abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82715283
Voorlopig is het wachten totdat over een jaar of 2 a 3 dat proces begint .
Wel hoop ik dat er een paar human right watchers in de peiling houden dat hij min of meer fit op dat proces kan verschijnen .
Wat er in tussen tijd daar in de Castro Castro gebeurt is toch niet te controleren ,
maar ik heb begrepen dat hij een cel heeft net naast de directeur .
Natuurlijk heeft hij recht op een eerlijk en fair proces en ik hoop dat er advocaten te vinden zijn die hem willen bijstaan .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82715299
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:45 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Vraag me af of je nog zo zou praten als het JOUW zoon, vader of vriend betrof.
stel je voor dat het jouw dochter was of familie
dan had ie maar beter na moeten denken voor dat ie haar wurgde
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:52:26 #53
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82715325
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:49 schreef plompzakharry het volgende:

[..]

ja echt wel verplaats jij nauw maar is in de nabestande van dat meisje

als mijn zoon joran vd sloot was had ik hem een lesje geleerd
Ga jij eerst maar Nederlands leren.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82715336
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:49 schreef Oksel het volgende:
Hij's wel het mannetje natuurlijk nu. Eindelijk de stoere ganster die hij altijd al wilde zijn. Lekker stoer met z'n matties een gang starten in dat gevang. Beetje lood wegduwen, basketballen, rellen, enzo. Over 10 jaar is hij een van de groteren in die gevangenis. Na 15 jaar ruled hij de gevangenis. En over 20 jaar wordt hij vermoord en wordt er een film over zijn leven gemaakt.
(Dat was sarcasme toch he, mag ik hopen? Joran heeft inderdaad echt wat in te brengen bij echte doorgewinterde criminelen... )
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82715363
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:49 schreef plompzakharry het volgende:

[..]

ja echt wel verplaats jij nauw maar is in de nabestande van dat meisje

als mijn zoon joran vd sloot was had ik hem een lesje geleerd

Stop doing drugs.
pi_82715369
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:51 schreef johan555 het volgende:
Voorlopig is het wachten totdat over een jaar of 2 a 3 dat proces begint .
Wel hoop ik dat er een paar human right watchers in de peiling houden dat hij min of meer fit op dat proces kan verschijnen .
Wat er in tussen tijd daar in de Castro Castro gebeurt is toch niet te controleren ,
maar ik heb begrepen dat hij een cel heeft net naast de directeur .
Natuurlijk heeft hij recht op een eerlijk en fair proces en ik hoop dat er advocaten te vinden zijn die hem willen bijstaan .
Vast wel, er zal vast wel een advocaat te vinden zijn die de bijbehorende publiciteit wel kan waarderen...
pi_82715391
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:51 schreef plompzakharry het volgende:

[..]

stel je voor dat het jouw dochter was of familie
dan had ie maar beter na moeten denken voor dat ie haar wurgde
Voor de 800e keer: Ik ben zelf nabestaande. Ik kan me dus HEEL goed verplaatsen in het verdriet van de familie Flores.
pi_82715462
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:53 schreef djenneke het volgende:

[..]

Vast wel, er zal vast wel een advocaat te vinden zijn die de bijbehorende publiciteit wel kan waarderen...
Hij heeft toch allang een advocaat.
Deze fijne mijnheer!

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82715481
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:53 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Stop doing drugs.
zo zielig hier

omdat ik dyslexie ben ga je zeggen dat ik drugs gebruik
ik denk dat jij niet spoor net als joran
pi_82715507
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:57 schreef plompzakharry het volgende:

[..]

zo zielig hier

omdat ik dyslexie ben ga je zeggen dat ik drugs gebruik
ik denk dat jij niet spoor net als joran

pi_82715517
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:56 schreef Felixa het volgende:

[..]

Hij heeft toch allang een advocaat.
Deze fijne mijnheer!

[ afbeelding ]
Nou dat lijkt me wel een snuggere
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82715525
quote:
Hij's wel het mannetje natuurlijk nu. Eindelijk de stoere ganster die hij altijd al wilde zijn. Lekker stoer met z'n matties een gang starten in dat gevang. Beetje lood wegduwen, basketballen, rellen, enzo. Over 10 jaar is hij een van de groteren in die gevangenis. Na 15 jaar ruled hij de gevangenis. En over 20 jaar wordt hij vermoord en wordt er een film over zijn leven gemaakt.
Ja ik ben echt benieuwd hoe het verhaal afloopt...
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:58:22 #63
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_82715538
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:42 schreef Super_Fucker het volgende:

[..]

Is niet de blik van iemand die weet dat hij tientallen jaren de gevangenis in moet.

Of hij is zijn verstand compleet verloren (hij denkt dat hij er weer onderuit kan komen zoals in Aruba) of hij is een onderdeel van een campagne.
Die foto dateert alweer van een week of anderhalf geleden. Toen dacht meneer er misschien nog wel mee weg te kunnen komen.

Als je naar de recenter foto's kijkt (van zeg maar de laatste 2 dagen) dan zie je dat ie een heel andere blik in zijn ogen heeft: die van iemand die weet dat ie dit keer toch wel echt zwaar de lul is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_82715618
http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=es&u=http://elcomercio.pe/noticia/493794/joran-van-der-sloot-tengo-miedo-que-me-maten-carcel&ei=9rwTTPyWE-igOIa6tPQL&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CBgQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dhttp://elcomercio.pe/noticia/493794/joran-van-der-sloot-tengo-miedo-que-me-maten-carcel%26hl%3Dnl%26sa%3DG
pi_82715641
Voor mijn beeldvorming: Joran ging speciaal naar Peru om te pokeren?
pi_82715762
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:01 schreef MidnightB00m het volgende:
Voor mijn beeldvorming: Joran ging speciaal naar Peru om te pokeren?
Correct.
pi_82715810
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:00 schreef MargrietV het volgende:
http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=es&u=http://elcomercio.pe/noticia/493794/joran-van-der-sloot-tengo-miedo-que-me-maten-carcel&ei=9rwTTPyWE-igOIa6tPQL&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CBgQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dhttp://elcomercio.pe/noticia/493794/joran-van-der-sloot-tengo-miedo-que-me-maten-carcel%26hl%3Dnl%26sa%3DG
Hier staat hij er (7 dagen later) toch echt iets minder florisant op

pi_82715835
Lol Arjan Robben hahaha
pi_82715861
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:04 schreef djenneke het volgende:

[..]

Correct.
Geen idee hoe hij in Peru terecht is gekomen .
Hij stond nl niet ingeschreven voor dat poker toernooi
  zaterdag 12 juni 2010 @ 19:08:00 #71
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_82715905
quote:
Hij mag dan een stuk groter zijn dan de gemiddelde Peruaan, maar hij is een nobody daar. Een zeer gehate nobody zelfs.

Het zit daar barstensvol met echte zware jongens die lachen om een eenzame 'gringo' die een van hen heeft vermoord (vrouwenmoordenaars staan daar vrij laag op de pikorde). Hij is echt helemaal niemand in vergelijking met al die zware criminelen die daar de dienst uitmaken.

En wat dacht je van al die bendeleden van diverse bendes (o.a. MS13) die daar ook rondlopen. Stuk voor stuk keiharde jongens waarbij Joran vergeleken maar een pussy is.

Op zijn hoogst sluit ie zich ergens bij aan waar ie de loopjongen mag spelen. En dus in bendeoorlogen terecht komt.

Nee, de meeste mensen dichten hem toch teveel credits toe.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_82715919
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:42 schreef _Joy_ het volgende:
Ik heb het ook lang niet willen geloven. Precies 5 jaar na Natalee is gewoon veel te toevallig!
Maar alle bewijzen wijzen nu toch wel in zijn richting. Maar dan nog: vermoord worden in een peruaanse gevangenis gun ik niemand.
Te toevallig? 5 jaar betekent niet veel, en ja... als je voor de tweede keer bij een moordzaak betrokken bent is natuurlijk de kans dat het op dezelfde datum is 1 op de 365.... de lotto winnen gebeurd ook wekelijks en dat is een veel kleinere kans.

Ik gun ook niet dat hij vermoord zal worden... dan komt hij er veel te goed vanaf... laat hem zijn tijd maar uitzitten... veel erger in een gevangenis als Peru... niet hier in Nederland, hier is dood erger.
pi_82715935
quote:
uit het politiedossier blijkt dat Stephany die avond slechts 676 soles (250 USD) won

Bron: http://pasteurella.blogsp(...)r-de-gevangenis.html
pi_82715936
Zou hij nou gewoon een sigaret mogen roken in zijn cel ? . Nou geen drugs nu, waarschijnlijk ook geen sigaretten, dan knapt er iets in zijn hoofd denk ik zo. En alle tijd om na te denken, wwhaaa verschrikkelijk.
Ik denk dat'ie s'nachts nachtmerries gaat krijgen.
pi_82715960
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:08 schreef erik666 het volgende:
Zou hij nou gewoon een sigaret mogen roken in zijn cel ? . Nou geen drugs nu, waarschijnlijk ook geen sigaretten, dan knapt er iets in zijn hoofd denk ik zo. En alle tijd om na te denken, wwhaaa verschrikkelijk.
Ik denk dat'ie s'nachts nachtmerries gaat krijgen.
Roken is gewoon toegestaan daar. De vraag is of hij sigaretten heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')