ja hoi fotoooquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb m`n nagels zo`n mooi kleurtje gegeven dat ik er maar naar blijf kijken oooohhhh
Ik denk dat je er wel in meegroeit...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:27 schreef huuphuup het volgende:
En verder zou een zoon van mij die van sci-fi houdt best een omschakeling zijnik heb er echt niets mee.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Welke dan?![]()
Ik ben aan het sparen qua nagel ik wil die mooie die k_i_m laatst postte
quote:
Nee is een droppelquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh mooi!
Heb je nou een deuk in je wijsvingernagellak?
oh.quote:
Ik heb straks ook blauw op de planning staan (sexy in the city).quote:
Ow... Das mooi balen... doetie het nog?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:03 schreef Kleurdoos het volgende:
Oh CRAP begint dat nu aler zit een nijntjekoekje in mijn DVDspeler
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:03 schreef Kleurdoos het volgende:
Oh CRAP begint dat nu aler zit een nijntjekoekje in mijn DVDspeler
Mogge k_i_mquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Battlestar Galactica.Ik heb de dvd verzamelbox.
De oude serie uiteraard. Ik ben een fossiel
![]()
Heuj die had toch zo'n blauw basketbaljack?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:45 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik keek ook naar Matthew Star met zijn telekinetische gaven.
[ afbeelding ]
Biediebiediebiediequote:
Buum had gister een Groninger inside joke.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik kan het woordgrapje 'bukken Roger' niet meer horen.
Och, daar was ik zo verliefd opquote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:45 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik keek ook naar Matthew Star met zijn telekinetische gaven.
[ afbeelding ]
Voor je nagellak-stash???quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:22 schreef m@x het volgende:
[..]
Och, daar was ik zo verliefd op
Vicks, kan je misschien een helmerkastje voor me meenemen bij Ikea? Deze bedoel ik. Dan kom ik het morgen bij je ophalen.
quote:
quote:
dan liep je dus niet door de Herenstraatquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ahw net kwam er een meisje aan de deur, of Elin buiten kwam spelen
Leuk Kleurdoosquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ahw net kwam er een meisje aan de deur, of Elin buiten kwam spelen
Wij hebben ook een Herenstraatquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
dan liep je dus niet door de Herenstraat
over 5 minuten begint m'n volgende lesuur. Ben pas laat klaar.quote:
Maar wel héél lastig, in elkaar te zetten. (dat ombuigen van de laatjes, moet je heeel goed doen, anders kun je alles weer terugbuigen, en dat is erg vervelend!) Bij mij met stip en sterren (van de vloeken, *******) op 1, als vreselijkste ding van IKEA. Maar nu staat ie, al jaren, en is prima. Erg stevig.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:53 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik vind wel een plekje TF. Zo'n Helmer is niet zo groot
Echt? Nou, dan houd ik dat maar in mijn achterhoofd als ik 'm morgen in elkaar ga zetten. Als het dan minder snel lukt weet ik tenminste dat het niet per sé aan mijn 2 linkerhanden ligtquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:16 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Maar wel héél lastig, in elkaar te zetten. (dat ombuigen van de laatjes, moet je heeel goed doen, anders kun je alles weer terugbuigen, en dat is erg vervelend!) Bij mij met stip en sterren (van de vloeken, *******) op 1, als vreselijkste ding van IKEA. Maar nu staat ie, al jaren, en is prima. Erg stevig.Vooral voor je kleine teen.
Ken 'r nog zo èèn. De Knappa lamp.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:16 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Maar wel héél lastig, in elkaar te zetten. (dat ombuigen van de laatjes, moet je heeel goed doen, anders kun je alles weer terugbuigen, en dat is erg vervelend!) Bij mij met stip en sterren (van de vloeken, *******) op 1, als vreselijkste ding van IKEA. Maar nu staat ie, al jaren, en is prima. Erg stevig.Vooral voor je kleine teen.
Na und?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
over 5 minuten begint m'n volgende lesuur. Ben pas laat klaar.
Gelukkig is ''morgen'' voor de meeste mensen een vrije dag, ik hoop ook voor jou.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:46 schreef m@x het volgende:
[..]
Echt? Nou, dan houd ik dat maar in mijn achterhoofd als ik 'm morgen in elkaar ga zetten. Als het dan minder snel lukt weet ik tenminste dat het niet per sé aan mijn 2 linkerhanden ligt
*lotgenoten*quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:24 schreef Chell het volgende:
m@x, ik heb ook een Helmer en het is echt een drama om 'm in elkaar te zetten, wat een k*tklus. Maar hij is wel handig als ie eenmaal klaar is
Er komt een nieuwe badkamer, nieuwe wc, nieuwe keuken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:03 schreef Groofsken het volgende:
Oh Pvoesss, heftig verbouwing. Wat zijn ze aan het doen dan?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Buum had gister een Groninger inside joke.
Wat zegt Buck Rogers als hij in Groningen landt? hest tau dien auto biediebiediebiedie. [/groningerinsidejoke]
Mijn Grunnigers is duidelijk niet wat het geweest is.
Ja dat klopt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:11 schreef moussy het volgende:
Oh spuug wat afschuwelijk..
is het dat meisjes waar sterre al van kleins af aan bevriend mee is...S-M?
oh nee.. dat mag toch niet waar zijnquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:59 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja dat klopt.Ik weet nog steeds niks zeker, maar er gaan geruchten op internet dat ook zij overleden is. Ik wil niet dat het waar is.
Ik zit ook steeds te kijken naar een update, maar op zich is het "goed" nieuws dat die er niet is.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
Spuug, ik zit steeds te kijken of er een update is. Wat een verschrikkelijke onzekerheid...
Ik ook. Ik word helemaal gek van onzekerheid. Ik durf m'n vriendin niet te bellen of te sms-en, die heeft wel wat anders aan haar hoofd nu. De buurvrouw van haar heeft genoteerd dat ik langs ben geweest, ik denk niet dat ik me meer moet opdringen met telefoonverkeer. En ondertussen heb ik ook zo'n enorm verdriet om dat andere meisje. Hopelijk hoor ik gauw meer.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
Spuug, ik zit steeds te kijken of er een update is. Wat een verschrikkelijke onzekerheid...
Ik heb net even met Spuuglokje op msn gezeten, maar er is (haar) verder nog niets bekend.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:22 schreef E.T. het volgende:
Steeds als hier gepost is, denk ik dat Spuuglokje met nieuws komtEn volgens mij denkt iedereen zo, het is hier zo stil
![]()
Vraag me echt af hoe het daar in het noorden gaat
Ik heb net al google er op los gelaten of er update's waren, kan niks nieuws vinden, ik hoop zo dat het beter gaat met het meisje!quote:Op zondag 13 juni 2010 10:22 schreef E.T. het volgende:
Steeds als hier gepost is, denk ik dat Spuuglokje met nieuws komtEn volgens mij denkt iedereen zo, het is hier zo stil
![]()
Vraag me echt af hoe het daar in het noorden gaat
ahw, dat hofje ookquote:Op zondag 13 juni 2010 10:18 schreef huuphuup het volgende:
Spuugjeik hoop dat alles relatief goed gaat.
Jongens als ik toch de 10 miljoen had... (of 1 miljoen, das ook goed).
Kieknou
ik heb zo wel een lekkere cappucino voor jequote:Op zondag 13 juni 2010 11:01 schreef m@x het volgende:
Jeetje Spuug, wat vreselijk zeg
Mijn hoofd doet au van de rosé van gisteravond. Ben naar The Hague Pride geweest. Meegegild met Willeke Alberti en Jimmy Sommerville en daarna voor de afwisseling naar een garagerockbandje wezen kijken. Veel te gezellig
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb zo wel een lekkere cappucino voor je
is goedquote:Op zondag 13 juni 2010 11:05 schreef m@x het volgende:
[..]Gok dat ik om een uurtje of 12 bij je ben. Kan alleen niet superlang blijven want ik moet daarna Kai halen
Ik heb daar gisteren ook rosé zitten slurpenquote:Op zondag 13 juni 2010 11:01 schreef m@x het volgende:
Jeetje Spuug, wat vreselijk zeg
Mijn hoofd doet au van de rosé van gisteravond. Ben naar The Hague Pride geweest. Meegegild met Willeke Alberti en Jimmy Sommerville en daarna voor de afwisseling naar een garagerockbandje wezen kijken. Veel te gezellig
Dat idd ja. pff...quote:Op zondag 13 juni 2010 11:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dus ze leeft iig nog wel. Mijn duimen draaien een standje harder voor het arme kind
een stabiele nacht!quote:Op zondag 13 juni 2010 12:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Heb bij hun buren ingesproken bericht van de vader gehoord, ze is redelijk stabiel de nacht doorgekomen. En dat hadden ze gisteravond bijna niet meer durven hopen. Wel heeft ze er een longontsteking bij gekregen. Het is nog steeds kritiek. Maar zolang ze leeft is er hoop.
Ik vind het zo lief jullie medeleven.Bedankt.
Sowieso hele gave huizen langs de lekdijk!quote:Op zondag 13 juni 2010 10:18 schreef huuphuup het volgende:
Jongens als ik toch de 10 miljoen had... (of 1 miljoen, das ook goed).
Kieknou
Graag gedaanquote:Op zondag 13 juni 2010 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
Lily, Twan heeft gisteren de juichbandjes ontvangen en is helemaal blij!!![]()
Peace dacht trouwens dat het een cd was toen hij de envelop zag liggen. Wij bestellen ook vaak bij cdwow.
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:47 schreef lily het volgende:
[..]
Graag gedaankleine moeite (ik heb er nog 3 van gisteren maar nu zijn ze hier overal op)
En ja, cdwow valt hier ook vaak op de mat
Geen flauw idee. Die mensen bleven schreeuwen van wel. Ik vind dat zelfs al mag je hond wel los, je dat beest bij je dient te houden en als je ziet dat hij achter kinderen aan gaat, je in moet grijpen.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Die mensen bleven schreeuwen van wel. Ik vind dat zelfs al mag je hond wel los, je dat beest bij je dient te houden en als je ziet dat hij achter kinderen aan gaat, je in moet grijpen.
In plaats daarvan lieten ze het op z`n beloop. Toen hebben we zelf maar ingegrepen en toen kwamen ze dus met gebalde vuisten verhaal halen. Sneu. Echt heel erg.
Haha, dotje (ja jij ook!)quote:Op zondag 13 juni 2010 20:57 schreef Kleurdoos het volgende:
ahw, elins eerste keer op de fiets was zo leuk, gillen van plezier gewoon
en daarna nam ze een snoekduik in t zwembadje dat nog buiten stond, wij waren erbij hoor, maar madam leunde net iets te snel naar voreneigenlijk hilarisch
was ff schrikken maar ze kon er zelf ook erg om lachen.
en ik ben zo tof met mn polkadotfiets
Eng he.. onze (grote herders)hond) is van de week een paar keer gegrepen, zij zat aan de riem, hij liep los maar met zo'n stroomapparaat om zn nek, moet je wel op het goede knopje drukken met je fikkenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Vanmiddag is er in ons bos nog een Jack russel doodgebeten door een pittbul-achtige.Voor hetzelfde was het mijn kind die die hond irriteerde ofzo.
rangorde probleempje, hond die los loopt vindt meestal zelf dat ie boven de hond staat die vast zit, dus dan heb je dat al snel. En als je gilt of iemand zn hond vast wil doen krijg je een grote bek want het is losloopgebiedquote:Op zondag 13 juni 2010 21:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, het is iedere keer bal. De hond(teckel) van mijn ouders laatst al eens (door een herder) en de hond van mijn schoonouders door twéé herders.
zo zielig. en het zijn toch altijd de "goede" want aangelijnde honden die de dupe zijn zo lijkt het. En dat loslopend tuig maar uitvallen.
Nee, daar zijn ze ook veel te gevoelig voor, emotioneel gezien.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:20 schreef Kleurdoos het volgende:
honden zijn gemaakt om te schoppen
maar ik wil wel een
[ afbeelding ]
engelse bulldog, en dan noem ik m Slutbitch McFatty
en die mag je niet trappen
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:22 schreef Memmel het volgende:
BE...hehehe...dat je daar openlijk voor uitkomt! dappere gij!
Waar kan je dan nog wel komen met zo'n hond? Het klinkt niet echt gezelligquote:Op zondag 13 juni 2010 21:19 schreef Memmel het volgende:
Als je hond dus alleen luistert met tele-tac om, dan ho0ort ie dus gewoon niet op straat te lopen;.
Wij hebben een dober (lieve sul) en een herder (voor de sport, een werkhond en afgericht) en daar ga ik dus never nooit niet mee het strand op ofzo. Ook niet met z'n tele-tac om.
er wordt gewoon flink op geboden op marktplaatsquote:Op zondag 13 juni 2010 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
Als er iemand ergens een oranje juichbandje over heeft, ik hou me aanbevolen.
die is wel schattigquote:Op zondag 13 juni 2010 21:24 schreef Vicky het volgende:
Ik wil geen hond.. ik hou niet van honden!
Al vind ik deze wel schattig
[ afbeelding ]
En ik vind zo'n "rimpelhond" ook wel leuk
nee ik ook niet hoor.. ik schrok ervan dat er zo op geboden werd..quote:Op zondag 13 juni 2010 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe ziet die van Ghana er dan uit?
Vicky! Echt no way dat ik er voor zou betalen he!
Hier te zien..quote:Op zondag 13 juni 2010 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe ziet die van Ghana er dan uit?
Vicky! Echt no way dat ik er voor zou betalen he!
ik bedoel puppy af.. en dan zijn ze een stuk minder schattig vind ikquote:Op zondag 13 juni 2010 21:34 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat is toch een beagle?
Die worden niet zo groot joh
Ik wil eigenlijk een Franse Bulldog.
Maar er mag hier geen kleine hond in.
oh. zo herkenbaar! Dat vergat ik ook zo vaak.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:35 schreef Diaan73 het volgende:![]()
![]()
Ik zit hier op de bank en vind het ineens naar plastic ruiken.... Peace loopt naar de keuken en ziet dat de twee spenen die ik even aan het uitkoken was en dus vergeten ben, helemaal gesmolten in het pannetje liggen, het water was gewoon helemaal drooggekookt .... dag2 goede spenen waarvan 1 Hup Holland Hup... die dus morgen niet mee kan naar het kdv.
![]()
Ik ookquote:Op zondag 13 juni 2010 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, daar zijn ze ook veel te gevoelig voor, emotioneel gezien.
![]()
Ik lief bulldoggen echt heel
Ha! jij bent voortaan mijn Ikea Goeroe!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:38 schreef m@x het volgende:
Ieuw honden![]()
Iemand nog tips tegen misselijkheid. Heb vanmiddag een galsteenaanval gehad. Die was gelukkig vrij snel over maar de bijbehorende misselijkheid trekt maar niet weg. Ik heb de spaghetti van vanavond inmiddels geloof ik alweer 20 keer voorbij voelen (en proeven) komen.
En hail the helmer-queenKastje zat binnen een half uur in elkaar.
Mijn nagels zijn walgelijk subtiel oranje
dankje! Ik kon niet op de naam komenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik ookzie je wel dat we een goed clubje zijn!
en rimpelhonden (sharpei) vind ik ook wel mooi, maar alleen als pup en ze hebben een kutkarakter
is goed hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 21:39 schreef m@x het volgende:
Vicks, mijn rabobank internet kaartleesgeval ligt op mijn werk. Kan het geld dus morgen pas naar je overmaken.
Helaas, geen gember in huis. Lauwe cola helpt ook al niet. Misschien moet ik maar gewoon gaan slapen.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ha! jij bent voortaan mijn Ikea Goeroe!Gember zou kunnen werken tegen misselijkheid. Geloof ik.
Een mopsje vind ik ook zo leuk.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik ookzie je wel dat we een goed clubje zijn!
en rimpelhonden (sharpei) vind ik ook wel mooi, maar alleen als pup en ze hebben een kutkarakter
dies ook wel schattig!!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:44 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind deze leuk. Maar ik ben een te luie aars voor een hond, ik haat uitlaten
.
[ afbeelding ]
kennissen van ons fokken die snarkersquote:Op zondag 13 juni 2010 21:34 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat is toch een beagle?
Die worden niet zo groot joh
Ik wil eigenlijk een Franse Bulldog.
Maar er mag hier geen kleine hond in.
Gelukkig heeft hij nog een slaapspeen die hij nu in bed heeft... morgen dus geen probleem. Wel even nieuwe spenen kopen. Het stinkt hier nog steeds naar plastic.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:38 schreef Vicky het volgende:
oops Diaan, das nie zo slim!
M. is bitterballen aan het maken
Zo lekkere business.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:46 schreef moussy het volgende:
[..]
kennissen van ons fokken die snarkers1500 euro een pupje
die vind ik zo zielig... al die klitten enzo..quote:
Lekker je hond onder de smurfen anti-klit sprayen.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
die vind ik zo zielig... al die klitten enzo..
Haar kosten lopen ook echt heel hoog op met die nestjes, dus de kassa is niet a la minute weer gevuld. Ze hebben iets van 10 volwassen honden of zo, ik ben de tel kwijt geraaktquote:Op zondag 13 juni 2010 21:49 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zo lekkere business.
Ik wil er heeeeeeeel graag eentje.
Maar ik ga die dingen s'avonds niet uitlaten & meneer wilt geen hond onder de maat beagle.
Vooral zo'n fawn kleurige.
Kim, op de hondenclub. 't is een hond voor de hondensport, dus een iets andere categorie dan huishond. Ik bedoel te zeggen, als je hond dus zo'n karakter heeft, moet je dat niet proberen te sturen met een elektro band. en verder kan ie gewoon aan de lijn uit enzo hoor. Ik laat m alleen niet los. En dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Waar kan je dan nog wel komen met zo'n hond? Het klinkt niet echt gezellig.
Ja dat geloof ik, honden zijn duur.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:54 schreef moussy het volgende:
[..]
Haar kosten lopen ook echt heel hoog op met die nestjes, dus de kassa is niet a la minute weer gevuld. Ze hebben iets van 10 volwassen honden of zo, ik ben de tel kwijt geraakt![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
Teamgenootje heeft een langharig beagle-achtig ding (kan merknaam even niet vinden), dat is echt zo'n onwijs leuk beest!En fijn niet te groot.
quote:
Franse bullen hebben kleine nestjes.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:02 schreef Memmel het volgende:
Over het algemeen maakt een fokker kosten ter hoogte van de prijs van een pup. Gemiddeld genomen. Volgens mij is het goed geld verdienen hoor, zeker als je een nestje van tien pups hebt.
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:02 schreef SacreCoeur het volgende:
Die zijn leukkk!
Wist niet dat 't bestond een langharige beagle.
Aah Okee. Dan is het al weer helderder! Familie van mijn ouders hebben een getrainde politiehond, die in een kooi moet, met daaromheen nog een met tralies afgewerkte buitenren. En elke keer als je daar met warm weer in de tuin zit en je verschuift wat op je stoel dan gaat die hond helemaal op tilt in die kooiquote:Op zondag 13 juni 2010 21:57 schreef Memmel het volgende:
[..]
Kim, op de hondenclub. 't is een hond voor de hondensport, dus een iets andere categorie dan huishond. Ik bedoel te zeggen, als je hond dus zo'n karakter heeft, moet je dat niet proberen te sturen met een elektro band. en verder kan ie gewoon aan de lijn uit enzo hoor. Ik laat m alleen niet los. En dat zouden meer mensen moeten doen.
Is het niet een Franse Basset BE?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies meer wat het is, zal het eens vragen.
Als je wilt graag! want dat is echt een leukerd!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies meer wat het is, zal het eens vragen.
zo klein vind ik ze wel schattig maar als ze groter zijn vind ik ze een beetje lelijkquote:Op zondag 13 juni 2010 22:09 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil in het nieuwe huis eigenlijk nog zo'n rotjoekel.
[ afbeelding ]
Maar ondanks meer ruimte vind ik het toch zielig voor Kokus en Klakkie. Dus ik wacht nog maar even.
Ik dacht je dat ding kwijt was?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:38 schreef m@x het volgende:
Iemand nog tips tegen misselijkheid. Heb vanmiddag een galsteenaanval gehad. Die was gelukkig vrij snel over maar de bijbehorende misselijkheid trekt maar niet weg. Ik heb de spaghetti van vanavond inmiddels geloof ik alweer 20 keer voorbij voelen (en proeven) komen.
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Is het niet een Franse Basset BE?
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:09 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil in het nieuwe huis eigenlijk nog zo'n rotjoekel.
[ afbeelding ]
Maar ondanks meer ruimte vind ik het toch zielig voor Kokus en Klakkie. Dus ik wacht nog maar even.
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:17 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben sinds twee maandjes deze![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik geloof wel dat dit 'm is.. zo lief!! Zou dat in een mandje op de fiets gaan?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[/lurk] Da's een (petit) Basset Griffon Vendeen volgens mij!
[lurk]
Onze herder was een 'goedkopie' omdat ze geen hol zietquote:Op zondag 13 juni 2010 22:08 schreef Memmel het volgende:
Ja dobers en herders hebben idd grote nesten. Dober was 1000 euro en de herder 'maar' 500. Met tien pups loop je dan lekker binnen.
Wat voor herder heb jij mous? Wij een wolfsgrauwe Duitse.
De galblaas wel, de galstenen zijn sinds een tijdje gewoon terug van weggeweest. Kennelijk kan je ze aan blijven maken. Je slaat ze alleen niet op in je galblaas maar ze gaan direct via de galwegen van lever naar darmen en dan blijven ze soms steken en dat doet zeerquote:Op zondag 13 juni 2010 22:14 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik dacht je dat ding kwijt was?
Hier was het bij die misselijkheid ook een kwestie van een nachtje slapen.. En de roosvicee van Chris bleef wonderbaarlijk genoeg ook wel zitten. En bananen heb ik ook veel gegeten..
Slaat ie ook aan als je je benen anders over elkaar vouwt?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:10 schreef Memmel het volgende:
Dan is meeten bij mij met warm weer niet zo'n goed plan Kim.Die van ons zit ook in een kennel/ buitenren.
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[/lurk] Da's een (petit) Basset Griffon Vendeen volgens mij!
[lurk]
De moeder van onze hond probeert P. altijd op te vreten als hij bij haar kennel komtquote:Op zondag 13 juni 2010 22:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Slaat ie ook aan als je je benen anders over elkaar vouwt?.
Ze zijn wel superhandig voor een hoop dingen. Zoals bijvoorbeeld het warmhouden van de maxicosiquote:Op zondag 13 juni 2010 22:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
zo klein vind ik ze wel schattig maar als ze groter zijn vind ik ze een beetje lelijk
au, ik dacht dat die dingen in je galblaas ontstonden. Maar heb wel eerder gehoord dat het terug kan komen..quote:Op zondag 13 juni 2010 22:18 schreef m@x het volgende:
[..]
De galblaas wel, de galstenen zijn sinds een tijdje gewoon terug van weggeweest. Kennelijk kan je ze aan blijven maken. Je slaat ze alleen niet op in je galblaas maar ze gaan direct via de galwegen van lever naar darmen en dan blijven ze soms steken en dat doet zeer
ja maar....Sinterklaas woont toch in Spanje!!quote:
Ik was van tevoren wel gewaarschuwd dat die operatie niet dè oplossing hoefde te zijn. Maar je hoopt er wel op, dus die eerste aanval erna was best wel een teleurstelling. Gelukkig duren de aanvallen nu wel minder lang dan voorheen. De pijn is wel even erg. Ik heb nog 2 diclofenac liggen dus eentje voor nu en morgen even de huisarts bellen voor een nieuw recept.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:36 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
au, ik dacht dat die dingen in je galblaas ontstonden. Maar heb wel eerder gehoord dat het terug kan komen..
Die pijn is ooklijkt me..
Heb je geen diclofenac ofzo op voorraad, voor noodgevallen. Ligt hier nog wel, slaapt heerlijk
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
ja maar....Sinterklaas woont toch in Spanje!!
Dan kom je hem toch tegen als je daar op vakantie gaat
die hebben ze ook al in de pocket!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:54 schreef moussy het volgende:
[..]in zwembroek, met zn pet op!
Ik zou gewoon een kadootje geven in sinterklaaspapier of zo
nou, als je het in stealth mode doet niet. Nee joh, tuurlijk kan dat. Opstaan en naar de plee gaan is ook geen probleem. Zelfs praten en lachen mag bij ons gewoon!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Slaat ie ook aan als je je benen anders over elkaar vouwt?.
ahw toen was ik 5quote:Op maandag 14 juni 2010 07:35 schreef Fannie het volgende:
Goedemorgen![]()
En hoe reageerde hij daarop Lily?
Tast toe allemaal, straks bij de koffie of thee ofzo....![]()
[ link | afbeelding ]
21 Jaar getrouwd vandaag!![]()
![]()
(alhoewel ik um vanochtend vroeg wel weer ff nie leuk vond met z'n gesnurk![]()
)
Wel okequote:
Zekerquote:Op maandag 14 juni 2010 09:14 schreef Leandra het volgende:
Ach, en als het weer Sinterklaas is dan heb je best kans dat hij het toch nog een beetje spannend vindt, of je kunt lekker met hem samenspannen om het voor de kleintjes leuk te maken
Ja, zo'n "samen geheimpje" met de oudste is ook wel heel leuk, dat zijn echt van die dingen die ze zo groot maken, ongeacht hoe klein ze nog zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:17 schreef lily het volgende:
[..]
Zeker![]()
Zei hij ook; ik vind het toch een leuk feesten zal niks tegen David zeggen
Hihihi, ja die is van voor zijn tijd natuurlijkquote:Op maandag 14 juni 2010 09:13 schreef lily het volgende:
Wie is dat dan op die boot op tv?
Nou: Bram van der Vlugt.
Damon
Ooooh, dan vind ik het niet engquote:Op maandag 14 juni 2010 07:09 schreef Memmel het volgende:
[..]
nou, als je het in stealth mode doet niet. Nee joh, tuurlijk kan dat. Opstaan en naar de plee gaan is ook geen probleem. Zelfs praten en lachen mag bij ons gewoon!
Aaaahquote:Op maandag 14 juni 2010 09:43 schreef She-Wolf het volgende:
Fannie gefeliciteerd, 21 jaar!![]()
Is leuk joh voor Elin, KD. Daryl en Tom (onze jongste kat) zijn echt helemaal vriendjes.[ afbeelding ]
Yep, Soneal is een mix van Nostalgist en Leandra en na de goeie NT-meting, waarbij ik net zoveel risico bleek te lopen als een 31-jarigequote:
Thnxquote:Op maandag 14 juni 2010 10:09 schreef lily het volgende:
Leandra, is wist niet dat je zwanger bent![]()
gefeliciteerd
Nee, het is een Burmees. Hij kleurt wel mooi bij onze blauwe Britse Korthaar.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Aaaah. Is het een blauwe rus trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |