abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82718362
Hieronder nog een oud nieuws bericht

De Nederlandse verdachte in de zaak-Holloway, Joran van der Sloot is opgenomen in een psychiatrische kliniek. Zijn familie heeft hem laten opnemen, schrijft de Arubaanse krant Bon Dia gisteren. De reden zou zijn dat de Nederlander is 'doorgedraaid'.

Niet verrast
Naaste familieleden zouden niet verrast zijn door de mentale problemen van Van der Sloot. Zij hebben tegen de krant gezegd dat zijn ouders hem al eerder wilden laten opnemen. Hij zou sinds de verdwijning van Natalee Holloway in 2005 met problemen kampen.

Voornaamste verdachte
Van der Sloot geldt voor het Openbaar Ministerie op Aruba nog altijd als voornaamste verdachte voor betrokkenheid bij de verdwijning van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway.

Uitzending De Vries
Het OM maakte dit bekend nadat het Gemeenschappelijk Hof van Justitie van de Nederlandse Antillen en Aruba eerder deze maand aangaf dat de geruchtmakende uitzending van misdaadverslaggever Peter R. de Vries onvoldoende grond biedt om hem opnieuw op te pakken.

http://weeswaakzaam.punt.nl/?r=1&id=425017

Dat heb ik idd niet kunnen begrijpen, Dat je na zoiets zo door kan gaan met je leven maar zoals in dit artikel staat had hij dus dusdanige problemen dat hij zich heeft laten opnemen in 2008 meen ik.
Weten jullie daar meer van?
En waar is hij dan opgenomen geweest?
ER moeten dan toch medeclienten zijn die met hem daar gezeten hebben?
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:14:13 #152
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_82718369
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:41 schreef Surf_Bunny het volgende:
ben tiekem wel benieuwd at er op zn borst getattoeerd staat, iemand een duidelijkere foto? Volgens mij is het Thai
Ja is thais en jouw onderschrift betekend zoiets als weltruste of droom fijn.

Hij heeft mai pen rai op zn borst staan. Betekend zoiets als het maakt niets uit.. of geen probleem.
mai pen rai
pi_82718401
Ik vind die vader eruit zien alsof hij onder de kalmerende middelen zit.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:14:50 #154
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_82718413
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:10 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Beth Holloway kan ik me nog wel voorstellen. Maar die man praat zo emotieloos.
Tuurlijk, iedereen reageert op zijn/haar manier, er is geen "goede" of "slechte" reactie. Maar mijn mening is, dat hij emotieloos overkomt.
Dat wil verder niks zeggen natuurlijk over zijn daadwerkelijke emoties. Ik toon mijn emoties ook zelden aan derden. Maar ik heb ze wel.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_82718521
Ik zit nog met het volgende:

Joran zou blijkbaar tijdens zijn vlucht van Peru naar Chili hebben vernomen dat ie werd gezocht. Heeft ie toen zelf besloten om terug te gaan naar Peru of is ie gewoon opgepakt (terwijl ie dus gewoon nog steeds wou vluchten)?
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:19:02 #156
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_82718592
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:17 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik zit nog met het volgende:

Joran zou blijkbaar tijdens zijn vlucht van Peru naar Chili hebben vernomen dat ie werd gezocht. Heeft ie toen zelf besloten om terug te gaan naar Peru of is ie gewoon opgepakt (terwijl ie dus gewoon nog steeds wou vluchten)?
De Chileense politie heeft hem aangehouden.
A murky, forgotten land.
pi_82718602
Lol dit gaat haast lijken op het over-en overanalyseren, net als in de pauzes van een voetbalwedstrijd,.
Sorry wil er niemand mee beledigen, wordt alleen wat moe van dat herkauwen en herkauwen.
  Moderator zaterdag 12 juni 2010 @ 20:21:15 #158
184769 crew  Deisyy
pi_82718682
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:19 schreef MargrietV het volgende:
Lol dit gaat haast lijken op het over-en overanalyseren, net als in de pauzes van een voetbalwedstrijd,.
Sorry wil er niemand mee beledigen, wordt alleen wat moe van dat herkauwen en herkauwen.
Het wordt tijd voor wat meer nieuws
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:22:11 #159
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_82718734
Ik zit me suf te zoeken naar dat ene filmpje waarop hij brood en koffie heeft gehaald nergens vinden. Ik heb het in 1 van deze topics en op internet van de week toch echt gezien. Weet iemand nog waar dat stond?
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:22:31 #160
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_82718753
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:19 schreef MargrietV het volgende:
Hoe wil men anders 37 topic (!!) volkrijgen?

Tegen de tijd dat ie straks daadwerkelijk wordt veroordeeld, heeft Danny aan aparte server moeten kopen voor alleen al de Joran reeks.

A murky, forgotten land.
pi_82718895
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:19 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

De Chileense politie heeft hem aangehouden.
Hij was al bijna 2000 km van Lima verwijderd.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82718900
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:14 schreef missyB het volgende:
Hieronder nog een oud nieuws bericht

De Nederlandse verdachte in de zaak-Holloway, Joran van der Sloot is opgenomen in een psychiatrische kliniek. Zijn familie heeft hem laten opnemen, schrijft de Arubaanse krant Bon Dia gisteren. De reden zou zijn dat de Nederlander is 'doorgedraaid'.

Niet verrast
Naaste familieleden zouden niet verrast zijn door de mentale problemen van Van der Sloot. Zij hebben tegen de krant gezegd dat zijn ouders hem al eerder wilden laten opnemen. Hij zou sinds de verdwijning van Natalee Holloway in 2005 met problemen kampen.

Voornaamste verdachte
Van der Sloot geldt voor het Openbaar Ministerie op Aruba nog altijd als voornaamste verdachte voor betrokkenheid bij de verdwijning van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway.

Uitzending De Vries
Het OM maakte dit bekend nadat het Gemeenschappelijk Hof van Justitie van de Nederlandse Antillen en Aruba eerder deze maand aangaf dat de geruchtmakende uitzending van misdaadverslaggever Peter R. de Vries onvoldoende grond biedt om hem opnieuw op te pakken.

http://weeswaakzaam.punt.nl/?r=1&id=425017

Dat heb ik idd niet kunnen begrijpen, Dat je na zoiets zo door kan gaan met je leven maar zoals in dit artikel staat had hij dus dusdanige problemen dat hij zich heeft laten opnemen in 2008 meen ik.
Weten jullie daar meer van?
En waar is hij dan opgenomen geweest?
ER moeten dan toch medeclienten zijn die met hem daar gezeten hebben?
Waarom is het boeiend waar hij opgenomen was?

Zolang je paspoort niet is ingenomen kan je met je Nederlandse paspoort gewoon heel de wereld over reizen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82718917
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:22 schreef childintime het volgende:
Ik zit me suf te zoeken naar dat ene filmpje waarop hij brood en koffie heeft gehaald nergens vinden. Ik heb het in 1 van deze topics en op internet van de week toch echt gezien. Weet iemand nog waar dat stond?
Nee, dat filmpje is er nooit geweest.
  Moderator zaterdag 12 juni 2010 @ 20:26:44 #164
184769 crew  Deisyy
pi_82718927
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:22 schreef childintime het volgende:
Deze?

http://elcomercio.pe/player/493043
pi_82718962
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waarom is het boeiend waar hij opgenomen was?

Zolang je paspoort niet is ingenomen kan je met je Nederlandse paspoort gewoon heel de wereld over reizen
Nou ben daar ook wel benieuwd naar.Hoorde ooit van een vriendin dat Joran bij een achterneef van haar ofzo was opgenomen.Zal het nog eens aan der vragen/
pi_82718969
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:26 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Deze?

http://elcomercio.pe/player/493043
Nee, er wordt toch steeds over gesproken dat Joran nog koffie en broodjes zou zijn gaan halen? Daarvan hebben we alleen helemaal nooit beelden gezien.
  Moderator zaterdag 12 juni 2010 @ 20:28:48 #168
184769 crew  Deisyy
pi_82719022
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:27 schreef djenneke het volgende:

[..]

Nee, er wordt toch steeds over gesproken dat Joran nog koffie en broodjes zou zijn gaan halen? Daarvan hebben we alleen helemaal nooit beelden gezien.
O ik dacht dat ze het koffie-filmpje bedoelde
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:32:50 #169
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82719205
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:52 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ah echt? GADVERDAMME. Ik vind het werkelijk zo'n mongolenkop! Sterker, ik ken mongolen die knapper zijn dan Joran.
Het is gewoon een mooie jongen Vooral bij Peter R. dan, op deze foto's is het wat minder
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:33:35 #170
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_82719242
Gheghe zit nu Engeland-USA te kijken. Is er een leuke reclame te zien op de boarding: Castrol Castrol
A murky, forgotten land.
pi_82719252
Waar opgenomen is misschien niet relevant maar een opname betekend vaak deelname aan groepsessies etc, ik vraag me af wat hij dan heeft gedeeld in die groepssessies.
Opname op een PAAZ bv kan ook een paar dagen rust betekend hebben zonder verder behandeling/therapie en of groepssessies
pi_82719274
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:28 schreef Deisyy het volgende:

[..]

O ik dacht dat ze het koffie-filmpje bedoelde
Ik vraag me ook af of dat eigenlijk niet hetzelfde is. In zijn eerste verklaring liet Joran weten even na 8 twee koffie en brood te zijn gaan halen. Dit werd bevestigd door de receptie en de bewakingscamera's.
Inmiddels vraag ik me af of hij sowieso wel brood is gaan halen, of dat dit niet zijn lame poging tot alibi was. Daar is niemand eigenlijk op teruggekomen. Misschien is het ook niet zo heel belangrijk.
pi_82719337
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:32 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Het is gewoon een mooie jongen Vooral bij Peter R. dan, op deze foto's is het wat minder
smaken verschillen zullen we maar zeggen
pi_82719402
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:27 schreef djenneke het volgende:

[..]

hier staat ie toch met koffie

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82719472
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:33 schreef StateOfMind het volgende:
Gheghe zit nu Engeland-USA te kijken. Is er een leuke reclame te zien op de boarding: Castrol Castrol
1-0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')