Ik heb wel degelijk van de week een filmpje gezien waar hij terug kwam met een pakketje brood en 2 koffiebekers. Hij had zelf de sleutel en ging die kamer in. Dat was rond 08.10 gefilmd. Stond destijds gelijk afgebeeld met het filmpje dat ze s'nachts die kamer ingingen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Toch is het vreemd dat er geen beelden zijn van het feit dat hij koffie en brood is gaan halen ( verlaten van de kamer dus). Overal zijn inmiddels beelden van, maar hier niet van.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:34 schreef djenneke het volgende:
Ik vraag me ook af of dat eigenlijk niet hetzelfde is. In zijn eerste verklaring liet Joran weten even na 8 twee koffie en brood te zijn gaan halen. Dit werd bevestigd door de receptie en de bewakingscamera's.
Inmiddels vraag ik me af of hij sowieso wel brood is gaan halen, of dat dit niet zijn lame poging tot alibi was. Daar is niemand eigenlijk op teruggekomen. Misschien is het ook niet zo heel belangrijk.
Wauw...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:44 schreef Felixa het volgende:
Google search: Joran van der Sloot
Uitgebreid zoeken
Ongeveer 4.450.000 resultaten (0,20 seconden)
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:48 schreef childintime het volgende:
Toen ik vanmorgen van werk naar huis fietste zat ik dus te bedenken om dat filmpje op te zoeken als ik thuis was. Juist nadat dat filmpje verscheen waar hij zonder sleutels met die bekers naar buiten stapt, bedacht ik me wat voor shirt hij dan dus de eerste keer toen hij eruit kwam aan had. Want tussen die tijd ong. 8.00/08.10 en 08.35 moet het allemaal gebeurt zijn.
Toen ik net ging zoeken naar dat filmpje stuitte ik op dit:
http://contradicere1.word(...)deo-joran-opgedoken/
Dit blijf ik ook raar vinden. Sowieso is het tijdstip van overlijden meerdere keren veranderd.quote:De tijd en dag van de dood van Stephany Flores werd door de Peruaanse politie ook rond het genoemde tijdstip en dag (30-05-2010) geprikt. Feit is echter dat Stephany niet eerder dan een dag of drie later dood aangetroffen werd. Het vaststellen van de tijd van de dood aan de hand van alleen een lichaam is buitengewoon moeilijk en kent een marge van enige uren, of langer naargelang de omstandigheden (weer, warmte en andere factoren).
De filmpjes waar hij in dat roze shirt loopt zijn allemaal van na de moord. Toen had hij zich dus al omgekleed en een douche genomen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:48 schreef childintime het volgende:
Toen ik vanmorgen van werk naar huis fietste zat ik dus te bedenken om dat filmpje op te zoeken als ik thuis was. Juist nadat dat filmpje verscheen waar hij zonder sleutels met die bekers naar buiten stapt, bedacht ik me wat voor shirt hij dan dus de eerste keer toen hij eruit kwam aan had. Want tussen die tijd ong. 8.00/08.10 en 08.35 moet het allemaal gebeurt zijn.
Wat die tijdslijn betreft: naar het schijnt gaven 2 camera's in dat hotel verschillende tijden aan. Dit geeft enige verwarring in het verhaal.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die filmpjes waar hij in dat roze shirt loopt zijn allemaal van na de moord. Toen had hij zich dus al omgekleed en een douche genomen.
Daarom ben ik zo benieuwd naar het filmpje dat hij koffie is gaan halen. Dan kun je de juiste tijdslijn vaststellen.
Nou ja, ongeveer dan.
Een journaliste op CNN meldde dat zij die video ook had gezien.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:48 schreef childintime het volgende:
Offtopic: wat ben jij een ongelooflijk mooie vrouw zegquote:
Wat een rare site! Om over het taalniveau maar niet te spreken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:48 schreef childintime het volgende:
http://contradicere1.word(...)deo-joran-opgedoken/quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
[..]
Dit blijf ik ook raar vinden. Sowieso is het tijdstip van overlijden meerdere keren veranderd.
Het filmpje is er echt nooit geweest. Echt niet. Daar is ook heel veel over gezeurd in eerdere topics.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:42 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk van de week een filmpje gezien waar hij terug kwam met een pakketje brood en 2 koffiebekers. Hij had zelf de sleutel en ging die kamer in. Dat was rond 08.10 gefilmd. Stond destijds gelijk afgebeeld met het filmpje dat ze s'nachts die kamer ingingen.
Het gaat mij om de camera bij de kamer van Joran. Snappie?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:59 schreef StateOfMind het volgende:
Wat die tijdslijn betreft: naar het schijnt gaven 2 camera's in dat hotel verschillende tijden aan. Dit geeft enige verwarring in het verhaal.
Ik denk dat het nooit gebeurd isquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch is het vreemd dat er geen beelden zijn van het feit dat hij koffie en brood is gaan halen ( verlaten van de kamer dus). Overal zijn inmiddels beelden van, maar hier niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |