Met koffiebekers.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:36 schreef johan555 het volgende:
[..]
hier staat ie toch met koffie
[ afbeelding ]
Joehoe, weer een overeenkomst met je ontdekt!!!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
smaken verschillen zullen we maar zeggen
Ik heb het puur over het uiterlijk hèquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
smaken verschillen zullen we maar zeggen
Ik heb wel degelijk van de week een filmpje gezien waar hij terug kwam met een pakketje brood en 2 koffiebekers. Hij had zelf de sleutel en ging die kamer in. Dat was rond 08.10 gefilmd. Stond destijds gelijk afgebeeld met het filmpje dat ze s'nachts die kamer ingingen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, er wordt toch steeds over gesproken dat Joran nog koffie en broodjes zou zijn gaan halen? Daarvan hebben we alleen helemaal nooit beelden gezien.
Toch is het vreemd dat er geen beelden zijn van het feit dat hij koffie en brood is gaan halen ( verlaten van de kamer dus). Overal zijn inmiddels beelden van, maar hier niet van.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:34 schreef djenneke het volgende:
Ik vraag me ook af of dat eigenlijk niet hetzelfde is. In zijn eerste verklaring liet Joran weten even na 8 twee koffie en brood te zijn gaan halen. Dit werd bevestigd door de receptie en de bewakingscamera's.
Inmiddels vraag ik me af of hij sowieso wel brood is gaan halen, of dat dit niet zijn lame poging tot alibi was. Daar is niemand eigenlijk op teruggekomen. Misschien is het ook niet zo heel belangrijk.
Wauw...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:44 schreef Felixa het volgende:
Google search: Joran van der Sloot
Uitgebreid zoeken
Ongeveer 4.450.000 resultaten (0,20 seconden)
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:48 schreef childintime het volgende:
Toen ik vanmorgen van werk naar huis fietste zat ik dus te bedenken om dat filmpje op te zoeken als ik thuis was. Juist nadat dat filmpje verscheen waar hij zonder sleutels met die bekers naar buiten stapt, bedacht ik me wat voor shirt hij dan dus de eerste keer toen hij eruit kwam aan had. Want tussen die tijd ong. 8.00/08.10 en 08.35 moet het allemaal gebeurt zijn.
Toen ik net ging zoeken naar dat filmpje stuitte ik op dit:
http://contradicere1.word(...)deo-joran-opgedoken/
Dit blijf ik ook raar vinden. Sowieso is het tijdstip van overlijden meerdere keren veranderd.quote:De tijd en dag van de dood van Stephany Flores werd door de Peruaanse politie ook rond het genoemde tijdstip en dag (30-05-2010) geprikt. Feit is echter dat Stephany niet eerder dan een dag of drie later dood aangetroffen werd. Het vaststellen van de tijd van de dood aan de hand van alleen een lichaam is buitengewoon moeilijk en kent een marge van enige uren, of langer naargelang de omstandigheden (weer, warmte en andere factoren).
De filmpjes waar hij in dat roze shirt loopt zijn allemaal van na de moord. Toen had hij zich dus al omgekleed en een douche genomen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:48 schreef childintime het volgende:
Toen ik vanmorgen van werk naar huis fietste zat ik dus te bedenken om dat filmpje op te zoeken als ik thuis was. Juist nadat dat filmpje verscheen waar hij zonder sleutels met die bekers naar buiten stapt, bedacht ik me wat voor shirt hij dan dus de eerste keer toen hij eruit kwam aan had. Want tussen die tijd ong. 8.00/08.10 en 08.35 moet het allemaal gebeurt zijn.
Wat die tijdslijn betreft: naar het schijnt gaven 2 camera's in dat hotel verschillende tijden aan. Dit geeft enige verwarring in het verhaal.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die filmpjes waar hij in dat roze shirt loopt zijn allemaal van na de moord. Toen had hij zich dus al omgekleed en een douche genomen.
Daarom ben ik zo benieuwd naar het filmpje dat hij koffie is gaan halen. Dan kun je de juiste tijdslijn vaststellen.
Nou ja, ongeveer dan.
Een journaliste op CNN meldde dat zij die video ook had gezien.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:48 schreef childintime het volgende:
Offtopic: wat ben jij een ongelooflijk mooie vrouw zegquote:
Wat een rare site! Om over het taalniveau maar niet te spreken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:48 schreef childintime het volgende:
http://contradicere1.word(...)deo-joran-opgedoken/quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
[..]
Dit blijf ik ook raar vinden. Sowieso is het tijdstip van overlijden meerdere keren veranderd.
Het filmpje is er echt nooit geweest. Echt niet. Daar is ook heel veel over gezeurd in eerdere topics.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:42 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk van de week een filmpje gezien waar hij terug kwam met een pakketje brood en 2 koffiebekers. Hij had zelf de sleutel en ging die kamer in. Dat was rond 08.10 gefilmd. Stond destijds gelijk afgebeeld met het filmpje dat ze s'nachts die kamer ingingen.
Het gaat mij om de camera bij de kamer van Joran. Snappie?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:59 schreef StateOfMind het volgende:
Wat die tijdslijn betreft: naar het schijnt gaven 2 camera's in dat hotel verschillende tijden aan. Dit geeft enige verwarring in het verhaal.
Ik denk dat het nooit gebeurd isquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch is het vreemd dat er geen beelden zijn van het feit dat hij koffie en brood is gaan halen ( verlaten van de kamer dus). Overal zijn inmiddels beelden van, maar hier niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |