Ik heb iets gezien van een broer en een kennis van de familie. Die waren aangeslagen, zeiden dat Joran naar de gevangenis moest, enz. Geen hysterische toestanden als: "We knopen 'm op", of iets in die richting. Iets wat ik eigenlijk wel had verwacht in zo'n landquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:40 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Nette uitspraken?! Dat heb ik gemist dan, denk ik. Die vader van haar vond ik zo emotieloos overkomen op tv. En gelijk een heksenjacht op Joran willen starten...
"No worries" in het Thais.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:41 schreef Surf_Bunny het volgende:
ben tiekem wel benieuwd at er op zn borst getattoeerd staat, iemand een duidelijkere foto? Volgens mij is het Thai
Pfewquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:40 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou als geit... : )
Ik denk dat de ouders van Joran hadden moeten ingrijpen toen hij nog minderjarig was .quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:39 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik vind 't zieliger voor zijn familie. Kijk, die Joran neemt het leven van een prachtig meisje, en die ouders hebben levenslang. Maar die lul doet zijn moeder, broertjes, grootmoeder, etc, ook heel veel verdriet. Zij zijn ook hun familielid kwijt. Anders, maar toch.
op dit forum stond een foto van hem waar de tattoo goed zagquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:41 schreef Surf_Bunny het volgende:
ben tiekem wel benieuwd at er op zn borst getattoeerd staat, iemand een duidelijkere foto? Volgens mij is het Thai
Ow oké, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:41 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik heb iets gezien van een broer en een kennis van de familie. Die waren aangeslagen, zeiden dat Joran naar de gevangenis moest, enz. Geen hysterische toestanden als: "We knopen 'm op", of iets in die richting. Iets wat ik eigenlijk wel had verwacht in zo'n land
Op pagina 1 van dit topic.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:43 schreef plompzakharry het volgende:
[..]
op dit forum stond een foto van hem waar de tattoo goed zag
Ze hebben hem ook naar psychologen gezonden geloof ik. Maar als zij zeggen: "D'r is niets mis"... Een opname regel je niet zo makkelijk. Wie weet wat zijn ouders voor pogingen hebben gedaan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:42 schreef johan555 het volgende:
[..]
Ik denk dat de ouders van Joran hadden moeten ingrijpen toen hij nog minderjarig was .
Toen hadden ze wel de mogelijkheid om hem (evt. gedwongen) op te laten nemen en om hem op die manier op het juiste spoor te brengen .
denk dat joran helemaal geen fans meer hebquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:42 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Pfew![]()
Ik ben doodsbang dat men me als Joran-fan beschouwd
jesus, ik herken hele Joran niet meer. dit lijkt wel een ander persoon.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hier staat hij er (7 dagen later) toch echt iets minder florisant op
[ afbeelding ]
"It's not nice to stare" staat op een T-shirt. Staat in de OP trouwens.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:43 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ow oké, dat heb ik niet meegekregen.
Ik dacht dat er "it's not nice to stare" op zijn borst getatoeëerd stond
Het schijnt dat er ook vrouwen (en mannen) zijn die helemaal geil worden van zulke mensen. Richten stichtingen op, gaan langs, sturen brieven, geld en spullen. Soms trouwen ze zelfs met zo'n gevangene.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:44 schreef plompzakharry het volgende:
[..]
denk dat joran helemaal geen fans meer heb
Ik ben geen Joran fan maar ik vind het wel een mooie man om te zienquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:44 schreef plompzakharry het volgende:
[..]
denk dat joran helemaal geen fans meer heb
Haha ja dat weet ik. Het was een grapje, vandaar de smileyquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
"It's not nice to stare" staat op een T-shirt. Staat in de OP trouwens.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:44 schreef MargrietV het volgende:
Op zijn borst staat GEEN PROBLEEM.. ... maar jah, nu heeft hij wel een probleem.
Bizar eigenlijk hoe snel iemand er zo fucked up uit kan gaan zien.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:44 schreef SamSever0 het volgende:
[..]
jesus, ik herken hele Joran niet meer. dit lijkt wel een ander persoon.
hahahah vreemde mensen,van mijn krijgt ie niksquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:46 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Het schijnt dat er ook vrouwen (en mannen) zijn die helemaal geil worden van zulke mensen. Richten stichtingen op, gaan langs, sturen brieven, geld en spullen. Soms trouwen ze zelfs met zo'n gevangene.
Ik kan me dat allemaal niet zo voorstellen
Heheh, er komen steeds meer fokkers die mijn mening delen over die pa.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:40 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Nette uitspraken?! Dat heb ik gemist dan, denk ik. Die vader van haar vond ik zo emotieloos overkomen op tv. En gelijk een heksenjacht op Joran willen starten...
Nou, dan zal ik maar niet vertellen hoe mijn moeder mijn vader heeft ontmoet...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:46 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Het schijnt dat er ook vrouwen (en mannen) zijn die helemaal geil worden van zulke mensen. Richten stichtingen op, gaan langs, sturen brieven, geld en spullen. Soms trouwen ze zelfs met zo'n gevangene.
Ik kan me dat allemaal niet zo voorstellen
Oh... dus jij bent er zo eentje... ja ja...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:47 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ik ben geen Joran fan maar ik vind het wel een mooie man om te zien![]()
Hij is echt volwassen geworden tijdens die paar jaar dat hij niet zo vaak in het nieuws was
Indirect, via jouw belastinggeld, krijgt ie maandelijks 30 euro van je.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:49 schreef plompzakharry het volgende:
[..]
hahahah vreemde mensen,van mijn krijgt ie niks
Die vader heeft zijn dochter op haar 21ste zomaar door toedoen van een ander verloren, en doet er verder totaal niet toe in dit verhaal.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:49 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Heheh, er komen steeds meer fokkers die mijn mening delen over die pa.
PAS OP! Dit zei ik gister ook, en toen kreeg ik allerlei verwijten naar m'n hoofdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:47 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ik ben geen Joran fan maar ik vind het wel een mooie man om te zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |