stel je voor dat het jouw dochter was of familiequote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:45 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Vraag me af of je nog zo zou praten als het JOUW zoon, vader of vriend betrof.
Ga jij eerst maar Nederlands leren.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:49 schreef plompzakharry het volgende:
[..]
ja echt wel verplaats jij nauw maar is in de nabestande van dat meisje
als mijn zoon joran vd sloot was had ik hem een lesje geleerd
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:49 schreef Oksel het volgende:
Hij's wel het mannetje natuurlijk nu. Eindelijk de stoere ganster die hij altijd al wilde zijn. Lekker stoer met z'n matties een gang starten in dat gevang. Beetje lood wegduwen, basketballen, rellen, enzo. Over 10 jaar is hij een van de groteren in die gevangenis. Na 15 jaar ruled hij de gevangenis. En over 20 jaar wordt hij vermoord en wordt er een film over zijn leven gemaakt.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:49 schreef plompzakharry het volgende:
[..]
ja echt wel verplaats jij nauw maar is in de nabestande van dat meisje
als mijn zoon joran vd sloot was had ik hem een lesje geleerd
Vast wel, er zal vast wel een advocaat te vinden zijn die de bijbehorende publiciteit wel kan waarderen...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:51 schreef johan555 het volgende:
Voorlopig is het wachten totdat over een jaar of 2 a 3 dat proces begint .
Wel hoop ik dat er een paar human right watchers in de peiling houden dat hij min of meer fit op dat proces kan verschijnen .
Wat er in tussen tijd daar in de Castro Castro gebeurt is toch niet te controleren ,
maar ik heb begrepen dat hij een cel heeft net naast de directeur .
Natuurlijk heeft hij recht op een eerlijk en fair proces en ik hoop dat er advocaten te vinden zijn die hem willen bijstaan .
Voor de 800e keer: Ik ben zelf nabestaande. Ik kan me dus HEEL goed verplaatsen in het verdriet van de familie Flores.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:51 schreef plompzakharry het volgende:
[..]
stel je voor dat het jouw dochter was of familie
dan had ie maar beter na moeten denken voor dat ie haar wurgde
Hij heeft toch allang een advocaat.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Vast wel, er zal vast wel een advocaat te vinden zijn die de bijbehorende publiciteit wel kan waarderen...
zo zielig hierquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:57 schreef plompzakharry het volgende:
[..]
zo zielig hier
omdat ik dyslexie ben ga je zeggen dat ik drugs gebruik
ik denk dat jij niet spoor net als joran
Nou dat lijkt me wel een snuggerequote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:56 schreef Felixa het volgende:
[..]
Hij heeft toch allang een advocaat.
Deze fijne mijnheer!
[ afbeelding ]
Ja ik ben echt benieuwd hoe het verhaal afloopt...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:49 schreef Oksel het volgende:
Hij's wel het mannetje natuurlijk nu. Eindelijk de stoere ganster die hij altijd al wilde zijn. Lekker stoer met z'n matties een gang starten in dat gevang. Beetje lood wegduwen, basketballen, rellen, enzo. Over 10 jaar is hij een van de groteren in die gevangenis. Na 15 jaar ruled hij de gevangenis. En over 20 jaar wordt hij vermoord en wordt er een film over zijn leven gemaakt.
Die foto dateert alweer van een week of anderhalf geleden. Toen dacht meneer er misschien nog wel mee weg te kunnen komen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:42 schreef Super_Fucker het volgende:
[..]
Is niet de blik van iemand die weet dat hij tientallen jaren de gevangenis in moet.
Of hij is zijn verstand compleet verloren (hij denkt dat hij er weer onderuit kan komen zoals in Aruba) of hij is een onderdeel van een campagne.
Correct.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:01 schreef MidnightB00m het volgende:
Voor mijn beeldvorming: Joran ging speciaal naar Peru om te pokeren?
Hier staat hij er (7 dagen later) toch echt iets minder florisant opquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:00 schreef MargrietV het volgende:
http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=es&u=http://elcomercio.pe/noticia/493794/joran-van-der-sloot-tengo-miedo-que-me-maten-carcel&ei=9rwTTPyWE-igOIa6tPQL&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CBgQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dhttp://elcomercio.pe/noticia/493794/joran-van-der-sloot-tengo-miedo-que-me-maten-carcel%26hl%3Dnl%26sa%3DG
Geen idee hoe hij in Peru terecht is gekomen .quote:
Hij mag dan een stuk groter zijn dan de gemiddelde Peruaan, maar hij is een nobody daar. Een zeer gehate nobody zelfs.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:49 schreef Oksel het volgende:
Te toevallig? 5 jaar betekent niet veel, en ja... als je voor de tweede keer bij een moordzaak betrokken bent is natuurlijk de kans dat het op dezelfde datum is 1 op de 365.... de lotto winnen gebeurd ook wekelijks en dat is een veel kleinere kans.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:42 schreef _Joy_ het volgende:
Ik heb het ook lang niet willen geloven. Precies 5 jaar na Natalee is gewoon veel te toevallig!
Maar alle bewijzen wijzen nu toch wel in zijn richting. Maar dan nog: vermoord worden in een peruaanse gevangenis gun ik niemand.
quote:uit het politiedossier blijkt dat Stephany die avond slechts 676 soles (250 USD) won
Roken is gewoon toegestaan daar. De vraag is of hij sigaretten heeft.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:08 schreef erik666 het volgende:
Zou hij nou gewoon een sigaret mogen roken in zijn cel ? . Nou geen drugs nu, waarschijnlijk ook geen sigaretten, dan knapt er iets in zijn hoofd denk ik zo. En alle tijd om na te denken, wwhaaa verschrikkelijk.
Ik denk dat'ie s'nachts nachtmerries gaat krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |