abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82717422
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:47 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Ik ben geen Joran fan maar ik vind het wel een mooie man om te zien
Hij is echt volwassen geworden tijdens die paar jaar dat hij niet zo vaak in het nieuws was
Ah echt? GADVERDAMME. Ik vind het werkelijk zo'n mongolenkop! Sterker, ik ken mongolen die knapper zijn dan Joran.
pi_82717423
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:50 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:

Oh... dus jij bent er zo eentje... ja ja...
pi_82717434
Kende Joran haar al eerder?

Waar is de aanklacht op moord gebasseerd?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82717447
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:51 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Indirect, via jouw belastinggeld, krijgt ie maandelijks 30 euro van je.
oja een stuk zeep gun ik hem wel
pi_82717460
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:53 schreef plompzakharry het volgende:

[..]

Ik ook, maar ga het hem niet zelf opsturen!
pi_82717540
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:53 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik ook, maar ga het hem niet zelf opsturen!
heheh ik ook niet
maar ik hoop wel dat hij dat zeepie laat vallen
  zaterdag 12 juni 2010 @ 19:56:20 #132
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_82717566
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:49 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Heheh, er komen steeds meer fokkers die mijn mening delen over die pa.
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:50 schreef _Joy_ het volgende:
Ik denk niet dat die vader iets met de moord te maken heeft, maar ik vind hem wel raar.
Ik snap al die ophef over die pa van Flores niet zo.

Okee, hij toont weinig emoties naar buiten toe. Maar moet dat perse? Zelf heb ik ook een aantal verliezen te verwerken gehad. Naar buiten toe hield ik me sterk en toonde ik ook weinig emoties, maar in huiselijke kring (dus zonder derden erbij) knapte ik.

Dus zo vreemd vind ik het niet.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 19:58:40 #134
306926 Verburg_K
tropenjaren
pi_82717674
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:51 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Indirect, via jouw belastinggeld, krijgt ie maandelijks 30 euro van je.
Als ie hier in het gevang had gezeten dan kost ie 100.000 euro per jaar aan kosten voor psychologisch onderzoek en pamperen
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_82717704
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:49 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Heheh, er komen steeds meer fokkers die mijn mening delen over die pa.
Kijk maar eens naar dat lange interview met die vader op youtube, dan praat je wel anders.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82717711
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:53 schreef plompzakharry het volgende:

[..]

Denk dat hij genoeg zeepjes aangeboden krijgt daar. Moet 'ie ze wel zelf oprapen
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:00:48 #137
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_82717779
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:58 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

Als ie hier in het gevang had gezeten dan kost ie 100.000 euro per jaar aan kosten voor psychologisch onderzoek en pamperen
190 euro per dag voor een gevangene = 69350 p/j
500 euro per dag voor een TBSer = 182500 p/j.
pi_82717787
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:56 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

[..]

Ik snap al die ophef over die pa van Flores niet zo.

Okee, hij toont weinig emoties naar buiten toe. Maar moet dat perse? Zelf heb ik ook een aantal verliezen te verwerken gehad. Naar buiten toe hield ik me sterk en toonde ik ook weinig emoties, maar in huiselijke kring (dus zonder derden erbij) knapte ik.

Dus zo vreemd vind ik het niet.
Nee, als je zo reageert als Beth Holloway dan ben je overemotioneel en hysterisch. En als je zo reageert als Ricardo Flores dan ben je niet verdrietig of emotioneel genoeg. Het is eigenlijk nooit "goed". Lekker is dat, alsof je niet al genoeg te verwerken hebt.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82717796
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:59 schreef Felixa het volgende:

[..]

Kijk maar eens naar dat lange interview met die vader op youtube, dan praat je wel anders.
Link eens
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:02:19 #141
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_82717848
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:58 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

Weet ik, maar ik reageerde op een user die zei dat Joran niks van hem zou krijgen
A murky, forgotten land.
pi_82717908
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:01 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Link eens
Het zijn meerdere delen, ondertussen allemaal in het Engels ondertiteld.

http://www.youtube.com/results?search_query=interview+ricardo+flores+el+francotirador&aq=f
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:03:32 #143
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_82717910
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:00 schreef djenneke het volgende:

[..]

Nee, als je zo reageert als Beth Holloway dan ben je overemotioneel en hysterisch. En als je zo reageert als Ricardo Flores dan ben je niet verdrietig of emotioneel genoeg. Het is eigenlijk nooit "goed". Lekker is dat, alsof je niet al genoeg te verwerken hebt.
Dat dus. Ieder mens reageert op zijn eigen manier op bepaald situaties. Niet meer, niet minder.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:04:08 #144
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82717933
quote:

[..]

Precies, en wat doet het ertoe hoe die mensen reageren? Ze hebben ongevraagd hun kind verloren. Laat ze toch met rust, met al dat onnodige geklets erover.
Leef en Laten Leven
pi_82717959
quote:

[..]

Het gaat niet echt om hun emotie voor mij, maar om hun reactie naar de pers, en de heksenjacht op een vermoedelijke dader nog voordat deze gepakt, gehoord, onderzocht of schuldig bevonden wordt. Dus wat dat betreft reageerde beide ouders wel hetzelfde schatje.
  Moderator zaterdag 12 juni 2010 @ 20:05:23 #146
184769 crew  Deisyy
pi_82717998
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:40 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Nette uitspraken?! Dat heb ik gemist dan, denk ik. Die vader van haar vond ik zo emotieloos overkomen op tv. En gelijk een heksenjacht op Joran willen starten...
Zo vreemd vond ik de reactie van haar vader niet en al helemaal niet dat hij op jacht wilde naar de moordenaar van zijn dochter.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_82718055
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:59 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ja, heb ik gezien, maar ik vond dat hij effetjes in zijn ogen wreef me niet echt raken eerlijk gezegd.

Los daarvan vind ik het heel erg voor de familie en vrienden van Stephany, dat staat niet ter discussie. En ik acht hem ook schuldig, maar de manier waarop alles gaat en is gegaan is wel op zijn minst merkwaardig te noemen.
pi_82718080
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:52 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

PAS OP! Dit zei ik gister ook, en toen kreeg ik allerlei verwijten naar m'n hoofd
Hoop toch dat mensen begrijpen dat we elke man een "mooie man" kunnen vinden, zonder dat we er iets mee/van willen. En dat we het gedrag van Joran toch wel ernstig afkeuren...
O
Oké voor alle duidelijkheid: ik keur zijn gedrag ernstig af! Denk ook wel dat hij schuldig is.
pi_82718216
quote:

[..]

Beth Holloway kan ik me nog wel voorstellen. Maar die man praat zo emotieloos.
Tuurlijk, iedereen reageert op zijn/haar manier, er is geen "goede" of "slechte" reactie. Maar mijn mening is, dat hij emotieloos overkomt.
pi_82718329
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:04 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Het gaat niet echt om hun emotie voor mij, maar om hun reactie naar de pers, en de heksenjacht op een vermoedelijke dader nog voordat deze gepakt, gehoord, onderzocht of schuldig bevonden wordt. Dus wat dat betreft reageerde beide ouders wel hetzelfde schatje.
Ik vind er niets vreemds aan. Je dochter wordt dood gevonden in een hotelkamer. De huurder van die kamer is spoorloos. Dat zou al genoeg zijn voor mij om een heksenjacht te beginnen. Maar als dan ook nog eens blijkt dat deze kamerhuurder ook nog eens een verdachte is in een andere onopgeloste moordzaak dan zou ik helemaal gek worden. En als ik dan ook nog eens zou horen dat deze persoon al meerdere malen heeft bekend, maar toch de dans is ontsprongen, zou ik helemaal niet meer weten waar ik het had. En zo kan ik met nog wel wat opeenstapelingen komen hoor.

Nee, ik vind er echt niets vreemds aan.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')